 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 07 28, 20:19. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Maitinimo šaltiniai » Reikia patarimo del 12 i 220 keitiklio patobulinimo.
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
Reikia patarimo del 12 i 220 keitiklio patobulinimo. |
Parašytas: 2014 10 19, 17:49 |
|
|
|
Sveiki,
Susirinkau keitikli naudojimui automobilyje pagal sita schema:
Galui panaudojau tris poras 2n3055 - veikia kuo puikiausiai ir siuo metu naudojamas.
Vietoj galo su su 2N3055, surinkau schemos varijanta su IRFP250 , kad sumazinti keitiklio gabaritus - irgi veike be problemu, BET tik kol neuzkurtas variklis. Uzsikurus varikli, tranzai staigiai ikaista ir perdega.
Taigi noreciau paklausti suprantanciu zmoniu, kas tiem lauktranziam nepatinka uzkurus varikli ir kaip galima butu patobulinti schema, kad jie neperdegtu? Noreciau panaudot, IRFZ44N, jei tai turi reiksmes klausimui.
Variklis benzinas, uzdegimas - viena rite + komutatorius, taigi mano spejimas, kad butent kazkas bendro su auksta itampa nepatinka lauktranziam, bet kolkas dar neuztenka isminties, kad patikrint, kame beda ir apeit sita problema.
Puslapis is kurio paimta schema: http://www.instructables.com/id/250-to-5000-watts-PWM-DCAC-220V-Power-Inverter/ |
|
Paskutinį kartą redagavo PauliusNORCO, 2014 10 19, 19:03. Redaguota 1 kartą _________________ "Prireikia dvejų metų išmokti kalbėti, ir reikia viso gyvenimo, kad išmoktum patylėti." |
|
|
|
 |
 |
Re: Reikia patarimo del 12 i 220 keitiklio patobulinimo. |
Parašytas: 2014 10 19, 18:31 |
|
|
|
Pasinagrinėk keitiklių schemas su MOSFET (yra ir elektronika.lt schemų archyve) ir atrask kelis skirtumus nuo tos nesąmonės kurią padarei.
Svaigulių apie aukštos įtampos uždegimą ir t.t. net nekomentuosiu. |
|
|
|
|
 |
 |
Reikia patarimo del 12 i 220 keitiklio patobulinimo. |
Parašytas: 2014 10 19, 18:57 |
|
|
|
O be pasinagrinek ir svaiguliu niekaip? Gerai Tau pasakyt, kad kitas schemas pasinagrinet, kai dazniausiai apie ju veikimo principa daug nekalbama. Be to, koks tikslas tada tureti forumo skilti pokalbiams jei viska ir taip teoriskai galima rasti atitinkamoj literaturoj?
Jei tyngi ar neturi noro patart, gal geriau patylek? Kam Tau savo laika ir nervus gadint?
Kaip ir sakiau, su abiem schemos varijantais ir tokia pacia apkrova viskas veike lygiai gerai, kol variklis neuzkurtas.
Tik uzkurus varikli varijantas su 2N3055 toliau sekmingai veikia, o varijante su lauktranziais - lauktranziai dega. |
|
_________________ "Prireikia dvejų metų išmokti kalbėti, ir reikia viso gyvenimo, kad išmoktum patylėti." |
|
|
|
 |
 |
 |
Reikia patarimo del 12 i 220 keitiklio patobulinimo. |
Parašytas: 2014 10 19, 19:51 |
|
|
|
Akis matyt ne kokios pas mane, nes nenuspeja, apie kuri butent skirtuma Tu kalbi, kadangi visu pirma i jau paminetas akis krenta skirtumas, kad mano pateikta schema dc/ac, o ne dc/dc; naudoja sg3524, ne 3525, kuri apart pinout'o ir soft start'o pas 3525, nezinau, kuom skiriasi nuo 3524.
O kas liecia dali dali nuo mikroschemos iki transformatoriaus, matau tik akivaizdu skirtuma tarp varzu nominalu prie lauktranziu.
Visgi spelioti, apie kokius skirtumus kalbi, ir ka nori, kad pats suprasciau, perdaug noro neturiu, todel buciau dekingas, jei Tu, ar kas nors geresnes nuotaikos (gal gi bloga diena Tau ar forumo uzknistas siandien) paaiskintu, kas butent MANO pateiktoje schemoje su lauktranziais negerai, kad lauktranziai, BUTENT uzkurus varikli sudega, o kol jis neuzkurtas, kuo puikiausiai dirba. |
|
_________________ "Prireikia dvejų metų išmokti kalbėti, ir reikia viso gyvenimo, kad išmoktum patylėti." |
|
|
|
 |
 |
Reikia patarimo del 12 i 220 keitiklio patobulinimo. |
Parašytas: 2014 10 19, 20:01 |
|
|
|
PauliusNORCO rašo: |
O kas liecia dali dali nuo mikroschemos iki transformatoriaus, matau tik akivaizdu skirtuma tarp varzu nominalu prie lauktranziu. |
BINGO !
Citata: |
kad lauktranziai, BUTENT uzkurus varikli sudega, o kol jis neuzkurtas, kuo puikiausiai dirba. |
Užkūrus variklį maitinimo įtampa pakyla kažkur nuo 12 iki 14 V matyt to pakanka kai tranzistorių valdymas padarytas iš principo neteisingai. Aš nesiimu spėlioti kas ten atsitinka, pirmiausia reikia žmoniškai padaryti tai kas akivaizdžiai neteisinga. |
|
|
|
|
 |
Reikia patarimo del 12 i 220 keitiklio patobulinimo. |
Parašytas: 2014 10 19, 20:07 |
|
|
|
Aciu, Evaldai, man tik tiek ir reikejo.
Penktadieni pameginsiu surinkti schema su dviem porom IRFZ44N gale ir varzu nominalais is Tavo duotos schemos ir pranesiu, kaip sekesi vardan idomumo.
Gero vakaro. |
|
_________________ "Prireikia dvejų metų išmokti kalbėti, ir reikia viso gyvenimo, kad išmoktum patylėti." |
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |