 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 12 15, 23:45. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Įvairūs » Ar girdejot naujienas?
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
Ar girdejot naujienas? |
Parašytas: 2006 09 30, 09:42 |
|
|
|
|
| NoScript rašo: |
Na tos lempos nieko blogo. paciam tenka vaziuoti retsykais tai tikrai geriau matai masina kai parvaziuoja su lempom. padare visiem metam todel kad ir vasara buna tamsesniu dienu, tarkim ziema vidury dienos visai sviesiu bet su ijungtom lempom tikrai geriau masina matosi... dziaukites lempu jungiklis kaip ir bus nebereikalingas atsiveskit laida nuo degimo ir simple uzgesinsi masina issijungs lempos  |
tai va ir dalejo pasakyti tamsiomis dienomis, kai sviesumas mazesnis nei 100w/m reikia lempu, o jei ipatingai sviesu tai nereikia.
va tai butu protinga.
svarbiausia kad dabar jie didina nusikalteliu skaiciu, jei sumazina greiti iki absurdiskos ribos tai dideja tu kurie ji pazeidzia.
jei as noriu vaziuoti 100km/h greisiu o greti padaro 70 tai mane daro nusikalteliu, o tam kuris ant 150 vazineja tai jokio skirtumo.
dabar is mieste vis drebeti reikia nes 50km/s labai letai norisi bent 60-70 kai kelias geras bet negalima, reikia ipats atidziai tu neiksu policaju ieskoti o ne i kelia ziureti. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Ar girdejot naujienas? |
Parašytas: 2006 09 30, 17:06 |
|
|
|
|
| bet kai puse zmoniu truputi neprimatatntyxs tai jie neskira ar jau tas 100w/m ar 1kw/m man asmeniskai net geriau tik dabar reikia pdaryti kad lempos isijungtu nuo degimo akumas nebeissiraudines pastoviai (palieku daznai ijungtas) |
|
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly! |
|
|
|
 |
Ar girdejot naujienas? |
Parašytas: 2006 09 30, 17:14 |
|
|
|
|
| ne nu tu juokingas noscript........tau ir digix,ir as,ir dar ten kazkas klausima netiesiogini iskele - ar sauleta diena labai ryskiai matai lempas?ar atskiri kur saules atspindys nuo stiklo ar reflektoriaus,o kur pati lempa sviecia?vat cia man nesuprantamas dalykas......sutinku,lempos yra geras dalykas - ne del grozio jos ir yra kiekvienoj masinoj.bet vidury sauletos dienos.......o ziema truputi kitaip gaunasi. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Ar girdejot naujienas? |
Parašytas: 2006 09 30, 23:14 |
|
|
|
|
nu tai isšisprendžia lempų junginėjimo problema, pasidarai, kaip noscript sakė, ir viskas. nu ir ką, kad tų lempų nesimato, vistiek geriau visada su lempom, negu daugiau avarijų. Koks jūsų argumentas, kodėl jau taip pykstat? Negi, sunku lempas įjungt, ar pasidaryt, kad jų išbvis nereiktų, nu gerai, vasarą, jų reiks nevisada, bet... o dėl tam tikro šviesumo, tai tu pabandyk, kokiam žmogeliui, visiškai nemėgstančiam naujovių išaiškitn, kada tamsu kada šviesu... manau užsinorėsi labiau su šviesom važinėt, negu aiškinti, ir tokių daug.
P.S. čia tik mano nuomonė. |
|
_________________ nepamirškit, klysti žmogiška
privatas - privatiems klausimams
arch linux  |
|
|
|
 |
 |
Ar girdejot naujienas? |
Parašytas: 2006 10 01, 16:01 |
|
|
|
|
| JAULER rašo: |
nu tai isšisprendžia lempų junginėjimo problema, pasidarai, kaip noscript sakė, ir viskas. nu ir ką, kad tų lempų nesimato, vistiek geriau visada su lempom, negu daugiau avarijų. Koks jūsų argumentas, kodėl jau taip pykstat? Negi, sunku lempas įjungt, ar pasidaryt, kad jų išbvis nereiktų, nu gerai, vasarą, jų reiks nevisada, bet... o dėl tam tikro šviesumo, tai tu pabandyk, kokiam žmogeliui, visiškai nemėgstančiam naujovių išaiškitn, kada tamsu kada šviesu... manau užsinorėsi labiau su šviesom važinėt, negu aiškinti, ir tokių daug.
P.S. čia tik mano nuomonė. |
tai labai paprastai problema sprendziasi, reikia ijungti visada bet pilicija us neijungtas gali bausti TIK kai tamsu. jei sustabdys ka sviesupazies istatyma.
paprasta ir tinkama visiesm akliems vairuotojams kurie nemato kai sviesu tegul visada ijungtom vazineja. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Ar girdejot naujienas? |
Parašytas: 2006 10 01, 17:24 |
|
|
|
|
dar prie siu pataisu reikia:
1. Solmo, po viena kekvienam keleiviui, visgi maziau galvos traumu bus.
2. radijo sviturys
3. garsine sirena, kai pradedi judeti tai ji ysijungia ir kaukia, panasiai kaip kad faru (kad akluju ir neprireginciu maziau suvazinetu)
4. visiem sunu neperkandamas lemenes keleiviams ir pestiesems (kad melyniu nebutu)
5. visas pesciuju perejas pozemines datyt.
6. vaziujamaja dali atitvert maziausiai gelezinkelio begio storio atitvaromis (maziau medziu nulauzines )
7.... |
|
|
|
|
|
 |
Ar girdejot naujienas? |
Parašytas: 2006 10 01, 18:26 |
|
|
|
|
pagal musu valdzios principa, reikia dayti taip.
pirma padidinti baudas uz grecio virsyjima 10 kartu.
antra sumazinsi maksimalu greiti mieste iki 10km/h uz miesto 20km/h ir gretkelyje 25. tada net susidurus dviems invalidams niekas neuzsimus.
ir trecia palekti benzino kaina dar 2 kartus |
|
|
|
|
|
 |
Ar girdejot naujienas? |
Parašytas: 2006 10 01, 22:13 |
|
|
|
|
Del sviesu tai nieko pries neturiu, bet su greiciu mieste, ir tom liemenem tai visiskas absurdas. na visiska nesamone vaziuot placiu, apytusciu keliu 50km/h.Vazineju ~60/70km/h ir visks, tik pristabdau pries agurkus...  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Ar girdejot naujienas? |
Parašytas: 2006 10 03, 19:53 |
|
|
|
|
digix, ar tau gaila tu sviesu, kad taip skundies? isijunk tas lempas ir niekas nesikabines. negi tau ju gaila? blyn, nesuprantu tokiu zmoniu...
o cia siektiek skaitalo ka daro svedija uz nemirtinguma keliuose. ziurekit, kad taip ir lietuvoj neatsitiktu...
Eismo nelaimių statistika mums sako, kad gyvename pačioje nesaugiausioje pagal santykinį avaringumą Europos Sąjungos šalyje. Lietuvoje per metus 100 tūkst. gyventojų eismo nelaimėse žūva 21-23 žmonės. Faktiškai, įvertinus išvažiavusių į kitas pasaulio šalis, bet oficialiai tebesančių Lietuvos gyventojais asmenų skaičių, tas skaičius dar padidėja. Kitoje skalės pusėje yra ne taip ir toli nuo Lietuvos plytinti Svedija. Valstybė, kurios plotas tris kartus didesnis, 0 gyvena ten 2,5 karto daugiau žmonių. Joje 2004-aisiais 100 tūkst. gyventojų autoavarijose žuvo 5,5 žmogaus. Taigi 4 kartus mažiau. Mažiau ir absoliučiais skaičiais - tik 450 žmonių, 0 "Marijos žemėje" tais pat metais netekome 749 tautiečių. Nepaisant, mūsų akimis, tikrai puikių rezultatų užtikrinant eismo saugumą, Švedijos spaudoje mirga kritiniai specialistų ir eilinių piliečių pasisakymai, reikalaujantys imtis dar veiksmingesnių priemonių eismo saugumui keliuose ir gatvėse užtikrinti, politikams nuolatos primenama "Vizija Zero" - Švedijos parlamento XX a. paskutiniaisiais metais priimta plati programa, kurios galutinis tikslas - pasiekti, kad eismo nelaimėse iš viso nežutų žmonės. Teoriškai tai gana paprasta: visi - ir pėsti, ir važiuoti privalo nenukrypstamai, net smulkmeniškai laikytis kelių eismo taisyklių nuostatų ir, dalyvaudami eisme, vadovautis dar ir sveiku protu.
