 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 11, 03:08. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Įvairūs » Auto turbina
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 06, 00:36 |
|
|
|
as pats buvau uzsideges pas save turbina isimest. bet atsoko noras, kai suzinojau kiek ten darbo ir tuo labiau pinigu.
jeigu isimetes turbina tikiesi <50% galios prieauglio (ta prasme dasideti <50% esamo galingumo), tada gal labai dideliu problemu ir nebus (aisku neskaiciuojant kompo perprogramavimo ir turbinos instaliacijos problemu), taciau jei nori daugiau tada jau prasideda linksmybes isvardinsiu tik pagrindines modifikacijas: kaltiniai stumokliai, variklio deforsavimas, kuro siurblys, kuro purkstukai, dar patartina svaistiklius pasikeist (nekalbant apie pakabos ir transmisijos detales).
O dyzelio turbinos tinka ir benzinam, taip beveik visi ir daro, nes rast "nedamusta" turbina is benzininio variklio sansu beveik nera.
Del turbinos parinkimo: nesinori kartotis, bet cia viskas priklauso nuo variklio ir pacio noru. Jei megsti vazinet nedrozdamas, tada reiktu rinktis mazesne turbina, nes ji pus nuo zemesniu sukiu, jei nori maksimalaus galios padidejimo dek didele, tik ta galia bus prie dideliu apsisukimu (ant zemu tas pats kas be turbinos). Aisku, jei variklis V6 ar V8, tada geriau pagalvot apie TWIN Turbo, tokia komplektacija surenka abieju pries tai minetu variantu gerasias savybes |
|
|
|
|
 |
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 06, 00:47 |
|
|
|
nu va jau panasiau i forumo tema.
o dabar del twin turbo, del ko tik i V6-8, tipo parpastas varikliukas nepatemptu?
tarkim maza nuo 2000, o prie 4000 prisijungia arba pakeicia ja didele???
ir kaip nors imanoma pagal didi parinkti apsukas? ar viskas bandymu ir klaidu metodu? |
|
|
|
|
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 06, 02:26 |
|
|
|
I V6 ar V8 del:
1. patogumo (isivaizduok 4 cilindru in-line varikliui ikist dvi turbinas - vien tik vamzdynas koks bus)
2. 4 cilindru variklis vargiai ar isuks normaliai dvi turbinas (o jas sukti jegos tai reikia), be to jam oro pakankamai gali ipusti ir viena turbina.
3. Jau minejau - norint kad dideliam varikliui turbina pakankamai pripustu, reikia kad ji butu didele. O kai turbina didele, ant zemu sukiu ji "lagina", t.y. daro daugiau problemu nei naudos
O del dvieju turbinu - kazkur teko skaityt kad galvojo zmones tokius variantus daryt, bet kazkodel daugiau girdet neteko - gal nepasitvirtino  |
|
|
|
|
 |
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 06, 03:13 |
|
|
|
nu gerai apsistokim ties viena turbina.
maza - didele, kaip matuoti jas nu pvz WV GOLFII 1.6l TurboDiesel (~84m. jei yra skirtumas) cia skaitytusi maza ar norm turbina?(jei galima mazu, dideliu turbinu pvz, kokiose aparatuose sandartiskai stovi)
toliau kaip suderinti suspaudima ir slegi? nes ten prasovus arba nebus AG arba skraidysi, bet l trumpai
dabar kaiptik skaitau kur zmones niekaip neissiaikina kad tiek NOS tiek Turbo varikliui gyvenimo neilgina(bet atvirksciai )
o tu montavaisi turbina ar tik mastei? |
|
|
|
|
 |
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 06, 12:42 |
|
|
|
Lauris, nepamirshk, kad prestizinio WV GOLFII 1.6l TurboDiesel turbinos "guoliai" yra keramika su frikciniais ziedais ir dirba tepama variklio tepimo sistemos sukeliamu slegiu. Tushcioje variklio eigoje tepalo siurblys sukelia 6 bar (ishmatuota). Kol viskas tvarkinga, jau prie 1000 aps/min (alkuninio veleno) budavo juntamas turbo dizelinio variklio galios efektas. Be to, turbininiu varikliu (tavo pamineto golfo) varikliu korpusai yra kitokie, negu neturbininiu. Ten yra antrieji kanalai stumoklio vidaus tepimo ir tepalo paduodamas/gryztamas i/ish turbinos. Ne shiaip sau vokietis tai padare. Ir dar: tokiu metu agregatai turi daug shansu (beveik visada ) buti sudrozti, o restauruoti tu "guoliu" man niekas neapsieme. Cia viskas vyko apie 1993 m. Daryk ishvadas apie savo matoriuka ir jo pakasynas
O kaip manai pas save daryti kuro kompensacija, jei turbina isistatysi ? |
|
|
|
|
 |
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 06, 12:46 |
|
|
|
grazu kaip cia us papasakojot dar vienas dalykas, integruojant turbo i benzinini motora, kuro misinio padavimas i cilindra eina tais paciais senaisiais keliais, ar dar yra imontuojami vamzdukai kuriais eina tik kuras ir galiausiai kuras su oru maisomas jau cilindre? kaip turbo dyzeliuose man rodos. ar is vis cia nusvaigau? |
|
|
|
|
 |
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 06, 21:15 |
|
|
|
as tokio variklio neturiu, bratkis tokia masina turejo tai ta turbina realiu dydziu isivaizduoju ir klausimas buvo kokiam dydziui galima ta turbina priskirti. nes manau turbina realiausia butu islupti is kokio TD, kokiam shrote, ar pas koki dieda kuris TD savo dalimis stumia.
del tu duoliu ir isvis turbinos bukles, pagal ka atpazinti turbinos susidevejima(manau pagrinde yra mineti guoliai, ir sparneliai turbinos ir kompresoriaus)
siaip masina pats tik planuoju pirkt, ir ja planuosiu turbinti, bet iki to dar daug zemes apsikt(iki turbinimo), dar l daug ko nzn o islempos bandyt tai kaip jau sakiau, jei gausis tai nedaug sansu kad bus taip kaip noriu(jei darysiu nezinodamas ka darau ir neturedamas net zalio supratimo) o det turbina del to kad nieko nuo jos nesijaus arba skraidysi su masina(tik l trumpai) nalabai matau tolko.
viska reikia daryti bent kiek vadovaujantis sveiku protu, kad nebutu kaip tu sakei su kolukieciu ir formule
siaip jei turesiu masina su ipurskimu tai kiek suprantu reix tik praplatinti kaip nors purkstukus, kad i cilindra paduotu daugiau kuro, nu kakoj skirtum, saknys tame kad reix padidinti paduodama kuro kieki. O tai jau reix daryti priklausomai nuo kox variklis ir kur statysi turbina skirtingais budais ar klystu? |
|
|
|
|
 |
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 06, 22:20 |
|
|
|
praplatinti purkstukus
kaip tu isivaizduoji ju praplatinima?
o jei jau taip nori turbinos, tai ir pirk turbinine masina, nes paskui montuojant buna daugiau problemu nei naudos
o siaip montuojant placiai naudojamos turbinos is audi 2.5 Tdi variklio. |
|
|
|
|
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 07, 14:16 |
|
|
|
Jo, gerai tu cia su tuo purkshtuku platinimu... Jei tokios mintys kyla, tai geriau jau duslintuva su shampalu ishvalytum
Geriau pirk mashina su turbina, maziau nuostolio turesi, nei prisimontuoti kazkokia turbina ir keiktis del montavimo ir kuro mishinio proporciju sureguliavimo. |
|
|
|
|
 |
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 07, 20:33 |
|
|
|
nu nnz cia tas pats kaip pirkti stipreka(dar nauja) gros gal ir geriau negu savadarbis, bet malonumas yra klausytis savo kurinio. taspats ir su turbina. tai nera ekonomiskumo paieskos ar dar kazkas, tai tiesiog hobbi "isasrdyti viska kas isardoma, ir surinkti, jei imanoma dar kazka ir patobulinti" o jei pas jus tokio jausmo nera neivienoj srity(suo konkreciu atveju elektronikoj), tai nzn ka jus sitam forume veikiat, nebent is reikalo kazkokio.
siaip as cia esu del to kad manau jog cia yra daugiau tokiu kaip as, kurie gal ir gali kazka nusipirkti, bet jiems idomiau tai pasidaryti ir jie daro. nu bet nesileiskim i smulkmenas.
esme ta kad masina su ja vaziuos galingiau, get trumpiau, o dar maloniau kai zinosi kad del to kad ji galingiau vaziuoja esi pats ir prisidejes.
