 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 08 26, 07:42. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Principinės elektrinės schemos » Masinis pakrovejas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
Masinis pakrovejas |
Parašytas: 2010 04 06, 16:10 |
|
|
|
Na tas akumo "silpnumas" ir atsiranda del to kad generatorius nepakrauna pilnai. Bet jeigu namie teisingai pakrauti toki akuma ir palikti per tuos pacius salcius keliom dienom, tai akumas tikrai tiek neissikraus kad negaletum uzkurti. |
|
|
|
|
 |
Masinis pakrovejas |
Parašytas: 2010 04 06, 16:13 |
|
|
|
ampmod rašo: |
tačiau yra viena kiaulystė: akumuliatoriaus savaiminio išsikrovimo greitis tiesiogiai proporcingas minusinės temperatūros dydžiui lauke. |
Kiaulystę čia tu bandai visiem padaryt aiškindamas atvirkščiai nei yra iš tikrųjų. |
|
|
|
|
 |
 |
Masinis pakrovejas |
Parašytas: 2010 04 06, 17:40 |
|
|
|
Citata: |
tačiau yra viena kiaulystė: akumuliatoriaus savaiminio išsikrovimo greitis tiesiogiai proporcingas minusinės temperatūros dydžiui lauke. Taigi jeigu akumuliatorius "silpnas", tai gali tekti jį pakraudinėti po kelių dienų stovėjimo per šalčius. |
cia tai gryna nesamone, nes yra atbulai. tik prie zemu tenparaturu dideja akumulaitorisu varza, todel jis nebeduoda tiek sroves.
Citata: |
Pagal Jūsų logiką ir automobilinis generatorius (laikantis stabilią 14-14.5V įtampą) "akumo normaliai nekraus" Question Na ką padarysi, važinėjam visą gyvenimą su "normaliai neįkrautais" akumuliatoriais, teks prie to priprast... |
kiek man teko pastebeti automobiliu generatoriai dazniausia krauna akumuliatoriu 13.6v itampa, o kai uzdegi sviesas tai iki 13.2 nukrenta.
tokia itampa nepakankama kad akomuliatoriu pakrauti o ipac mieste kur dazni usvedinejimai.
nezinau kodel tai kvailai ten padaryta(gal pritaykta viskas ilgoms kelionems), bet savo automobilije padariau nesidele modifikacija(dadejau vienas dioda) ir padidinau generatoriaus itampa iki 14.5v dabar jau jokiu nesamonius su krovimu nera, itampa tokia kokia priklauso. nors kai isjungi lempas buna per didele.
ir kieviena karta uzgesinus varikli akumuliatorius yra maksimaliai pakrautas. |
|
|
|
|
 |
 |
Masinis pakrovejas |
Parašytas: 2010 04 06, 18:06 |
|
|
|
Generatoriu itampa skiriasi nuo regiono kuriam buvo parduotas automobilis, siltiems krastams generatoriai turi 13,5V, vidurio zonai 14,5V, o siaures krastams 15,5V. Taip kad logiska butu ziema pasikelti generatoriaus itampa, bet vasara taip vazineti nepatartina, nebent tu save skaitai protingesniu uz visa automobiliu pramone  |
|
|
|
|
 |
Masinis pakrovejas |
Parašytas: 2010 04 06, 18:28 |
|
|
|
samone rašo: |
Generatoriu itampa skiriasi nuo regiono kuriam buvo parduotas automobilis, siltiems krastams generatoriai turi 13,5V, vidurio zonai 14,5V, o siaures krastams 15,5V. Taip kad logiska butu ziema pasikelti generatoriaus itampa, bet vasara taip vazineti nepatartina, nebent tu save skaitai protingesniu uz visa automobiliu pramone  |
Tu nekišk automobilių pramonės ir krovimo įtampos kuri čia visai ne į temą kai kliedi nesąmones apie greitesnį savaiminį išsikrovimą esant šaltam orui kai yra kaip tik atvirkščiai. |
|
|
|
|
 |
 |
Masinis pakrovejas |
Parašytas: 2010 04 06, 18:41 |
|
|
|
samone rašo: |
Generatoriu itampa skiriasi nuo regiono kuriam buvo parduotas automobilis, siltiems krastams generatoriai turi 13,5V, vidurio zonai 14,5V, o siaures krastams 15,5V. Taip kad logiska butu ziema pasikelti generatoriaus itampa, bet vasara taip vazineti nepatartina, nebent tu save skaitai protingesniu uz visa automobiliu pramone  |
prie ko cia automobiliu pramone?
jei jiem bent kiek rupetu akumulliatoriaus krovimo ipatumai tai vien akumuliatoriaus aptarnavimui butu astkiras procesorius idetas.
siap tai del tu itampu ziemai ir vasarai tu siek tiek tiesios turi, kadangi temperatura turi itakos itampai. bet tokiu taveju reikia automobilio itampos stabilizatorisu padaryti toki kuris priklauosmai nuo temperaturos paderima itampa.
kazkas tokio buvo viename radio zurnale pasiulyta. bet nei vienam automobiliu gamintojui tai nerupi, kitaip ju autobomobiliu tinko itampa nesvyruotu per 0.5v vien nuo to kad sviesos ijungiamos. generatoriu reguliatoriai padaryti baisiai atmestinai, ir net pajungta dazniausia neteisingai. |
|
|
|
|
 |
 |
Masinis pakrovejas |
Parašytas: 2010 04 06, 18:55 |
|
|
|
To Evaldas_S:
Tu jei nesusigaudai kas kam ka raso tai nerasyk visai, o apsiribok skaitymu, taip atrodysi protingesnis. Ir aplamai rasyk pagal tema, o nenurodinek ka man rasyti.
1. Apie savaimini issikrovima rasiau ne as !
2. Automobiliu pramone buvo pamineta del Digix generatoriu perdarinejimo !
To Digix:
Automobilu pramonei ir neturi rupeti akumo pakrovimo ipatumai, nes automobilis ir neskirtas tam, kaip neskirtas prisipusti padangas ir kitiems serviso darbams.
Automobilio itampa yra stabilizuota, tik ji krinta ant laidu del skirtingo apkrovimo, arba elementariai neuztenka generatoriaus galingumo. |
|
|
|
|
 |
 |
Masinis pakrovejas |
Parašytas: 2010 04 06, 19:03 |
|
|
|
samone rašo: |
To Evaldas_S:
Tu jei nesusigaudai kas kam ka raso tai nerasyk visai, o apsiribok skaitymu, taip atrodysi protingesnis. Ir aplamai rasyk pagal tema, o nenurodinek ka man rasyti.
1. Apie savaimini issikrovima rasiau ne as !
2. Automobiliu pramone buvo pamineta del Digix generatoriu perdarinejimo !
|
Gerai jau gerai, nesiparink, susipainiojau šį kartą. Persiprašau. Bet tu irgi nenurodinėk ką man daryti ir ko nedaryti. |
|
|
|
|
 |
 |
Masinis pakrovejas |
Parašytas: 2010 04 06, 19:04 |
|
|
|
Citata: |
Automobilu pramonei ir neturi rupeti akumo pakrovimo ipatumai, nes automobilis ir neskirtas tam, kaip neskirtas prisipusti padangas ir kitiems serviso darbams. |
o kodel laptopu gamintojam rupi?
kodel lapotpai akumuliatoriaus apratnavimui turi atskira procesoriu?
Citata: |
Automobilio itampa yra stabilizuota, tik ji krinta ant laidu del skirtingo apkrovimo, arba elementariai neuztenka generatoriaus galingumo. |
tai va cia elementarus nemoksiskumas
generatoriaus galingumo tai paprastai uztenka. problema tame kad reduliatoriaus tikslumas nelabai didelis, ir tame kad itampos matavimas atliekamas ne ten kur reikia.
kievienas elektronikos specialistas zino, kad itampa matupoti reikia iki akumuliatoriaus atvedus atkira matavimo laida. o ne matuoti kintama generatoriaus intampa itampa per papildoma diodu tilteli
tai totalus absurdas. stabilumas gaunasi tragiskas. |
|
|
|
|
 |
 |
Masinis pakrovejas |
Parašytas: 2010 04 06, 19:59 |
|
|
|
Digix rašo: |
o kodel laptopu gamintojam rupi?
kodel lapotpai akumuliatoriaus apratnavimui turi atskira procesoriu? |
Todel kad esant problemoms su akumu, nesugebetum atgaivinti jo namu salygomis o begtum pirkti naujo akumo
Digix rašo: |
tai va cia elementarus nemoksiskumas
generatoriaus galingumo tai paprastai uztenka. problema tame kad reduliatoriaus tikslumas nelabai didelis, ir tame kad itampos matavimas atliekamas ne ten kur reikia.
kievienas elektronikos specialistas zino, kad itampa matupoti reikia iki akumuliatoriaus atvedus atkira matavimo laida. o ne matuoti kintama generatoriaus intampa itampa per papildoma diodu tilteli
tai totalus absurdas. stabilumas gaunasi tragiskas. |
stabilumu nepasirupinta nes jo ten ir nereikia, nes niekas su automobiliu nekrauna akumu, o su normaliu pakrautu akumu ir taip viskas veikia ! |
|
|
|
|
 |
 |
Masinis pakrovejas |
Parašytas: 2010 04 06, 20:17 |
|
|
|
tai dabar po to ka pats pasakei gal pergalvosi prie tai buvusius zodsius?
Citata: |
nebent tu save skaitai protingesniu uz visa automobiliu pramone |
katik pats iskeikei ta automobiliu pramone kad daro specialiai blogai kad kuo greciau viskas sugestu.
taigi cia nera problemos istaisyti ju specialiai padarytas "klaidas". |
|
|
|
|
 |
 |
Masinis pakrovejas |
Parašytas: 2010 04 06, 21:30 |
|
|
|
Digix rašo: |
reikia automobilio itampos stabilizatorisu padaryti toki kuris priklauosmai nuo temperaturos paderima itampa. |
yra relių pirkt su perjungimu "žiema - vasara"
rusiška kainuoja kažkur 16...18 litų, amerikoniškos kainoje vienu nuliu daugiau
Citata: |
bet nei vienam automobiliu gamintojui tai nerupi, kitaip ju autobomobiliu tinko itampa nesvyruotu per 0.5v vien nuo to kad sviesos ijungiamos. generatoriu reguliatoriai padaryti baisiai atmestinai, ir net pajungta dazniausia neteisingai. |
jei taip darosi - greičiausia yra problema su laidais, rečiau - su pačia krovimo rele
net senesnėse auto vien įjungus šviesas įtampa net viena dešimtąja pilnai nenukrenta, naujesnėse - stovi kaip įkalta
žiūrėk laidus, pasimatuok įtampos kritimą tiek tarp generatoriaus pliuso ir pliusinės klemos, tiek tarp generatoriaus korpuso ir minusinės klemos - čia greičiausia ir bus problema
Citata: |
tampa matupoti reikia iki akumuliatoriaus atvedus atkira matavimo laida. o ne matuoti kintama generatoriaus intampa itampa per papildoma diodu tilteli
tai totalus absurdas. stabilumas gaunasi tragiskas. |
tikslumas gaunasi pilnai pakankamas, be to taip maitinant krovimo relę, generatorius bendroj sumoj dirba patikimiau
bet naujasnėse auto jau dažnai relė matuoja įtampą tiesiai ant akumo - bet ir dvesia tokie generatoriai kaip musės |
|
|
|
|
 |
 |
Masinis pakrovejas |
Parašytas: 2010 04 06, 22:21 |
|
|
|
Citata: |
yra relių pirkt su perjungimu "žiema - vasara" |
nesuprantu kam jungiklis jei galima termistoriu panaudoti arba tiesiog dioda kaip termosensoriu, praktiskai nieko ten ir nereikia papildomai shemoje.
Citata: |
jei taip darosi - greičiausia yra problema su laidais, rečiau - su pačia krovimo rele
net senesnėse auto vien įjungus šviesas įtampa net viena dešimtąja pilnai nenukrenta, naujesnėse - stovi kaip įkalta |
tai matai problema tokia:
generatoriuje matuojama kintama itampa o ne tai kas jo isejime.
todel jei generatorisu suskasi gretai zadinimo srove mazesne itampa isejime sumazeja nes reguliatorisu mano kad isejimo itampa per didele
jkai apsisukimai minimalsu kaip nekeista itampa padideja nes matavimo tiltelis apkraunamas.
pagrindinis tiltelis vel turi sioki toki itampos kritima , + dar laidas pamatavau apie 0.3v numusa.
visa ta kagrinejau aisivedes is generatoriaus laidus i kabina, tai labai keistai viskas daresi. niekaip nepagalvojau kad vaziuojant gretai itampa bus mazesne nei ant tuscios eigos.
tai as vietoje to kad keiciau ta laida tiesiog pakeliau generatoriaus itampa apie 0.6v tai dabar jokiu problemu nera tik del papildomo diodo dabar isejimo stabilumas dar labiau pablogejo.
Citata: |
tikslumas gaunasi pilnai pakankamas, be to taip maitinant krovimo relę, generatorius bendroj sumoj dirba patikimiau
bet naujasnėse auto jau dažnai relė matuoja įtampą tiesiai ant akumo - bet ir dvesia tokie generatoriai kaip musės |
nu tai vadianasi naujose ta problema isprende, bet visgi automobiliu pramome pasirodo nelabai protingus elektronikus samdo jei generatorius sudega.
kiek pastebjau iki siol jie nezino kad elektronikoje egzistuoja toks dalykas kaip sroves ribojimas. tai niekas i savo gaminama automobili ko gero neidejo jokio sroves stabilizavimo tokiam atvejui jei kazkas usitrumpins arba ivyksta kokia avarija.
man isvis nesuprantama kaip galima pagaminti generatoriu kuris sugeba sudegti. |
|
|
|
|
 |
 |
Masinis pakrovejas |
Parašytas: 2010 04 06, 23:06 |
|
|
|
Digix rašo: |
nesuprantu kam jungiklis jei galima termistoriu panaudoti arba tiesiog dioda kaip termosensoriu, praktiskai nieko ten ir nereikia papildomai shemoje. |
taip, teisingai, tik tą termistorių reikia kažkur išnešt iš variklio skyriaus, nes darbo metu ir pats generatorius nemenkai įšilęs būna, ir šiaip temperatūra po kapotu ne "žieminė" bent biškį daugiau pavažiavus - o čia jau papildomos išlaidos, dabar visi taupo beprotiškai
Citata: |
tai matai problema tokia:
generatoriuje matuojama kintama itampa o ne tai kas jo isejime. |
japonai/korėjiečiai, didesnė dalis prancūzų, Fiat, Volvo matuoja įtampą ant jėgos pliuso, t.y generatoriaus išėjime
pas amerikoną nei vieną apskritai krovimo relės nėra, viska valdo arba išorinė relė, arba kompas, abiem atvejais matuojama įtampa tiesiai ant akumo klemų
Citata: |
todel jei generatorisu suskasi gretai zadinimo srove mazesne itampa isejime sumazeja nes reguliatorisu mano kad isejimo itampa per didele
jkai apsisukimai minimalsu kaip nekeista itampa padideja nes matavimo tiltelis apkraunamas. |
patikėk, praktokoje viskas atvirkščiai
ir tas tiltelis tai ne tik duoda įtampą pamatavimui - jo išlyginta srove maitinama žadinimo apvija, t.y. rotoriaus ritė
Citata: |
, + dar laidas pamatavau apie 0.3v numusa. |
aš gi sakiau, kažkuriam tavo laidui šakės sujungus šviesas, pečiuką ir valytuvus neturi kritimas būt didesnis, kaip viena dešimtoji
dėk papildomą laidą tiesiai iki klemos kokių aštuonių kvadratų
Citata: |
visa ta kagrinejau aisivedes is generatoriaus laidus i kabina, tai labai keistai viskas daresi. niekaip nepagalvojau kad vaziuojant gretai itampa bus mazesne nei ant tuscios eigos. |
greičiausia, kad tavo relė išprotėjo, kai ją užmaitinai per papildomą diodą, kitos relės taip pajungus ima pulsuoti, lempos tada blyksi, kaip šviesos muzikoje
negalima taip jungti
Citata: |
tik del papildomo diodo dabar isejimo stabilumas dar labiau pablogejo. |
mesk tą diodą, ir susitvarkyk su laidu, kad įtampos kritimo nebūtų
Citata: |
kiek pastebjau iki siol jie nezino kad elektronikoje egzistuoja toks dalykas kaip sroves ribojimas. tai niekas i savo gaminama automobili ko gero neidejo jokio sroves stabilizavimo tokiam atvejui jei kazkas usitrumpins arba ivyksta kokia avarija.
man isvis nesuprantama kaip galima pagaminti generatoriu kuris sugeba sudegti. |
per brangu dėt dideles sroves laikantį šuntą
sudegusių - krūvos, įpač tų, kuriuose nėra papildomo tiltelio ir relė tiek maitinasi, tiek ir matuoja tiesiai nuo pagrindinio pliuso
tie, kurie turi atskirą tiltelį relės ir žadinimo ritės maitinimui - labai retai dega, ir srovės iš jų išpešt daugiau, nei numatyta - neišeina, krenta išėjimo įtampa, gali kiek nori mažint apkrovos varžą, be reziltato, kiek Amax parašyta, tiek ir duoda |
|
|
|
|
 |
 |
Masinis pakrovejas |
Parašytas: 2010 04 06, 23:26 |
|
|
|
Citata: |
aš gi sakiau, kažkuriam tavo laidui šakės sujungus šviesas, pečiuką ir valytuvus neturi kritimas būt didesnis, kaip viena dešimtoji
dėk papildomą laidą tiesiai iki klemos kokių aštuonių kvadratų |
laidas tai geras, bet automobilio gamintojas pagailejo storesnio.
Citata: |
greičiausia, kad tavo relė išprotėjo, kai ją užmaitinai per papildomą diodą, kitos relės taip pajungus ima pulsuoti, lempos tada blyksi, kaip šviesos muzikoje
negalima taip jungti |
nera ten ko mirgcioti tiesiog isivaizduok kad to papildomo tiltelio itampos kritimas 0.7v padidejo viskas gerai veikia.
be dioto reguliatorisu betkokiu ateju duoda 13.6v maksimum tai cia nepakanka nazinejimui miete, man reikia kad usvedus automobili generatorisu per keleta min butu pakraunmas sekanciam uzvedimui su 13.6v ta neisina o ipac ziema
Citata: |
patikėk, praktokoje viskas atvirkščiai
ir tas tiltelis tai ne tik duoda įtampą pamatavimui - jo išlyginta srove maitinama žadinimo apvija, t.y. rotoriaus ritė |
kodel as turiu patiketi kad viskas atbulai negu as praktiskai patikrinau?
buvau isvedes daugybe laidu i kabina matavau visas itampas ir sroves ir davau minetus duomenis. kurie beje teoriskai teisingi. ziurejau itamnpu kritimus ant abieju tilteliu tai viskas tiksliai kaip sakiau. didinant generatoriaus greiti itampa mazeja
Citata: |
tie, kurie turi atskirą tiltelį relės ir žadinimo ritės maitinimui - labai retai dega, |
man sudege ir ne viena karta
tik kad jau taip zinai gal isivaizduoji kdel tiltelyje dega + tiltelio puse?
atrodo per ka teka maziau sroves. bet ji dazniaui dega.
dabar ten shotki diodus sukisau. tai turetu nors 100A laikyti
ir isejimo itampoa padidejo ant 0.2v |
|
|
|
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |