 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 06, 09:48. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Vandenilinis Motoroleris.
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 4 iš 4 Pereiti prie Atgal 1, 2, 3, 4 |
|
 |
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 11, 09:07 |
|
|
|
|
| I_SviesA rašo: |
Xina, dekui uz isaiskinima. Pagal ta adiabatini procesa, dujos kaista kai suslegiamos. Ar tai cia yra pagrindinis variklio kaitimo saltinis? Tik kazin kiek tas misinys yra suslegiamas, nes juk skeliama kibirkstis yra ir jis pradeda degti dar nepasiekes TDC. Kad kuras paduodamas pagal poreiki, cia aisku, klausimas kuri to kuro dalis panaudojama tiesioginiam darbui. Tai kaip paaiskinti tai, kad kaista variklis kai yra liesas misinys? Kas del vandenilio, tai pasak zinovu, nedidele dalis vandenilio (iki 10 proc.) paduodama kartu su benzinu (ar namie pasigamintais alkoholiais) padeda efektyviau sudegint sita kura ir maziau jo sunaudoti. |
Vėl ne taip supratai; atkreipk dėmesį, kurioje stūmoklio padėtyje būna ilgiausias alkūninio veleno jėgos petys, tuo pačiu ir sukamas momentas. Pastebėjai? Jis būna tada, kai stūmoklis yra nuėjęs puse kelio. O kas būna, kai mišinys sudega per greitai? Ogi darbas beveik neatliekamas, tik kaitinamas ir daužomas variklis. Jei viršutiniame taške trenksi per stūmoklį, velenas nepajudės. Visas pasakas apie vandenilį, mesk iš galvos. Vandeniliui reiktu kurti visai kitokių parametrų variklį, nes benzininiame jis sudegs greitai, o ant stūmoklio pusės eigos jau duos vakuumą, kuris jau stabdys variklį. Dėl lieso mišinio kaista tik rusiškų birbalų dvitakčiai varikliai, visiems keturtakčiams tai jau valdo elektronika ir ji taikyta tik tos rūšies kurui. Visi tie vandenilio "išradimai" tik blogina variklių darbą. Jei nori iš variklio išspausti daugiau, pasiskaityk čia. http://www.cleanperformance.net/phpbb3/viewtopic.php?f=16&t=5176
Beje, visi dabartiniai varikliai dirba itin liesu mišiniu. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 11, 23:09 |
|
|
|
|
http://torrentz.eu/7dfccfdfb5b8818823c2a9d27d8fefe6297a9122
Xina, Paziurek sita video su Roy'jum McAlister'iu, zmogum, kuris jau 40 metu vazineja vandeniliu. Jis demonstuoja, aiskina apie vandenilio panaudojimo galimybes ir savybes. Demonstruoja vandeniliu vaziuojanti vidaus degimo varikli. Taip pat cia matomas ateities vandenilinis variklis, sukurtas pagal vandenilio parametrus. Taciau, kad vandenilis nevaziuoja siandieniniame vidaus degimo varikly manau yra netiesa. Kai pamatysi, butu idomu isgirsti nuomone. |
|
_________________ Tamsa pro sviesa nepraeina. |
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 11, 23:36 |
|
|
|
|
| I_SviesA rašo: |
http://torrentz.eu/7dfccfdfb5b8818823c2a9d27d8fefe6297a9122
Xina, Paziurek sita video su Roy'jum McAlister'iu, zmogum, kuris jau 40 metu vazineja vandeniliu. Jis demonstuoja, aiskina apie vandenilio panaudojimo galimybes ir savybes. Demonstruoja vandeniliu vaziuojanti vidaus degimo varikli. Taip pat cia matomas ateities vandenilinis variklis, sukurtas pagal vandenilio parametrus. Taciau, kad vandenilis nevaziuoja siandieniniame vidaus degimo varikly manau yra netiesa. Kai pamatysi, butu idomu isgirsti nuomone. |
Kokią dar nuomonę tikiesi išgirsti? Pasidarė žmogus nesąmonę, kur gryni energijos nuostoliai ir arba aritmetikos nemoka, arba kvailių ieško. Visų pirma, variklio alkūninio veleno alkūnių ilgį, stūmoklių eigą reiktu mažinti gal dvigubai, kad toks variklis dirbtu ekonomiškai. Nori, aš tau you tubėje galiu ir gyvą dievą parodyti, įdomu, ar irgi pulsi iš karto tikėti, kad jis ten gyvena? |
|
|
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 12, 12:32 |
|
|
|
|
| I_SviesA rašo: |
Man kodel prie sirdies vandenilis, todel kad jis sudeges virsta i vandeni. Pagrindine priezastis ta, kad vandenilis teoriskai netersia - jei jis isgaunamas netersiant. Nes dabar baisu miesto gatvem vaiksciot - kvepi i save ora ir jauti kaip transporto ismetamosios dujos uzpildo plaucius. Geresnes kaip kuro savybes taip pat yra pliusas. Na va o saugojimo problema opi, bet kuo toliau, tuo labiau tobuleja medziagos, ieskoma kaip vandenili saugoti ivairiuose deriniuose. Pries keleta metu turejom tik 3000 psi balionus, dabar jau yra 10000 psi balionai, ateity gal bus ir 40000 psi balionai. Tiesa, padidinus slegi dvigubai, nebutinai padvigubeja ir saugomo vandenilio kiekis . Bet man atrodo, bus atrasti priimtini ir pigus sprendimai, kai naftos mazes, o jos kaina dides. |
sudeges vandenilis nevirsta vien vandeniu. kai vandenilis dega susidaro azoto monoksidai ir panasus slamstas kuris virsta is duslerkes ir nuo kurio tu dusti - tik tersalu mazesni kiekiai. bet ju vistiek daug. tu neisikerti esmes - degimas yra nekontroliuojama chemine reakcija, kur liepsnoje yra ivairiu temperaturu zonos ir vyksta kruva skirtingu cheminiu reakciju. o pvz akumuliatoriuose arba kuro celeje vyksta valdoma chemine reakcija. SKIRIASI PRINCIPAS.
galiu pasakyt paprasciau, gal suvoksi . tu aiskini kad smelio kilogramas ar sulydytas smelis i plyta (silikatine balta plyta) yra taspac. is esmes tu teisus - ten smelis. bet jei mesciau tau i galva siupsni smelio ar mesciau plyta - pajaustum skirtuma ar ne?
vidaus degimo variklio principas - dozuoti nevaldomi degimai. kuro cele - valdomo "degimo" reakcija. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 12, 13:04 |
|
|
|
|
| Zamolskisk rašo: |
| sudeges vandenilis nevirsta vien vandeniu. kai vandenilis dega susidaro azoto monoksidai ir panasus slamstas <...> |
Zamolski, o chemiją jau pamiršai ?  |
|
|
|
|
|
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 13, 21:43 |
|
|
|
|
http://www.goh2.org/ - sunku patiketi, kad American Hydrogen Associasion prezindentas nieko neismano apie vandenili ir pasidare nesamone.
http://www.clean-air.org/aceproject.htm - taip atrodo H2 conversion kit. Kazkodel cia randu teigini, kad deginant vandenili valomas oras, o ne tersiamas, kaip teigiama siame forume. Tai kur is tiesu tiesa?
Ateity, kaip teigia R. McAlister, automobiliai gali vazineti H2 gautu is naftos, taip neisvaistant i ora anglies junginiu, o panaudojant juos apyvokoje. Anglies junginiai gali pakeisti metalus, statybines medziagas ir kita. |
|
_________________ Tamsa pro sviesa nepraeina. |
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 13, 21:51 |
|
|
|
|
| P.S. Viska as suprantu, kad kuro celes efektyvesnes uz vandenilio deginima. Taciau pasigaminti kuro cele gali kainuoti daugiau nei 50000 Lt (kaip teigi Siauliu universiteto profesorius, sukonstraves pirmaji fuel cell automobili Lietuvoje). O kur dar automobilio perdarymas i elektromobili, valdymo bloku kurimas. Perdaryti vidaus degimo automobili paprasciau, pigiau. Be to, kaip minejau, toks automobilis gali vaziuoti ir benzinu, ir namie pasigamintais alkoholiais ir vandeniliu. |
|
_________________ Tamsa pro sviesa nepraeina. |
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 13, 21:55 |
|
|
|
|
| I_SviesA rašo: |
http://www.goh2.org/ - sunku patiketi, kad American Hydrogen Associasion prezindentas nieko neismano apie vandenili ir pasidare nesamone.
http://www.clean-air.org/aceproject.htm - taip atrodo H2 conversion kit. Kazkodel cia randu teigini, kad deginant vandenili valomas oras, o ne tersiamas, kaip teigiama siame forume. Tai kur is tiesu tiesa?
Ateity, kaip teigia R. McAlister, automobiliai gali vazineti H2 gautu is naftos, taip neisvaistant i ora anglies junginiu, o panaudojant juos apyvokoje. Anglies junginiai gali pakeisti metalus, statybines medziagas ir kita. |
Jei neteko girdėti apie internetinį biznį, čia akivaizdus pavyzdys; http://www.technologijos.lt/diskusijos/viewtopic.php?p=175459#175459 paėjėk puslapiu atgal, pamatysi, kuo prekiauja ir jei kiek išmanai elektrolizę, tai greitai atpažinsi melą. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 14, 00:42 |
|
|
|
|
Teko girdeti, teko matyti tikrai nesamoningu vadinamu hho elektrolyzeriu. Be to yra ir pilna tokiu nesaziningu "bizniu" ir kitais produktais. Taciau, JAV buvo placiai nuskambejes toks veikejas Stanley Meyer, kuris kaip teigiama buvo sukonstraves vandeniu varoma automobili - vandenilis gaminamas specialiu electrolaizeriu, naudojant specialia - pulsine grandine. Sita asmeni rode per zinias, yra filmas apie ji ir jo isradima. Veliau jo isradimas evoliucionavo ir jis atsisake elektrolaizerio, o pradejo "sprogdinti" vandeni variklyje. Ar visa tai tiesa, sunku pasakyti, nes pacio Meyerio jau nebera. Ir jis nebuvo internetinis biznierius, jis nesiule niekam nieko pirkti.
O R. McAlisteris niekuo neprekiauja, jokiu hho kitu isigyti nesiulo. Tai kaip ir ne is tos operos cia.
http://www1.eere.energy.gov/hydrogenandfuelcells/tech_validation/pdfs/fcm03r0.pdf
Va cia yra mokomoji info apie vandenilio deginima vidaus degimo variklyje.  |
|
_________________ Tamsa pro sviesa nepraeina. |
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 14, 12:46 |
|
|
|
|
| kionig rašo: |
| Zamolskisk rašo: |
| sudeges vandenilis nevirsta vien vandeniu. kai vandenilis dega susidaro azoto monoksidai ir panasus slamstas <...> |
Zamolski, o chemiją jau pamiršai ?  |
matai tu irgi pamirsti, kad vidaus degimo variklyje deginame ne su svariu deguonimi is balionu, o su aplinkos oru (kuriame azoto 70%). o reakcija nevaldoma. beto dar ir pasisavina angli is anglies dvideginio ir gaunasi sudetingesni junginiai.
kuro celeje valdoma reakcija, azotas tiesiog nedalyvauja. viena kita molekule sureguoja atsitiktinai, ir viskas.
kai deginama tik vandenilio dabavke su iprastu kuru - tada gincytinas klausimas as manau situ atveju sudegimo procesas iprastam kurui galbut ir pagereja. bet garantija kad temperatura ir detonacija keiciasi - ir varikliui tas tikrai atsilieps. kai vazineji su kledaru kiaurais ziedais - tai jegos priedas matyt neblogai jauciasi. tik klausimas ar neislis alkuninis per variklio sona?
del celes brangumo - tai pezalai. brangi visa sistema, ypac vandenilio kompresavimas ir saugojimas, o ne konkreciai pati cele. ten kaina kai sako - tai visos sistemos (veikiancios). i sistema ieina ir vandenilio gamyba (fabrikelis namuose). kaina apie pusantro limono zalio - bet kai nusiperki, benzino kolonelese nebereiks uzsukt. daugumai liaudies tai tiesiog per brangu ir visi lauks kol atpigs komponentai. kokiam milijonieriui tai gal ir pigu as apie sitas sistemas visokius gandus jau girdejau mazdaug 20 metu atgal, o veikiancius pavyzdzius intere pamaciau tik gal pries 3 metus
uz 50 gabalu zalio tu tegauni nebent tik vandenilio baka su kuro cele ir elektriniu varikliu. na ir dar automobilio remus prideda dykai, kaip prieda  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 14, 13:13 |
|
|
|
|
dar vienas momentas. jus neivertinat ekonominio aspekto. vandeniliui is vandens pagamint visada reikes daugiau energijos - negu paskui isgausi ji sudegindamas.
taigi ji arba teks pirkt, arba gamintis paciam.
taigi vien vazinedamas su vandeniliu nieko neislosiamia - tiesiog pereinam prie vandenilines technologijos labai brangiom sanaudom, ir dar gaunam kruva papildomu rupesciu(brangus vandenilio saugojimas)
sviesa isvis atsilikes ir net nori vandenili degint vidaus degimo variklio principu
juk si vandeniline technologija ir persama vien del to, kad atsisakyt vidaus degimo varikliu ir gaut 3 kartu ekonomijos prieaugi.
jei vandenili deginsi vidaus degimo variklyje, tai mazdaug taspac kaip is kiekvieno uzdirbtu 100litu , su 70 nusisluostyt sikna tulike (cia jei pats negaminsi, o pirksi vandenili degalineje)
o jei vandenili gaminsi pats - tai juk gaminsi arba su bakterijom, arba skaidysi su elektrolize ir reikes arba vejo maluno arba saules elementu, arba degint nafta, arba perdirbinet is rugstancio sudo ir t.t ir pan.  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 15, 10:38 |
|
|
|
|
Zamolski, neislis alkuninis per varikli tikrai . Aisku tiketina bus vadinamas pre-ignition - vandenilio savaiminis uzsidegimas nuo cilindre esanciu karstu vietu.
Esi teisus, deginant vandenili cilindre su oru, del aukstos temperaturos susidaro azoto oksidai. Gal kas zino kiek sitie junginiai yra pavojingi? Bet deginant vandenili su daugiau oro, sumazinus temperatura, situ oksidu susidaro labai nedideli kiekiai. Taciau deginant vandenili cilindruose is oro isvalomos ivairios kietos daleles, anglies junginiai, kas yra benzino, dyzelino degimo tarsa ar kita tarsa ore. Taigi realiai, deginant vandenili valomas oras.
Cia kur tu kalbi apie puse milijono isirengt vandenilio fabrikeli, tai cia turbut kalbi apie pramonine iranga. Galima isigyt uz turbut apytiksliai 10000 lt buitini elektrolaizeri, kuris pagamintu uztektinai vandenilio seimos automobiliui. Balionai nera lb brangus, apie 2000 Lt (350 bar). Na dar kompresorius, ir kiti priedai irgi keleta tukstanteliu kainuos.
Taip, vandenili gaunant elektrolizes budu yra energijos nuostoliai. Taciau tiketina, kad greit tos pacios energetines vertes vandenilio kaip ir litras benzino isgauti bus pigiau nei pirkti litra benzino. Kai kils benzino kaina arba mazes elektros. Taip pat vandenili galima maisyt su biodujom, kurias gali gauti is atlieku ir tt.
Atsilikes taip, taciau kolkas man atrodo kuro celes yra per brangios. Be to, reikia daug ziniu, kad susikonstruoti kuro celini automobili. Bet kai reikalai pajudes, bus galima pereiti ir prie kuro celiu.
Ar lietuvoj imanoma nusipirkti vandenilio? |
|
_________________ Tamsa pro sviesa nepraeina. |
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 15, 19:11 |
|
|
|
|
anglies junginiai mazai susidaro todel, kad tos anglies ore mazai yra. ji tik anglies dvideginyje ir galbut dar metano kelios molekules isimaiso. jei jos faktiskai beveik NERA, tai ir junginiai nesusidaro. o benzine ar dizelyje vien anglies junginiai. todel ir varo per duslerke anglies monoksidus visokius. azoto junginiai beje zymiai pavojingesni sveikatai uz anglies junginius apie oro valyma tai isvis patyliu - nusisneki lygioj vietoj.
pradzioje skirk gal dvi skirtingas savokas, oro tersimas ir oro valymas. naftos produktai tersia ora, vandenilis beveik ne. oro valymas cia ne prie ko. ir nafta ir vandenilis vartoja deguoni - vadinasi blogina oro sudeti. abu. |
|
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|

|
 |