Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 11, 17:37. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Nelabai apie tai suprantu Toks aprašymas:
Ši prekė komplektuojama kartu su maitinimo šaltiniu, todėl galite ją jungti į 230V elektros tinklą. Papildomo maitinimo šaltinio įsigyti nereikia. Čia suprantu draiveris "padaro" lempai 12v dc.
Tai jei man pavyzdžiui reikia 12v. (Yra vadinamas draiveris Įėjimo įtampa: 110~240V AC 50/60Hz Išėjimo įtampa: DC 12V) ir aš noriu tą led šviestuvą jungti automobylije? Tai man to draiverio nebereikia ? akumuliatorius taip pat , lygtais , DC? Ar reikia ieškoti specialiai pritaikyto automobiliui?
Jo akumas 12V DC, bet kai uzkurta masina bus 13,8-14,5V...Gali buti sviestuvui per didele itampa
Na, tai nėra svarbu, bet del bendro išsilavinimo... . O tai ne generatorius krauną akumuliatorių tokią srove? Šiaip viskas mašinoje pajungta nuo akumuliatoriaus ir manau(taip tik manau) 12V. įtampa mašinoje neturėtu kisti , nesvarbu generatorius krauna ar ne tuo metu akumuliatorių?????
Jo akumas 12V DC, bet kai uzkurta masina bus 13,8-14,5V...Gali buti sviestuvui per didele itampa
Na, tai nėra svarbu, bet del bendro išsilavinimo... . O tai ne generatorius krauną akumuliatorių tokią srove? Šiaip viskas mašinoje pajungta nuo akumuliatoriaus ir manau(taip tik manau) 12V. įtampa mašinoje neturėtu kisti , nesvarbu generatorius krauna ar ne tuo metu akumuliatorių?????
Generatorius kai krauna itampa buna aukstesne, apie : 13.7-14.6 V
Kaip ir nurode Electromen
Jo akumas 12V DC, bet kai uzkurta masina bus 13,8-14,5V...Gali buti sviestuvui per didele itampa
Na, tai nėra svarbu, bet del bendro išsilavinimo... . O tai ne generatorius krauną akumuliatorių tokią srove? Šiaip viskas mašinoje pajungta nuo akumuliatoriaus ir manau(taip tik manau) 12V. įtampa mašinoje neturėtu kisti , nesvarbu generatorius krauna ar ne tuo metu akumuliatorių?????
Kad tu zinotum kokiose ribose ten gali buti itampos... Teoriskai imanomas variantas, kad visos tos tavo LED lemputes pokstels kaip petardos Bet retas atvejis... kaip ir uzsidegantys automobiliai.
atjunk pvz akumo mase veikianciam automobily, tai ismatuosi stebuklu stebuklus o lempos prades sviest kaip lazeriai
Čia tavo Moskvich 412 taip darosi ? Nes normaliuose automobiliuose tai nieko panašaus nesidaro. Net ir Moskvich 412 nesidaro, jei jis nesugedęs.
Zamolski, jau turbūt kartojuosi, bet kartais parašai kaip koks super. Dievaži.
o jeigu rimtai kas nutiktu atjungus akuma nuo veikiancios masinos?
Nesugedusioje mašinoje nieko nenutiktų. Gal kiek rizikinga tokius eksperimentus būtų daryt su šiuolaikine elektronikos prifarširuota mašina dėl įmanomų trumpalaikių įtampos šuolių, bet prieš 20...30 metų buvo galima drąsiai. O apie kaip lazerius šviečiančias lempas tai tik Zamolskio pilnaties nušviestuoese sapnuose.
kas nutiktu atjungus akuma nuo veikiancios masinos?
kaip jau Evaldas_S rašo, senuose automobiliuose taip yra daryta ne kartą. Borto įtampa šokteli. Gali šoktelėti net iki 18V, tad geriau net lempų nejungti tokiu atveju.