 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 05, 08:10. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » 2 fazes po 110 Voltu.
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 04, 17:39 |
|
|
|
|
| RVRSS rašo: |
Taigi cia visai kitas atvejis!
Jei zmogus norejo rezultate gauti ta pati ilgalaiki darbo nasuma (per menesi, metus ir t.t.), tai tures keisti rezimus ir didinti apkrova (suletejusiems del itampos sumazejimo) motorams, tada (po to kai jis tai padarys, o ne tiesiog sumazejus itampai tinkle) aisku nuostoliai jam tik padides!
(kaip ir srove, bet jau ne del itampos sumazejimo, o del vartotojo dirbtinio isikisimo!)
Tuo tarpu tiesiog sumazinus itampa ir nieko daugiau nekeiciant, su ta pacia apkrova dirbancio variklio srove atitinkamai mazeja!
(na is kur gi jai po velniu didet?)
|
tavo teginys visdelto fiziskai netesingas;
jei mes turime ta pacia apkrova, ta pati greiti vadinasi mechanine galia nepakito. o va elektrine galia sumazejo, nes itampa sumazejo o srove liko kaip buvo (pagal tave)
taigi cia Evaldas_S atrodo teisus.
bet cia ne visakas taip paprasta
jei mes varikli paaleidome ant 80% jo galios tai mes galime 20% mažinti itampa ir nuo to srove tik mazes. nors imama galia nesikeis, sroves simazejimas bus todel kad pageres cosfi
kadangi tuo cos fi ruopnasi kompensatoriai is elektrines imama galia nepasikeis kintant jos isejimo itampai nedidelese ribose.
jei itampa nukris stipriai tada ivyks krachas. nes varikliai sustos ir ustrumpins visa sistema
keiciant dazni galime sumazinti visu varikliu galinguma kiek tik patinka ir tai vyksta savaime be sudetingos elektronikos, bet siaps laiskasi kai ta sudetinga elektronika privalo buti visur tai gana kvaila naudoti savaimine reguliacija. |
|
|
|
|
|
 |
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 04, 18:34 |
|
|
|
|
| Digix rašo: |
bet cia ne visakas taip paprasta
jei mes varikli paaleidome ant 80% jo galios tai mes galime 20% mažinti itampa ir nuo to srove tik mazes. nors imama galia nesikeis, sroves simazejimas bus todel kad pageres cosfi |
Atlikus mano minėtą bandymą su sumažinta įtampa rezultatai gavosi tokie, kad kaip ir sakai cos fi pagerėjo, bet vis dėlto bendra srovė padidėjo, o tai dėl tos pačios priežasties kur pats rašei t.y. jei galia (ant variklio veleno) = constant tai keičiantis įtampai srovė negali nesikeisti.
(visa tai ir knygose rašoma kurių RVRSS atkakliai nenori skaityti)
| Citata: |
jei itampa nukris stipriai tada ivyks krachas. nes varikliai sustos ir ustrumpins visa sistema. |
Taip, todėl dažnio keitikliai turi ir šiaip šiuolaikinėje technikoje naudojamos apsaugos nuo įtampos sumažėjimo, pvz. įmontuotos į automatinius jungiklius arba kaip jų priedai. |
|
Paskutinį kartą redagavo Evaldas_S, 2010 01 04, 18:46. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
 |
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 04, 18:46 |
|
|
|
|
Digix, jau visai nusisneki, gal eik issimiegok?
| Digix rašo: |
tavo teginys visdelto fiziskai netesingas;
jei mes turime ta pacia apkrova, ta pati greiti vadinasi mechanine galia nepakito. o va elektrine galia sumazejo, nes itampa sumazejo o srove liko kaip buvo (pagal tave)
taigi cia Evaldas_S atrodo teisus. |
1. Kaip tu islaikysi ta pati greiti asinchroniniame variklyje su ta pacia apkrova, jei sumazejo maitinimo itampa?
(ten juk ne siaip sau tiesine, o kvadratine isvystomo momento priklausomybe nuo itampos!)
2. Kur as sakiau, kad sumazinus itampa srove nepakis?
(ji esant kitom nepakitusiom salygom sumazes!)
3. Kame didysis visazinis Evaldas_S atseit teisus?
As nesutikau su labai konkreciu jo teiginiu:
| Evaldas_S rašo: |
| O asinchroninių variklių naudojama srovė didėja mažinant įtampą va kodėl įtampos nemažina, o mažina dažnį. |
Tai gal ir tu nori su manim susilazinti, o po to gyvai sudalyvauti bandyme, kurio salygas jau cia ne viena karta kartojau?
(ir jos tiksliai atitinka tai, ka Evaldas_S mano manymu klaidingai teige)
| Digix rašo: |
bet cia ne visakas taip paprasta
jei mes varikli paaleidome ant 80% jo galios tai mes galime 20% mažinti itampa ir nuo to srove tik mazes. nors imama galia nesikeis, sroves simazejimas bus todel kad pageres cosfi
kadangi tuo cos fi ruopnasi kompensatoriai is elektrines imama galia nepasikeis kintant jos isejimo itampai nedidelese ribose.
jei itampa nukris stipriai tada ivyks krachas. nes varikliai sustos ir ustrumpins visa sistema |
Tamsta cia apie kokius butent variklius samprotaujate?
Apie visus po truputi, dalimis (viena mintis apie viena, kita apie kita) ar kaip?
| Digix rašo: |
| keiciant dazni galime sumazinti visu varikliu galinguma kiek tik patinka ir tai vyksta savaime be sudetingos elektronikos, bet siaps laiskasi kai ta sudetinga elektronika privalo buti visur tai gana kvaila naudoti savaimine reguliacija. |
Nu blin tu ka jau visai supratima apie induktyvine apkrova ijungta i kintamos itampos tinkla praradai ar ka?
Jei nori keisti asinchroninio variklio maitinimo itampos dazni islaikydamas optimalu jo darbo rezima, tai turi kartu keisti ir maitinimo itampa, kitaip statorius arba isisotins (kas ir vyksta mazinant dazni, del ko dideja nuostoliai), arba nesukurs reikiamo magnetinio lauko (jei daznis bus per didelis), atitinkamai ir sukimo momento. |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
 |
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 04, 18:49 |
|
|
|
|
Digix skaityk įdėmiau aš rašiau gazas iki galo.
Nedaryk išvadų ten kur turi menką supratimą. Elektronika ir jėgos eenergetika truputi skiriasi. Reikalingas sinchroniniam darbui ne tik dažnis, bet ir fazės turi sutapti, o fazės skirtingose elektrinėse skiriasi. Turbūt supranti, kad vienodo dažnio esant fazių poslinkiui tinklo sujungimo pasekmes. Kai generaturius įsįtraukia į sinchronizmą jis prie to fazių poslinkio prisitaiko. Darbo metu fazių poslinkis kinta nuo tinklo konfiguracijos pokyčių. Susinchronizuok su rubidžiu ar dar kuo nors, tačiau jei nesuderinsi fazių - monkės darbas.
Kai kurie tavo samprotavimai man primena vienos personos patarimą . Ten kur turi eiti linija reikia pasodinti medžius, kai užaugs susukti izoliatorius užtraukti laidus ir turėsime liniją, ir žalią gatvę. |
|
|
|
|
|
 |
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 04, 19:28 |
|
|
|
|
| didysis visazinis rašo: |
| jei galia (ant variklio veleno) = constant tai keičiantis įtampai srovė negali nesikeisti. |
Tam kad tai vyktu turi buti automatinis galios stabilizatorius (apie kuri pries tai kazkaip nebuvo uzsiminta , nei duotas bent vienas pavyzdys, kur toks realiai egzistuoja ), kuris sumazejus itampai (ir atitinkamai greiciui, nes jie vienareiksmiskai susije per variklio konstrukcija ) kompensuotu tai atitinkamu mechanines apkrovos, t.y. stabdymo/sukimo momento (ir atitinkamai sroves ) padidejimu (ir tai tame paciame irengime - hm, ir kas tai galetu buti per apkrova? ).
Tokie automatiniai galios stabilizatoriai be abejo masiskai naudojami daugumoje (musu krastuose) asinchroniniais varikliais varomu irengimu, tokiu kaip ventiliatoriai, siurbliai, liftai, stakliu pavaros ir taip toliau.
Va todel dabar pas mus Lietuvoj klesti toks pilnai automatizuotas komunizmas , kuriam esant itampos mazejimas dideli asinchroniniu varikliu parka turincio "ateities Hi-Tech slenio" elektros tiekimo tinkle sukelia atitinkama vartojamos sroves padidejima!
(kaip ir aiskino visaziniai - nes juk islaikoma stabili, blin, galia!)
Ura, tovarisci, ura!  |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
 |
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 04, 21:41 |
|
|
|
|
Ar priklauso asinchroninio variklio pilnoji varža nuo apsukų skaičiaus?
Tik neskubėkite su atsakymu. |
|
|
|
|
|
 |
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 04, 21:47 |
|
|
|
|
| Edvidas rašo: |
| Digix skaityk įdėmiau aš rašiau gazas iki galo. |
tain va nespausk iki galo to gazo ir problema isisprendiziavistiek kakurie elektrine tures pasilikti rezerva tai galima ta rezerva visom isidalinti po biski
| Citata: |
| Nedaryk išvadų ten kur turi menką supratimą. Elektronika ir jėgos eenergetika truputi skiriasi. Reikalingas sinchroniniam darbui ne tik dažnis, bet ir fazės turi sutapti, o fazės skirtingose elektrinėse skiriasi. Turbūt supranti, kad vienodo dažnio esant fazių poslinkiui tinklo sujungimo pasekmes. Kai generaturius įsįtraukia į sinchronizmą jis prie to fazių poslinkio prisitaiko. Darbo metu fazių poslinkis kinta nuo tinklo konfiguracijos pokyčių. Susinchronizuok su rubidžiu ar dar kuo nors, tačiau jei nesuderinsi fazių - monkės darbas. |
jo nesuderinsiu. galiu tau tas fazes milionines procento dalies tikslumu suderinti laikrodis tik kaip standartas(realiai jo isvis nebutu) fazes poslinki galima reguliuti kaip reika kada reikia.
nu asiku energetikams isvis tokia ultraprecizine sitema ko gero net nesisapnuoja o elektronikoje tai niekai. mes fazes tiskluma turim toki kad galim pagal uz 30 000km esancio palydovo signala nustatyti vieta 2cm tikslumu
| Citata: |
| Kai kurie tavo samprotavimai man primena vienos personos patarimą . Ten kur turi eiti linija reikia pasodinti medžius, kai užaugs susukti izoliatorius užtraukti laidus ir turėsime liniją, ir žalią gatvę. |
o taviskiai man atrodo kaip akmens bobutes dyvijimasis kiaip gelezinis lektuvas gali skristi |
|
|
|
|
|
 |
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 04, 22:06 |
|
|
|
|
| RVRSS rašo: |
Digix, jau visai nusisneki, gal eik issimiegok?
| Digix rašo: |
tavo teginys visdelto fiziskai netesingas;
jei mes turime ta pacia apkrova, ta pati greiti vadinasi mechanine galia nepakito. o va elektrine galia sumazejo, nes itampa sumazejo o srove liko kaip buvo (pagal tave)
taigi cia Evaldas_S atrodo teisus. |
1. Kaip tu islaikysi ta pati greiti asinchroniniame variklyje su ta pacia apkrova, jei sumazejo maitinimo itampa?
(ten juk ne siaip sau tiesine, o kvadratine isvystomo momento priklausomybe nuo itampos!)
2. Kur as sakiau, kad sumazinus itampa srove nepakis?
(ji esant kitom nepakitusiom salygom sumazes!)
|
va cia ir sakai blogai kad jinai taip ims ir sumazes daug visokiu dalyku reikia ivertinti.
asinchroninio variklio gretis nuo itampos nepriklauso Kitaip nereiketu daznio kietikliu
idealu asinchronini varikli (kuris jau praktiskai bus sinchroninis) tu gali matinti betkokia itampa ir jis ims tiek galios kiek tu pajungsi jam apkrovos. taigi gaunasi tai ka tu sakai galios stabilizatorius.
bet kadangi variklis ne idealus tai visi nukrypimai nuo optimalaus rezimo mazina jo NK ir jei apkrova nepakito tai atitinkamai didina galios suaudojima.
klausimas lieka tik kokiame rezime variklis dirba prie paketima ir kuria linkme ivyksta pasikeitimas. zinoma kadangi sumazinus itampa padideja slydimas tai gretis kiek nukrinta, jei tai ventiliatoriaus tai ko gero gali duoti nemaza efekta sumazejimo linkme.
tel to as sakau kad negalima vienareikšmiškai pasakyti kas nutiks sumazinus itampa bet stipriai sumazinus tai srove tikrai padides
| Citata: |
Tamsta cia apie kokius butent variklius samprotaujate?
Apie visus po truputi, dalimis (viena mintis apie viena, kita apie kita) ar kaip? |
visi varikliai veikia tuo paciu principu taigi teoriskai nesvarbu koks variklis. sinchroninis yra patogesnis situo atveju nes jis yra kaip idealus asinchroninis su nuliniu slydimu. tai jame iskart matosi visi padidejimai ir sumazejimai. asinchroninis daug sudetingesnis pagal savo darbo principa todel ji suvokti sudetingiau.
| Citata: |
| Nu blin tu ka jau visai supratima apie induktyvine apkrova ijungta i kintamos itampos tinkla praradai ar ka? |
niekam ta induktyvine apkrova nerupi, ja panaikina kondensatoriu baterija gretimoje pastoteje.
| Citata: |
| Jei nori keisti asinchroninio variklio maitinimo itampos dazni islaikydamas optimalu jo darbo rezima, tai turi kartu keisti ir maitinimo itampa, kitaip statorius arba isisotins (kas ir vyksta mazinant dazni, del ko dideja nuostoliai), arba nesukurs reikiamo magnetinio lauko (jei daznis bus per didelis), atitinkamai ir sukimo momento. |
teisingai gal pats jau supranti dabar kad jei mes is to optimalaus rezimo nuesime i sona tai turesime blogesni NK |
|
|
|
|
|
 |
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 04, 22:38 |
|
|
|
|
geleciau sudalyvaut lazybose apkrova naudosim kita asinchronini varikli pajungta priesingai is kiek lazinames kad srove padides?  |
|
Paskutinį kartą redagavo zamolskis, 2010 01 04, 22:41. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 04, 22:39 |
|
|
|
|
tiokiose lazybose galecisu laimeti budamas betkurioje puseje jei as surinksiu shema  |
|
|
|
|
|
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 04, 22:42 |
|
|
|
|
laimetum tik jei apkrovos variklis silpnesnis ta rsvs "teorija" veikia tik siaurame variklio darbo diapazone. |
|
|
|
|
|
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 04, 23:42 |
|
|
|
|
Nu is esmes taip, bet silpnesnis ar stipresnis tai cia toks suktas klausimas  |
|
|
|
|
|
 |
2 fazes po 110 Voltu. |
Parašytas: 2010 01 10, 08:43 |
|
|
|
|
| Edvidas rašo: |
Ar priklauso asinchroninio variklio pilnoji varža nuo apsukų skaičiaus?
Tik neskubėkite su atsakymu. |
O kas tada keicia ta apsuku skaiciu?
(nes pats savaime siap sau be priezasties jis keistis negali) |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|

|
 |