 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 07 30, 00:05. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Žinantiems ir klausiantiems. Ar žinai, kad... » Vidaus degimo variklio alternatyva
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 12, 14:51 |
|
|
|
naudingumo koef rimta bet nevienintele problema, siaip manau pagrindines jos yra 3:
1. Ekologinis poziouris, per ta sukurenta kura ir is to gautus tesalus patys matome ka gauname, smogas, siltnamio efektas ir tai tik pradzia.
2. kaip manijakas dabar minejo ir visi zinom, ziauriai mazas naudingumo koef, gal ne 30%(kazkas bufo metes varna kad naujausi pasiekia net 70%), bet vistiek, tai yra ziauru
3. riboti istekliai, nafta baigiasi(pabaiga kiek zn skaiciuojama jau metais kiak jos liko), aisku visada liek biokuras, ar dar kitais priocesais gaunamas kuras, bet tai jau pakankamai kelia kuro kainas
nu ir vienas privalumas, nafta vis dar nepasibaige  |
|
|
|
|
 |
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 12, 16:50 |
|
|
|
ad rašo: |
Diskutuojat įdomiai ir iš esmės teisingai,bet yra vienas "BET": automobilių pramonės gigantai yra susitarę tarpusavyje ir supirkinėja iš visų alternatyvaus kuro varomų variklių išradėjų jų išradimus.Moka didelius pinigus ir siekdami sau pelno iš esmės stabdo progresą
Jau praktiškai prieš 10-15 metų buvo galima pereiti preie elektromobilių ar vandenilių varomų variklių gamybos, bet tada nebeatsipirktų lėšos, investuotos į dabartinę automobilių pramonę.O čia jau "dedama" ant progreso.Nežiūrint to, kad vidaus degimo variklis tobulinamas, bet vis tik yra jo riba ir vis tiek reikes pereiti prie naujų technologijų , bet deja yra taip kaip yra
Kaip pvz.: sulyginkim kosminių variklių tecnologiją su vidaus degimo variklių ir ten ir čia jau koks 20 metų sąstingis, nes reikia išmelžti su tuo kas yra įdėtas lėšas iš valstybių ar žmonių sąskaitos.Va taip pasaulis ir sukasi užburtame rate.
Taip jau buvo inkų, majų,actekų civilizacijose: jie žinojo rato principą, bet jo nenaudojo, nes visuomenė buvo pagrįsta vergų darbo jėgos panaudojimu ir bendros žmonių masės laikymu žemiau žynių kastų ribos.Rato naudojimas būtų pakeitęs darbo jėgos santykį ir suteikęs galimybę "apačioms" kitaip dirbti.Va ir sustojo vietoje, nors turėjo net ir dabar stebinančių astronomijos ir kt. žinių.O kur jie dabar O Europoje nuo ratinio vežimo gana greitai buvo pereita prie varikliu varomo vežimo ir ratas padarė techninį progresą, bet dabar jau stabdžiu tapo vidaus degimo variklis.
Ar neatsitiks ir su mumis tas pats Juk iš esmės vidaus degimo variklis kaip toks yra tapęs ne tik techninio progreso stabdžiu, bet ir ekologiniu žmonijos siaubu ir t.t.Aš kai paskaitydavau 60-80 metų fantastų mintis, tai dabar mes jau turėjom būti įsisavinę antigravitaciją.Deja, kaip toj rusų pasakoj - tebesėdim kaip ta bobutė prei tos pačios suskilusios geldos(nors ir modernizuotos pagal "paskutinį technikos žodį")  |
kam taip ziauriai, nereikia samokslo teoriju, zmones patus durniai, gal mane kad ratas piktuju dvasiu ismislas todel sako geriau rankomis nesiosime daiktus.
jud tas pats istisai, atrado elektra tai tuoj apskelbe kokia kengsimga ji yra,
nuo elektros sviesos apankama, apsviestos gatved sidina vagiu ir plesiku skaiciu, sviesa naktu keicia dievo nustyta tvarka. ir dar visko
sugalcojo garo masina, tuoj apskelbe kad tai velnias uzdarytas suka velena.(o ka jug ir atrdo pragariskai)
manai siais laikas baigesi tos nesamones?
