|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 05, 17:18. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Mikrovaldikliai » Nedaugina iš kintamojo
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
|
Nedaugina iš kintamojo |
Parašytas: 2015 11 15, 20:29 |
|
|
|
Taigi trumpas programos aprašymas: yra masyvas iš kurio nuskaitau duomenys, jame 0 eilutė parodo plotį, sekančiose penkiose yra duomenys kuriuos atvaizduoju, toliau 6 eilutė vėl pločio info ir t.t. PRoblema iškyla:
Kodas: |
void GLCD_WriteChar(char charToWrite)
{
int i;
charToWrite -= 32;
for(i = 1; i < sriftas[6*charToWrite]+1; i++) //nustatomas simbolio plotis
GLCD_WriteData(GLCD_ReadByteFromROMMemory((char *)((int)sriftas + (6*charToWrite) + i)));
} |
jei vietoje charToWrite įrašau atitinkamą reikšme, kokia turėtų būti, viskas veikia, bet šitoje vietoje negaunu jokios reikšmės, o tolimesnėje eilutėje charToWrite jau turi savo reikšmę. Kaip tokį reikalą suprast arba ką aš darau negerai? Programa rašoma su AVR studio 6.2 |
|
|
|
|
|
|
Re: Nedaugina iš kintamojo |
Parašytas: 2015 11 16, 05:05 |
|
|
|
Saulius18 rašo: |
jei vietoje charToWrite įrašau atitinkamą reikšme, kokia turėtų būti, viskas veikia, bet šitoje vietoje negaunu jokios reikšmės, o tolimesnėje eilutėje charToWrite jau turi savo reikšmę |
Ar pats supranti ko čia klausi? Aš tai ne
Saulius18 rašo: |
ką aš darau negerai |
Įtariu, jog nesupranti, kada naudoti signed, o kada unsigned tipo kintamuosius. Pvz. charToWrite pagal mane turėtų būti unsigned char tipo.
Ir ar tikrai turi du skirtingus kintamuosius sriftas[] ir sriftas ? |
|
|
|
|
|
Re: Nedaugina iš kintamojo |
Parašytas: 2015 11 16, 09:35 |
|
|
|
Saulius18 rašo: |
Kodas: |
void GLCD_WriteChar(char charToWrite)
{
int i;
charToWrite -= 32;
for(i = 1; i < sriftas[6*charToWrite]+1; i++) //nustatomas simbolio plotis
GLCD_WriteData(GLCD_ReadByteFromROMMemory((char *)((int)sriftas + (6*charToWrite) + i)));
} |
|
tai for`e prastai veikia?
ar nesąmonę perduoda į GLCD_WriteData? |
|
|
|
|
|
Re: Nedaugina iš kintamojo |
Parašytas: 2015 11 16, 12:59 |
|
|
|
kiek supratau, tai [0]-is simbolio aprasymo baitas yra simbolio plotis, tad keisciau taip:
beje, jei naudojiesi srifto aprasymu, kur komentare yra "// \", siulau sekancia eilute palikti tuscia, o jei kodas "nemokamai" mpcc versijai, tai nenaudoti pointeriu
Kodas: |
void GLCD_WriteChar(char charToWrite) {
int i = (int)sriftas + 6 * (int)(charToWrite - 32);
char n = GLCD_ReadByteFromROMMemory((char*)i);
while(n--) GLCD_WriteData(GLCD_ReadByteFromROMMemory((char*)++i);
}
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Nedaugina iš kintamojo |
Parašytas: 2015 11 16, 17:28 |
|
|
|
AlgisL rašo: |
kiek supratau, tai [0]-is simbolio aprasymo baitas yra simbolio plotis, tad keisciau taip:
beje, jei naudojiesi srifto aprasymu, kur komentare yra "// \", siulau sekancia eilute palikti tuscia, o jei kodas "nemokamai" mpcc versijai, tai nenaudoti pointeriu
Kodas: |
void GLCD_WriteChar(char charToWrite) {
int i = (int)sriftas + 6 * (int)(charToWrite - 32);
char n = GLCD_ReadByteFromROMMemory((char*)i);
while(n--) GLCD_WriteData(GLCD_ReadByteFromROMMemory((char*)++i);
}
|
|
Didelis dėkui, viskas veikia |
|
|
|
|
|
|
Re: Nedaugina iš kintamojo |
Parašytas: 2015 11 16, 17:37 |
|
|
|
gintaras_bar rašo: |
Saulius18 rašo: |
jei vietoje charToWrite įrašau atitinkamą reikšme, kokia turėtų būti, viskas veikia, bet šitoje vietoje negaunu jokios reikšmės, o tolimesnėje eilutėje charToWrite jau turi savo reikšmę |
Ar pats supranti ko čia klausi? Aš tai ne
Saulius18 rašo: |
ką aš darau negerai |
Įtariu, jog nesupranti, kada naudoti signed, o kada unsigned tipo kintamuosius. Pvz. charToWrite pagal mane turėtų būti unsigned char tipo.
Ir ar tikrai turi du skirtingus kintamuosius sriftas[] ir sriftas ? |
Tai tas pats. "sriftas" yra masyvas. O kodėl sakai, kad tėtų būti unsigned char? Čia juk tik simbolis, kadangi man reikalingas intervalas yra nuo 32 iki 256. |
|
|
|
|
|
|
Re: Nedaugina iš kintamojo |
Parašytas: 2015 11 16, 17:44 |
|
|
|
R2D2 rašo: |
Saulius18 rašo: |
Kodas: |
void GLCD_WriteChar(char charToWrite)
{
int i;
charToWrite -= 32;
for(i = 1; i < sriftas[6*charToWrite]+1; i++) //nustatomas simbolio plotis
GLCD_WriteData(GLCD_ReadByteFromROMMemory((char *)((int)sriftas + (6*charToWrite) + i)));
} |
|
tai for`e prastai veikia?
ar nesąmonę perduoda į GLCD_WriteData? |
kažkas negerai su for ciklu buvo, kadangi jo reikšmės buvo vienoda-os, kadangi ekrane nematydavau norimo reultato, o jeigu vietoje charToWrite įrašydavau jo reikšmę kokia trėtų būti pvz.: # skaicius yra 35 atėmus 32 gaunu 3. Įrašius jį viskas veikdavo kuo puikiausiai, tik problema, ta, kad maniškis kintamasis keičiasi nuo skirtingo simbolio. Dabar man tik rūpi kas čia galėjo būti negerai su šia funkcija. |
|
|
|
|
|
|
Re: Nedaugina iš kintamojo |
Parašytas: 2015 11 16, 18:08 |
|
|
|
Saulius18 rašo: |
kažkas negerai su for ciklu buvo, kadangi jo reikšmės buvo vienoda-os, kadangi ekrane nematydavau norimo reultato, o jeigu vietoje charToWrite įrašydavau jo reikšmę kokia trėtų būti pvz.: # skaicius yra 35 atėmus 32 gaunu 3. Įrašius jį viskas veikdavo kuo puikiausiai, tik problema, ta, kad maniškis kintamasis keičiasi nuo skirtingo simbolio. Dabar man tik rūpi kas čia galėjo būti negerai su šia funkcija. |
Kodas: |
void GLCD_WriteChar(char charToWrite)
{
int i;
charToWrite -= 32;
int offset = (int)charToWrite * 6;
for(i = 1; i < sriftas[offset]+1; i++) //nustatomas simbolio plotis
GLCD_WriteData(GLCD_ReadByteFromROMMemory((char *)((int)sriftas + (offset) + i)));
} |
kaip toks veikia?
panašu kad po daugybos atgal nukastina į 8bit. |
|
|
|
|
|
|
Nedaugina iš kintamojo |
Parašytas: 2015 11 16, 19:07 |
|
|
|
Ne, toki varianta vakar irgi bandžiau, dabar aš noriu sužinoti esmę, kodėl neveikia rašant būtent taip, kaip parašiau ankščiau, nes realiai viskas jau veikia dėka AlgisL |
|
|
|
|
|
Nedaugina iš kintamojo |
Parašytas: 2015 11 16, 19:22 |
|
|
|
tai AlgioL ir buvo esmė tas offset su cast`u
gal tada skliaustų pagailėjau:
Kodas: |
void GLCD_WriteChar(char charToWrite)
{
int i;
int offset;
charToWrite -= 32;
offset = (int)(charToWrite) * 6;
for(i = 1; i < sriftas[offset]+1; i++) //nustatomas simbolio plotis
GLCD_WriteData(GLCD_ReadByteFromROMMemory((char *)((int)sriftas + (offset) + i)));
} |
jei ir tai neveiks, tada kaip ASM atrodo. Giliau neprisikapstysi |
|
|
|
|
|
Nedaugina iš kintamojo |
Parašytas: 2015 11 16, 21:04 |
|
|
|
R2D2 rašo: |
tai AlgioL ir buvo esmė tas offset su cast`u |
Ne tik offset'as su castu, bet ir kokiu triju raidziu kombinaciju jum reikia +1, kai simbolio atvaizdo plotis randasi [0] ??? |
|
|
|
|
|
Nedaugina iš kintamojo |
Parašytas: 2015 11 16, 21:10 |
|
|
|
Kodas: |
char n = GLCD_ReadByteFromROMMemory((char*)i); |
dar čia yra naujas dalykas, ko autorius nenaudojo |
|
|
|
|
|
Nedaugina iš kintamojo |
Parašytas: 2015 11 16, 21:50 |
|
|
|
R2D2 rašo: |
Kodas: |
char n = GLCD_ReadByteFromROMMemory((char*)i); |
dar čia yra naujas dalykas, ko autorius nenaudojo |
Jis naudojo for cikla, dargi labai neefektyvioje formoje, o kad sriftas yra flash atmintyje as paprasciausiai "atspejau". |
|
|
|
|
|
Nedaugina iš kintamojo |
Parašytas: 2015 11 16, 22:27 |
|
|
|
AlgisL rašo: |
Jis naudojo for cikla, dargi labai neefektyvioje formoje, o kad sriftas yra flash atmintyje as paprasciausiai "atspejau". |
ar efektyvumą čia svarbiausia išsiaiškinti?
ir kas su ta trijų raidžių kombinacija? |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|