o be to kox malonumas vazineti su standartine masina, jei pirksiu tokia kuri jau tures turbo tai ir visos kitos tokios jas tures  |
|
|
|
|
 |
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 08, 02:19 |
|
|
|
tu geriau paklausyk ka kiti tau sako
gyvenime pats turbinos tu nepastatysi, tuo labiau kompo programu nesureguliuosi, o jei isidesi belekaip, tai turbut labai "ilgai" vaziuosi  |
|
|
|
|
 |
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 01 08, 03:02 |
|
|
|
nu zhinai su tokiu mastymu tai faktas kad jos ir deti neapsimoka, kai iskart "zinai" kad bus chujovata.
bet zhinau tiek kad paprasti zmones jas isideda ir normaliai vazineja. kitas dalykas nepabandes nesuzinosi.
siaip ta pati galvojau pries ardydamas padaliam pirma savo PC(gal nesurinksiu atgal, gal neveiks, gal kazka sugadinsiu, gal dar kazkas). Rezultatas: PC buvo sekmingai isardytas iki paskutinio varzto(nu tik maitblokio nelupau nes garantinis lipdukas buvo uzklijuotas taip kad nulupus maitbloki dingtu garantija) issiaiskinta kas kur ir kaip, ir surinktas atgal, tixlas pasiektas, suzinojau kas PC viduj yra, kas kaip ardosi ir pns ir surinkus PC veike.
jums cia esantiems tikrai nemanau kad tai yra naujiena. bet man tada kai pusiau uz savas saibas(keliu metu triuso) pusiau uz tevu buvo nupirktas PC ir as ji idomumo delei paemiau ir isardziau tai jau yra sis tas
taigi kaip jau sakiau ir dar karta pasikartosiu nepabandes nesuzinosi.
bet faktas tas kad net elementaraus supratimo neturedamas net ir as nesiruosiu ten lysti. o is kitos puses, brangios masinos tikrai nepirksiu, o dabar tokie laikai kad masinai variklis tikrai ne deficitas ir ne milijonus kainuoja  |
|
|
|
|
 |
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 04 12, 00:44 |
|
|
|
Perskaiciau kas cia parasyta ir negalejau neisikisti.
As jau daug metu domiosi elektronika ir dar daugiau laiko esu priverstas dometis automobilaiais, ju mechanika bei elektronika ir galiu drasiai pasakyti, kad cia nera nei 5% to ka reikia zinoti norint isideti turbina.
Be to daugiau nei puse cia pateiktu "nuomoniu" toli grazu neatspindi realybes.
1. Turbina niekada nepagerins benzininio automobilio ekonominiu savybiu, nes galioja elementarus fizikos desniai:
kuras gega, issiskiria energija, dega daugiau kuro issiskiria daugiau energijos, turbina naudoja energija ir toli grazu jos naudingumo koeficientas ne 100%. O tai reiskia, kad dalis kuro degimo energijos netenkama ko nera neturbininiuose varikliuose. (cia kalbama apie benzininius variklius, dyzeliniose del ju auksto suspaudimo laipsnio ir specifinio kuro degimo yra siokiu tokiu niuoansu)
2. Kaip matau cia niekas nera girdejas apie optimalu kuro oro santyki.
Jigu misinys yra per riebus varikliui nekyla labai didele gesme. Jis susils greiciau, ismetamosiose dujose bus didesnis CO bei suodziu kiekis kas kenkia katalizatoriui bei labai nukencia ekonomija, bet tai palyginus niekis kas gali atsitikti jei misinys butu ber liesas. Esant liesam misiniui jis degimo kameroje uzsiliepsnoja isskirdamas daug daugiau energios kas geriausiu atveju priveda prie vostuvu pridegimo, uzdegimo zvakiu galu aptirpimo, blogiau kai pradega stumoklis, o blogiausia kai misinys buna toks liesas, kad ivyksta savaiminis misinio uzsiliepsnojimas kitaip vadinamas DETONACIJA ko pasekoje yra extimaliai apkraunamos variklio detales kas beveik visada priveda prie variklio pazeidimo ir tikrai dideliu islaidu remontuojan arba keiciant varikli.
Turbinant atmosferini varikli labi sunku sureguliuti tinkamai misinio proporcijas, kad variklis nedetonuotu nes (jei pastebijote atmosferiniu varikliu suspaudimo laipsnis yra zymiai didesnis nei turbininiu) norint ipusti i atmosferini varikli tiek pat psi kiek i turbinini reikia naudoti tarpini oro ausintuva, didesnio oktano benzina ir daznai neuztenka 98, arba keisti sumoklius i mazesnio suspaudimo laipsnio. ir tt
Siaip firmse ne veltui variklio turbinimas kainuoja didelius pinius, nes jie atlikdami darbus rizikuoja susprogdnti jusu varikli ir tureti daug daug islaidu.
P.S.
neturiu sivakar daug laiko cia rasyti, bet jei iskils klausimu rasykit klausinekit, skaitykit ir tt, tik nebandykit neturint pakankamai ziniu patys deti turbinos ir ziureti kas bus, nes yra labai dideletikimybe, kad nieko gero neiseis, o islaidu po to turesite labai daug... |
|
|
|
|
 |
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 04 12, 03:22 |
|
|
|
nu pirma tai ekonomika siokia tokia yra, tiek dyzeliui tiek benzui, nera ji kazkokia labai akivaizdi bet yra, vien tai kad turbinai varyti naudojama ismetamosios dujos(kalba eina apie dujine ar kaip ten vadinasi turbina) tuo padidinamas oro kiekis ir misinys darosi liesesnis(apie misinio sudeti tai zinau, ir zianau ka daro per liesas, per riebus misiniai) dar ka pamirsai pamineti tai kad kai kuro misinys buna per riebus, dalis kuro sudega ne iki CO2 bet tik iki CO tai minejai, bet taip pat tas kuras sudega tik iki CO iskirai maziau energijos(kuras nepilnai sudega), taigi mazeja galimybe paduoti per riebu kuro misini, o liasesnis kuro misinys iki tam tikros ribos yra geraiu, vien jau del to kad sudega daugiau kuri(praktiskai is liesam misiniui sudegus kazkiek lieka nesudegusio kuri, bet maziau ne i sudegus riebiam).
tai tiek apie ekonomika ir geraja turbinos puse.
bet is viso to isplaukia kad tideja kuro kameroje temperatura, esant galimuyberi paduoti daugiau oro, galima paduoti kuro taip pat daugiau, todel dideja galia, taigi ir visas sistemos apkrovimas isauga, detale darosi trumpalaikiskesnes, atsiranda poreikia keisti dalis i specialiai tam pritaikytas, kad atlaikytu didesni apkrovima ir temperatura. visa tai kainuoja.
taigi masina ideje turbina gauname:
kazkiek ekonomikos(kolkas nemaciau rimtu irodymu kad butu kitaip, o ger to kad Ghost rase, kad turbinos naudingumo koef nera 100% del to ekonomika mazeja tai sutinku, kad taip turetu buti, bet idejus turbina dideja bendras sistemos naud koef ir jis dideja tiek kad kompensuoja turbinos darbo nuostolius ir dar kazkiek islosia)
daugiau galios
Viso to pasekoje seka minusai:
rizika(ne pagerinti varikli bet ji damusti)
daliu keitimas(kad variklis dirbtu ir dirbtu kiek galima ilgiau ir kokybiskaiu)
Jei nusisnekejau rasykit ka, gal rimtai kazka galvoju ne taip kaip realiai yra. |
|
|
|
|
 |
 |
Auto turbina |
Parašytas: 2005 04 12, 18:30 |
|
|
|
Lauris rašo: |
taigi masina ideje turbina gauname:
kazkiek ekonomikos(kolkas nemaciau rimtu irodymu kad butu kitaip, o ger to kad Ghost rase, kad turbinos naudingumo koef nera 100% del to ekonomika mazeja tai sutinku, kad taip turetu buti, bet idejus turbina dideja bendras sistemos naud koef ir jis dideja tiek kad kompensuoja turbinos darbo nuostolius ir dar kazkiek islosia)
daugiau galios
Viso to pasekoje seka minusai:
rizika(ne pagerinti varikli bet ji damusti)
daliu keitimas(kad variklis dirbtu ir dirbtu kiek galima ilgiau ir kokybiskaiu)
Jei nusisnekejau rasykit ka, gal rimtai kazka galvoju ne taip kaip realiai yra. |
Nu nesupranta zmogus kad su turbina masina NIEKADA ekonomiskesne nebus  |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
 |
KCD2 Mods
Installing KCD 2 Mods,
KCD 2 Guides,
KCD 2 Cheats |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
GTA 6 Wiki
GTA 6 Map,
GTA 6 Characters,
GTA 6 News |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|

|
 |