Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 04, 01:01. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki, kadangi neveikia ausinimo skyscio pakaitinimo zvakiu valdymas automobilyje atsirado poreikis susikonstruoti kokia nors schemute siam reikalui. Reikia, kad zvakes veiktu iki kol variklis pasieks 70 C temperatura. Gal turit kokiu nors pasiulymu ? Kaip suprantat elektronikoj esu pradedantysis tai labai neskriauskite
Sveiki, kadangi neveikia ausinimo skyscio pakaitinimo zvakiu valdymas automobilyje atsirado poreikis susikonstruoti kokia nors schemute siam reikalui. Reikia, kad zvakes veiktu iki kol variklis pasieks 70 C temperatura. Gal turit kokiu nors pasiulymu ? Kaip suprantat elektronikoj esu pradedantysis tai labai neskriauskite
Ar ne geriau ir paprasčiau būtų šrote nusipirk reikiamą relę ar modulį, priklausomai nuo to kas ten tavo bolide yra ?
Schema maždaug tokia - nuvarai mašiną pas meistrus, sulauki skambučio kad gedimas pašalintas, susimoki pinigus ir turi veikiantį pakaitinimą. Paprasčiau jau manau nieko nesugalvosi.
auto audi a4 1.9 tdi. turi ausinimo skyscio pasildymo funkcija. tam naudojamos trys pakaitinimo zvakes esancios tokiam metaliniame flanse prisuktam prie galvos. esme tame, kad dazniausiai si funkcija buna aktyvuota tik is skandinavijos grizusiose auto. is kitu saliu grizusiose variklio ecu nebuna tokios funkcijos dazniausiai, todel neina jos su vag com pagalba aktyvuot. Cia ne pats taip sugalvojau todel nusprendziau, kad ziemos metu butu galima kazka susimeistraut, kad greiciau susiltu auto.
aktyvuota tik is skandinavijos grizusiose auto. is kitu saliu grizusiose variklio ecu nebuna.
Čia reik suprast tie automobiliai buvo parduoti Lietuvoje, po to išvažiavo į skandinaviją ir į kitas šalis ir po to sugrįžta ar kaip ?
Na, o į temą tau jau atsakė - nekišk nagų kur nesupranti.
auto audi a4 1.9 tdi. turi ausinimo skyscio pasildymo funkcija. tam naudojamos trys pakaitinimo zvakes esancios tokiam metaliniame flanse prisuktam prie galvos. esme tame, kad dazniausiai si funkcija buna aktyvuota tik is skandinavijos grizusiose auto. is kitu saliu grizusiose variklio ecu nebuna tokios funkcijos dazniausiai, todel neina jos su vag com pagalba aktyvuot. Cia ne pats taip sugalvojau todel nusprendziau, kad ziemos metu butu galima kazka susimeistraut, kad greiciau susiltu auto.
Siaip ta funkcija nera skirta tik skandinavijai ir dar nesutikau tokio ecu kur ta funkcija reiketu aktivuoti.
Pvz.:Passat 1998m 1,9tdi 81kw variklis AFN masina parvaryta is pransuzijos turi 3 pakaitinimo zvakes ausinimo skystyje prie galvos issejimo.Tos pakaitinimo zvakes naudojamos tik kol visai saltas variklis ir reikalingos apsildyti peciuka kad greiciau langus nupustu ir kompiuteris jas ijungia tik keliom minutem. Jeigu nori apsildyti varikli greiciau dek VEBASTO