Elektronika.lt
 2025 m. liepos 30 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2025 07 30, 00:05. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Žinantiems ir klausiantiems. Ar žinai, kad... » Vidaus degimo variklio alternatyva
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 34
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 12, 14:51 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Lauris
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką ICQ numeris
naudingumo koef rimta bet nevienintele problema, siaip manau pagrindines jos yra 3:
1. Ekologinis poziouris, per ta sukurenta kura ir is to gautus tesalus patys matome ka gauname, smogas, siltnamio efektas ir tai tik pradzia.
2. kaip manijakas dabar minejo ir visi zinom, ziauriai mazas naudingumo koef, gal ne 30%(kazkas bufo metes varna kad naujausi pasiekia net 70%), bet vistiek, tai yra ziauru
3. riboti istekliai, nafta baigiasi(pabaiga kiek zn skaiciuojama jau metais kiak jos liko), aisku visada liek biokuras, ar dar kitais priocesais gaunamas kuras, bet tai jau pakankamai kelia kuro kainas

nu ir vienas privalumas, nafta vis dar nepasibaige Laughing
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 12, 16:50 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
ad rašo:
Diskutuojat įdomiai ir iš esmės teisingai,bet yra vienas "BET": automobilių pramonės gigantai yra susitarę tarpusavyje ir supirkinėja iš visų alternatyvaus kuro varomų variklių išradėjų jų išradimus.Moka didelius pinigus ir siekdami sau pelno iš esmės stabdo progresą Crying or Very sad
Jau praktiškai prieš 10-15 metų buvo galima pereiti preie elektromobilių ar vandenilių varomų variklių gamybos, bet tada nebeatsipirktų lėšos, investuotos į dabartinę automobilių pramonę.O čia jau "dedama" ant progreso.Nežiūrint to, kad vidaus degimo variklis tobulinamas, bet vis tik yra jo riba ir vis tiek reikes pereiti prie naujų technologijų , bet deja yra taip kaip yra Wink
Kaip pvz.: sulyginkim kosminių variklių tecnologiją su vidaus degimo variklių ir ten ir čia jau koks 20 metų sąstingis, nes reikia išmelžti su tuo kas yra įdėtas lėšas iš valstybių ar žmonių sąskaitos.Va taip pasaulis ir sukasi užburtame rate.
Taip jau buvo inkų, majų,actekų civilizacijose: jie žinojo rato principą, bet jo nenaudojo, nes visuomenė buvo pagrįsta vergų darbo jėgos panaudojimu ir bendros žmonių masės laikymu žemiau žynių kastų ribos.Rato naudojimas būtų pakeitęs darbo jėgos santykį ir suteikęs galimybę "apačioms" kitaip dirbti.Va ir sustojo vietoje, nors turėjo net ir dabar stebinančių astronomijos ir kt. žinių.O kur jie dabar Question Crying or Very sad O Europoje nuo ratinio vežimo gana greitai buvo pereita prie varikliu varomo vežimo ir ratas padarė techninį progresą, bet dabar jau stabdžiu tapo vidaus degimo variklis.

Ar neatsitiks ir su mumis tas pats Question Juk iš esmės vidaus degimo variklis kaip toks yra tapęs ne tik techninio progreso stabdžiu, bet ir ekologiniu žmonijos siaubu ir t.t.Aš kai paskaitydavau 60-80 metų fantastų mintis, tai dabar mes jau turėjom būti įsisavinę antigravitaciją.Deja, kaip toj rusų pasakoj - tebesėdim kaip ta bobutė prei tos pačios suskilusios geldos(nors ir modernizuotos pagal "paskutinį technikos žodį") Wink


kam taip ziauriai, nereikia samokslo teoriju, zmones patus durniai, gal mane kad ratas piktuju dvasiu ismislas todel sako geriau rankomis nesiosime daiktus.
jud tas pats istisai, atrado elektra tai tuoj apskelbe kokia kengsimga ji yra,
nuo elektros sviesos apankama, apsviestos gatved sidina vagiu ir plesiku skaiciu, sviesa naktu keicia dievo nustyta tvarka. ir dar visko
sugalcojo garo masina, tuoj apskelbe kad tai velnias uzdarytas suka velena.(o ka jug ir atrdo pragariskai)

manai siais laikas baigesi tos nesamones?

mobilieji telefonai: sukelia vezi akluma, iskreipia iprasta tvarka kad zmones nebesikalba tiesiogai, tai lemia padidejusisas savizydybes ir nebemokejima bendrauti. nor nei vienas is tu teiginiu moksliskai neirodytas.

genetiskai patobulinti produktai: gali sukelti nezinomas pasekmes Laughing niekas net neitaria kokias, bet bijo kaip velnio tu nezinomu pasekmiu, vien todel kad jos nezinomos ir net nezinoma ar gali buti ar ne. kolkas dar niekam ragai neuzaugo bet kas zino gal rytoj uzaugo todel geraiu nerizikuoti

tas pats buvo su bulvemis: irgi gydytojai ir to meto mokslinisnkai lekntyvnaivo kas labiau durna zmogeli isgasdins isradinedami nebutas ligas ir pateikdami kai akivaizdu fakta.

hibridiniai automobiliai: neipratsta geriau pirkti standartini ir moketi 2 kartus daugiau uz kura kei 10 katru daugiau uz detales.


progreso nepaslepsi, bet zmoniu bukumas ji stabde per amzius
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 12, 16:56 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Lauris rašo:
nu kad komercija daznai buna stabdis progrese tai faktas bet kazkada ir tas stabdis neatlaikys. del elmentu tai manau logiskiausia butu mastyti ne apie baterijas o apie kuro elementus, bet cia vel susiduriam su kuro problema ka naudoti. o Digix tu gal turi info apie tuos cinko akumus? nes buvau biski mestelejes aki i google bet nelebai net reakcijos lygciu radau kur nors o ka jau kalbet apie veikimo principa. jei turi ka tai mestelk ar gal koki linka zn?


cinko baterijos( tai ne akumuliatoriai, tiesiogiai elektra nepakrausi)
http://en.wikipedia.org/wiki/Zinc-air_battery
linkuose rasi apie praktini panaudojima.


kolkas niekas nepasake kaip pagaminti ta energija, nereiketu uzmirsti energijos tvermes desnio, joks variklis is nieko tau energijos nepagamins
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 12, 17:10 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Lauris
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką ICQ numeris
del pakrovimo zn, ten ciut ne kaip kuro elementas tik cinka naudoja, kaip suprantu, o energijos tvermes desni taip pat zn.
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 12, 17:13 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
is esmes taip, tiesiog vietoje vandenilio naudojamas cinkas. todel gaunamas didesnis talpumas is tokios pat mases ir turio
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 12, 17:15 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Lauris
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką ICQ numeris
del mases tai lb abejoju del turio akivaizdu.
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 12, 17:43 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Lauris rašo:
del mases tai lb abejoju del turio akivaizdu.


del amses irgi akivaizdu, vandenili reikia laikyti labai sunkiame balione, reikia viskiu papildomu aptarnavimo sistemu. ir visa tai uzims daug daugiau vietos ir svorio nei pats vandenilis.

o su cinku net atskiro indo jam nereikia, viskas vienoje vietoje
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 12, 20:37 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Bazukaz
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
O kaip cinko išgavimo kaina ? Bent jau dabar , berods , cinkas brangesnis už aliuminį.
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 12, 22:21 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
bet nealalyginamai pigesnis uz liti
ir jug cia tik energijos kaupimui, cinkas neprarandamas
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 12, 22:56 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Bazukaz
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Tai tavo pasiūlymas yra labai didelė cinko baterija ? O kodėl to kol kas niekas nebandė įgyvendint ?
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 13, 00:12 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
kodel nebande, vazineja autobusai su cinko baterijomis, is esmes tai vos ne vieninetlis variantas praktiskai naudojamas

kas galetu simoketi uz licio bateris, kurios talpa net mazesne?
tik va problema kad koloneles neturi a92 cinko yra tik benzino soliarkos ir duju.

siaip tai reriketu koloneliu kuriose keistu cinko kasetes
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 13, 10:05 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Manijakas
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą MSN Messenger
zinko-oro bateriju galia priklauso nuo oro dregmes ir nuo to kaip vedinamos.

beto, kazin kiek kainuotu tokia baterija http://www.electric-fuel.com/evtech/index.shtml
o is beveik 90Kg tik 8kW galios neatrodo per mazai? tokiu atveju geriau butu rinkti is pelkiu ir panasiu vietu metana ir perdaryti i acetilena ar tiesiog etana

Citata:
naudingumo koef rimta bet nevienintele problema, siaip manau pagrindines jos yra 3:
1. Ekologinis poziouris, per ta sukurenta kura ir is to gautus tesalus patys matome ka gauname, smogas, siltnamio efektas ir tai tik pradzia.
2. kaip manijakas dabar minejo ir visi zinom, ziauriai mazas naudingumo koef, gal ne 30%(kazkas bufo metes varna kad naujausi pasiekia net 70%), bet vistiek, tai yra ziauru
3. riboti istekliai, nafta baigiasi(pabaiga kiek zn skaiciuojama jau metais kiak jos liko), aisku visada liek biokuras, ar dar kitais priocesais gaunamas kuras, bet tai jau pakankamai kelia kuro kainas


1. jeigu kuras butu pilnai sudeginamas ar nesudeges kuras pakartotinai atliktu darbini cikla (kaip dabar naujuose furu varikliuose) ir kiekvienoje masinoje stovetu katalizatorius su normaliai sureguoliuotu degimu, tai ekologines pasekmes butu svelnesnes. beto siltnamio efektas ne tik del transporto, cia labai prisideda kertami miskai del kuriu nebuvimo isiderina klimatas ir visa kita....
2. 70% yra visiska nesamone. pagal teorinius NK skaiciavimus esamieji varikliai turi uzstrigti ties 45% ( ar panasiai). per pastaruosius kelis metus varikliu NK paaugo, bet vistiek ne daug. Siaip netgi deretu pereiti prie dyzelio, nes su juo NK yra zymiai didesnis. dyzeliniai varikliai dabar labai tobuleja, ir jie jau sugeba perzengti benzininio variklio galia su mazesniu turiu, beto kuro sanaudos zymiai mazesnes, dyzeliuku vairuotojai ta zino. pvz 2L TD mataras suvalgo maziau arba panasiai kaip 1,4L benzininis ir dar nemazai dyzelio pranasumu yra pries benza.
3. riboti istekliai yra problema, bet org.medziagos puvo ir pus. puvant issikiria metanas, kuris nenori but suskystintas, bet ji galima perdaryti i kitokias dujas kurios skystinasi. beto tokioje lenkijoje masinos vazineja ir su metanu, ogrynas metanas yra labai jau ekologiskas kuras ir pigesnis negu cinko baterijos.

reziumuojant, mums reikia naujo siluminio variklio. kura rasim is kur paimti. o blogiausiu atveju pradesim vaikscioti arba vazineti dviraciais Wink dar viena transporto galimybe yra teleportacija, bet apie ja gal nepradekim Wink
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 13, 11:00 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
VytasS
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
O kuom jums toks variantas netinka?


http://www.elektromobile.narod.ru/real/proton/index.html

Zinoma sukisti $ reikia (apytikslai musu kainom, perdarant kokia mazduke - 1500-2000$) bet gausis daiktas. Nei tepalu pilti, nei visokiu kitu daiktu. Keiciat variklio sepecius kas 1000 val. Ir vaziuojat.
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 13, 11:22 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Lauris
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką ICQ numeris
atsiprasau manijakas bet tos batareikos talpa kaip pasrtebejau yra ne 8Kw o 17.4, pikine jos galia yra 8Kw , beto kaip pastebejau gal ji dirba 67V ir turi 325Ah, tai jei tiepatys sebmantai butu surinkti traip kad butu 12V tai baterija turetu 1280Ah, o tai jau kaip 88Kg manau yra pakankamai neblogai.

del siltnamio efekto tai faktas kad ne vien tik masinos ji sukele, bet butent vidaus degimo varikliu ytaka jam yra milziniska, dal dabertiniu varikliu ekologijos pilnai sutinku kad jie daug ekologiskesni uz savo pirmykscius, ir jei jie tokie butu buve nuo pradziu viskas butu buve kitaip, bet taip kaip dabar yra nelebai pakeisi, pabangyk kokiam senukui irodyti kad jo zaibas kenkia aplinkai ir kad jam reikia ji ismesti ir nusipirkti masina bent nuo kokiu 90m (tada jau dauguma ejo su katalizatoriais)
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 13, 13:59 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
90kg - 8kw tai visai neblogai, jug bendras svoris bus kokie 500kg tai galingumas 45kW. virsgarsiniu greciu nevazinesi, bet manau galingumo uzteks. ir aisku patobulinus galima padidinti galinguma kelis kartus.


siltnamio efekta sukeliai ne varikliai o bet kokio organinio kuro deginimas.
ir dar stipresnis poveiki daro metanas kuris atsiranda punant siukslems.

vienintelis budas isvengti to siltnamio efekto naudoti daugiau atominiu elektriniu, ir nebenaudoti siluminiu.
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas

FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama