 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 07 18, 16:43. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Principinės elektrinės schemos » DC 12V, 2kW variklio greicio reguliavimas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
DC 12V, 2kW variklio greicio reguliavimas |
Parašytas: 2010 10 26, 20:03 |
|
|
|
to Evaldas_S
Evaldas_S rašo: |
stasedas rašo: |
variklio greiti reikia reguliuoti nes jis suks reduktoriu, o ne siurbli. Jo apsukos bent jau pagal manuala kazkur 2250 aps/min. Sita schema kuria pasiule Ldaras, gal gali pasakyti kokia jos savikaina? Aciu |
Ta schema yra niekas, pamiršk. Ten tik žmogus norėjo "padėti" nelabai suvokdmas apie ką šneka.
Kokia variklio konstrukciją, tiksliau koks žadinimas ? Jei lygiagretus ir jei įmanoma prieiti prie žadinimo apvijos tai įmanoma kažką galvoti apie sūkių reguliavimą, priešingu atveju išvis pamiršk idėją apie reguliavimą. Protu suvokiama kaina tai nepadaroma |
nereik stumt ant tos schemos,pats esu bandes ja ,50 a laiko be problemu man tiek pakako ,bet kaip minejau esu mates ir su 8 galiniais kuri laiko 200 a , tai tiek ,l tingiu ieskot .bet jei tokie kaip e-s peiks surasiu |
|
|
|
|
 |
 |
DC 12V, 2kW variklio greicio reguliavimas |
Parašytas: 2010 10 26, 20:14 |
|
|
|
Laikas pradeti peikti - tada schema pagaliau atsiras!
Kolegos, neuzsimirstam ir nepamirstam skirtumo tarp tamstu taip megstamu kartoti "man veike", "man uzteko" ir mano mineto "uzsakovas isbandys, liks patenkintas, sumokes pinigus ir netures daugiau pretenziju" - tai visiskai skirtingi dalykai.  |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
 |
 |
DC 12V, 2kW variklio greicio reguliavimas |
Parašytas: 2010 10 26, 20:18 |
|
|
|
andriusa rašo: |
Hmm, buvau pažiūrėjęs tik datašyto pradžią, ten prie 25 laipsnių 209 A duoda. Ir kaip visada mažom radytėm šalia parašyta - yra papildomų sąlygų
"Calculated continuous current based on maximum allowable
junction temperature. Package limitation current is 90A." - Skaičiuojama ištisinė srovė pagrįsta maksimalia leistina mazgo temperatūra. Korpuso (TO247AC) srovė apribota 90 A reikšme.
Čia atseit TO247AC tipo korpusas negali daugiau 90 A palaikyt? |
"Apskaiciuota nuolatine srove pagrista max leistina sanduros (t.y. kristalo - mano pastaba) temperatura.
..."
Taigi isvertei beveik gerai, saunuolis.
Stai dar anglu kalboj pasitobulink:
http://www.irf.com/technical-info/designtp/dt93-4.pdf |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
 |
 |
DC 12V, 2kW variklio greicio reguliavimas |
Parašytas: 2010 10 26, 20:41 |
|
|
|
Ldaras rašo: |
to Evaldas_S
nereik stumt ant tos schemos,pats esu bandes ja ,50 |
Tikrai nejauti skirtumo tarp 50 A ir 200 A ? Taip pat skirtumo tarp "esu matęs schemą" ir "esu matęs veikiantį aparatą realiose darbinėse sąlygose" ?
Ar ir toliau svaičiosim kas kokią schemą yra matęs ?
Čia vienas toks alioša yra matęs veikiančio magnetinio variklio schemą, tai jau reiškia, kad visi gali pasidaryti amžinąjį variklį ? |
|
|
|
|
 |
 |
DC 12V, 2kW variklio greicio reguliavimas |
Parašytas: 2010 10 26, 23:20 |
|
|
|
Evaldas_S rašo: |
Ldaras rašo: |
to Evaldas_S
nereik stumt ant tos schemos,pats esu bandes ja ,50 |
Tikrai nejauti skirtumo tarp 50 A ir 200 A ? Taip pat skirtumo tarp "esu matęs schemą" ir "esu matęs veikiantį aparatą realiose darbinėse sąlygose" ?
Ar ir toliau svaičiosim kas kokią schemą yra matęs ?
Čia vienas toks alioša yra matęs veikiančio magnetinio variklio schemą, tai jau reiškia, kad visi gali pasidaryti amžinąjį variklį ? |
nu jo kietas per visa bamba,tik ir kabinetis moki prie zodziu,esu mates.
man reikejo valdymo PWM 30 a, tai kaip ieskojau daug prisiziurejau ,ta kuriu idejau i foruma pats isbandziau realiai ,ta kuria maciau ,analogiska ttik galiniu daugiau ideta ,tiek siam kartui ,jei dar ko nors ,uz 160 lt ir 200 a surasiu o gal ir sulituosiu ,gero vakaro. |
|
|
|
|
 |
 |
DC 12V, 2kW variklio greicio reguliavimas |
Parašytas: 2010 10 27, 00:37 |
|
|
|
Na va kaip saunu, jau antras saunuolis i 160 lt itilpti grasinasi - autoriau, siulau ciupti juos uz zodzio kol nepersigalvojo!
O tai mes seni bambekliai matyt be minimum kokiu 500 net neprasidesim, tai cia dar reikia pazymet, be detaliu kainos.
Na tiesa, poziuris skiriasi ne tik i kaina, bet ir i gamini - pvz. mano alternatyviniu atveju piktybinio apkrovos trumpinimo testas butu laikomas tiesiog butinu.  |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
 |
 |
DC 12V, 2kW variklio greicio reguliavimas |
Parašytas: 2010 10 27, 09:01 |
|
|
|
Truputi suklydau sakydamas, kad tai nuolatiniai magnetai, pasirodo tai elektormagnetai. Tas laidas kuri minejau, kaip suprantu yra termo apsauga, nes iseina per kazkoki davikli ir eina i apvijas. Padavus maitinima ant pagrindiniu gnybtu jis turi neigiama potenciala. Vadinasi per ji butu galima pajungti kontaktoriaus rite. Yra keturi sepetelai ir keturi elektromagnetai. galeciau foto ikelti tik nzn kaip reikia  |
|
|
|
|
 |
 |
DC 12V, 2kW variklio greicio reguliavimas |
Parašytas: 2010 10 27, 09:18 |
|
|
|
stasedas rašo: |
Truputi suklydau sakydamas, kad tai nuolatiniai magnetai, pasirodo tai elektormagnetai. |
Jo tik truputį suklydai aišku aš iškarto nelabai patikėjau tuo ką rašei apie magnetus, bet tiek jau to.
Dabar dar išsiaiškinam ar variklis nuoseklaus žadinimo, ar lygiagretaus ar mišraus.
Nedaug jau beliko, dar koks 20...30 įrašų temoje ir pamažu išsiaiškinsim viską ko reikia norint pradėti galvoti apie reguliatoriaus gaminimą. |
|
|
|
|
 |
 |
DC 12V, 2kW variklio greicio reguliavimas |
Parašytas: 2010 10 27, 10:44 |
|
|
|
RVRSS rašo: |
Ka gi, siulau temos autoriui pabandyti si varianta net ir pabrangusi iki 160 lt, nes jei jau zmogus taip grasinasi, tai matyt viskas pukiai veiks!
|
nu nemaisykim detaliu kainos (kaip sakant savikainos) ir darbo kainos, nieks cia nepabrango nebent cia visi savo paslaugas siulo nemokamai, ir tai man uz ta 100lt nelabai asimoka laiko gaisti, be to turiu ka veikt, na bet jei zmogus jau pats sake lipdysis tai puiku, ir pramoks ir tuo paciu dar detaliu uz kokius bent jau 30 lt pasvilins, bet nieko tokio visi ta praejom  |
|
|
|
|
 |
 |
DC 12V, 2kW variklio greicio reguliavimas |
Parašytas: 2010 10 27, 10:56 |
|
|
|
Na tai tada ir reiketu tiksliau rasyti butent "detaliu savikaina", nes kitaip atrodo, kad cia viso gaminio savikaina tokia (nes nesujungtu i veikiancia schema detaliu rinkinys juk pats savaime prasmes nelabai turi, net jei dalys ir butu teisingos), ir del papildomos darbo kainos irgi matyt geriau iskart konkreciai apsisresti - ar ji tokia kaip deklaruota tikrai praktiskai imanoma (ir uz koki butent rezultata - kazkaip veikianti ar pilnai gerai ir patikimai veikianti uzsakovui reikalingose salygose), ar tai galima tik kazkur teorijoje.  |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
 |
 |
DC 12V, 2kW variklio greicio reguliavimas |
Parašytas: 2010 10 27, 18:52 |
|
|
|
RVRSS rašo: |
Na tai tada ir reiketu tiksliau rasyti butent "detaliu savikaina", nes kitaip atrodo, kad cia viso gaminio savikaina tokia (nes nesujungtu i veikiancia schema detaliu rinkinys juk pats savaime prasmes nelabai turi, net jei dalys ir butu teisingos), ir del papildomos darbo kainos irgi matyt geriau iskart konkreciai apsisresti - ar ji tokia kaip deklaruota tikrai praktiskai imanoma (ir uz koki butent rezultata - kazkaip veikianti ar pilnai gerai ir patikimai veikianti uzsakovui reikalingose salygose), ar tai galima tik kazkur teorijoje.  |
teorija bei praktika su tokiais galingumais jau praeita pries mazdaug 3-4 metus, todel galiu pasiulyti gerai veikianti kontroleri, o pats temos autorius tikriausiai mano kad 160lt tai yra per dideli pinigai uz toki "mazmozi", na kai susilipdys pats tada gales ateiti ir pareiksti ar toks kontroleris jei jis juos gamintu vertas tokiu pinigu ar ne. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
DC 12V, 2kW variklio greicio reguliavimas |
Parašytas: 2010 10 28, 12:13 |
|
|
|
Tai kad kaip as supratau is diskusijos eigos tai galu gale ir uz tuos 160 lt kazin ar pavyks gauti gatava valdikli - o tuo labiau ne pirma bandomaji, o galutini varianta patikimai veikianti su butent tuo motoru toje vietoje kur jis dirba.
Del bandymo lipdyti paciam - tai pirmyn, kas trukdo?
Tik gal visgi neturint patirties verta pradeti nuo paprastesniu variantu, o ne labiausiai kosminiu su fotoelementais ir GR.
(ir reikia buti pasiruosus tam, kad po bandymu realiose darbo salygose gali tekti ta pradini varianta perdaryti, ir galbut ne viena karta)
As isvis siulyciau atskirti valdymo signalo formuotuva nuo galinio laipsnio ir bandyti ir tobulinti juos atskirai, bet dar pries tai visgi reikia patikslinti vidine variklio struktura, jei jau pasigilinus isaiskejo, kad jis ne su pastoviais magnetais. |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
 |
 |
DC 12V, 2kW variklio greicio reguliavimas |
Parašytas: 2010 10 28, 12:49 |
|
|
|
as pradziai patarčiau pasiskaityti teoriją kurios čia jau buvo. Po to patarčiau pasiskaityti apie 555 taimeriuka ir iš jo pasidaryti mažą PWM naudojant raktą pasijungti 12V varikliuką ir su juo pasižaisti. dar geriau turėti osciolografą. Kai suprasi kaip viskas veikia galima naudoti ir tl494 ten galima ir erorus įjungti ir tt daugiau visokių f-jų. |
|
_________________ Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
mane rasite: mano profilyje |
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |