Elektronika.lt
 2025 m. sausio 5 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2025 01 05, 17:18. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Mikrovaldikliai » Nedaugina iš kintamojo
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 12
Pereiti prie 1, 2  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Nedaugina iš kintamojo
PranešimasParašytas: 2015 11 15, 20:29 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Saulius18
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Taigi trumpas programos aprašymas: yra masyvas iš kurio nuskaitau duomenys, jame 0 eilutė parodo plotį, sekančiose penkiose yra duomenys kuriuos atvaizduoju, toliau 6 eilutė vėl pločio info ir t.t. PRoblema iškyla:
Kodas:
void GLCD_WriteChar(char charToWrite)
{
int i;
charToWrite -= 32;


for(i = 1; i < sriftas[6*charToWrite]+1; i++) //nustatomas simbolio plotis
  GLCD_WriteData(GLCD_ReadByteFromROMMemory((char *)((int)sriftas + (6*charToWrite) + i)));
}

jei vietoje charToWrite įrašau atitinkamą reikšme, kokia turėtų būti, viskas veikia, bet šitoje vietoje negaunu jokios reikšmės, o tolimesnėje eilutėje charToWrite jau turi savo reikšmę. Kaip tokį reikalą suprast arba ką aš darau negerai? Programa rašoma su AVR studio 6.2
 Re: Nedaugina iš kintamojo
PranešimasParašytas: 2015 11 16, 05:05 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
gintaras_bar
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Saulius18 rašo:
jei vietoje charToWrite įrašau atitinkamą reikšme, kokia turėtų būti, viskas veikia, bet šitoje vietoje negaunu jokios reikšmės, o tolimesnėje eilutėje charToWrite jau turi savo reikšmę
Ar pats supranti ko čia klausi? Aš tai ne Smile

Saulius18 rašo:
ką aš darau negerai
Įtariu, jog nesupranti, kada naudoti signed, o kada unsigned tipo kintamuosius. Pvz. charToWrite pagal mane turėtų būti unsigned char tipo.

Ir ar tikrai turi du skirtingus kintamuosius sriftas[] ir sriftas ?
 Re: Nedaugina iš kintamojo
PranešimasParašytas: 2015 11 16, 09:35 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
R2D2
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Saulius18 rašo:
Kodas:
void GLCD_WriteChar(char charToWrite)
{
int i;
charToWrite -= 32;


for(i = 1; i < sriftas[6*charToWrite]+1; i++) //nustatomas simbolio plotis
  GLCD_WriteData(GLCD_ReadByteFromROMMemory((char *)((int)sriftas + (6*charToWrite) + i)));
}


tai for`e prastai veikia?
ar nesąmonę perduoda į GLCD_WriteData?
 Re: Nedaugina iš kintamojo
PranešimasParašytas: 2015 11 16, 12:59 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
AlgisL
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
kiek supratau, tai [0]-is simbolio aprasymo baitas yra simbolio plotis, tad keisciau taip:
beje, jei naudojiesi srifto aprasymu, kur komentare yra "// \", siulau sekancia eilute palikti tuscia, o jei kodas "nemokamai" mpcc versijai, tai nenaudoti pointeriu
Kodas:

void GLCD_WriteChar(char charToWrite) {
  int i = (int)sriftas + 6 * (int)(charToWrite - 32);
  char n = GLCD_ReadByteFromROMMemory((char*)i);
  while(n--) GLCD_WriteData(GLCD_ReadByteFromROMMemory((char*)++i);
}
 Re: Nedaugina iš kintamojo
PranešimasParašytas: 2015 11 16, 17:28 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Saulius18
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
AlgisL rašo:
kiek supratau, tai [0]-is simbolio aprasymo baitas yra simbolio plotis, tad keisciau taip:
beje, jei naudojiesi srifto aprasymu, kur komentare yra "// \", siulau sekancia eilute palikti tuscia, o jei kodas "nemokamai" mpcc versijai, tai nenaudoti pointeriu
Kodas:

void GLCD_WriteChar(char charToWrite) {
  int i = (int)sriftas + 6 * (int)(charToWrite - 32);
  char n = GLCD_ReadByteFromROMMemory((char*)i);
  while(n--) GLCD_WriteData(GLCD_ReadByteFromROMMemory((char*)++i);
}


Didelis dėkui, viskas veikia Very Happy
 Re: Nedaugina iš kintamojo
PranešimasParašytas: 2015 11 16, 17:37 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Saulius18
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
gintaras_bar rašo:
Saulius18 rašo:
jei vietoje charToWrite įrašau atitinkamą reikšme, kokia turėtų būti, viskas veikia, bet šitoje vietoje negaunu jokios reikšmės, o tolimesnėje eilutėje charToWrite jau turi savo reikšmę
Ar pats supranti ko čia klausi? Aš tai ne Smile

Saulius18 rašo:
ką aš darau negerai
Įtariu, jog nesupranti, kada naudoti signed, o kada unsigned tipo kintamuosius. Pvz. charToWrite pagal mane turėtų būti unsigned char tipo.

Ir ar tikrai turi du skirtingus kintamuosius sriftas[] ir sriftas ?

Tai tas pats. "sriftas" yra masyvas. O kodėl sakai, kad tėtų būti unsigned char? Čia juk tik simbolis, kadangi man reikalingas intervalas yra nuo 32 iki 256.
 Re: Nedaugina iš kintamojo
PranešimasParašytas: 2015 11 16, 17:44 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Saulius18
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
R2D2 rašo:
Saulius18 rašo:
Kodas:
void GLCD_WriteChar(char charToWrite)
{
int i;
charToWrite -= 32;


for(i = 1; i < sriftas[6*charToWrite]+1; i++) //nustatomas simbolio plotis
  GLCD_WriteData(GLCD_ReadByteFromROMMemory((char *)((int)sriftas + (6*charToWrite) + i)));
}


tai for`e prastai veikia?
ar nesąmonę perduoda į GLCD_WriteData?


kažkas negerai su for ciklu buvo, kadangi jo reikšmės buvo vienoda-os, kadangi ekrane nematydavau norimo reultato, o jeigu vietoje charToWrite įrašydavau jo reikšmę kokia trėtų būti pvz.: # skaicius yra 35 atėmus 32 gaunu 3. Įrašius jį viskas veikdavo kuo puikiausiai, tik problema, ta, kad maniškis kintamasis keičiasi nuo skirtingo simbolio. Dabar man tik rūpi kas čia galėjo būti negerai su šia funkcija.
 Re: Nedaugina iš kintamojo
PranešimasParašytas: 2015 11 16, 18:08 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
R2D2
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Saulius18 rašo:

kažkas negerai su for ciklu buvo, kadangi jo reikšmės buvo vienoda-os, kadangi ekrane nematydavau norimo reultato, o jeigu vietoje charToWrite įrašydavau jo reikšmę kokia trėtų būti pvz.: # skaicius yra 35 atėmus 32 gaunu 3. Įrašius jį viskas veikdavo kuo puikiausiai, tik problema, ta, kad maniškis kintamasis keičiasi nuo skirtingo simbolio. Dabar man tik rūpi kas čia galėjo būti negerai su šia funkcija.


Kodas:
void GLCD_WriteChar(char charToWrite)
{
int i;
charToWrite -= 32;
int offset = (int)charToWrite * 6;

for(i = 1; i < sriftas[offset]+1; i++) //nustatomas simbolio plotis
  GLCD_WriteData(GLCD_ReadByteFromROMMemory((char *)((int)sriftas + (offset) + i)));
}


kaip toks veikia?

panašu kad po daugybos atgal nukastina į 8bit.
 Nedaugina iš kintamojo
PranešimasParašytas: 2015 11 16, 19:07 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Saulius18
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Ne, toki varianta vakar irgi bandžiau, dabar aš noriu sužinoti esmę, kodėl neveikia rašant būtent taip, kaip parašiau ankščiau, nes realiai viskas jau veikia dėka AlgisL
 Nedaugina iš kintamojo
PranešimasParašytas: 2015 11 16, 19:22 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
R2D2
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
tai AlgioL ir buvo esmė tas offset su cast`u

gal tada skliaustų pagailėjau:

Kodas:

void GLCD_WriteChar(char charToWrite)
{
int i;
int offset;
charToWrite -= 32;
offset = (int)(charToWrite) * 6;

for(i = 1; i < sriftas[offset]+1; i++) //nustatomas simbolio plotis
  GLCD_WriteData(GLCD_ReadByteFromROMMemory((char *)((int)sriftas + (offset) + i)));
}


jei ir tai neveiks, tada kaip ASM atrodo. Giliau neprisikapstysi
 Nedaugina iš kintamojo
PranešimasParašytas: 2015 11 16, 19:31 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Saulius18
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
ne šitas irgi neveikia
 Nedaugina iš kintamojo
PranešimasParašytas: 2015 11 16, 21:04 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
AlgisL
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
R2D2 rašo:
tai AlgioL ir buvo esmė tas offset su cast`u

Ne tik offset'as su castu, bet ir kokiu triju raidziu kombinaciju jum reikia +1, kai simbolio atvaizdo plotis randasi [0] ???
 Nedaugina iš kintamojo
PranešimasParašytas: 2015 11 16, 21:10 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
R2D2
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Kodas:
char n = GLCD_ReadByteFromROMMemory((char*)i);


dar čia yra naujas dalykas, ko autorius nenaudojo
 Nedaugina iš kintamojo
PranešimasParašytas: 2015 11 16, 21:50 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
AlgisL
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
R2D2 rašo:
Kodas:
char n = GLCD_ReadByteFromROMMemory((char*)i);
dar čia yra naujas dalykas, ko autorius nenaudojo

Jis naudojo for cikla, dargi labai neefektyvioje formoje, o kad sriftas yra flash atmintyje as paprasciausiai "atspejau".
 Nedaugina iš kintamojo
PranešimasParašytas: 2015 11 16, 22:27 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
R2D2
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
AlgisL rašo:
Jis naudojo for cikla, dargi labai neefektyvioje formoje, o kad sriftas yra flash atmintyje as paprasciausiai "atspejau".


ar efektyvumą čia svarbiausia išsiaiškinti?

ir kas su ta trijų raidžių kombinacija? Smile
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie 1, 2  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas

FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama