![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
![](/_sys/img/dot.gif)
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 02 14, 06:12. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
![](/_sys/img/box_ico.gif) |
Forumas » Autotiuningas » specialistu nuomone
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 3 Pereiti prie 1, 2, 3 Toliau |
|
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 06 29, 10:29 |
|
|
|
pareiskit nuomones...http://www.ptronic.com/3110-chip-tuning-mercedes-classe-clk-270-cdi-170.html |
|
|
|
|
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 06 29, 10:38 |
|
|
|
Aš tik vieno dalyko nesuprantu, kaip galima sutaupyt kuro padidinus galią?
Dyzeliams kitokie dėsniai galioja ar kaip? Nes benzui, tai jei galią didini tai ir sąnaudos kyla... Juk galingumas kyla stiprinant sprogimą cilindro viduje, t.y. didinant kuro ir oro kiekius... Ar dyzeliams tai negalioja? |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 06 29, 13:56 |
|
|
|
Chulio rašo: |
Aš tik vieno dalyko nesuprantu, kaip galima sutaupyt kuro padidinus galią?
Dyzeliams kitokie dėsniai galioja ar kaip? Nes benzui, tai jei galią didini tai ir sąnaudos kyla... Juk galingumas kyla stiprinant sprogimą cilindro viduje, t.y. didinant kuro ir oro kiekius... Ar dyzeliams tai negalioja? |
yra didinama ne tik kuro kiekiai-slegiai,bet ir turbinos slegis,ko pasekoje automobilis greiciau isibeja,greiciau aplenkia,maziau reikia laikyt gaza nuspaudus dugne,del ko ir krenta kuro sanaudos.dyzeliams galima net sumazinti tam tikrais momentais kuro kieki skirtingai negu benzinui kur turi but idealus kuro oro santykis. cia yra 100% pasitvirtine,jau nekalbu apie dpf programini atjungima,kai nevyksta jokios regeneracijos ir su tuo susije procesai kai kuras deginamas duslintuve |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 06 29, 14:20 |
|
|
|
Klysti. Padidinęs galingumą turėsi didesnį pagreitį ir kažkokį atstumą nuvažiuosi greičiau, deja energijos sąnaudos kilometrui nuo to tik padidės, jei lyginsi su silpnesne transporto priemone. |
|
|
|
|
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 06 29, 14:37 |
|
|
|
As cia kai paskaitau tuos galios didintojus, cipuotojus ir kartu taupytojus, tai juokas ima... Mes cia sedim istisas valandu valandas, dienom ir savaitem skaiciuodami visus parametrus itraukiant visas aplinkybes, paskui darom begales testu ir kazkoks garazinis pasijunges kompa taip pyst dump'us paknisa ir padaro masina ekonomiskesne ir galingesne.
Kur gi ne. Viskas turi savo kaina. |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 06 29, 14:50 |
|
|
|
xyznia rašo: |
yra didinama ne tik kuro kiekiai-slegiai,bet ir turbinos slegis,ko pasekoje automobilis greiciau isibeja,greiciau aplenkia,maziau reikia laikyt gaza nuspaudus dugne,del ko ir krenta kuro sanaudos ................. |
Tai viskas valio: daugiau pūstelnam su turba + daugiau kuro = galingumas kyla. Šitą puikiai suprantu.
Gal ne taip supratote, aš turėjau galvoj kaip gali mažėt sąnaudos didėjant galingumui? Juk nėra prasmės daugiau pūst su turba jei nedidini kuro kiekio, kaip ir nėr prasmės didint kuro kiekio jei nepripūti papildomo oro...
Man kaip benzinistui (absoliučiam nedyzelistui) nelabai suprantamas toks "ekonomiją didinantis galingumo didinimas".
Kalbu tik apie map'inimą, neskaitant lindimo į variklio vidų.
Žiūrint į pirmo posto nuorodą, niutonų +21%, kW +32%, kuro sąnaudos -10 to -15% ![Rolling Eyes](images/smiles/icon_rolleyes.gif) |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 06 29, 14:57 |
|
|
|
Chulio rašo: |
Žiūrint į pirmo posto nuorodą, niutonų +21%, kW +32%, kuro sąnaudos -10 to -15% ![Rolling Eyes](images/smiles/icon_rolleyes.gif) |
Na čia iš tos pačios serijos kaip ir Xado, Bugajeco žvakės, Fuel saver, Energy Saver ir pan., лапша на уши lengvatikiams kuriems neišsivysčiusi mastymo funkcija. |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 06 29, 20:13 |
|
|
|
Evaldas_S rašo: |
Chulio rašo: |
Žiūrint į pirmo posto nuorodą, niutonų +21%, kW +32%, kuro sąnaudos -10 to -15% ![Rolling Eyes](images/smiles/icon_rolleyes.gif) |
Na čia iš tos pačios serijos kaip ir Xado, Bugajeco žvakės, Fuel saver, Energy Saver ir pan., лапша на уши lengvatikiams kuriems neišsivysčiusi mastymo funkcija. |
+ iš serijos: turėjau seną laužą (suprask nesureguliuotą, su prastais tepalais, užsikišusiais filtrais, žvakės apdegusios ir pan.), tada įdėjo stebuklingą įrenginį (bei viską sureguliavo, t.y. atstatė normalią būklę) ir kuro sąnaudos sumažėjo bei galingumas išaugo. Ir visą gėrį priskiria stebuklingam įrenginiui, kurio reali paskirtis yra tik nukreipti dėmesį ir nesunaudoti per daug kuro be reikalo, kad "taupymo" efektas neišblėstų.
O jei rimtai, tai namų sąlygomis kuro sąnaudas labai sunku pamatuoti ir palyginti tarp važiavimų (per daug kintamosios sąlygos, vairuotojas labai gali įtakoti). Tegu parodo stendinius duomenis su kuro įpurškimo statistika - kad nors vienoje vietoje galingumas padidėtų daugiau nei kuro sąnaudos O čia kažkokius vėjus rašo - pakeliam slėgį, galingumą, daugiau akceliaratorių spaudžiam ir kuro sąnaudos krenta ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif) |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 06 29, 20:16 |
|
|
|
LT_elektronas rašo: |
Evaldas_S rašo: |
Chulio rašo: |
Žiūrint į pirmo posto nuorodą, niutonų +21%, kW +32%, kuro sąnaudos -10 to -15% ![Rolling Eyes](images/smiles/icon_rolleyes.gif) |
Na čia iš tos pačios serijos kaip ir Xado, Bugajeco žvakės, Fuel saver, Energy Saver ir pan., лапша на уши lengvatikiams kuriems neišsivysčiusi mastymo funkcija. |
+ iš serijos: turėjau seną laužą (suprask nesureguliuotą, su prastais tepalais, užsikišusiais filtrais, žvakės apdegusios ir pan.), tada įdėjo stebuklingą įrenginį (bei viską sureguliavo, t.y. atstatė normalią būklę) ir kuro sąnaudos sumažėjo bei galingumas išaugo. Ir visą gėrį priskiria stebuklingam įrenginiui, kurio reali paskirtis yra tik nukreipti dėmesį ir nesunaudoti per daug kuro be reikalo, kad "taupymo" efektas neišblėstų.
O jei rimtai, tai namų sąlygomis kuro sąnaudas labai sunku pamatuoti ir palyginti tarp važiavimų (per daug kintamosios sąlygos, vairuotojas labai gali įtakoti). Tegu parodo stendinius duomenis su kuro įpurškimo statistika - kad nors vienoje vietoje galingumas padidėtų daugiau nei kuro sąnaudos O čia kažkokius vėjus rašo - pakeliam slėgį, galingumą, daugiau akceliaratorių spaudžiam ir kuro sąnaudos krenta ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif) |
+100 |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 03, 21:48 |
|
|
|
Kodel daugelis galvoja, kad "uzcipavus" t.y. pakelus programiskai galinguma turi ir dideti degalu sanaudos. Kaip pvz paimkim akseleratoriaus pedala, kurio veikimo diapazonas nuo 0 iki 100%. Cia sakau tik kaip pavizdi. Variklio valdymo programa mato kiek mes esam nuspaude "gazo" ir pagal tai tarkim dozuoja kura. Cipuodami mes koreguosim taip vadinamus mapus tik tarkim nuo 50% iki 100% akseleratoriaus padeties. Kita puse nuo 0 - 50% akseleratoriaus padeties mes galime pakeisti i kita puse. Taigi vaziuojant ramiai naudojant tik 50% "gazo" mes kura taupysim. Kai norim lekti, minam gaza i dugna ir persokam i kita lenteles puse. |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 03, 22:04 |
|
|
|
waultaz rašo: |
Kodel daugelis galvoja, kad "uzcipavus" t.y. pakelus programiskai galinguma turi ir dideti degalu sanaudos. Kaip pvz paimkim akseleratoriaus pedala, kurio veikimo diapazonas nuo 0 iki 100%. Cia sakau tik kaip pavizdi. Variklio valdymo programa mato kiek mes esam nuspaude "gazo" ir pagal tai tarkim dozuoja kura. Cipuodami mes koreguosim taip vadinamus mapus tik tarkim nuo 50% iki 100% akseleratoriaus padeties. Kita puse nuo 0 - 50% akseleratoriaus padeties mes galime pakeisti i kita puse. Taigi vaziuojant ramiai naudojant tik 50% "gazo" mes kura taupysim. Kai norim lekti, minam gaza i dugna ir persokam i kita lenteles puse. |
Kurą taupyti galima ir pakišus plytą po pedalu. Tam nereikia koreguoti kuro įpurškimo programos. Kalba matyt eina apie tai, kad čipuotojų-makaronų kabintojų teigimu vienu metu yra pakeliama galia ir tuo pačiu sumažinamas kuro vartojimas, kas yra visiškas bullshit ir apie tai tarp protaujančių žmonių net neturėtų vykti diskusija. |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 03, 23:06 |
|
|
|
matau cia beprasmiska kazka irodinet kai visi apsiskaite fizikos desniu zinovai, pasiklauskit pas zmones kurie vairuoja cipuotas dyzelines masinas,sunkvezimius,zemes ukio technika. jeigu neapsimoketu to daryt niekas traktoriu po 500-700eur necipuotu.sunkvezimiam dar daugiau kainuoja tokie perdarymai. galit toliau isispyre kaip avinai laikytis savo isitikinimu,niekas nuo to nenubiednes kad cia liks keletas protingu kurie viska gyvenime remia sausa teorija. dar karta pasikartosiu- kuo galingesnis variklis,tuo maziau gazas dugne,ypac tai jauciasi kai masina sunkiai krauta arba gamintojas parduoda kelias versijas to paties motoro su skirtingais softais kaip kad pvz. vag 1.9pd 74kw,77kw,85kw,96kw,110kw kur skiriasi turbinu dydis,purkstuku pralaidumas,bet is esmes variklis yra toks pat 1,9litro. paspaudus 77kw iki mazdaug 100kw programiskai kuro sanaudos normaliu rezimu nei kiek nepadideja,daug vazinejanciu zmoniu tvirtinimu pakrenta iki 0,5ltr trasoj. o laikyt viskas laiko puikiai,tiesiog maloniau vairuot,lengviau aplenkt,maziau reikia begius zemint nes apacioj didesnis sukimo momentas. pjaunant dugnais sanaudos aisku bus didesnes negu originalaus varianto,bet tai jau atskira kalba |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 05, 23:37 |
|
|
|
man po cipavimo sanaudos isaugo tik akceleracijos metu ("mieste"), uzmiesty su autopilotu sumazejo gal kokiais ~0,8l |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 07, 21:06 |
|
|
|
Evaldas_S rašo: |
waultaz rašo: |
Kodel daugelis galvoja, kad "uzcipavus" t.y. pakelus programiskai galinguma turi ir dideti degalu sanaudos. Kaip pvz paimkim akseleratoriaus pedala, kurio veikimo diapazonas nuo 0 iki 100%. Cia sakau tik kaip pavizdi. Variklio valdymo programa mato kiek mes esam nuspaude "gazo" ir pagal tai tarkim dozuoja kura. Cipuodami mes koreguosim taip vadinamus mapus tik tarkim nuo 50% iki 100% akseleratoriaus padeties. Kita puse nuo 0 - 50% akseleratoriaus padeties mes galime pakeisti i kita puse. Taigi vaziuojant ramiai naudojant tik 50% "gazo" mes kura taupysim. Kai norim lekti, minam gaza i dugna ir persokam i kita lenteles puse. |
Kurą taupyti galima ir pakišus plytą po pedalu. Tam nereikia koreguoti kuro įpurškimo programos. Kalba matyt eina apie tai, kad čipuotojų-makaronų kabintojų teigimu vienu metu yra pakeliama galia ir tuo pačiu sumažinamas kuro vartojimas, kas yra visiškas bullshit ir apie tai tarp protaujančių žmonių net neturėtų vykti diskusija. |
Dar karta perskaityk ka parasiau ir pagalvok. |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
|
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/box_ico.gif) |
Google paieška forume |
|
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/box_ico.gif) |
Naujos temos forume |
|
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
KCD2 Mods
Installing KCD 2 Mods,
KCD 2 Guides,
KCD 2 Cheats |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
GTA 6 Wiki
GTA 6 Map,
GTA 6 Characters,
GTA 6 News |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
![Reklama](http://www.elektronika.lt/_sys/img/rrr2.gif)
|
![Reklama](http://www.elektronika.lt/_sys/img/rrr1.gif) |