  | 
		 
			
			
			
			
			
	
		
			
  
 | 
	 		
	  			
	  				| 
						  Elektronika.lt portalo forumas 
						
						Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
						Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose. 
						 
						Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
						kurie nesilaiko forumo taisyklių.
						Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti. 
						 Dabar yra 2025 11 04, 10:39. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
						
					 | 
				 
			 
 | 
		 | 
	 
 
	
		
	  | 
	
		
			 Forumas » Energetika ir elektrotechnika » 2 fazes po 110 Voltu.
		
	 | 
 
	
		
		
			
				Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume 
			 | 
			
				
			 | 
			 
		 
		
	 | 
 
 
	  |  
 
	  |  
 
	  | 
	 2 fazes po 110 Voltu. | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2010 01 04, 10:29 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				Na stai kaip idomiai vel tema pasisuko   , net kuriam laikui praradau nora i Digix-o svaiciojimus atsakinet! 
 
 
 
	  | Evaldas_S rašo: | 
	 
	
	  |  Pagrįsti tingiu. | 
	 
 
 
 
 
Labai rimta argumentacija.   
 
 
 
	  | Evaldas_S rašo: | 
	 
	
	  |  Tiksliau tingiu raustis po senus vadovėlius vien tam, kad jums įrodyčiau tai kas visiem gerai žinoma. | 
	 
 
 
 
T.y. visiems (matyt tik isskyrus mane netikeli) gerai zinoma, kad:
 
(vel kartoju citata)
 
 
 
	  | Evaldas_S rašo: | 
	 
	
	  |  asinchroninių variklių naudojama srovė didėja mažinant įtampą  | 
	 
 
 
 
Tai tipo jei jiems tokiu budu visai itampa sumazint, tai iki kiek srove padides?   
 
(cha, labas, atvaziavom!   )
 
 
 
	  | Evaldas_S rašo: | 
	 
	
	  |  O be to man giliai dzin kad jūs nesutinkate. | 
	 
 
 
 
Aha, na reiskia verkia lietuviska energetika nuo tokiu specialistu.   
 
 
 
	  | Evaldas_S rašo: | 
	 
	
	  |  Jei visgi nuspręsite pasiaiškinti savišvietai tai prašom susirasti Jono Šato knygą "Įmonių elektros įrenginiai ir tinklai"  | 
	 
 
 
 
Ir ten atseit tokios nesamones surasytos?   
 
(tikrai susidomejau, matyt reiks ieskot)
 
Nes as tai matot apie elektros variklius is kitokiu, labiau ju tema atitinkanciu vadoveliu mokiausi (bendru pavadinu "elektros masinos"), ir ten apie asinchroniniu varikliu vartojamos sroves priklausomybe nuo maitinimo itampos visai kas kita ne tik parasyta, bet ir praktikoj pasitvirtina.
 
(staiga pagalvojau, nes kito paaiskinimo vis nerandu - ar tik nepainiojate itampos sumazejimo su vienos is faziu dingimu?   ) | 
			 
		  | 
	 
	
		
		
		
			 _________________ Elektroje stebuklų nebūna   - būna blogi kontaktai!  
 
 
"Aš čia, gyva!"
 
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
	  |  
 
	  | 
	 2 fazes po 110 Voltu. | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2010 01 04, 11:16 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				Dažnio elektrinė nemažina, jis mažėja pats. Važiuoji su mašina į kalną, gazas iki galo, o mašina lėtėja. Tas pats ir su elektrine turbina mažina apsukas pati. Digix elektrinės dirba sistemoje ir visų dažnis turi būti vienodas, tą dažnį reguliuoja galingos elektrinės, kurios turi įtakos sistemai ir kurios gali reguliuoti dažnį. Kažin kaip atrodytu kareivių rikiuotė, kai žingsnių dažnį reguliuotu kiekvienas kareivis.
 
 Nukrovimo grafikai buvo. Dažniui nukritus iki vieno lygio atjungiama telemechanika vieni vartotojai, nukritus dar atjungiama papildomai ir , jei tas nepadeda, suveikia ADN. | 
			 
		  | 
	 
	
		| 
		 | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
	  |  
 
	  | 
	 2 fazes po 110 Voltu. | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2010 01 04, 11:44 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				
 
	  | RVRSS rašo: | 
	 
	
	  
 
Nes as tai matot apie elektros variklius is kitokiu, labiau ju tema atitinkanciu vadoveliu mokiausi (bendru pavadinu "elektros masinos"), ir ten apie asinchroniniu varikliu vartojamos sroves priklausomybe nuo maitinimo itampos visai kas kita ne tik parasyta,  | 
	 
 
 
 
Na va, ir teisingai, pasiskaitykite, nes jau pamiršote arba niekada ir nežinojote arba tiesiog nesupratote. | 
			 
		  | 
	 
	
		| 
		 | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
	  |  
 
	  | 
	 2 fazes po 110 Voltu. | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2010 01 04, 12:12 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				
 
	  | Evaldas_S rašo: | 
	 
	
	  |  Na va, ir teisingai, pasiskaitykite, nes jau pamiršote arba niekada ir nežinojote arba tiesiog nesupratote. | 
	 
 
 
 
Kliedesiai.   
 
Taciau turiu pasiulyma.   
 
Susitinkam gyvam eksperimentui tinkamoje vietoje (na kad ir pas mane), pasijungiam asinchronini varikli prie tinklo per latra ir ampermetra, pasireguliuojam variklio maitinimo itampa, pamatuojam atitinkamas sroves, rezultatus paskelbiam cia forume.   
 
(jei to tamstai maza, galime ir is pinigu susilazinti   ) | 
			 
		  | 
	 
	
		
		
		
			 _________________ Elektroje stebuklų nebūna   - būna blogi kontaktai!  
 
 
"Aš čia, gyva!"
 
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
	  |  
 
	  | 
	 2 fazes po 110 Voltu. | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2010 01 04, 12:24 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				
 
	  | Edvidas rašo: | 
	 
	
	  | Dažnio elektrinė nemažina, jis mažėja pats. | 
	 
 
 
 
Tas aisku, manau ir Digix-as tai supranta, tiesiog jis painiai aiskina.
 
Bet pagrindine jo mintis kaip supratau buvo tokia:
 
Kodel leidziama didejant apkrovai mazeti dazniui, stengiantis visgi islaikyti ta pacia itampa tinkle (nuo ko kaip tik ir dideja nuostoliai induktyvines apvijas turinciuse itaisuose - transformatoriuose ir varikliuose), o ne sumazinus suzadinima leidziama mazeti itampai islaikant stabilu dazni?   
 
Ar taip tarsi bendoma vaizduoti, kad viskas vis dar (beveik) normos ribose?   
 
(samoningas itampos mazinimas lyg ir pripazintu "pralaimejima"   ) | 
			 
		  | 
	 
	
		
		
		
			 _________________ Elektroje stebuklų nebūna   - būna blogi kontaktai!  
 
 
"Aš čia, gyva!"
 
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
	  | 
	 2 fazes po 110 Voltu. | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2010 01 04, 12:48 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				Digix pasisakymai elektrotechnikos temomis- tai nesąmonių rinkinys.          Geriau nerašinėtų, kur papuolė, jei neturi supratimo. Ne pirmą kartą taip | 
			 
		  | 
	 
	
		| 
		 | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
	  |  
 
	  | 
	 2 fazes po 110 Voltu. | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2010 01 04, 14:34 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				
 
	  | RVRSS rašo: | 
	 
	
	  
 
	  | Evaldas_S rašo: | 
	 
	
	  |  Na va, ir teisingai, pasiskaitykite, nes jau pamiršote arba niekada ir nežinojote arba tiesiog nesupratote. | 
	 
 
 
 
Kliedesiai.   
 
Taciau turiu pasiulyma.   
 
Susitinkam gyvam eksperimentui tinkamoje vietoje (na kad ir pas mane), pasijungiam asinchronini varikli prie tinklo per latra ir ampermetra, pasireguliuojam variklio maitinimo itampa, pamatuojam atitinkamas sroves, rezultatus paskelbiam cia forume.   
 
(jei to tamstai maza, galime ir is pinigu susilazinti   ) | 
	 
 
 
 
Turiu ką veikti ir be šito. Be to kaip tik neseniai vienam, matyt irgi elektrotechnikos paskaitas praleidinėjusiam veikėjui kaip tik tai įrodinėjom ir įrodėm. Bet ten buvo kitas atvejis, tai buvo daroma oficialiai pagal sutartį ir už pinigus. Žmogelis įsivaizdavo, kad sutaupys kWh sumažinęs tinklo įtampą. (95% vartotojų sudaro elektros varikliai). Ką gi, jei žmogus durnas ir mokėjo beveik tūkstantį už tai ką galima rasti vadovėliuose tai jo problema, juolab jam buvo pasakyta kas iš to išeis.
 
Kaip sakoma - "arba moki arba moki tam kas moka"
 
Taip, kad aš puikiai žinau kas yra kas, o ginčytis dėl ginčo ir kažkam kažką įrodinėti nematau prasmės. Sakyčiau ginčas kiltų su reikalą išmanančiu žmogumi tai dar dar, o dabar... 
 
Kartoju - žmogau, pasiskaityk teoriją, o jei nori eksperimentuok iki pažaliavimo, nes jau nebejuokingai, o kvailai atrodai. Sėkmės. | 
			 
		  | 
	 
	
		| 
		 | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
	  |  
 
	  | 
	 2 fazes po 110 Voltu. | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2010 01 04, 15:01 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				Trūkstant aktyvinės galios mažėja dažnis- mažėja turbinos apsukos -neužtenka turbinos galios. Todėl ir daviau pavyzdį su automašina. Kad išlaikyti greitį, perjungi pavarą, elektrinėje tarp turbinos ir generatoriaus niekas nesugalvojo pavarų perjungėjo.   
 
RVRSS- pagalvok kokia tinklų (linijų, trafų, įrengimų) ir vartotojo įrengimų pertvarkimo kaina ir kokia iš to nauda (atsipirkimas). | 
			 
		  | 
	 
	
		| 
		 | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
	  |  
 
	  | 
	 2 fazes po 110 Voltu. | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2010 01 04, 15:38 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				
 
	  | Edvidas rašo: | 
	 
	
	  Dažnio elektrinė nemažina, jis mažėja pats. Važiuoji su mašina į kalną, gazas iki galo, o mašina lėtėja. Tas pats ir su elektrine turbina mažina apsukas pati. Digix elektrinės dirba sistemoje ir visų dažnis turi būti vienodas, tą dažnį reguliuoja galingos elektrinės, kurios turi įtakos sistemai ir kurios gali reguliuoti dažnį. Kažin kaip atrodytu kareivių rikiuotė, kai žingsnių dažnį reguliuotu kiekvienas kareivis.
 
 Nukrovimo grafikai buvo. Dažniui nukritus iki vieno lygio atjungiama telemechanika vieni vartotojai, nukritus dar atjungiama papildomai ir , jei tas nepadeda, suveikia ADN. | 
	 
 
 
 
tai ka tiu sakai galejo buti tiesa prie miliona metu o dabar kai turime skaimeninie elektronika ir PLL daugiau nebereikia tokiu nesąmoninu.
 
 
jei nori lyginti su kareiviu rikiuote tai as butent sakau kad tuos visus kareivius turi valdyti kazkoks vadassakykim švilpuku (sakykim GPS palydovas) arba kiekvienas tures susinchronizuota laikrodi.  
 
 
Nu is esmes principas toks kad daznio sinchronizacija gauni atskiru kanalu o itampa gamini tokia kokia reikia o ne tokia kokia gaunasi.
 
 
jei masina gavo didesne apkrova as galiu daugiau gazo paspausti ir greitis nepasikeis. jokiu pavaru cia nereikia | 
			 
		  | 
	 
	
		| 
		 | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
	  |  
 
	  | 
	 2 fazes po 110 Voltu. | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2010 01 04, 16:00 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				
 
	  | Digix rašo: | 
	 
	
	  
 
 
tai ka tiu sakai galejo buti tiesa prie miliona metu o dabar kai turime skaimeninie elektronika ir PLL daugiau nebereikia tokiu nesąmoninu.
 
 | 
	 
 
 
Sinchronizmas elektrinėse paremtas grynai buka fizika, ir kitaip negali būti pakol ten dirba esamos turbinos ir esami generatoriai. Leisiu sau priminti - projektuoti ir statyti prieš 50 metų. Apie PLL ir kitas "nesąmones" (tavo žodžiais) geriau nesvaikim. Čia ateities kartoms.
 
 
	  | Citata: | 
	 
	
	  
 
jei masina gavo didesne apkrova as galiu daugiau gazo paspausti ir greitis nepasikeis. jokiu pavaru cia nereikia | 
	 
 
 
Tikrai ? Norėčiau pamatyti kaip tai atrodys su VW Polo 1.1 | 
			 
		  | 
	 
	
		| 
		 | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
	  |  
 
	  | 
	 2 fazes po 110 Voltu. | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2010 01 04, 16:06 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				
 
	  | Evaldas_S rašo: | 
	 
	
	  |  ... kaip tik neseniai vienam, matyt irgi elektrotechnikos paskaitas praleidinėjusiam veikėjui kaip tik tai įrodinėjom ir įrodėm. Bet ten buvo kitas atvejis, tai buvo daroma oficialiai pagal sutartį ir už pinigus. | 
	 
 
 
 
Tai kuo tada ir mano pasiulymas su lazybom netiko?   
 
(salygos cia auksciau juk labai aiskiai nurodytos)
 
 
 
	  | Evaldas_S rašo: | 
	 
	
	   Žmogelis įsivaizdavo, kad sutaupys kWh sumažinęs tinklo įtampą. (95% vartotojų sudaro elektros varikliai). Ką gi, jei žmogus durnas ir mokėjo beveik tūkstantį už tai ką galima rasti vadovėliuose tai jo problema, juolab jam buvo pasakyta kas iš to išeis. 
 
Kaip sakoma - "arba moki arba moki tam kas moka"  | 
	 
 
 
 
Taigi cia visai kitas atvejis!
 
Jei zmogus norejo rezultate gauti ta pati ilgalaiki darbo nasuma (per menesi, metus ir t.t.), tai tures keisti rezimus ir didinti apkrova (suletejusiems del itampos sumazejimo) motorams, tada (po to kai jis tai padarys, o ne tiesiog sumazejus itampai tinkle) aisku nuostoliai jam tik padides!
 
(kaip ir srove, bet jau ne del itampos sumazejimo, o del vartotojo dirbtinio isikisimo!)
 
Tuo tarpu tiesiog sumazinus itampa ir nieko daugiau nekeiciant, su ta pacia apkrova dirbancio variklio srove atitinkamai mazeja!
 
(na is kur gi jai po velniu didet?)
 
 
 
	  | Evaldas_S rašo: | 
	 
	
	   Taip, kad aš puikiai žinau kas yra kas, o ginčytis dėl ginčo ir kažkam kažką įrodinėti nematau prasmės. Sakyčiau ginčas kiltų su reikalą išmanančiu žmogumi tai dar dar, o dabar... 
 
Kartoju - žmogau, pasiskaityk teoriją, o jei nori eksperimentuok iki pažaliavimo, nes jau nebejuokingai, o kvailai atrodai. Sėkmės. | 
	 
 
 
 
Taigi pats kvailai ir atrodai, "zinove".   
 
Zodziu, mano pasiulymas lazyboms galioja, salygos tos pacios - jungiam asinchronini motora i tinkla per latra, matuojam srove, (nieko daugiau nekeisdami) sumazinam itampa, vel matuojam.
 
Paprasta kaip dukart du. | 
			 
		  | 
	 
	
		
		
		
			 _________________ Elektroje stebuklų nebūna   - būna blogi kontaktai!  
 
 
"Aš čia, gyva!"
 
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
	  |  
 
	  | 
	 2 fazes po 110 Voltu. | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2010 01 04, 16:17 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				
 
	  | Edvidas rašo: | 
	 
	
	  | RVRSS- pagalvok kokia tinklų (linijų, trafų, įrengimų) ir vartotojo įrengimų pertvarkimo kaina ir kokia iš to nauda (atsipirkimas). | 
	 
 
 
 
Nesiulau pertvarkyti esamu tinklu viska paeiliui juose keiciant.
 
Galima butu pradeti nuo nauju (pastociu ir toliau vartotojo link) - ten iskart statyti naujo tipo sistemas "nuo nulio".
 
Reikalingos irangos modifikacijos lygis is esmes simbolinis, kainos bent kiek zymiau nepakeis, galutinio vartotojo imtuvams rozetese matysis tie patys 220V, tik kitaip isdestyti, taigi perdarineti siu imtuvu nereikes, galima bus naudoti esamus, kartu pradedant gaminti naujus modelius, sugebancius geriau isnaudoti naujos sistemos privalumus.
 
Taigi, nematau neisprendziamu sunkumu.   
 
(na gal isskyrus tradicini politines valios trukuma     ) | 
			 
		  | 
	 
	
		
		
		
			 _________________ Elektroje stebuklų nebūna   - būna blogi kontaktai!  
 
 
"Aš čia, gyva!"
 
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
	  |  
 
	  | 
	 2 fazes po 110 Voltu. | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2010 01 04, 16:18 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				
 
	  | RVRSS rašo: | 
	 
	
	  
 
Taigi pats kvailai ir atrodai, "zinove".   . | 
	 
 
 
Tu sakai tu žinai.
 
Visgi susirask mano minėtą knygą 49 psl. ten akivaizdi lentelė nubraižyta, suprastų net ir idiotas. 
 
O eksperimentuoti su tavimi nenoriu jokiomis sąlygomis. Nemėgstu kvailių. Užsispyrusių kvailių juolabiau. Ką reikėjo dėl savęs aš jau įrodęs, o tokiems kaip tu įrodinėt, tiesiog gaila laiko.
 
Su geriausiais linkėjimais. Viso gero. | 
			 
		  | 
	 
	
		| 
		 | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
	  |  
 
	  | 
	 2 fazes po 110 Voltu. | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2010 01 04, 16:31 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				
 
	  | Evaldas_S rašo: | 
	 
	
	  |  O eksperimentuoti su tavimi nenoriu jokiomis sąlygomis. Nemėgstu kvailių. Užsispyrusių kvailių juolabiau. | 
	 
 
 
 
Cha-cha, as tai va irgi nemegstu kvailiu, nesugebanciu sudalyvauti netgi tokiame visai paprastame eksperimente, ten gyvai apginti savo teiginius ir netgi gauti uz tai pinigu:
 
 
 
	  | RVRSS rašo: | 
	 
	
	  pasiulymas lazyboms galioja, salygos tos pacios - jungiam asinchronini motora i tinkla per latra, matuojam srove, (nieko daugiau nekeisdami) sumazinam itampa, vel matuojam. 
 
Paprasta kaip dukart du. | 
	 
 
 
 
Tada tokie veikejai tradiciskai islauzia is pirsto "rimta priezasti", kad ja prisidengdami galetu sprukti i krumus:
 
 
 
	  | Evaldas_S rašo: | 
	 
	
	  Ką reikėjo dėl savęs aš jau įrodęs, o tokiems kaip tu įrodinėt, tiesiog gaila laiko.
 
Su geriausiais linkėjimais. Viso gero  | 
	 
 
 
 
Na ka gi, viskas su jumis aisku, "kolega", jei jau taip pageidaujate - ir jums viso geriausio! | 
			 
		  | 
	 
	
		
		
		
			 _________________ Elektroje stebuklų nebūna   - būna blogi kontaktai!  
 
 
"Aš čia, gyva!"
 
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
	  |  
 
	  | 
	 2 fazes po 110 Voltu. | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2010 01 04, 17:23 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				
 
	  | Evaldas_S rašo: | 
	 
	
	  
 
	  | Digix rašo: | 
	 
	
	  
 
 
tai ka tiu sakai galejo buti tiesa prie miliona metu o dabar kai turime skaimeninie elektronika ir PLL daugiau nebereikia tokiu nesąmoninu.
 
 | 
	 
 
 
Sinchronizmas elektrinėse paremtas grynai buka fizika, ir kitaip negali būti pakol ten dirba esamos turbinos ir esami generatoriai. Leisiu sau priminti - projektuoti ir statyti prieš 50 metų. Apie PLL ir kitas "nesąmones" (tavo žodžiais) geriau nesvaikim. Čia ateities kartoms.
 
 
	  | Citata: | 
	 
	
	  
 
jei masina gavo didesne apkrova as galiu daugiau gazo paspausti ir greitis nepasikeis. jokiu pavaru cia nereikia | 
	 
 
 
Tikrai ? Norėčiau pamatyti kaip tai atrodys su VW Polo 1.1 | 
	 
 
 
 
nu tai ta as ir sakau kad elektrines yra senas slamstas pastatytas dar lempiniu aparatyru laikais kai apie PLL arba net elektroninius laikrodzius niekas net nesavjojo.
 
 
bet tai nereiskia kad taip viskas ir turi buti.
 
jei imamoma padaryti geriau tai taip kaip yra yra blogai | 
			 
		  | 
	 
	
		| 
		 | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
		 | 
		
			
				
					  | 
					 Google paieška forume | 
				 
				
					| 
 | 
				 
			 
			
				
					  | 
					 Naujos temos forume | 
				 
				
					 | 
				 
			  
	
		  | 
	    
	    	FS25 Tractors 
	    	Farming Simulator 25 Mods,
	    	FS25 Maps,
			FS25 Trucks | 
	 
	
		  | 
	    
	    	ETS2 Mods 
	    	ETS2 Trucks,
			ETS2 Bus,
			Euro Truck Simulator 2 Mods
			 | 
	 
	
		  | 
	        
	    	FS22 Tractors 
	    	Farming Simulator 22 Mods,
	    	FS22 Maps,
		FS25 Mods | 
	 
	
	  | 
	    
	    	VAT calculator 
	    	VAT number check,
	    	What is VAT,
	    	How much is VAT | 
	 
	
	  | 
	    
	    	Dantų protezavimas 
	    	All on 4 implantai, 
		Endodontija mikroskopu, 
		Dantų implantacija | 
	 
	
	  | 
	    
	    	FS25 Mods 
	    	FS25 Maps,
		FS25 Cheats,
		FS25 Install Mods | 
	 
	
	  | 
	    
	    	FS25 Mods 
	    	Farming Simulator 25 Mods, 
	    	FS25 Maps | 
	 
	
	  | 
	    
	    	ATS Trailers 
	    	American Truck Simulator Mods,
		ATS Trucks,
		ATS Maps | 
	 
 
 
		 | 
	 
 
			
			 
 
 
  | 
		  |