 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 06, 09:49. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Vandenilinis Motoroleris.
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 04, 12:02 |
|
|
|
|
| Ar tikrai itakoja mazai? Vandenilis dega 10x greiciau nei benzinas, vandenili uzdegti galima tiesiai ant TDC. Vadinasi siluminiai nuostoliai gerokai mazesni. Be to, vandenilio nereikia vaporizuoti, kaip benzina, tam taip pat sutaupoma energija. Tiesa, benzininiai varikliai nera tokie efektyvus kaip dyzeliniai, o modernus dyzeliniai varikliai siandien pirmauja pagal ekfektyvuma, netgi kai kuriais aspektais lenkia kuro celes. Nesu tinkamai susipazines su kuro celem, bet kiek perbegomis teko susipazinti su technologija, tai ten kai kurios kuro celes reikalauja aukstos temperaturos (is kur ji gaunama? Ar cia ne siluminiai nuostoliai?), kad vyktu reakcija. Jei reakcija vyksta zemoj temperaturoj, vandenilis turi buti ypatingai svarus, jei ne statomi katalizatoriai, kurie uztersiami laikui begant. Dar paemus tai, kad kuro celem gaminti naudojamas retas metalas, kas zenkliai kelia ju kaina, jos paprastam zmogui sunkiai ikandamas dalykas. Tegu buna vidaus degimo variklis siek tiek maziau efektyvesnis tarkim uz kuro celes, taciau as noriu daryti tai, kas siuo metu imanoma - lengviausia konvertuoti vidaus degimo varikli. Tokio variklio efektyvumas naudojant vandenili zenkliai padideja. Be to, tokiu varikliu daugybe. O kuro celes palikim ateiciai, dar tobulejimui. |
|
_________________ Tamsa pro sviesa nepraeina. |
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 05, 00:50 |
|
|
|
|
sakau neisikerti dar vandenilio molekuliu kiekis NEDIDEJA. jei turi 100 molekuliu - tai energijos ir isgausi kaip is 100. energijos lyg is 200 molekuliu neatsiras! benzinas ar vandenilis nesvarbu, skiriasi tik kuro kaloringumo dydis. (daugiau energetiniu vienetu tame paciame turyje) tu islosi variklio tik svori, bet ne efektyvumo didejima. o svaigsti vien tik apie efektyvuma. lyg jis didetu. nixera jis nedides. bus vietoj 25% kokie 27% ir isliks stabilus. bet su vandenilu gausi kruva problemu. jau net atsibodo aiskint ta pati per tapati  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 07, 21:43 |
|
|
|
|
Dekui uz isaiskinima. Supratau viska puikiai Tikrai dziugu, kad issilavine zmones dalinasi savo ziniomis. As neabejoju, kad vandenilio molekuliu kiekis nedideja. Ka as norejau pasakyti kalbedamas apie efektyvuma, kad vandenilis sudeginamas efektyviau nei benzinas, dyzelinas, dujos ar kitas mums zinomas kuras, t.y. didesne kuro dalis nueina tiesioginiam darbui, o ne iseikvojama varikliui ausinti, kad neperkaistu, ar iseina kaip silumine energija. Vidaus degimo varikliai naudoja gana riebu misini (14.6:1) todel, kad misini suliesinus perkaista variklis, tad didele kuro dalis tiesiog tiekiama tam, kad vyktu ausinimas. Taip yra todel, kad kai misinys liesas, labai pasunkeja tokio misinio degimas - jis trunka ilgiau, taip ilgiau kaitindamas ir cilindru sieneles. Kadangi vandenilis yra nepalyginamai degesnis uz benzina, galima vaziuoti liesu misiniu neperkaitinant variklio. Logiskai, vandenilio didesne dalis panaudojama tiesioginiam darbui nei benzino. Be abejo, silumos nuostoliai vistiek bus. Ir kitas dalykas, dar neturiu duomenu kiek kwh elektros reikes sunaudoti, kad pagaminti pakankamai vandenilio nuvaziuoti 100 km, tad neaisku ar vandeniliu vazineti pigiau nei benzinu ar dyzelinu. Dar vienas vandenilio privalumas, ji galima naudoti su bet kokiu mums zinomu kuru, taip pagerinant to kuro efektyvuma. Galima naudoti alkoholi is atlieku ir tt. |
|
_________________ Tamsa pro sviesa nepraeina. |
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 07, 22:06 |
|
|
|
|
| I_SviesA rašo: |
Dekui uz isaiskinima. Supratau viska puikiai Tikrai dziugu, kad issilavine zmones dalinasi savo ziniomis. As neabejoju, kad vandenilio molekuliu kiekis nedideja. Ka as norejau pasakyti kalbedamas apie efektyvuma, kad vandenilis sudeginamas efektyviau nei benzinas, dyzelinas, dujos ar kitas mums zinomas kuras, t.y. didesne kuro dalis nueina tiesioginiam darbui, o ne iseikvojama varikliui ausinti, kad neperkaistu, ar iseina kaip silumine energija. Vidaus degimo varikliai naudoja gana riebu misini (14.6:1) todel, kad misini suliesinus perkaista variklis, tad didele kuro dalis tiesiog tiekiama tam, kad vyktu ausinimas. Taip yra todel, kad kai misinys liesas, labai pasunkeja tokio misinio degimas - jis trunka ilgiau, taip ilgiau kaitindamas ir cilindru sieneles. Kadangi vandenilis yra nepalyginamai degesnis uz benzina, galima vaziuoti liesu misiniu neperkaitinant variklio. Logiskai, vandenilio didesne dalis panaudojama tiesioginiam darbui nei benzino. Be abejo, silumos nuostoliai vistiek bus. Ir kitas dalykas, dar neturiu duomenu kiek kwh elektros reikes sunaudoti, kad pagaminti pakankamai vandenilio nuvaziuoti 100 km, tad neaisku ar vandeniliu vazineti pigiau nei benzinu ar dyzelinu. Dar vienas vandenilio privalumas, ji galima naudoti su bet kokiu mums zinomu kuru, taip pagerinant to kuro efektyvuma. Galima naudoti alkoholi is atlieku ir tt. |
Siaubas, žmogau, juk tu visiškai nesigaudai variklių veikime, nesuprantu, kur tokių absurdų prisiskaitei, bet trink juos greičiau iš galvos ir imk rimtai studijuoti variklių darbo procesus. Dabar viską aiškini priešingai, negu yra iš tikrųjų. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 07, 22:21 |
|
|
|
|
Kas idomiausia tai sitas zmogus dar veda kazkokius kursus panasiomis temomis  |
|
|
|
|
|
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 08, 07:46 |
|
|
|
|
| kionig rašo: |
Kas idomiausia tai sitas zmogus dar veda kazkokius kursus panasiomis temomis  |
Nemanau, kad veda, gal tik organizuoja. Nors gal kitoje srityje jis ir labai geras specas. |
|
|
|
|
|
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 08, 11:58 |
|
|
|
|
| xina rašo: |
| Siaubas, žmogau, juk tu visiškai nesigaudai variklių veikime, nesuprantu, kur tokių absurdų prisiskaitei, bet trink juos greičiau iš galvos ir imk rimtai studijuoti variklių darbo procesus. Dabar viską aiškini priešingai, negu yra iš tikrųjų. |
Tai prasau paaiskinti kaipgi viskas yra is tikruju. As neturiu specialaus issilavinimo sioj srity, esu tik savarankiskai besidomintis. Bet ka parasiau, pats neisgalvojau, o perskaiciau viesai prieinamuose saltiniuose. |
|
_________________ Tamsa pro sviesa nepraeina. |
|
|
|
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 08, 12:00 |
|
|
|
|
| kionig rašo: |
Kas idomiausia tai sitas zmogus dar veda kazkokius kursus panasiomis temomis  |
Su tais kursais neturiu nieko bendra, tik ketinu juose mokytis. Kursus veda Vytauto Didziojo universitetas.  |
|
_________________ Tamsa pro sviesa nepraeina. |
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 08, 13:15 |
|
|
|
|
| I_SviesA rašo: |
| xina rašo: |
| Siaubas, žmogau, juk tu visiškai nesigaudai variklių veikime, nesuprantu, kur tokių absurdų prisiskaitei, bet trink juos greičiau iš galvos ir imk rimtai studijuoti variklių darbo procesus. Dabar viską aiškini priešingai, negu yra iš tikrųjų. |
Tai prasau paaiskinti kaipgi viskas yra is tikruju. As neturiu specialaus issilavinimo sioj srity, esu tik savarankiskai besidomintis. Bet ka parasiau, pats neisgalvojau, o perskaiciau viesai prieinamuose saltiniuose. |
Pradėk gal nuo šito; http://www.fizika.ktu.lt/Fizika/1.2.2%20Molekuline%20fizika%20ir%20termodinamika.ppt Ateityje siūlau rinktis tik patikimą info, o kad ją pažinti, teks žinoti dėsnius. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 09, 22:42 |
|
|
|
|
Xina, perziurejau rekomenduota info. Nera taip paprasta suprasti tokia info paprastam zmogui. Gal galetum tiesiog paaiskinti suprantamai paprastam zmogui kaipgi is tikruju vyksta kuro deginimas vidaus degimo varikly. |
|
_________________ Tamsa pro sviesa nepraeina. |
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 09, 23:08 |
|
|
|
|
| I_SviesA rašo: |
Xina, perziurejau rekomenduota info. Nera taip paprasta suprasti tokia info paprastam zmogui. Gal galetum tiesiog paaiskinti suprantamai paprastam zmogui kaipgi is tikruju vyksta kuro deginimas vidaus degimo varikly. |
Gerai, pabandysiu; Mišinys cilindre turi degti tol, kol stūmoklis nusileidžia 2/3- 3/4 kelio, tada yra atliekamas darbas, stumiamas stūmoklis, sukamas variklis. Oro kiekis į cilindrus įsiurbiamas beveik pastovus (didėjant sūkiams, nežymiai mažėja), o kuro paduodama tiek, kiek reikia galios. Liesas mišinys dega greičiau, negu riebus. Varikliui dirbant optimaliais sūkiais, šilumos atidavimo sienelėms laikas yra labai trumpas ir variklis nekaista. Jei minsi visą gazą ir laikysi užspaudęs stabdžius, variklis kais, ir suprantama dėl ko, jei pažiūrėsi į adiabatinį procesą. Na o tu ką parašei?
| Citata: |
| todel, kad misini suliesinus perkaista variklis, tad didele kuro dalis tiesiog tiekiama tam, kad vyktu ausinimas. Taip yra todel, kad kai misinys liesas, labai pasunkeja tokio misinio degimas - jis trunka ilgiau, taip ilgiau kaitindamas ir cilindru sieneles. |
|
|
|
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 10, 08:50 |
|
|
|
|
del vandenilio, tai jis pasirinktas ne del kazkokiu stebuklingu savybiu ji naudojant vietoj benzino, kaip cia galvoja sviesa . jis tiesiog lengviausiai isgaunama energijos gaminimo ir saugojimo talpose forma. du elektrodus ikisai i vandeni ir skaidai su elektra. o vandenili suslegi su siurbliu ir turi balione. kiekvienam idiotui suprantama sistema. cia tiesiog vienas is alternatyviu sprendimu, kaip padaryt pigesnius akumuliatorius.
jei tikrai pereisim ant vandenilio - tai vidaus degimo varikliai iskart nueis i istorija.
nors man tai panasu, kad jau atsikando visi to vandenilio ir problemu su jo saugojimu visa gamybos sistema kiekvienam zmogui kainuoja minimum milijona zalio! uztat tas zmogus tampa energetiskai nepriklausomas, jis tampa kaip zmogus su naftos fabriku kisenej (na dar ne kisenej - bet didelio namo gabaritu). bet juk vistiek per brangu.
dabar jau siulo net visokias bakterijas, kad gamint sudetingesni jungini - koki nors metana bet biologinis procesas brangiai valdomas - taigi nieko pigaus kaip saugot energija neisrado. dar tyrineja visokias kitokiu junginiu formas. blogiausia cia tas, kad gamtoje nera atrasta efektyviu elektros saugojimo pavyzdziu ir viska reikia galvot patiems  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 10, 23:39 |
|
|
|
|
Xina, dekui uz isaiskinima. Pagal ta adiabatini procesa, dujos kaista kai suslegiamos. Ar tai cia yra pagrindinis variklio kaitimo saltinis? Tik kazin kiek tas misinys yra suslegiamas, nes juk skeliama kibirkstis yra ir jis pradeda degti dar nepasiekes TDC. Kad kuras paduodamas pagal poreiki, cia aisku, klausimas kuri to kuro dalis panaudojama tiesioginiam darbui. Tai kaip paaiskinti tai, kad kaista variklis kai yra liesas misinys? Kas del vandenilio, tai pasak zinovu, nedidele dalis vandenilio (iki 10 proc.) paduodama kartu su benzinu (ar namie pasigamintais alkoholiais) padeda efektyviau sudegint sita kura ir maziau jo sunaudoti. |
|
_________________ Tamsa pro sviesa nepraeina. |
|
|
|
 |
 |
Vandenilinis Motoroleris. |
Parašytas: 2011 03 10, 23:48 |
|
|
|
|
Man kodel prie sirdies vandenilis, todel kad jis sudeges virsta i vandeni. Pagrindine priezastis ta, kad vandenilis teoriskai netersia - jei jis isgaunamas netersiant. Nes dabar baisu miesto gatvem vaiksciot - kvepi i save ora ir jauti kaip transporto ismetamosios dujos uzpildo plaucius. Geresnes kaip kuro savybes taip pat yra pliusas. Na va o saugojimo problema opi, bet kuo toliau, tuo labiau tobuleja medziagos, ieskoma kaip vandenili saugoti ivairiuose deriniuose. Pries keleta metu turejom tik 3000 psi balionus, dabar jau yra 10000 psi balionai, ateity gal bus ir 40000 psi balionai. Tiesa, padidinus slegi dvigubai, nebutinai padvigubeja ir saugomo vandenilio kiekis . Bet man atrodo, bus atrasti priimtini ir pigus sprendimai, kai naftos mazes, o jos kaina dides. |
|
_________________ Tamsa pro sviesa nepraeina. |
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|

|
 |