|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 04 24, 17:50. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autoelektronika » audi a4 b6 1.9 tdi , apsvietimo,spidometro problema
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 3 iš 3 Pereiti prie Atgal 1, 2, 3 |
|
|
|
|
audi a4 b6 1.9 tdi , apsvietimo,spidometro problema |
Parašytas: 2016 01 03, 22:49 |
|
|
|
Egis73 rašo: |
Daug diskusijos ir už ir prieš. Kadangi visiškai nesu susijęs su autoelektrika, tai išsakysiu savo požiūrį iš paprasto kliento pozicijų. Prieš keletą metų buvo situacija su giminaitės Xsara Picasso, dyzelis, CR. Užeina zajobas, pradeda nesikurdinėti. Įdomumas tas, kad užstumiant be problemų, starteriu nors apsikakok - nė per kur. Pradėjo ilgą, varginančią ir brangiai kainuojančią kelionę per meistrus. Krūvos diagnostikų, krūvos pakeistų detalių, krūvos sukištų pinigų, o rezultatas nulinis. Ir nė vienas, NĖ VIENAS meistras nepasakė: neimsiu aš iš tavęs pinigų, juk gedimo neradau, problemos neišsprendžiau. VISI lankstė didesnes ar mažesnes sumas už darbą ir detales. Bet pažvelkime iš kliento pusės: O KODĖL AŠ TURIU MOKĖTI PINIGUS UŽ NEATLIKTĄ DARBĄ? Man nesvarbu ar tu dirbai ar ne, mašina juk nesutaisyta. O be to, juk aš už nugaros nestovėjau, nestebėjau, gal tu aplamai net neieškojai gedimo. Įdomu, ką patys pasakytumėt, tarkim dažytojui, kuris ateitų pas jus dažyti sienų, atsiskiestų dažus, persimaišytų ir paprašytų sumokėti už nudažymą. Nemanau, kad pultumėt ieškoti piniginės.
Galutinis rezultatas su Xsara toks: sukišta apie 2000 lt. kol surastas gedimas. Ir gedimą rado ne tie, kurie lupo didžiausias sumas ir laikė save meistrų elitu, o praktiškai kaimo lygio meistrelis, kuris neturi nei brangių įrankių, nei diagnostinių kompiuterių, bet turintis rankas ir smegenis. Todėl kartais pagalvokit: ar klientas nori daug ir už ačiū ar tik nemato tikslo mokėti meistrui, kuris gedimo greičiausiai ieškos методом научного тыка, didelė tikimybė kad neras, bet paprašyti už tai atlygio nepasikuklins.
Peace. |
atsakymas vienas- reikia vaziuoti pas tikra meistra, savo meistra- ta kuriuo pasitiki |
|
|
|
|
|
|
audi a4 b6 1.9 tdi , apsvietimo,spidometro problema |
Parašytas: 2016 01 03, 23:17 |
|
|
|
Tai vat juos dažniausiai ir atsirenki savo kailiu. Juk jei meistrui pasisekė, gedimą rado greitai, klientas laimingas, jis tą meistrą ir kitiems rekomenduos. O jei nuvažiuoji tu, o tavo situacija jau atvirkštinė. Ką tada daryti. Picassas tikrai nebuvo pas pačius pigiausius, mažai žinomus meistrus. Buvo nuvarytas net į vieną iš žinomiausių dyzelius remontuojančių firmų. Beje, joje buvo nustatyta, kad kaltas kompas. Verdiktas: reikalingas visas komplektas: kompas imobilaizerio žiedas, raktai. Visa laimė, kad jų Lietuvoje nepavyko rasti, sąskaita tada gal ir iki 3000 lt. būt išsipūtus. O gedimas paprastas, jei gerai pamenu, tai kažkoks nesandarumas kuro sistemoje. O CR į tai labai reaguoja. |
|
|
|
|
|
|
audi a4 b6 1.9 tdi , apsvietimo,spidometro problema |
Parašytas: 2016 01 04, 00:01 |
|
|
|
nu jei vyksta tokie remontai,kai tariamai esant kompo gedimui siuloma keist puse masinos vietoj to kad pakeist-pririst pati kompa, tai nuo tokiu meistru reikia begt kuo toliau. kitas dalykas tai prancuzisku masinu remontas niekada nebuvo paprastas ir aiskus,nes kol taisai viena daniausiai sugenda kita |
|
|
|
|
|
|
audi a4 b6 1.9 tdi , apsvietimo,spidometro problema |
Parašytas: 2016 01 04, 03:01 |
|
|
|
xyznia rašo: |
nu jei vyksta tokie remontai,kai tariamai esant kompo gedimui siuloma keist puse masinos vietoj to kad pakeist-pririst pati kompa, tai nuo tokiu meistru reikia begt kuo toliau. kitas dalykas tai prancuzisku masinu remontas niekada nebuvo paprastas ir aiskus,nes kol taisai viena daniausiai sugenda kita |
Del pirmo teiginio visiskai sutinku ,bet del antro teiginio nebent kalbama apie Renault variklius .Speju Xsara buvo 2.0 hdi variklis, kur problemos prasideda nuo nekokybiskai apkeisto kuro filtro.Po to pradeda gaudyti ora. O negatyvumas ir isankstinis nusistatymas nepagerina padeties.Tiesiog kiekvienas modelis turi savo niuansu.O bet taciau automobiliu gamintojai patys ipurskimo sistemu nesigamina,jas uzsako is kitu firmu kaip Bosch , siemens Delphi. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|