Programa "Vizija Zero" apima daugybę gyvenimo ir veiklos sričių, tad išnagrinėti visa tai, kas joje nustatyta, viename straipsnyje neįmanoma. Panagrinėkime tik kelis labai akivaizdžius sprendimus, kuriuos pamato į Švediją atvažiuojantys vairuotojai. Bet iš pradžių priminsime, kad švedų vairuotojai kai kuriais įpročiais ne taip jau ir skiriasi nuo musų - lygiai taip pat mėgsta "spausti gazą", 0 jiems taikomos auklėjamosios bei įvairios moralinio poveikio priemonės, kaip ir pas mus, nėra itin veiksmingos. Tad Švedijos valdžia pasitelkia į pagalbą techninius sprendimus. Juk teoriškai galima teigti, jog, visiems vairuotojams laikantis nustatyto ir eismo sąlygas atitinkančio važiavimo greičio, "Viziją Zero" butų galima pasiekti netaikant kitų priemonių. Deja, žmonės visur daugmaž vienodai vertina (tiksliau - pervertina) savo sugebėjimus prie vairo ir nemato nieko blogo, jei važiuoja greičiau, 0 ne lėčiau nei galima ...
Vienas iš akį rėžiančių svetimšaliui dalykų yra dviejų eismo juostų keliuose ant ašinės linijos įrengti priešpriešinį eismą atskiriantys lynų aptvėrimai. Jie beveik simboliški - dangoje sumontuoti metaliniai stulpeliai ir jų viršuje einantys du ne itin stori lynai įsibėgėjusio automobilio smugio neatlaikys. Pasirodo, jie ir skirti visai ne tam, kad sulaikytų automobilį! Tikslas kitas - neleisti lenkti išvažiuojant į priešpriešiniam eismui skirtą kelio dalį. Toks lenkimas - vienas iš pavojingiausių manevrų eisme, nes vairuotojas lenkdamas visada didina greitį, tuo padidindamas ir tragiškų padarinių galimybę. Švedijoje tokiais aptvėrimais jau "padalyta pusiau" 1300 km kelių be skiriamosios juostos. Ir ką jus manote - žuvusiųjų priekiniuose susidurimuose skaičius nuo 170-ies 2000¬aisiais sumažėjo iki 115-os 2004 metais. 0 jei tokie aptvėrimai butų įrengti dar kokiuose 2-3 tūkstančių kilometrų kelių? Kiekvienas, skaitantis šias eilutes, aišku, sukIus - 0 jei kelyje pasitaikys traktorius, birbiantis 20 km/h greičiu, tai visa kolona ir vilksis paskui jį tol, kol vairuotojas pagaliau pasuks į šoną? Nesutinkame! Tokia buvo ir pradinė Švedijos vairuotojų reakcija, tačiau nemanykime, kad šioje šalyje eismą organizuoja neišmanėliai. Kas keli kilometrai kelio juosta kelių šimtų metrų ilgio ruože praplatinama, ir skubantys turi galimybę aplenkti lėčiau važiuojančius. Aišku, ir šiuo atveju pakanka nepatenkintų, bet jei jau jie nori visus lenkti, lai važinėja autostradomis, kur viena kryptimi yra dvi ar daugiau eismo juostų ... Kitas pradėtas plačiai įgyvendinti pertvarkymas taip pat skirtas transporto priemonių greičiui pavojingose kelių tinklo vietose sumažinti. Žemesnių kategorijų keliuose, ypač netoli didmiesčių, kur transporto eismas ganėtinai intensyvus, paprastos stačiu kampu susikertančių kelių sankryžos rekonstruojamos į nedidelio skersmens žiedines. Pravažiavimo pirmumas, savaime suprantama, suteikiamas važiuojantiems žiedu. Dėl to vairuotojai priversti prieš sankryžą mažinti greitį, gerokai sumažėjo itin pavojingų skersinėmis kryptimis važiuojančių automobilių susidurimų. Idealiu šio sprendimo nepavadinsi - padidėjo susidurimų šonais skaičius, bet jie atsitinka važiuojant mažesniu greičiu, todėl tokiais atvejais tik apgadinami automobiliai. Tai dar vienas įnašas į "Vizijos Zero" įgyvendinimą
Nuo amžiaus pradžios gerokai sumažėjo žuvusiųjų miestuose skaičius. Eismo įvykių aukomis miestų gatvėse dažniausiai tampa silpnesnieji eismo dalyviai - pėstieji ir dviratininkai. Tačiau žinoma (ir tai patvirtina nepriklausomi ekspertai), kad tais atvejais, kai pėstįjį kliudo 30 km/h greičiu važiuojantis automobilis, yra 9 šansai iš dešimties, kad pėstysis atsipirks trauma. Esant dabar visuotinai taikomiems 50 km/h situacija yra priešinga. Todėl Švedijoje gana plačiai taikomas drastiškas važiavimo greičio apribojimas miestų gatvėse iki 30 km/h. Pavyzdžiui, Švedijos sostinėje Stokholme tokia greičio riba nustatyta 80 proc. visų gatvių. Kartu masiškai (iki 1000 prietaisų kasmet) statomi elektroniniai greičio matavimo prietaisai, fotografuojantys važiuojančius greičiau nei leista. Netrukus po padaryto pažeidimo greičio mėgėjai gauna savo nuotrauką, už kurią reikia labai brangiai sumokėti ... |
|
|
|
|
|
 |
 |
Ar girdejot naujienas? |
Parašytas: 2006 10 03, 20:18 |
|
|
|
|
Gal ir gerai daro, bet mane nervina tokie straipsniai:
Skyleti musu keliai, o vat pas Svedus..
Tualetai nera svarus, o va pas Svedus...
pas mus nera... o Svedai jau seniai nauduoja....
Siandien vaziuoju per lazdynus, laisves prospektu. Ten zenklas 60, vaziuoju 70, nes visi vaziuoja 70...
Prisoka is paskoks kazkas, ir vis lenda i sikna. Padidinu iki 80, ir is paskos padidina, vistiek lenda i sikna... Pralenkiau autobusa ir pasislinkau i desine, praleidau. O ten mergiote su parudijusia 323.... Gal gimdyt ruosesi? Nu bet kam i sikna lyst? Nu pralenksiu autobusa ir praleisiu...
Ot buciau staigiai kirstes per stabdzius.. Ot nebelystu. Gaila masinos savo.. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Ar girdejot naujienas? |
Parašytas: 2006 10 03, 21:46 |
|
|
|
|
as niekaip nesuprantu kam rupi tas zuvusiu keliuose skaicis, per diena tukstancia mirtsa nuo senatves, infarktu, iskrenta per langa ar tiesiog nusizudo, kiek is viso to sudaro mirtys keliuose?
galvoti reikai o ne maivytis, atseit o pasiekeme kokiu rezultatu dabar mirs ne 1000 o tik 990 zmoniu per metus.
paskui kam rupi kad pesciusius uzmusa gatvese, nereikia ten lysti, ir neuzmus, o je nori rizikuok tavo reikalas, be kai atomobilis ant kokio vaiko uzvaziuotu kuris ne per pereja ejo parekalasuciau dar remonto islaidas apmoketi pries mokant uz laidojima.
Saip tai reikia kurturos vairuotojams o ne kazkokiu debilisku taisykliu. tikrai kokio velnio reikia prisiklijuoti prie subines ir vilktis tai per visa miesta?
mokyklose vaikam reiksi ne kazkokius dusnizmus apie sviesafora aiskinti, o gerasiu pasakytu kaip tesingai pereiti gatve kur nepriklauso kad pries eidami aiskia vairuotojams parodytu kad ruosiasi eiti, ir eistu pradioje letai o paskui tik perbegtu.
kiek dabar visokiu debilu vaiksto kur beveik pereje gatve puola atgal vos ne po ratais, ipac tuo pasizymi bobutes.
paskui pvz gelezinkelio pervaza, kam uzdaryti 5 minutes pries traukini?
tai tiesiog reikalasuja ignoruoti ta sviesafora. traukinus uz keliu kilometru o cia jau uzdaryta.
argi ne paprasciau usdaryti prie kokius 30 sekundziu, jei koks kvailys sustojo ant spervazos gaus per stoga slagbaumu ir pats bus kaltas.
ir dar kiek daznai zenklais statomi netesingai jau seniai mietas baigesi bet ne oficiali pabaiga dar tik po 200 metru. pavaziuosi greciau gausi bauda. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Ar girdejot naujienas? |
Parašytas: 2006 10 04, 19:00 |
|
|
|
|
| o digix dabar įsivaizduok save, kai numuša tavo pažįstamą, ir dar paskui reikalauja MOKĖTI UŽ REMONTĄ, kaip jaustumeis? manau nekaip. bet pėščiųjų perėjos per važiuojamają kelio dalį, tai nėra geras dalykas, sakyčiau reikia padaryti požemines, ar tas, kur eina virš kelio. aišku visur nepadarysi, bet daugumoj padarius, numuštų skaičius vistiek sumažės. |
|
_________________ nepamirškit, klysti žmogiška
privatas - privatiems klausimams
arch linux  |
|
|
|
 |
 |
Ar girdejot naujienas? |
Parašytas: 2006 10 04, 19:38 |
|
|
|
|
nu zinoma man butu labai nemalonu jei taip atsitiktu, bet dar neatsitiko ir turbut taip netasitiks, nors man paciam labai daug kartu pasitaike kai vos... bet visdelto nepervaziavo.
bet del to as nesakau kad vidi turi gatve reploti, tai mano paties reikalas ar rizikuoti gyvybe einant per gatve kur nepriklauso ir negaliu del to tureti jokiu pretenziju vairuotojui.
pozemines perojos nepades, as asmeniskasi jomis nesinaudosiu, ir kiti manau tap pat iskyrus visoskius bomzus ir chuliganus, nebent jau gatve kokiu 6 eiliu ir ja praeiti nera galimybes.
tiesiog su gatve kaip su elektra reikia zinoti su kuo turi reikala, neziopsoti, ir nenukentesi. o jei nesugebi, tai eilkis pagal taisykles, o jei esi protingas tai taisykles nerekalingos, tam yra protas.
pagalvok praktiskai, sakykim isejai i gatve, gal vairuotijas i tave specialais trenksis? nenores masinos sulamdyti. todel jei elksies tinkamai pereisi net baisiai judria gatve bet kurioje vietoje nenukentedamas. tiki parodyk vairuotojams kad tu per ja ruosesi eiti ir isitikink kad tave pamate. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Ar girdejot naujienas? |
Parašytas: 2006 10 10, 11:30 |
|
|
|
|
Ko jus cia demagogijom uzsiemat ? Sventai tikit, kad tiems, kurie ket pataisas ruosia, eismo dalyviai rupi ? Reikia prastumti eilini bizniuka su atsvaistais ar liemenemis ir viskas. Gal vaistineliu vaju jau pamirsot ?  |
|
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Must have farming mods
Farming simulator modhub,
Best farming simulator mods |
|

|
 |