mobilieji telefonai: sukelia vezi akluma, iskreipia iprasta tvarka kad zmones nebesikalba tiesiogai, tai lemia padidejusisas savizydybes ir nebemokejima bendrauti. nor nei vienas is tu teiginiu moksliskai neirodytas.
genetiskai patobulinti produktai: gali sukelti nezinomas pasekmes niekas net neitaria kokias, bet bijo kaip velnio tu nezinomu pasekmiu, vien todel kad jos nezinomos ir net nezinoma ar gali buti ar ne. kolkas dar niekam ragai neuzaugo bet kas zino gal rytoj uzaugo todel geraiu nerizikuoti
tas pats buvo su bulvemis: irgi gydytojai ir to meto mokslinisnkai lekntyvnaivo kas labiau durna zmogeli isgasdins isradinedami nebutas ligas ir pateikdami kai akivaizdu fakta.
hibridiniai automobiliai: neipratsta geriau pirkti standartini ir moketi 2 kartus daugiau uz kura kei 10 katru daugiau uz detales.
progreso nepaslepsi, bet zmoniu bukumas ji stabde per amzius |
|
|
|
|
 |
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 12, 16:56 |
|
|
|
Lauris rašo: |
nu kad komercija daznai buna stabdis progrese tai faktas bet kazkada ir tas stabdis neatlaikys. del elmentu tai manau logiskiausia butu mastyti ne apie baterijas o apie kuro elementus, bet cia vel susiduriam su kuro problema ka naudoti. o Digix tu gal turi info apie tuos cinko akumus? nes buvau biski mestelejes aki i google bet nelebai net reakcijos lygciu radau kur nors o ka jau kalbet apie veikimo principa. jei turi ka tai mestelk ar gal koki linka zn? |
cinko baterijos( tai ne akumuliatoriai, tiesiogiai elektra nepakrausi)
http://en.wikipedia.org/wiki/Zinc-air_battery
linkuose rasi apie praktini panaudojima.
kolkas niekas nepasake kaip pagaminti ta energija, nereiketu uzmirsti energijos tvermes desnio, joks variklis is nieko tau energijos nepagamins |
|
|
|
|
 |
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 12, 17:10 |
|
|
|
del pakrovimo zn, ten ciut ne kaip kuro elementas tik cinka naudoja, kaip suprantu, o energijos tvermes desni taip pat zn. |
|
|
|
|
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 12, 17:13 |
|
|
|
is esmes taip, tiesiog vietoje vandenilio naudojamas cinkas. todel gaunamas didesnis talpumas is tokios pat mases ir turio |
|
|
|
|
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 12, 17:43 |
|
|
|
Lauris rašo: |
del mases tai lb abejoju del turio akivaizdu. |
del amses irgi akivaizdu, vandenili reikia laikyti labai sunkiame balione, reikia viskiu papildomu aptarnavimo sistemu. ir visa tai uzims daug daugiau vietos ir svorio nei pats vandenilis.
o su cinku net atskiro indo jam nereikia, viskas vienoje vietoje |
|
|
|
|
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 13, 00:12 |
|
|
|
kodel nebande, vazineja autobusai su cinko baterijomis, is esmes tai vos ne vieninetlis variantas praktiskai naudojamas
kas galetu simoketi uz licio bateris, kurios talpa net mazesne?
tik va problema kad koloneles neturi a92 cinko yra tik benzino soliarkos ir duju.
siaip tai reriketu koloneliu kuriose keistu cinko kasetes |
|
|
|
|
 |
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 13, 10:05 |
|
|
|
zinko-oro bateriju galia priklauso nuo oro dregmes ir nuo to kaip vedinamos.
beto, kazin kiek kainuotu tokia baterija http://www.electric-fuel.com/evtech/index.shtml
o is beveik 90Kg tik 8kW galios neatrodo per mazai? tokiu atveju geriau butu rinkti is pelkiu ir panasiu vietu metana ir perdaryti i acetilena ar tiesiog etana
Citata: |
naudingumo koef rimta bet nevienintele problema, siaip manau pagrindines jos yra 3:
1. Ekologinis poziouris, per ta sukurenta kura ir is to gautus tesalus patys matome ka gauname, smogas, siltnamio efektas ir tai tik pradzia.
2. kaip manijakas dabar minejo ir visi zinom, ziauriai mazas naudingumo koef, gal ne 30%(kazkas bufo metes varna kad naujausi pasiekia net 70%), bet vistiek, tai yra ziauru
3. riboti istekliai, nafta baigiasi(pabaiga kiek zn skaiciuojama jau metais kiak jos liko), aisku visada liek biokuras, ar dar kitais priocesais gaunamas kuras, bet tai jau pakankamai kelia kuro kainas |
1. jeigu kuras butu pilnai sudeginamas ar nesudeges kuras pakartotinai atliktu darbini cikla (kaip dabar naujuose furu varikliuose) ir kiekvienoje masinoje stovetu katalizatorius su normaliai sureguoliuotu degimu, tai ekologines pasekmes butu svelnesnes. beto siltnamio efektas ne tik del transporto, cia labai prisideda kertami miskai del kuriu nebuvimo isiderina klimatas ir visa kita....
2. 70% yra visiska nesamone. pagal teorinius NK skaiciavimus esamieji varikliai turi uzstrigti ties 45% ( ar panasiai). per pastaruosius kelis metus varikliu NK paaugo, bet vistiek ne daug. Siaip netgi deretu pereiti prie dyzelio, nes su juo NK yra zymiai didesnis. dyzeliniai varikliai dabar labai tobuleja, ir jie jau sugeba perzengti benzininio variklio galia su mazesniu turiu, beto kuro sanaudos zymiai mazesnes, dyzeliuku vairuotojai ta zino. pvz 2L TD mataras suvalgo maziau arba panasiai kaip 1,4L benzininis ir dar nemazai dyzelio pranasumu yra pries benza.
3. riboti istekliai yra problema, bet org.medziagos puvo ir pus. puvant issikiria metanas, kuris nenori but suskystintas, bet ji galima perdaryti i kitokias dujas kurios skystinasi. beto tokioje lenkijoje masinos vazineja ir su metanu, ogrynas metanas yra labai jau ekologiskas kuras ir pigesnis negu cinko baterijos.
reziumuojant, mums reikia naujo siluminio variklio. kura rasim is kur paimti. o blogiausiu atveju pradesim vaikscioti arba vazineti dviraciais dar viena transporto galimybe yra teleportacija, bet apie ja gal nepradekim  |
|
|
|
|
 |
 |
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 13, 11:22 |
|
|
|
atsiprasau manijakas bet tos batareikos talpa kaip pasrtebejau yra ne 8Kw o 17.4, pikine jos galia yra 8Kw , beto kaip pastebejau gal ji dirba 67V ir turi 325Ah, tai jei tiepatys sebmantai butu surinkti traip kad butu 12V tai baterija turetu 1280Ah, o tai jau kaip 88Kg manau yra pakankamai neblogai.
del siltnamio efekto tai faktas kad ne vien tik masinos ji sukele, bet butent vidaus degimo varikliu ytaka jam yra milziniska, dal dabertiniu varikliu ekologijos pilnai sutinku kad jie daug ekologiskesni uz savo pirmykscius, ir jei jie tokie butu buve nuo pradziu viskas butu buve kitaip, bet taip kaip dabar yra nelebai pakeisi, pabangyk kokiam senukui irodyti kad jo zaibas kenkia aplinkai ir kad jam reikia ji ismesti ir nusipirkti masina bent nuo kokiu 90m (tada jau dauguma ejo su katalizatoriais) |
|
|
|
|
 |
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 13, 13:59 |
|
|
|
90kg - 8kw tai visai neblogai, jug bendras svoris bus kokie 500kg tai galingumas 45kW. virsgarsiniu greciu nevazinesi, bet manau galingumo uzteks. ir aisku patobulinus galima padidinti galinguma kelis kartus.
siltnamio efekta sukeliai ne varikliai o bet kokio organinio kuro deginimas.
ir dar stipresnis poveiki daro metanas kuris atsiranda punant siukslems.
vienintelis budas isvengti to siltnamio efekto naudoti daugiau atominiu elektriniu, ir nebenaudoti siluminiu. |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |