Elektronika.lt
 2024 m. gruodžio 1 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 12 01, 20:33. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Mikrovaldikliai » Arduino termostatas
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 11
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Arduino termostatas
PranešimasParašytas: 2014 11 06, 21:03 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
korne1
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Sveiki,
Padėkite išspresti problemą .Reikia, kad pastoviai rodytų temperatūrą katilo,bei boilerio ir esant reikalui pakeisti nustatymus.Pagal mano kodą viskas kaip ir veikia, tik temperatūrų parodymai pastringa ir norint atnaujinti reikia spaudinėti mygtukus aukštyn arba žemyn. Padėkit susitvarkyti!!!!!!! Mano kodas:
Kodas:

#include<LiquidCrystal.h>
LiquidCrystal lcd(8, 9, 4, 5, 6, 7);
#include <EEPROM.h>
#include <OneWire.h>
#include <Wire.h>
#include <DallasTemperature.h>
int Backlight =10;
#define ONE_WIRE_BUS 2
OneWire oneWire(ONE_WIRE_BUS);
DallasTemperature sensors(&oneWire);
/////////////////////////////////////////////
  int btnSelect = 15;
  int btnDown = 16;
  int btnUp = 17;
////////////////////////////////////////////
  boolean btnSound = true;
  byte set1 = 30;
  byte set2 = 30;
  byte set3 = 30;
  byte set4 = 70;
  byte Menu = 0;
  int pump1 = 11;
  int heater = 12;
  int pump2 = 12;
  int Buzzer = 2;
////////////////////////////////////////////
  byte buttonState1 = 0;         
  byte lastButtonState1 = 0;
  byte buttonState2 = 0;         
  byte lastButtonState2 = 0;
  byte buttonState3 = 0;         
  byte lastButtonState3 = 0;
 
void setup()
{
  lcd.begin(16, 2);
  // Show Intro
  Intro();
/////////////////////////////////////////// 
  pinMode(btnSelect, INPUT);
  pinMode(btnDown, INPUT);
  pinMode(btnUp, INPUT);
  pinMode(pump1, OUTPUT);
  pinMode(heater, OUTPUT);
  pinMode(pump2, OUTPUT);
  pinMode(Buzzer, OUTPUT);

//////////////////////////////////////////
void loop ()

    BSelect();
    BUp();
    BDown();
}
//////////////////////////////////////////
void UpdateLCD()
{
if (Menu == 0)
  {
 lcd.clear();   
 sensors.requestTemperatures();
 float temperature1 = sensors.getTempCByIndex(0);
 lcd.setCursor(0,0);
 lcd.print("Katilas  ");
 lcd.print(sensors.getTempCByIndex(0));
 lcd.print((char)223);
 lcd.print("C");
 
 float temperature2 = sensors.getTempCByIndex(1);
 lcd.setCursor(0, 2);
 lcd.print("Boileris ");
 lcd.print(sensors.getTempCByIndex(1));
 lcd.print((char)223);
 lcd.print("C"); 
  }
 if (Menu == 1)
  {
    lcd.clear();
    lcd.setCursor(0,0);
    lcd.print("Katilo siurblys");
    lcd.setCursor(0,1);
    lcd.print("<              >");
    lcd.setCursor(6,1);
    lcd.print(set1);
    lcd.print((char)223);
    lcd.print("C");
  }
 if (Menu == 2)
  {
    lcd.clear();
    lcd.setCursor(0,0);
    lcd.print("Boilerio temperatura");
    lcd.setCursor(0,1);
    lcd.print("<              >");
    lcd.setCursor(6,1);
    lcd.print(set2);
    lcd.print((char)223);
    lcd.print("C"); 
  }   
  if (Menu == 3)
  {
    lcd.clear();
    lcd.setCursor(0,0);
    lcd.print("Boilerio siurblys");
    lcd.setCursor(0,1);
    lcd.print("<              >");
    lcd.setCursor(6,1);
    lcd.print(set3);
    lcd.print((char)223);
    lcd.print("C"); 
  }   
 if (Menu == 4)
  {
    lcd.clear();
    lcd.setCursor(0,0);
    lcd.print("Aliarmas");
    lcd.setCursor(0,1);
    lcd.print("<              >");
    lcd.setCursor(6,1);
    lcd.print(set4);
    lcd.print((char)223);
    lcd.print("C");
  }   
  if (Menu == 5)
  {
    WLCD("    Saugoti    ", "   <Saugoti?>");
  }
}
char WLCD(char line[], char line2[])
{
    lcd.clear();
    lcd.setCursor(0,0);
    lcd.write(line);
    lcd.setCursor(0,1);
    lcd.write(line2);
}
/////////////////////////////////////////////
 void Intro()
{   
  lcd.clear();
  delay(50);
  lcd.setCursor(0,0);
  lcd.print("Termostatas v1.0");
  lcd.setCursor(1,1);
  lcd.print("by Kornelijus"); 
  delay(2000);
  Menu = 0;
  UpdateLCD();
 
// Load Settings
   set1 =  EEPROM.read(0);
   set2 = EEPROM.read(1);
   set3 = EEPROM.read(2);
   set4 = EEPROM.read(3);
}
/////////////////////////////////////////////
void clickSound()
{
   digitalWrite(Buzzer, HIGH);
   delay(30);
   digitalWrite(Buzzer, LOW);
}
/////////////////////////////////////////////
void SaveAll()
{
 byte savedN = 0;

 if (set1 != EEPROM.read(0))
{
   EEPROM.write(0, set1);
   savedN++;
}
  if (set2 != EEPROM.read(1))
{
   EEPROM.write(1, set2);
   savedN++;

  if (set3 != EEPROM.read(2))
{
   EEPROM.write(2, set3);
   savedN++;
}
  if (set4 != EEPROM.read(3))
{
   EEPROM.write(3, set4);
   savedN++;
}
  if (savedN > 0)
  {
    lcd.clear();
    lcd.setCursor(0,0);
    lcd.write("6.Save Done:");
    lcd.setCursor(0,1);
    lcd.print(savedN);
    lcd.write(" B Saved.");
    delay(2000);
  }
  if (savedN == 0)
  {
    lcd.clear();
    lcd.setCursor(0,0);
    lcd.write("Nothing Changed");
    lcd.setCursor(0,1);
    lcd.write("Not Saving.");
    delay(2000);
  }
}
/////////////////////////////////////////////
void BSelect()
{
  buttonState1 = digitalRead(btnSelect);
  // compare the buttonState to its previous state
  if (buttonState1 != lastButtonState1) {
    // if the state has changed, increment the counter
    if (buttonState1 == HIGH)
    {
     
        // Btn Sound
      if (btnSound == true)
      {
        clickSound();
      }
     
      Menu++;
      if (Menu > 5)
      Menu = 0;
    }
    lastButtonState1 = buttonState1;
    UpdateLCD();
  }
}
/////////////////////////////////////////////
void BDown()
{
  buttonState2 = digitalRead(btnDown);
  // compare the buttonState to its previous state
  if (buttonState2 != lastButtonState2) {
    // if the state has changed, increment the counter
    if (buttonState2 == HIGH)
    {
      // Btn Sound
      if (btnSound == true)
      {
        clickSound();
      }

      if (Menu == 1)
      {
       if (set1 < 30)
         set1 = 30;
        if (set1 > 30)
         set1--;
      }
      if (Menu == 2)
      {
       if (set2 < 30)
         set2 = 30;
        if (set2 > 30)
         set2--;
       }
     
      // Save?
      if (Menu == 5)
      {
        SaveAll();
      }
     
      if (Menu == 3)
      {
        if (set3 < 30)
         set3 = 30;
        if (set3 > 30)
         set3--;
      }
     if (Menu == 4)
      {
      if (set4 < 70)
         set4 = 70;
        if (set4 > 70)
         set4--;
      }
    }
    lastButtonState2 = buttonState2;
    UpdateLCD();
  }
}
//////////////////////////////////////////////////
void BUp()
{
  buttonState3 = digitalRead(btnUp);
  // compare the buttonState to its previous state
  if (buttonState3 != lastButtonState3) {
    // if the state has changed, increment the counter
    if (buttonState3 == HIGH)
    {
     if (Menu == 1)
      {
        if (set1 < 120)
        set1++;
        if (set1 >= 120)
        set1 = 30;
      }
      // Btn Sound
      if (btnSound == true)
      {
        clickSound();
      }
      // Save Settings?
      if (Menu == 5)
      {
        SaveAll();
      }
      if (Menu == 2)
      {
        if (set2 < 120)
        set2++;
        if (set2 >= 120)
        set2 = 30;
      }
      if (Menu == 3)
      {
        if (set3 < 120)
        set3++;
        if (set3 >= 120)
        set3 = 30;
      }
      if (Menu == 4)
      {
        if (set4 < 120)
        set4++;
        if (set4 >= 120)
        set4 = 70;
      }
    }
    lastButtonState3 = buttonState3;
    UpdateLCD();
  }
}















 Arduino termostatas
PranešimasParašytas: 2014 11 06, 21:32 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Vintikas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Patarimas LCD.xxxxx naudoti kai to reikia,o ne visa laika.
Isvedineti i LSD informacija tik tada kai ji pasikeicia. Nes dabar pagrindinis gliukas LCD.xxx
 Arduino termostatas
PranešimasParašytas: 2014 11 06, 21:42 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
korne1
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Aš programavime nesu toks stiprus, tad paėmiau kelis projektus ir bandžiau sujungti į vieną.Tik aš galvojau, kad temperatūros nuskaitymas turėtų vykti ltarp loop , o ne tarp menu.O dėl lcd.xxxx tai galėtum kokią užuominą mestelt kaip pakesti.Ačiū už komentarą
 Arduino termostatas
PranešimasParašytas: 2014 11 06, 22:09 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Lukashenka
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
tavo funkcija update.lcd tikrina koks MENU item'as pasirinktas, ir tik tada update'ina. O nematau kad tu tuos MENU itemus kažkur išsaugotum, tu kai juos pasirenki (kiek matau) iškarto nunulini. Patikrink koks buna tas MENU kintamasis pries vykdant update.lcd funkciją - jei 0, tai tikiuosi supratai ką turėjau omenyje, jei ne, tada kažkur kitur problema Smile
 Arduino termostatas
PranešimasParašytas: 2014 11 06, 22:23 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
korne1
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Jei gali tiksliau parasyk, nes su mano programavimo ziniomis nelabai tave supratau.
 Arduino termostatas
PranešimasParašytas: 2014 11 06, 22:45 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Lukashenka
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
žodžiu, pažiūrėk kokią vertę turės tas kintamasis Menu, prieš darant update.lcd funkciją. Arba update.lcd funkcijoje parašyk "else { klaida; }"
 Arduino termostatas
PranešimasParašytas: 2014 11 08, 10:38 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
korne1
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Pabandžiau pakeisti šiek tiek kodą, bet dabar įėjus į meniu jis mirksi t.y. bando į ekraną ilysti temperatūros parodymai. Čia vaizdo įrašas kur viskas matosi: https://www.youtube.com/watch?v=q6O74DlVatQ O čia pakoreguotas kodas
Kodas:
#include<LiquidCrystal.h>
LiquidCrystal lcd(8, 9, 4, 5, 6, 7);
#include <EEPROM.h>
#include <OneWire.h>
#include <Wire.h>
#include <DallasTemperature.h>
int Backlight =10;
#define ONE_WIRE_BUS 2
#define TEMPERATURE_PRECISION 9
OneWire oneWire(ONE_WIRE_BUS);
DallasTemperature sensors(&oneWire);

/////////////////////////////////////////////
  int btnSelect = 15;
  int btnDown = 16;
  int btnUp = 17;
////////////////////////////////////////////
  boolean btnSound = true;
  byte set1 = 30;
  byte set2 = 30;
  byte set3 = 30;
  byte set4 = 70;
  byte Menu = 0;
  int pump1 = 11;
  int heater = 12;
  int pump2 = 12;
  int Buzzer = 2;
////////////////////////////////////////////
  byte buttonState1 = 0;         
  byte lastButtonState1 = 0;
  byte buttonState2 = 0;         
  byte lastButtonState2 = 0;
  byte buttonState3 = 0;         
  byte lastButtonState3 = 0;
 
void setup()
{
  lcd.begin(16, 2);
  // Show Intro
  Intro();
/////////////////////////////////////////// 
  pinMode(btnSelect, INPUT);
  pinMode(btnDown, INPUT);
  pinMode(btnUp, INPUT);
  pinMode(pump1, OUTPUT);
  pinMode(heater, OUTPUT);
  pinMode(pump2, OUTPUT);
  pinMode(Buzzer, OUTPUT);

//////////////////////////////////////////
void loop ()
{   
 BSelect();
 BUp();
 BDown();
 
 UpdateLCD();
 
 ReadTemperature();
 }
//////////////////////////////////////////
void ReadTemperature()
{
 sensors.setResolution(TEMPERATURE_PRECISION);
 sensors.requestTemperatures();
 float temperature1 = sensors.getTempCByIndex(0);
 lcd.setCursor(0,0);
 lcd.print("Katilas  ");
 lcd.print(sensors.getTempCByIndex(0));
 lcd.print((char)223);
 lcd.print("C");
 
 float temperature2 = sensors.getTempCByIndex(1);
 lcd.setCursor(0, 2);
 lcd.print("Boileris ");
 lcd.print(sensors.getTempCByIndex(1));
 lcd.print((char)223);
 lcd.print("C");
}

void UpdateLCD()
{
  if (Menu == 1)
  {
    lcd.clear();
    lcd.setCursor(0,0);
    lcd.print("Katilo siurblys");
    lcd.setCursor(0,1);
    lcd.print("<              >");
    lcd.setCursor(6,1);
    lcd.print(set1);
    lcd.print((char)223);
    lcd.print("C");
  }
 else if (Menu == 2)
  {
    lcd.clear();
    lcd.setCursor(0,0);
    lcd.print("Boilerio temperatura");
    lcd.setCursor(0,1);
    lcd.print("<              >");
    lcd.setCursor(6,1);
    lcd.print(set2);
    lcd.print((char)223);
    lcd.print("C"); 
  }   
  else if (Menu == 3)
  {
    lcd.clear();
    lcd.setCursor(0,0);
    lcd.print("Boilerio siurblys");
    lcd.setCursor(0,1);
    lcd.print("<              >");
    lcd.setCursor(6,1);
    lcd.print(set3);
    lcd.print((char)223);
    lcd.print("C"); 
  }   
  else if (Menu == 4)
  {
    lcd.clear();
    lcd.setCursor(0,0);
    lcd.print("Aliarmas");
    lcd.setCursor(0,1);
    lcd.print("<              >");
    lcd.setCursor(6,1);
    lcd.print(set4);
    lcd.print((char)223);
    lcd.print("C");
  }   
  else if (Menu == 5)
  {
    WLCD("    Saugoti    ", "   <Saugoti?>");
  }

}
char WLCD(char line[], char line2[])
{
    lcd.clear();
    lcd.setCursor(0,0);
    lcd.write(line);
    lcd.setCursor(0,1);
    lcd.write(line2);
}
/////////////////////////////////////////////
 void Intro()
{   
  lcd.clear();
  delay(50);
  lcd.setCursor(0,0);
  lcd.print("Termostatas v1.0");
  lcd.setCursor(1,1);
  lcd.print("by Kornelijus"); 
  delay(2000);
 
// Load Settings
   set1 =  EEPROM.read(0);
   set2 = EEPROM.read(1);
   set3 = EEPROM.read(2);
   set4 = EEPROM.read(3);
}
/////////////////////////////////////////////
void clickSound()
{
   digitalWrite(Buzzer, HIGH);
   delay(30);
   digitalWrite(Buzzer, LOW);
}
/////////////////////////////////////////////
void SaveAll()
{
 byte savedN = 0;

 if (set1 != EEPROM.read(0))
{
   EEPROM.write(0, set1);
   savedN++;
}
  if (set2 != EEPROM.read(1))
{
   EEPROM.write(1, set2);
   savedN++;

  if (set3 != EEPROM.read(2))
{
   EEPROM.write(2, set3);
   savedN++;
}
  if (set4 != EEPROM.read(3))
{
   EEPROM.write(3, set4);
   savedN++;
}
  if (savedN > 0)
  {
    lcd.clear();
    lcd.setCursor(0,0);
    lcd.write("6.Save Done:");
    lcd.setCursor(0,1);
    lcd.print(savedN);
    lcd.write(" B Saved.");
    delay(2000);
  }
  if (savedN == 0)
  {
    lcd.clear();
    lcd.setCursor(0,0);
    lcd.write("Nothing Changed");
    lcd.setCursor(0,1);
    lcd.write("Not Saving.");
    delay(2000);
  }
}
/////////////////////////////////////////////
void BSelect()
{
  buttonState1 = digitalRead(btnSelect);
  // compare the buttonState to its previous state
  if (buttonState1 != lastButtonState1) {
    // if the state has changed, increment the counter
    if (buttonState1 == HIGH)
    {
     
        // Btn Sound
      if (btnSound == true)
      {
        clickSound();
      }
     
      Menu++;
      if (Menu > 5)
      Menu = 0;
    }
    lastButtonState1 = buttonState1;
    UpdateLCD();
  }
}
/////////////////////////////////////////////
void BDown()
{
  buttonState2 = digitalRead(btnDown);
  // compare the buttonState to its previous state
  if (buttonState2 != lastButtonState2) {
    // if the state has changed, increment the counter
    if (buttonState2 == HIGH)
    {
      // Btn Sound
      if (btnSound == true)
      {
        clickSound();
      }

      if (Menu == 1)
      {
       if (set1 < 30)
         set1 = 30;
        if (set1 > 30)
         set1--;
      }
      if (Menu == 2)
      {
       if (set2 < 30)
         set2 = 30;
        if (set2 > 30)
         set2--;
       }
     
      // Save?
      if (Menu == 5)
      {
        SaveAll();
      }
     
      if (Menu == 3)
      {
        if (set3 < 30)
         set3 = 30;
        if (set3 > 30)
         set3--;
      }
     if (Menu == 4)
      {
      if (set4 < 70)
         set4 = 70;
        if (set4 > 70)
         set4--;
      }
    }
    lastButtonState2 = buttonState2;
    UpdateLCD();
  }
}
//////////////////////////////////////////////////
void BUp()
{
  buttonState3 = digitalRead(btnUp);
  // compare the buttonState to its previous state
  if (buttonState3 != lastButtonState3) {
    // if the state has changed, increment the counter
    if (buttonState3 == HIGH)
    {
     if (Menu == 1)
      {
        if (set1 < 120)
        set1++;
        if (set1 >= 120)
        set1 = 30;
      }
      // Btn Sound
      if (btnSound == true)
      {
        clickSound();
      }
      // Save Settings?
      if (Menu == 5)
      {
        SaveAll();
      }
      if (Menu == 2)
      {
        if (set2 < 120)
        set2++;
        if (set2 >= 120)
        set2 = 30;
      }
      if (Menu == 3)
      {
        if (set3 < 120)
        set3++;
        if (set3 >= 120)
        set3 = 30;
      }
      if (Menu == 4)
      {
        if (set4 < 120)
        set4++;
        if (set4 >= 120)
        set4 = 70;
      }
    }
    lastButtonState3 = buttonState3;
    UpdateLCD();
  }
}
 Arduino termostatas
PranešimasParašytas: 2014 11 08, 17:01 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
AlgisL
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Labas, aš daryčiau biski kitaip:
1) UpdateLCD() būtų kviečiama po visų būsenų nuskaitymo ir apdorojimo loop() proceduroje ir atnaujintų tik tuos regionus, kuriuos reikia, taip pat patariu atsikratyti lcd.clear(), kad nemirgėtų ekraniukas;
2) kiekviena klavišų ar kitų valdymo organų procedūra pažymėtų ką reikia atvaizduoti;
3) po atvaizdavimo, pokyčio požymiai "numetami".

Taip pat, loop() procedūroje gali imituoti taimerius ir reakciją (vienkartinio ar pasikartojančio suveikimo) pasinaudojęs micros().
 Arduino termostatas
PranešimasParašytas: 2014 11 09, 07:22 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
korne1
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Sveiki. Jei aš panaikinu lcd.clear() ,tai ekrano mirksėjimas nepraeina, o tarp meniu palieka daug šiukšlių.
 Arduino termostatas
PranešimasParašytas: 2014 11 09, 10:31 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
AlgisL
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
korne1 rašo:
Sveiki. Jei aš panaikinu lcd.clear() ,tai ekrano mirksėjimas nepraeina, o tarp meniu palieka daug šiukšlių.

mirksi tau del 2 dalyku: clear(), poto print()/write() arba perdazno duomenu atnaujinimo.
atsikracius clear() reikia atnaujinti visa info, kuri keiciasi, pvz pasikeitus meniu punktui atnaujini meniu aplinka ir veliau isvedineji tik pasikeitusia reiksme tik kai ji keiciasi, tada nemirkses.
Jei pastoviai atnaujinsi visame LCD ir dar greitai, tai ir mirkses.
 Arduino termostatas
PranešimasParašytas: 2014 11 09, 11:13 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
korne1
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
panaikinau visus clear(), perkėliau menu ir mygtukus į loop(), tai mirksėjimas paliko įėjus į meniu ir tik ten kur yra nustatoma temperatūra.
Kodas:
lcd.print("<              >");šie ženklai nemirks
    lcd.setCursor(6,1);  nuo čia visi mirks
    lcd.print(set1);
    lcd.print((char)223);
    lcd.print("C");
 Arduino termostatas
PranešimasParašytas: 2014 11 09, 11:53 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
AlgisL
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
pvz sitaip
Kodas:

#include<LiquidCrystal.h>
LiquidCrystal lcd(8, 9, 4, 5, 6, 7);
#include <EEPROM.h>
#include <OneWire.h>
#include <Wire.h>
#include <DallasTemperature.h>
int Backlight =10;
#define ONE_WIRE_BUS 2
#define TEMPERATURE_PRECISION 9
OneWire oneWire(ONE_WIRE_BUS);
DallasTemperature sensors(&oneWire);
float sensor1; // katilo
float sensor2; // boilerio
/////////////////////////////////////////////
#define  keyDelay() delay( 250 );
  int btnSelect = 15;
  int btnDown = 16;
  int btnUp = 17;
////////////////////////////////////////////
  boolean btnSound = true;
  byte set1 = 30;
  byte set2 = 30;
  byte set3 = 30;
  byte set4 = 70;
  byte Menu = 0;
  int pump1 = 11;
  int heater = 12;
  int pump2 = 12;
  int Buzzer = 2;
////////////////////////////////////////////
  byte buttonState1 = 0;         
  byte lastButtonState1 = 0;
  byte buttonState2 = 0;         
  byte lastButtonState2 = 0;
  byte buttonState3 = 0;         
  byte lastButtonState3 = 0;
 
void setup()
{
  lcd.begin(16, 2);
  // Show Intro
  Intro();
///////////////////////////////////////////
  pinMode(btnSelect, INPUT);
  pinMode(btnDown, INPUT);
  pinMode(btnUp, INPUT);
  pinMode(pump1, OUTPUT);
  pinMode(heater, OUTPUT);
  pinMode(pump2, OUTPUT);
  pinMode(Buzzer, OUTPUT);
}
//////////////////////////////////////////
void loop ()
{   
  ReadTemperature();
  BSelect();
  BUp();
  BDown();
  UpdateLCD();
 // reakcija i temperaturas
 // ....
}
//////////////////////////////////////////
void ReadTemperature()
{
 sensors.setResolution(TEMPERATURE_PRECISION);
 sensors.requestTemperatures();
 sensor1 = sensors.getTempCByIndex(0);
 sensor2 = sensors.getTempCByIndex(1);
}

void UpdateTemperature()
{
 lcd.setCursor(0,0);
 lcd.print("Katilas  ");
 if( 10 > sensor1 ) lcd.write( ' ' );
 lcd.print( sensor1 );
 lcd.write( (char)223 );
 lcd.write( 'C' );
 
 lcd.setCursor(0, 2);
 lcd.print("Boileris ");
 if( 10 > sensor2 ) lcd.write( ' ' );
 lcd.print( sensor2 );
 lcd.write( (char)223 );
 lcd.write( 'C' );
}
char WLCD(char line[], char line2[], int i = -1)
{
    int l;
    lcd.setCursor(0,0);
    for ( l = strlen( line ), lcd.write(line); 16 > l; l++ ) lcd.write( ' ' );
    lcd.setCursor(0,1);
    if( 0 <= i )
    {
      lcd.write( "<     " );
      if ( 100 > i ) lcd.write( ' ' );
      if (  10 > i ) lcd.write( ' ' );
      lcd.print( i );
      lcd.write( (char)223 );
      lcd.write( "C    >" );
    }
    else
      for ( l = strlen( line2 ), lcd.write(line2); 16 > l; l++ ) lcd.write( ' ' );
}

void UpdateLCD()
{
  if      ( 1 == Menu ) WLCD( "Katilo siurblys",  "", set1 );
  else if ( 2 == Menu ) WLCD( "Boilerio temper.", "", set2 );
  else if ( 3 == Menu ) WLCD( "Boilerio siurbl.", "", set3 );
  else if ( 4 == Menu ) WLCD( "Aliarmas",         "", set4 );
  else if ( 5 == Menu ) WLCD( "    Saugoti", "   <Saugoti?>" );
  else UpdateTemperature();
}

/////////////////////////////////////////////
void Intro()
{   
   WLCD( "Termostatas v1.0", " (c) Kornelijus" );
   delay(2000);
// Load Settings
   set1 = EEPROM.read(0);
   set2 = EEPROM.read(1);
   set3 = EEPROM.read(2);
   set4 = EEPROM.read(3);
}
/////////////////////////////////////////////
void clickSound()
{
   digitalWrite(Buzzer, HIGH);
   delay(30);
   digitalWrite(Buzzer, LOW);
}
/////////////////////////////////////////////
void SaveAll()
{
 byte savedN = 0;

 if (set1 != EEPROM.read(0))
{
   EEPROM.write(0, set1);
   savedN++;
}
  if (set2 != EEPROM.read(1))
{
   EEPROM.write(1, set2);
   savedN++;
}
  if (set3 != EEPROM.read(2))
{
   EEPROM.write(2, set3);
   savedN++;
}
  if (set4 != EEPROM.read(3))
{
   EEPROM.write(3, set4);
   savedN++;
}
  lcd.clear();
  if (savedN > 0)
  {
    lcd.write("6.Save Done:");
    lcd.setCursor(0,1);
    lcd.print(savedN);
    lcd.write(" B Saved.");
  }
  else
  {
    lcd.write("Nothing Changed");
    lcd.setCursor(0,1);
    lcd.write("Not Saving.");
  }
    delay(2000);
}
/////////////////////////////////////////////
void BSelect()
{
  buttonState1 = digitalRead(btnSelect);
  // compare the buttonState to its previous state
  if (buttonState1 != lastButtonState1) {
    // if the state has changed, increment the counter
    if (buttonState1 == HIGH)
    {
     
        // Btn Sound
      if (btnSound == true)
      {
        clickSound();
      }
     
      Menu++;
      if (Menu > 5)
      Menu = 0;
    }
    lastButtonState1 = buttonState1;
    keyDelay();
  }
}
/////////////////////////////////////////////
void BDown()
{
  buttonState2 = digitalRead(btnDown);
  // compare the buttonState to its previous state
  if (buttonState2 != lastButtonState2) {
    // if the state has changed, increment the counter
    if (buttonState2 == HIGH)
    {
      // Btn Sound
      if (btnSound == true)
      {
        clickSound();
      }

      if (Menu == 1)
      {
       if (set1 < 30)
         set1 = 30;
        if (set1 > 30)
         set1--;
      }
      if (Menu == 2)
      {
       if (set2 < 30)
         set2 = 30;
        if (set2 > 30)
         set2--;
       }
     
      // Save?
      if (Menu == 5)
      {
        SaveAll();
      }
     
      if (Menu == 3)
      {
        if (set3 < 30)
         set3 = 30;
        if (set3 > 30)
         set3--;
      }
     if (Menu == 4)
      {
      if (set4 < 70)
         set4 = 70;
        if (set4 > 70)
         set4--;
      }
    }
    lastButtonState2 = buttonState2;
    keyDelay();
  }
}
//////////////////////////////////////////////////
void BUp()
{
  buttonState3 = digitalRead(btnUp);
  // compare the buttonState to its previous state
  if (buttonState3 != lastButtonState3) {
    // if the state has changed, increment the counter
    if (buttonState3 == HIGH)
    {
     if (Menu == 1)
      {
        if (set1 < 120)
        set1++;
        if (set1 >= 120)
        set1 = 30;
      }
      // Btn Sound
      if (btnSound == true)
      {
        clickSound();
      }
      // Save Settings?
      if (Menu == 5)
      {
        SaveAll();
      }
      if (Menu == 2)
      {
        if (set2 < 120)
        set2++;
        if (set2 >= 120)
        set2 = 30;
      }
      if (Menu == 3)
      {
        if (set3 < 120)
        set3++;
        if (set3 >= 120)
        set3 = 30;
      }
      if (Menu == 4)
      {
        if (set4 < 120)
        set4++;
        if (set4 >= 120)
        set4 = 70;
      }
    }
    lastButtonState3 = buttonState3;
    keyDelay();
  }
}
 Arduino termostatas
PranešimasParašytas: 2014 11 09, 13:10 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
korne1
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Ačiū tau AlgisL už pagalba ir už praktiškai nauja kodą. Turėsiu dabar laiko pastudijuoti ir palyginti su savo klaidom.
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas

FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama