|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 04 19, 01:34. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autotiuningas » specialistu nuomone
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 08, 11:44 |
|
|
|
Užkliuvo boba už varčios - ir vėl viskas nuo pradžios.
(Čia apie temą ir jos periodišką pasikartojimą dėl silpnai mąstančių potencialių klijentų tokiems gaminiams) |
|
|
|
|
|
|
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 08, 12:19 |
|
|
|
waultaz rašo: |
Evaldas_S rašo: |
waultaz rašo: |
Kodel daugelis galvoja, kad "uzcipavus" t.y. pakelus programiskai galinguma turi ir dideti degalu sanaudos. Kaip pvz paimkim akseleratoriaus pedala, kurio veikimo diapazonas nuo 0 iki 100%. Cia sakau tik kaip pavizdi. Variklio valdymo programa mato kiek mes esam nuspaude "gazo" ir pagal tai tarkim dozuoja kura. Cipuodami mes koreguosim taip vadinamus mapus tik tarkim nuo 50% iki 100% akseleratoriaus padeties. Kita puse nuo 0 - 50% akseleratoriaus padeties mes galime pakeisti i kita puse. Taigi vaziuojant ramiai naudojant tik 50% "gazo" mes kura taupysim. Kai norim lekti, minam gaza i dugna ir persokam i kita lenteles puse. |
Kurą taupyti galima ir pakišus plytą po pedalu. Tam nereikia koreguoti kuro įpurškimo programos. Kalba matyt eina apie tai, kad čipuotojų-makaronų kabintojų teigimu vienu metu yra pakeliama galia ir tuo pačiu sumažinamas kuro vartojimas, kas yra visiškas bullshit ir apie tai tarp protaujančių žmonių net neturėtų vykti diskusija. |
Dar karta perskaityk ka parasiau ir pagalvok. |
1. padidintos galios diapazone (nuo 50% iki 100%) irgi kuras tauposi?
2. visgi, iki 50% sąnaudos sumažėja ar nesikeičia? |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
|
|
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 08, 12:23 |
|
|
|
xyznia rašo: |
............. gamintojas parduoda kelias versijas to paties motoro su skirtingais softais kaip kad pvz. vag 1.9pd 74kw,77kw,85kw,96kw,110kw kur skiriasi turbinu dydis,purkstuku pralaidumas, .................. |
Didesni purkštukai turbūt tam, kad ekonomiškiau kurą naudot? |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
|
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 08, 12:40 |
|
|
|
chulio:
kas tau neaišku, ar gaila kad pachipavus mašina mažiau kuro ryja? waultaz viską puikiai pasakė kas ir kaip, dėl ko, bet jei durnas ir nesupranti, nesirodyk visiems kad toks esi. |
|
|
|
|
|
|
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 08, 13:12 |
|
|
|
tomaxsas rašo: |
chulio:
kas tau neaišku, ar gaila kad pachipavus mašina mažiau kuro ryja?..................... |
Mažiau kuro ryja lyginant su kuo? Su kita tokio pat max galingumo mašina ar lyginant iki čipavimo?
tomaxsas rašo: |
........................... waultaz viską puikiai pasakė kas ir kaip, dėl ko, bet jei durnas ir nesupranti, nesirodyk visiems kad toks esi. |
Durnas esi pats, nes panašu, kad nesupratai, ką waultaz parašė... Pabandysiu pateikt, kad ir arkliui būtų aišku:
waultaz'o pvz. 0-50% throtle map'as neliečiamas, 50-100% map'as keičiamas didinant galingumą.
Nuo manęs bukiems: turbakuose galingumo didinimas map'inant - keliamas slėgis + daugiau kuro.
Tai dabar jei esi toks gudras, paaiškink man durnam, kur yra sąnaudų sumažėjimas 10-15%? Tam diapazone kur map'as nekeičiamas, ar tam diapazone kur galingumas didinamas? |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
|
|
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 08, 15:57 |
|
|
|
Cituoju waultaz:
Kita puse nuo 0 - 50% akseleratoriaus padeties mes galime pakeisti i kita puse. Taigi vaziuojant ramiai naudojant tik 50% "gazo" mes kura taupysim
išmokstam skaityt pirmiau
Chulio rašo: |
tomaxsas rašo: |
chulio:
kas tau neaišku, ar gaila kad pachipavus mašina mažiau kuro ryja?..................... |
Mažiau kuro ryja lyginant su kuo? Su kita tokio pat max galingumo mašina ar lyginant iki čipavimo?
tomaxsas rašo: |
........................... waultaz viską puikiai pasakė kas ir kaip, dėl ko, bet jei durnas ir nesupranti, nesirodyk visiems kad toks esi. |
Durnas esi pats, nes panašu, kad nesupratai, ką waultaz parašė... Pabandysiu pateikt, kad ir arkliui būtų aišku:
waultaz'o pvz. 0-50% throtle map'as neliečiamas, 50-100% map'as keičiamas didinant galingumą.
Nuo manęs bukiems: turbakuose galingumo didinimas map'inant - keliamas slėgis + daugiau kuro.
Tai dabar jei esi toks gudras, paaiškink man durnam, kur yra sąnaudų sumažėjimas 10-15%? Tam diapazone kur map'as nekeičiamas, ar tam diapazone kur galingumas didinamas? |
|
|
|
|
|
|
|
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 08, 18:35 |
|
|
|
tomaxsas rašo: |
Cituoju waultaz:
Kita puse nuo 0 - 50% akseleratoriaus padeties mes galime pakeisti i kita puse. Taigi vaziuojant ramiai naudojant tik 50% "gazo" mes kura taupysim
išmokstam skaityt pirmiau
........................... |
Tai cia ne kuro taupymas, o zmogaus apgavyste: numazint galinguma priekyje, padidint gale; t.y. isdarkyt gamykline kreive. Po to tvirtint, kad uzcipavus bus daugiau galios ir ekonomiskiau. Prie viso to, dar dasideda geresnio valinimo pojutis del galios numazinimo apacioje.
Vienu zo, apgavystes, mulkinimai ir tiek... |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
|
|
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 09, 00:17 |
|
|
|
Chulio rašo: |
xyznia rašo: |
............. gamintojas parduoda kelias versijas to paties motoro su skirtingais softais kaip kad pvz. vag 1.9pd 74kw,77kw,85kw,96kw,110kw kur skiriasi turbinu dydis,purkstuku pralaidumas, .................. |
Didesni purkštukai turbūt tam, kad ekonomiškiau kurą naudot? |
kaip tau isaiskint,zmogau,kad masina prie apkrovos esant per mazai galios tiesiog ryja kura kibirais ir neina. kodel opel astra 1,7dti 50kw prie 140km/h ryja 8ltr/100km, o bmw 530d 170kw esant tam paciam greiciui ryja 7ltr/100km. paaiskink man,fizikos genijau,kodel tris kartus silpnesnis ir 300kg lengvesnis automobilis ryja litru daugiau kuro??? net jo purkstukai mazyciai,ir turbinyte maza, o praryja tiek daug. kodel? pasakysi apsukos per dideles? tai idek dar viena pavara daugiau ir jis prie 140km/h jau praris 10ltr, nes motoras nebepavelka. kai tau daeis iki smegenu visa sita info gal pradesi suvokt kodel gali padidinus galia sumazet kuro sanaudos,jei nedaeis- manau neverta tau bandyt kazka irodinet,nei nei tu darysi,nei tau reikia nes vazineji matyt dar su praeito amziaus relikvija kur stovi karbiuratorius arba su troleibusu |
|
|
|
|
|
|
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 09, 08:19 |
|
|
|
xyznia rašo: |
Chulio rašo: |
xyznia rašo: |
............. gamintojas parduoda kelias versijas to paties motoro su skirtingais softais kaip kad pvz. vag 1.9pd 74kw,77kw,85kw,96kw,110kw kur skiriasi turbinu dydis,purkstuku pralaidumas, .................. |
Didesni purkštukai turbūt tam, kad ekonomiškiau kurą naudot? |
kaip tau isaiskint,zmogau,kad masina prie apkrovos esant per mazai galios tiesiog ryja kura kibirais ir neina. kodel opel astra 1,7dti 50kw prie 140km/h ryja 8ltr/100km, o bmw 530d 170kw esant tam paciam greiciui ryja 7ltr/100km. paaiskink man,fizikos genijau,kodel tris kartus silpnesnis ir 300kg lengvesnis automobilis ryja litru daugiau kuro??? net jo purkstukai mazyciai,ir turbinyte maza, o praryja tiek daug. kodel? pasakysi apsukos per dideles? tai idek dar viena pavara daugiau ir jis prie 140km/h jau praris 10ltr, nes motoras nebepavelka. kai tau daeis iki smegenu visa sita info gal pradesi suvokt kodel gali padidinus galia sumazet kuro sanaudos,jei nedaeis- manau neverta tau bandyt kazka irodinet,nei nei tu darysi,nei tau reikia nes vazineji matyt dar su praeito amziaus relikvija kur stovi karbiuratorius arba su troleibusu |
Tai jau dabar pradedam lygint ir skirtingus automobilius su skirtingom kubatūrom? Panašu į slėpimąsi krūmuose
Papasakokite geriau apie to paties aukščiau minėto 1.9tdi sąnaudas su skirtingais purkštukais, turbom, galingumais....
Viską aš puikiai suprantu, koks skirtumas tarp mažalitražio ir didesnės kubatūros variklio, iš kur atsiranda galingumas ir daug kitų dalykų.
Diskusijos esmė: per kurią vietą mažiau ryja kuro pakėlus galingumą?
Nesisieja nei su teorija, nei su logika, nei su praktika... |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
|
|
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 09, 18:22 |
|
|
|
xyznia rašo: |
Chulio rašo: |
xyznia rašo: |
............. gamintojas parduoda kelias versijas to paties motoro su skirtingais softais kaip kad pvz. vag 1.9pd 74kw,77kw,85kw,96kw,110kw kur skiriasi turbinu dydis,purkstuku pralaidumas, .................. |
Didesni purkštukai turbūt tam, kad ekonomiškiau kurą naudot? |
kaip tau isaiskint,zmogau,kad masina prie apkrovos esant per mazai galios tiesiog ryja kura kibirais ir neina. kodel opel astra 1,7dti 50kw prie 140km/h ryja 8ltr/100km, o bmw 530d 170kw esant tam paciam greiciui ryja 7ltr/100km. paaiskink man,fizikos genijau,kodel tris kartus silpnesnis ir 300kg lengvesnis automobilis ryja litru daugiau kuro??? net jo purkstukai mazyciai,ir turbinyte maza, o praryja tiek daug. kodel? pasakysi apsukos per dideles? tai idek dar viena pavara daugiau ir jis prie 140km/h jau praris 10ltr, nes motoras nebepavelka. kai tau daeis iki smegenu visa sita info gal pradesi suvokt kodel gali padidinus galia sumazet kuro sanaudos,jei nedaeis- manau neverta tau bandyt kazka irodinet,nei nei tu darysi,nei tau reikia nes vazineji matyt dar su praeito amziaus relikvija kur stovi karbiuratorius arba su troleibusu |
Tai nes opelio tas 140km/h bus maksimalus greitis, tai ir rys maksimaliai. Jei mysi su bemwu maksimaliu greiciu, tai ir rys dvigubai nei opelis. Sulyginai cia bybi su pirstu. Krc, lt esantys tie dyzeliai ir taip lavonai, paskui vaziuot neina per ju ismetamus tepalo ir nesudegusios salerkos dumus. kai tokie garaziniai paturbina, tai daugiau oro i cilindrus pripumpuoja ir ta masina geriau traukia, ir tada nuo to atsiranda ekonomija, nes priesingu atveju, lavonine masina ji tik ryja kura, kuris sunkiai sprogsta cilindre, kuras pilnai nesudega, o iseina juodais dumais, masina netraukia ir degina kura be naudos. Vnz, pachipavus geriau kura sudegina ir ekonomija atsiranda. Vien gali but ne del to, kad masinos ziedai sudile, ar cilindrai kiausinio formos, gali but, kad ir purkstukai ne migla purskia, o meza ir sunku paskui sudegt kurui. |
|
|
|
|
|
|
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 09, 21:31 |
|
|
|
xyznia keliais zodziais isaiskino viska, ir vistiek kudakuojat abudu. Chip tiuningas ne vien tik kuras ar oro slegis. Niekas nekalba, kad ant max apkrovos kai gazas dugnas bus ekonomija. Paimkim golf 3 su 1,9D 47kw varikliu, gamintojo deklaruojamos sanaudos 6,1 litro. O golf 3 1,9TDI 66kw sanudos 4,9 litro. Tai kur cia tada logika??????[/quote] |
|
|
|
|
|
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 09, 22:38 |
|
|
|
nu as tai randu D 5.6l/100km ir TDI 5.9l/100km. Geriau del kuro map'o paaiskink. Jei iki 50% TP mazinam kuro kieki, tai po remapo vaziuojant sakykim pastoviu 100km/h greiciu reikes daugiau akceleratoriu spausti ar tiek pat kaip iki remap'o? Mano supratimu siek tiek daugiau, tai is kur ta ekonomija? |
|
|
|
|
|
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 09, 23:02 |
|
|
|
Dar yra toks dalykas kaip sukimo momentas kuris padidėja po čipavimo. Teisingai sureguliavus galima padidinti sukimo momentą net sumažinus įpurškimą, va čia ir atsiranda toks dalykas, kad traukia geriau, o ryja mažiau. |
|
|
|
|
|
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 09, 23:07 |
|
|
|
Isimkim is variklio oro filtra, variklis prades daugiau kuro valgyti???? Jei uzkisim oro filtra reiskia taupysim kura???? |
|
|
|
|
|
specialistu nuomone |
Parašytas: 2015 07 09, 23:12 |
|
|
|
Kiek laipsniu po mirties tasko alkuninis gauna max sukima? Ir kada kura mum reikia uzdegti, kad jis pilnai uzsideges duotu visa jega i alkune???? |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|