Elektronika.lt
 2024 m. balandžio 18 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 04 18, 17:53. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Autoelektronika » Sekvencines dujos
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 12
Pereiti prie 1, 2  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Sekvencines dujos
PranešimasParašytas: 2006 05 29, 21:55 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Sony
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Sveiki! Gal kas gali papasakot apie sekvencines dujas? Turiu BMW 525i su tokiomis dujomis.
Noreciau suzinoti ju veikimo principa. Pas mane uzsikuria ant benzino, o kai pasyla variklis ( tuo metu visai nemazai benzo iskurena- problema) , persijungia dujos.

Noreciau suzinoti kas duju blokui perduoda info apie pasilusi varikli?! Noreciau padaryt, kad uzsikuria ant benzo ir pergazavus persijungtu dujos, nes sildant varikli gana daug benzo iskurena ir ekonomija beveik = 0. Beje, ant duju nelabai nori apsukas priimt. Dekoju uz atsakymus.
 Sekvencines dujos
PranešimasParašytas: 2006 05 30, 09:14 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
mafia666
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
O tiesiai ant duju negali kurti? ijungus degima ir nuspaudus duju jungikliu mygtuka. Uzsiziebia lempute ir turetu kurtis tiesiai ant duju.
 Sekvencines dujos
PranešimasParašytas: 2006 05 30, 09:31 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Sony
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
mafia666 rašo:
O tiesiai ant duju negali kurti? ijungus degima ir nuspaudus duju jungikliu mygtuka. Uzsiziebia lempute ir turetu kurtis tiesiai ant duju.

Gali junginet kiek nori, bet taip jau padaryta, kad variklis dirba ant benzo, kol
pasyla iki 20-40 laipsniu, o tada jau persijungia dujos.
 Sekvencines dujos
PranešimasParašytas: 2006 05 30, 13:09 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
A_D
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Važiuok pas dujininkus ir padarys kaip nori, tik atmink, jog dujoms reikia sušilti, ne iš lempos taip padaryta.
 Sekvencines dujos
PranešimasParašytas: 2006 05 31, 22:15 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Ramūnas31
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Dabar ekonomija 0, o jei numusi persijungimo temperatura ekonomija bus "-", nes kentes iranga, jei neisgarintu duju paklius i purkstukus, tai garantuotai jiems ne i sveikata. Del veikimo principo: kas liecia temperatura - tai daviklis stovi ant reduktoriaus - garintuvo, o siaip irangos darbo principas yra toks: imamas benzininiu purkstuku darbo laikas, jis perskaiciuojamas i laika reikalinga duju purkstukams, taip pat ivedama korekcija priklausomai nuo duju slegio, lambda signalo, kartais nuo map sensoriaus - kiekvienai irangai ir automobiliui gali buti savi niunasai, taciau yra vienas dalikas - jei blogai su benzino valdymu, blogai bus ir su dujomis.
Duju kiekis yra programuojamas, todel jei su benzinu viskas ok, vaziuok pas montuotojus kad pakoreguotu duju kieki.
As vazineju su 520, iranga "Princas"(Olandu), purkstukai Japonu, problemu 0.
Del ekonomijos - tai tu turbut vazineji mazais atstumais, man kazkaip viskas normaliai (isijungia dujos prie +40c) kuru santykis 300L duju / 10L benzino.
 Sekvencines dujos
PranešimasParašytas: 2006 06 01, 10:16 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Sony
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Ramūnas31 rašo:
Dabar ekonomija 0, o jei numusi persijungimo temperatura ekonomija bus "-", nes kentes iranga, jei neisgarintu duju paklius i purkstukus, tai garantuotai jiems ne i sveikata. Del veikimo principo: kas liecia temperatura - tai daviklis stovi ant reduktoriaus - garintuvo, o siaip irangos darbo principas yra toks: imamas benzininiu purkstuku darbo laikas, jis perskaiciuojamas i laika reikalinga duju purkstukams, taip pat ivedama korekcija priklausomai nuo duju slegio, lambda signalo, kartais nuo map sensoriaus - kiekvienai irangai ir automobiliui gali buti savi niunasai, taciau yra vienas dalikas - jei blogai su benzino valdymu, blogai bus ir su dujomis.
Duju kiekis yra programuojamas, todel jei su benzinu viskas ok, vaziuok pas montuotojus kad pakoreguotu duju kieki.
As vazineju su 520, iranga "Princas"(Olandu), purkstukai Japonu, problemu 0.
Del ekonomijos - tai tu turbut vazineji mazais atstumais, man kazkaip viskas normaliai (isijungia dujos prie +40c) kuru santykis 300L duju / 10L benzino.


O kame saknys galetu but, kad ant duju labai jau nenori priimt apsuku? Jei ekeseleratoriaus pedala spaudi vos vos, tai gerai, o jei iskart iki puses eigos, tai variklis uzdusta ir uzgesta! apsukos apie 800-900. Gal del mazu laisvuju apsuku? kaip jas butu galima pakelt?
 Sekvencines dujos
PranešimasParašytas: 2006 06 04, 23:25 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Ramūnas31
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Manau problemos su duju iranga (jei ant benzino nedusta), priezastis gali buti ivairios: per mazas reduktoriaus nasumas (suprask kad uzminus staigiai gaza visi sesi purkstukai atsidaro praktiskai iki galo, ir jei neuztenka nasumo, krenta duju slegis, gaunasi "pravalas", be to ten stovi pries purkstukus duju filtras, kuris nera pats pigiausias, o jo resursas kazkur apie 50000 km., jei iranga ne nauja - klausimas koks jo stovis, lamda zondas veikia?, na ir zinoma programinis duju kompo sureguliavimas, o del laisvu apsuku tai abejoju, pas mane jos apie 600 ir problemu nera. Pakelti apsukas sitam senam modeliui galimybiu nera, pries montuojant dujas as bijojau sitos problemos ir domejausi siuo klausimu, bet pasirode kad be reikalo.
 Sekvencines dujos
PranešimasParašytas: 2006 06 05, 00:47 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
manau pagrindine problema kad su dujomis galingumas visada mazesnsi nes jos nera skystos. va jei i cilindrus ipurkstum is karto suskytintas viskas butu taip kaip su benzinu, nebet va gali karbiuratorius apledeti. ir siaip jis nepritaikytas tokiam darbui.
 Sekvencines dujos
PranešimasParašytas: 2006 06 05, 12:25 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
vytautasxxx
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Į cilindrus patenka ne skystas benzinas, o oro ir benzino garų mišinys.Tas pats vyksta ir su dujomis.O galingumas ant dujų mažesnis yra manau dėl to ,kad perdaug paprastas mišinio ruošimo būdas senesnio tipo dujinėse įrangose t.y. nėra mišinio korekcijos nuo liamda signalo ir t.t Be to dujų oktaninis skaičius yra didesnis už benzino, reikalingas didesnis suspaudimo laipsnis, uždegimo kampo korekcija
 Sekvencines dujos
PranešimasParašytas: 2006 06 05, 12:39 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
ne, i cilindrus patenka smulkus benzino laseliai. panasiai kaip dyzelije.
nors gal visdelto tas neturi tiek daug reikemes, nes vistiek oro reikia daug daugiau nei duju ar benzino.

o didelis oktanisnis kaicius tai jug privalumas o ne trukumas. lamda davikli turi retas automobilis, paruosimas ten nelabai kuo skiriasi , o va del uzdegimo kampo ir suspaudimo tai teisngai. jei oktaninis skaicius didesnis galima daugiau suapausti.ir uzdegimo kampa zinoma neblogai pritaikyti reikimam kurui.

manau butu neblogai pagaminti pussiau dujini dyzeli, dyzelini kura sumaisyti su skystomis dujomis ir ipurksti i cilindrus. turetu gerai veikti.
 Sekvencines dujos
PranešimasParašytas: 2006 06 05, 17:12 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
vytautasxxx
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Vis dėl to patenka daug smulkesnės dalelės nei lašeliai.Jei patektų lašeliai ,o ne išgarintas kuras ,jie nesudegtų dėl oro trūkumo apanglėja ir vat juodas dūmas iš duslintuvo Very Happy
 Sekvencines dujos
PranešimasParašytas: 2006 06 05, 17:29 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
isgarinimui reikia energijos, tokiu atveju misinys labai saltas patektu i cilindrus. kas is esmes irgi yra gerai nes didina variklio naudinguma.

o siaip tai videlto patenka labai smulkus laseliai. ir ju mazumas ir yra vienas pagrindiniu faktoriu apsprendzianciu variklio darba. jug dyzelyje soliarka tai negaruoja visai, bet sudega. nors tai kad negaruoja neleidzia naudoti zvakes. gadangi kibirkstimi sunku uzdekti lasa kuri, o va garus lengva.
 Sekvencines dujos
PranešimasParašytas: 2006 06 05, 17:45 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
ghostikas_
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Digix rašo:
lamda davikli turi retas automobilis

tuoj nuo kedes nuvirsiu Very Happy
Laughing Laughing Laughing galima pagalvoti, kad gyvename kokiais pvz 20 metu atgal. kai vazinedavome ziguliukais ir pan., kur benzo padavimas reguliuojasi karbu.

PRAKTISKAI NERA masinos su ipurskimo sistema, ir be liambda zondo Exclamation
Mono purskalai, net sitie turi.
Apie dujas daugiau - Cia
 Sekvencines dujos
PranešimasParašytas: 2006 06 05, 17:50 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
ghostikas_ rašo:
Digix rašo:
lamda davikli turi retas automobilis

tuoj nuo kedes nuvirsiu Very Happy
Laughing Laughing Laughing galima pagalvoti, kad gyvename kokiais pvz 20 metu atgal. kai vazinedavome ziguliukais ir pan., kur benzo padavimas reguliuojasi karbu.

PRAKTISKAI NERA masinos su ipurskimo sistema, ir be liambda zondo Exclamation
Mono purskalai, net sitie turi.
Apie dujas daugiau - Cia


nu mano neturi, siaip norejau isideti del idomumo kad prie savo pagaminto procesoriau prijungus butu galima patyrineti kaip veikia variklis. ir atomobiliu savartynuose neradau. naujuose automobiluose zinoma jie buna bet nauju nera jau tiek daug.( nu gal jei vilniuje gyveni kur vieni milionieriai tai as gal ir klystu.)
 Sekvencines dujos
PranešimasParašytas: 2006 06 05, 23:11 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Vidmantas 2
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Siaip liambda zondai buna beveik visose masinose nuo 88-90m., o naujose ju buna ir po 2 ir dar daugiau.
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie 1, 2  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai

FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama