 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 07 18, 22:43. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Automatika, robotai, RC modeliai » Transformatoriu vynojimo staklytes
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
Transformatoriu vynojimo staklytes |
Parašytas: 2013 08 11, 11:59 |
|
|
|
tamosius rašo: |
Vikis rašo: |
Vis tik niekaip neapleidžia mintis,kad norint bent kiek rimtesnes stakleles padaryti darbo bus įdėta daugybė,o naudos bus labai mažai.Geriau jau vietoje jų konstruoti CNC stakleles...
Greitis pradedant vynioti ir baigiant turi didėti/mažėti švelniai.Geriausia reguliuoti pedalu.Mygtukas tik reversui.
Žinoma,tai tik mano nuomonė |
Jusu nuomone teisinga,tam ir yra rasoma programa.Nuo viju skaiciaus [start>10%>100%>10>stop] procentai nuo apsisukimu griecio sluoksnyje.Ira programuotojas kuris galvoja apie programa.Pagrindas ir ideja is rusisko saito,autoriaus leidimas perdaryti prograsma yra gautas.Problema buvo su pagrindiniu varikliu,pieita nuomones naudoti bipoliari varikli del didesnio sukimo momento,del to sudetingesne valdymo shemute.Del CNC pilna tu saklyciu nuo paprastu iki profi.O trafu vyniojimo retas dalykas,arba paprastos arba grynai mahanines.Uztat ir kilo tokia ideja.Laukiu patarimu ir komentaru.
Dekui! |
nesamone, biboliarinis variklis turi didesni sukimo momenta greiciui didejant iki tam tikros ribos, o unipoliarinio sukimo momentas nuo didelio mazeja didejant greiciui.
kadangi tavo atveju greicio nereikia, tai unipoliarinis tinka labiausiai. |
|
|
|
|
 |
 |
Transformatoriu vynojimo staklytes |
Parašytas: 2013 08 11, 12:04 |
|
|
|
Digix rašo: |
zigas rašo: |
Digix rašo: |
ne visai jau skonio reikalas, +_ maziau patogu nes reguliavimas daug letesnis ir maziau tikslus
shemos dydis nepakinta, nes tiesiog vietyoje mygtuku dedasi potenciometras |
Dėl lėtumo ir tikslumo tai jau dėjai...  |
ka tuo nori pasakyti?
siap su mygtukais tai greiciui padidinti iki max reikes gal 5-10 sek
su potenciometru <1sek |
Tai tas rovimas mažiausiai ir reikalingas. |
|
_________________ Nedaryk šiandien, gal rytoj nereiks... |
|
|
|
 |
 |
Transformatoriu vynojimo staklytes |
Parašytas: 2013 08 11, 12:08 |
|
|
|
AlgisL rašo: |
nesamone, biboliarinis variklis turi didesni sukimo momenta greiciui didejant iki tam tikros ribos, o unipoliarinio sukimo momentas nuo didelio mazeja didejant greiciui.
kadangi tavo atveju greicio nereikia, tai unipoliarinis tinka labiausiai. |
Is kur tu cia taip isgalvojai?
unipoliarinias ir bipoliarinis mazai skiriasi, tik tek kad bipoliatrinis isnaudoja ta pacia apvija du kartus geriau nei unipoliarinis todel jo sukimo momentas ir galingumas 2 kartus didesnis.
o del sukimo momento jis viesim varikliams vienodas ir proporcingas srovei teknciam apvija, didejant grecisui mazeja srove todel reikia kelti itampa jei nori tokio part sukimo momento arba matinti varikli per sroves stabilizatoriu |
|
|
|
|
 |
 |
Transformatoriu vynojimo staklytes |
Parašytas: 2013 08 11, 12:42 |
|
|
|
nevisai taip.
bipoliariniu apvijos dazniausiai jungtos lygiaigreciai ir mazos varzos bei induktyvumo ir jie skirti didesniems greiciams pasiekti.
unipoliariniai dazniausiai naudojami prie mazu greiciu, bet kai reikia didesnio sukimo momento prie mazo greicio. |
|
|
|
|
 |
 |
Transformatoriu vynojimo staklytes |
Parašytas: 2013 08 11, 13:09 |
|
|
|
kaip pavijos sujungtos nieko nekeicia, tiesiog reikes didesnes-mazesnes maitnimo itampos
gretis priklauso nuo magnetolaidzio o ne nuo apavijos
tai ka tu cia teigi yra tiesiog sutapimas, nes unipoliariniai varikliai skirti suparastinti valdymui ten kur mazi reikalavimai, todel jie pagaminti su niekam tikusia megnetine sistema is vientisos skardos. kuri prie didesnio greicio perkaistu arba pradetu trukdyti.
bipoliariniai varikliai skirti ten kur reikia geresniu charakeristiku todel jie ir pagaminti kokybiskiau, daznai su magnetolaidziu is ploskteliu ir dideliu poliu skaiciumi.
taciau siuo metu unipoliariniai varikliai beveik pradeda isnykti, nes jie is esmes neturi jokiu privalumu kai valdoma mikrohemomis.
net jei pas tave unipoliarinis variklis ji geriau valdyti kaip bipoliarini |
|
|
|
|
 |
 |
Transformatoriu vynojimo staklytes |
Parašytas: 2013 08 11, 16:44 |
|
|
|
Digix rašo: |
kaip pavijos sujungtos nieko nekeicia, tiesiog reikes didesnes-mazesnes maitnimo itampos
gretis priklauso nuo magnetolaidzio o ne nuo apavijos
tai ka tu cia teigi yra tiesiog sutapimas, nes unipoliariniai varikliai skirti suparastinti valdymui ten kur mazi reikalavimai, todel jie pagaminti su niekam tikusia megnetine sistema is vientisos skardos. kuri prie didesnio greicio perkaistu arba pradetu trukdyti.
bipoliariniai varikliai skirti ten kur reikia geresniu charakeristiku todel jie ir pagaminti kokybiskiau, daznai su magnetolaidziu is ploskteliu ir dideliu poliu skaiciumi.
taciau siuo metu unipoliariniai varikliai beveik pradeda isnykti, nes jie is esmes neturi jokiu privalumu kai valdoma mikrohemomis.
net jei pas tave unipoliarinis variklis ji geriau valdyti kaip bipoliarini |
Pas mane bipoliarinis.Buvo japaskiu idetas tikrai letiems sukiams.Sukinejo nemaza balvona.Todel ji pasirinkau katuskei sukti.Nema 23 gabarito,nors pagal marke ner niekur surasti.Su dantaciais 1:3,o karetkai stumdyti Nema 17 gabarito.Kaip daryti karetkos vedziojima,yra du variantai ant dirzelio,kaip printerije ir ant sraigto kaip CNC.Gal sakau ant sraigto,taip tiksliau. |
|
|
|
|
 |
 |
Transformatoriu vynojimo staklytes |
Parašytas: 2013 08 11, 17:02 |
|
|
|
Tikslumo ir taip, ir taip gana. Aš daryčiau su sraigtu, mažiau reikalų. |
|
_________________ Nedaryk šiandien, gal rytoj nereiks... |
|
|
|
 |
Transformatoriu vynojimo staklytes |
Parašytas: 2013 08 11, 17:20 |
|
|
|
digix, esme kad jei apviju induktyvumas didesnis, tai ir srove jose niekaip neaugs greiciau, kokia itampa bebutu, todel ir apsukos automatiskai skiriasi ir sukimo momentas. tie varikliu skirtumai yra ne del valdikliu, o butent del skirtingos paskirties. |
|
|
|
|
 |
 |
Transformatoriu vynojimo staklytes |
Parašytas: 2013 08 11, 18:47 |
|
|
|
AlgisL rašo: |
digix, esme kad jei apviju induktyvumas didesnis, tai ir srove jose niekaip neaugs greiciau, kokia itampa bebutu, todel ir apsukos automatiskai skiriasi ir sukimo momentas. tie varikliu skirtumai yra ne del valdikliu, o butent del skirtingos paskirties. |
Nu ka tu sakai, jug zinai formules , srove augs greiciu proporcingu itampai.
ir siaip tas inguktyvumas ne toks jau baisiai reiksmingas. kad ji reiketu vertinti.
srove riboja ne indukyvumas o BEMF kai variklis sukasi pakankamai gretai jo kaip generatoriaus sukuriama itampa susilygina su maitnimu todel srove nebeteka ir sukimo momento nebera |
|
|
|
|
 |
 |
Transformatoriu vynojimo staklytes |
Parašytas: 2013 08 11, 18:55 |
|
|
|
Digix rašo: |
AlgisL rašo: |
digix, esme kad jei apviju induktyvumas didesnis, tai ir srove jose niekaip neaugs greiciau, kokia itampa bebutu, todel ir apsukos automatiskai skiriasi ir sukimo momentas. tie varikliu skirtumai yra ne del valdikliu, o butent del skirtingos paskirties. |
Nu ka tu sakai, jug zinai formules , srove augs greiciu proporcingu itampai.
ir siaip tas inguktyvumas ne toks jau baisiai reiksmingas. kad ji reiketu vertinti.
srove riboja ne indukyvumas o BEMF kai variklis sukasi pakankamai gretai jo kaip generatoriaus sukuriama itampa susilygina su maitnimu todel srove nebeteka ir sukimo momento nebera |
Vrai nenagrinekim fizikos pagrindu,nors zingsninis veikia kitaip nei asinhroninis ir sinnhroninis varikliai. |
|
|
|
|
 |
 |
Transformatoriu vynojimo staklytes |
Parašytas: 2013 08 11, 19:14 |
|
|
|
tamosius rašo: |
Vrai nenagrinekim fizikos pagrindu,nors zingsninis veikia kitaip nei asinhroninis ir sinnhroninis varikliai. |
nu kaip dabar jau taip nenagrinesi kai tu sakai toki dalyka
zignsninis variklis yra praktiskai normalus sinchroninis variklis ir veikia panasiai tik kad sinchroniniai varikliai paprastai gali dar reguliuoti zadinima.
tie kas mano kad zingsinis veikia kitaip pasdkui ir isradineja visokias keistas teorijas |
|
|
|
|
 |
 |
Transformatoriu vynojimo staklytes |
Parašytas: 2013 08 11, 21:11 |
|
|
|
Digix rašo: |
tamosius rašo: |
Vrai nenagrinekim fizikos pagrindu,nors zingsninis veikia kitaip nei asinhroninis ir sinnhroninis varikliai. |
nu kaip dabar jau taip nenagrinesi kai tu sakai toki dalyka
zignsninis variklis yra praktiskai normalus sinchroninis variklis ir veikia panasiai tik kad sinchroniniai varikliai paprastai gali dar reguliuoti zadinima.
tie kas mano kad zingsinis veikia kitaip pasdkui ir isradineja visokias keistas teorijas |
Neišradinėju tu teoriju.Perskaičiau gera straipsnį kur viskas apie žingsninius,žinau kaip kas veikia ir man to uztenka. |
|
Paskutinį kartą redagavo tamosius, 2013 08 13, 08:00. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
 |
 |
Transformatoriu vynojimo staklytes |
Parašytas: 2013 08 11, 21:54 |
|
|
|
tokio atsisiuti nerimanoma pavadinimas rusiskom raidem
nu bet nesvarbu tu cia nagrineji tiesiog praktini variklio pritaikyma o ne jo veikimo principus.
bet siaip siek tiek ismanyti fizika reiketu kad nekiltu idiotisku ideju ir kilus problemoms butu siek tiek aisku kas blogai. |
|
|
|
|
 |
Transformatoriu vynojimo staklytes |
Parašytas: 2013 08 13, 08:10 |
|
|
|
Digix rašo: |
tokio atsisiuti nerimanoma pavadinimas rusiskom raidem
nu bet nesvarbu tu cia nagrineji tiesiog praktini variklio pritaikyma o ne jo veikimo principus.
bet siaip siek tiek ismanyti fizika reiketu kad nekiltu idiotisku ideju ir kilus problemoms butu siek tiek aisku kas blogai. |
Va cia pradzia ant L297 o galas bus ant L298N.Maziau detaliu.  |
|
|
|
|
 |
 |
Transformatoriu vynojimo staklytes |
Parašytas: 2013 08 13, 09:07 |
|
|
|
jei varikliukai nera galingi, per akis ir L293, juolab pas tave nebus plataus greiciu diapazono.
L297 irgi gali pakeisti paprasciausia 74hc74 + 74hc86 pagal http://radiokot.ru/lab/hardwork/33/ ten nezek, kad galai unipoliariniam, paprasciausiai jungi tiesiai L293D( B ) ir bipoliarini. bus half/step rezimas abiems atvejams.
jei naudosi L293B, reikes isoriniu UF diodu, bet uztat srove iki 1A.
jei taisysi ta schemuke, tai RC grandine step dalyje pernesk pries 74hc14.
nors jei turi laiko palaukti, tai sutaupysi daug nervu http://www.pololu.com/catalog/product/2132 |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |