Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 17, 04:35. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Kuro sistema Denso, kuro siurblys su dviem reguliatoriais. Atvare diedas- pulsuoja, traukos ner. Vietoj paziurejau parametrus-uzkibau ant kuro slegio. Daviau paburbuliuot ultragarse abiem davikliams- rezultatas teigiamas. Gal uz 2 val diedas atleke, sako vel tas pats. Gal tam siurbly kokie papildomi filtriukai stovi ar kas ten, nes labai jau durnas priejimas. Is kart sakau- kuro filtras naujas, salciu tada dar nebuvo.
denso kuro siurbliai problematiski.padidejes dumingumas,sunkiai kuriasi siltas,pulsuoja apsukos,neima sukiu paspaudus gaza o taipat sunkiai kuriasi ir saltas tai grynai kuro siurblio problema.vienintelis kas pagelbes tai remontas siurblio
beje denso siurblius remontuoja zmogelis sostineje 863586088.kas liecia kokybe , servisa ir sutarta laika viskas ok. maniskis siurblys buvo tik mazdos626 2.0d
Paskutinį kartą redagavo algimantas68, 2013 12 15, 18:37. Redaguota 1 kartą _________________ remontuoju kai nevaziuoja
denso kuro siurbliai problematiski.padidejes dumingumas,sunkiai kuriasi siltas,pulsuoja apsukos,neima sukiu paspaudus gaza o taipat sunkiai kuriasi ir saltas tai grynai kuro siurblio problema.vienintelis kas pagelbes tai remontas siurblio
Vienas apie ratus,kitas apie batus.Cia buvo kalbama apie denso comon rail sistema.
denso kuro siurbliai problematiski.padidejes dumingumas,sunkiai kuriasi siltas,pulsuoja apsukos,neima sukiu paspaudus gaza o taipat sunkiai kuriasi ir saltas tai grynai kuro siurblio problema.vienintelis kas pagelbes tai remontas siurblio
Vienas apie ratus,kitas apie batus.Cia buvo kalbama apie denso comon rail sistema.
na mazdoj 626 irgi beveik komonrailas, tik benzinu
Mano atveju buvo Toyota Previa su Denso HP2 tipo siurbliu.
Klausėte dėl papildomo filtro, taip, filtras dar stovi pačiame siurblyje, po įsiurbimo varžtu (Fuel Suction), esu bandęs jį ištraukti, tačiau nelabai jis man išsitraukė, todėl prapūčiau suspaustu oru ir išsivalė:
Tačiau, pagrindinė šių siurblių problema ir yra minėti du vožtūvėliai – žalias ir raudonas. Kiek teko domėtis žalias yra mažiems sūkiams (mažiems slėgiams), raudonas dideliems. Vien tik su prijungtu žaliu vožtuvėliu variklis turi lengvai užsikurti ir gražiai dirbti, kiek pamenu ant laisvų su šiuo vožtuvėliu dirbant slėgis siekė apie 400 bar, o gazuojant sukildavo tik iki 450 bar.
Su abiem vožtuvais, stovint ir gazuojant slėgis turi sukilt iki 1300 bar.
Patikrinti šių vožtuvėlių kaip ir neįmanoma, nebent pamatuoti jų varžą (turi būti maždaug 1,7 omo) arba prijungti prie atskiro maitinimo šaltinio ir išgirsti kaip klaksi
Mano atveju, pagrindinė klaida buvo per mažas slėgis sistemoje važiuojant, duodant gazo kartais išvis nesukildavo slėgis, arba po kiek laiko „pramušdavo“. Kadangi, šie vožtuvėliai yra ganėtinai brangūs (500 Lt vienas atrodo) buvo atvežtas padėvėtas siurblys. Išėmus iš padėvėto siurblio raudoną vožtuvą ir įdėjus į auto, nustebau, kad praktiškai niekas nepasikeitė, važiavo net blogiau, buvau kaip ir nuleidęs rankas, tačiau paprašiau, kad parvežtu naują raudoną vožtuvą ir įdėjus naują, mašina susitvarkė. Todėl, tik įrodymas, kad jie dažnai genda.
Aišku, vertėtų patikrinti ir purkštukų korekcijas, mano atveju jos buvo geros.
Jūsų atveju įtarčiau žalią vožtūvėlį, nors sakote, jog trūksta traukos tai vėlgi, kaip ir minėjau žalią galima pabandyti, tiesiog atjungus raudoną ir bandyti kurti, variklis turėtų lengvai užsivesti, nepulsuoti. Su raudonu kitas klausimas, tačiau bent mano atveju, kai raudonas buvo blogas, važiuojant ir stebint slėgi, kad ir esant mažiems sūkiams, gazo pedalą nuspaudus iki dugno slėgis turi iškart šauti, pvz., nuo 400 bar iki 800 ...
Ar siurblys Denso HP2, stovi raudonas ir žalias vožtūvėliai?
Pas toyota tai vadinami SCV voztuvai, esu susidures su jais, tai ribojo apsukas, traukos automobilis neturejo tinakmos. Praploviau ultragarse+isploviau ta filtriuka ir viskas susitvarke. Srote ju atskirai kiek zinau nepardavineja, tenka visa siurbli pirkt.
Ar siurblys Denso HP2, stovi raudonas ir žalias vožtūvėliai?
Pas toyota tai vadinami SCV voztuvai, esu susidures su jais, tai ribojo apsukas, traukos automobilis neturejo tinakmos. Praploviau ultragarse+isploviau ta filtriuka ir viskas susitvarke. Srote ju atskirai kiek zinau nepardavineja, tenka visa siurbli pirkt.
Na, mano atveju plovimas nepadėjo, o dėl šroto, tai davė iš siurblio išsiimti vožtuvėlį už pinigus gerus
Taip vienas raudonas, kitas zalias. Toyotos sistema irgi tokia, ten tik prilyst prie ju maloniau. Jei neklystu zalias ytakoja trauka.
Del traukos ,tai nera jokio skirtumo.Zalias ar raudonas.Bet kuri viena atjungus kris siurblio nasumas per puse.Siame siurblyje yra du plunzeriai,todel kiekvienas voztuvelis atsakingas uz jam priskirta plunzeri.Plovimas ultragarsu ir aktivavimas generatoriaus pagalba gali duoti del pulsavimo dazniausiai trumpalaiki efekta.Nors del pulsavimo dar gali buti kitos priezastys.Raudonas ar zalias voztuvelis pagal techninius parametrus indentiski.Tik skyriasi pajungimo lizdai.Reikia atkreipti skenerio parodymuose kokia srove voztuveliu aktyvavimo ant tuscios eigos.Pvz, atjungus zalia,atjungus raudona.Pagal tai galima atsegti kuris is ju blogesnis.Aisku tai reiketu daryti,kai variklis nepulsuoja.
Taip vienas raudonas, kitas zalias. Toyotos sistema irgi tokia, ten tik prilyst prie ju maloniau. Jei neklystu zalias ytakoja trauka.
Del traukos ,tai nera jokio skirtumo.Zalias ar raudonas.Bet kuri viena atjungus kris siurblio nasumas per puse.Siame siurblyje yra du plunzeriai,todel kiekvienas voztuvelis atsakingas uz jam priskirta plunzeri.Plovimas ultragarsu ir aktivavimas generatoriaus pagalba gali duoti del pulsavimo dazniausiai trumpalaiki efekta.Nors del pulsavimo dar gali buti kitos priezastys.Raudonas ar zalias voztuvelis pagal techninius parametrus indentiski.Tik skyriasi pajungimo lizdai.Reikia atkreipti skenerio parodymuose kokia srove voztuveliu aktyvavimo ant tuscios eigos.Pvz, atjungus zalia,atjungus raudona.Pagal tai galima atsegti kuris is ju blogesnis.Aisku tai reiketu daryti,kai variklis nepulsuoja.
Hmmm, kai skaičiau siurblio technine dokumentaciją taip ir supratau (anglišką variantą), tačiau vienas savo darbą išmanantis žmogus paprotino kitaip, kaip ir minėjau, todėl pagalvojau, kad kažką ne taip supratau, tačiau gal žmogus apsiriko Aš internete apsiskaitęs taip ir bandžiau daryti, ta prasme atjungus raudoną ir paskui apkeitus. Su žaliu dirbo gerai, o vat su raudonu slėgis pakildavo iki 200 bar, tačiau pasipurtydavo variklis ir užgesdavo... Gaila, įdėjęs naują raudoną vožtuvėli nepabandžiau.
Taip vienas raudonas, kitas zalias. Toyotos sistema irgi tokia, ten tik prilyst prie ju maloniau. Jei neklystu zalias ytakoja trauka.
Jei turi galimybe prieiti prie consulto, tai ten kiek pamenu yra siurblio reset funkcija, siaip padeda, bet taip pat kazkuriam laikui, vienas zmogelis taip taupe pinigus ir kas ~3000 km pas mane vazinedavo bet cia vistiek nabasnikui kompresas.
_________________ Nebijok dideliu islaidu - bijok mazu pajamu