 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 03 14, 09:22. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Garso stiprintuvai » Amfiton 25U-002S "Apgreitinimas"
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 2 iš 2 Pereiti prie Atgal 1, 2 |
|
 |
Amfiton 25U-002S "Apgreitinimas" |
Parašytas: 2013 11 29, 22:00 |
|
|
|
vsa rašo: |
dif kaskadas BC560. |
Radau BC212B pas save, parametrai panasus, isbandysiu savaitgali gal laiko bus. |
|
_________________ Tel. Nr. 86045396penki |
|
|
|
 |
Amfiton 25U-002S "Apgreitinimas" |
Parašytas: 2013 12 02, 09:58 |
|
|
|
Difkaskado tranzus pakeičiau, idealiai parinkau h21E (316 ir 317), rusiški buvo h21E 140 ir 150. Išėjimo DC nukrito nuo 140 mV iki 50 mV.
Daug kas rekomendavo palikti kartotuvą po VAS. Ateičiai planuosiu tai padaryti ant BD139/140 (jeigu atsiras poreikis) + tada reikės apkabinti VAS po 100 pF (dėl stabilumo) ir sumažinsiu VAS srovę iki pradinės. |
|
_________________ Tel. Nr. 86045396penki |
|
|
|
 |
 |
Amfiton 25U-002S "Apgreitinimas" |
Parašytas: 2013 12 04, 17:34 |
|
|
|
Citata: |
MOSFETai turi mazesni stiprinima, ir ji yra kreivesnis negu BJT
IRF530 forward transfer admittance sekia ~6.5
MJE3055 stiprinimas nors ir sumazeja, bet lieka apie 40 prie 3A |
MOSFET tiesiškumas labai (daugiau nei 10 kartų prie 4 Omų apkrovos) pagerėja panaudojant CFP jungimą, pav. (c):
+nebereikia naudoti buferių (arba didinti VAS srovę) "didelėms mosfet talpoms" perkraudinėti. + Termostabilizacija praktiškai priklauso tik nuo BJT temperatūros.
Reikia išbandyti praktiškai. |
|
_________________ Tel. Nr. 86045396penki |
|
|
|
 |
 |
Amfiton 25U-002S "Apgreitinimas" |
Parašytas: 2014 02 18, 12:52 |
|
|
|
Sveiki,
suradau laisvesnę minutę (kol šeima išvykus ) ir tranzų, tai tęsiau "apgreitinimą" pasinaudodamas Jūsų patarimais.
Visus rusiškus 'kreivus" tranzus (išskyrus apsaugą nuo trumpo, Difkaskado srovės šaltinio ir galinius) pakeičiau Japonais, BJT 2SA/2SC (pralaidumas ne mažesnis 200MHz, rusiškų buvo 3-4 MHz (KT814/815/816/817)).
VAS srovę grąžinau kokia buvo, korekcinius kondikus pirmo poliaus - 68p; Antro poliaus 2x68p (po VAS).
Tik dabar nežinau ką geriau daryti su galiniais ar dėti rusiškus geriausius galinius tranzus TO-3 (KT864/865), ar Japonus TOSHIBA (bet neturiu TO-3, ne taip gražiai viskas bus). |
|
_________________ Tel. Nr. 86045396penki |
|
|
|
 |
 |
Amfiton 25U-002S "Apgreitinimas" |
Parašytas: 2014 02 18, 15:46 |
|
|
|
vsa rašo: |
"Japonus TOSHIBA "-aisku, arba (gal dar geriau) Sanken. |
Dėkui. Dvejonių sumažėjo.
p.s. Nejaugi patys geriausi rusiški audio galiniai tranzai KT864/865 tokie blogi? kad net neverta su jais? |
|
_________________ Tel. Nr. 86045396penki |
|
|
|
 |
Amfiton 25U-002S "Apgreitinimas" |
Parašytas: 2014 02 19, 15:27 |
|
|
|
Dar iškilo klausimukas dėl (trumpų) laidų, kuriais pajungiami galiniai tranzai prie PCB:
Originaliai jie buvo (EBC) susukti į vieną krūvą. Taip ir palikti? ar geriau didelės srovės laidus (E ir C) atskirti nuo Bazės?
Taip pat ir termostabilizacijos tranzo laidai susukti. |
|
_________________ Tel. Nr. 86045396penki |
|
|
|
 |
 |
Amfiton 25U-002S "Apgreitinimas" |
Parašytas: 2014 02 20, 22:13 |
|
|
|
Na, vieną kanalą jau baigiau visiškai. Kitas jau nesunku.
Dabar iškilo klausimas. Kaip sakoma "greitkelis yra greitas tiek kiek greita jo lėčiausia vieta". Mano Amfiton "lėčiausia vieta" liko pirminis stiprintuvas. Kokie būtų patarimai dėl jo?
1. Išmesti pirminį. Iėjimų selektorių jungti prie Volume - iš jo jungti tiesiogiai prie galinių stiprintuvų. Žinau, kad gerai būtų išmesti, bet norėtųsi palikti, dėl "išbaigtumo".
2. Pakeisti "kreivus" tranzus (elektrolitus jau pakeitęs seniai) ir palikti pirminį (pirminis šioje versijoje su atjungiamais tembrais).
Schema neatrodo, kad būtų "piktybinė":
http://www.part.lt/img/1eea5cc678b121ec8b07f6beb1fdbe6b243.jpg |
|
_________________ Tel. Nr. 86045396penki |
|
|
|
 |
 |
Amfiton 25U-002S "Apgreitinimas" |
Parašytas: 2016 01 18, 19:10 |
|
|
|
ampmod rašo: |
1. Išmesti pirminį. Iėjimų selektorių jungti prie Volume - iš jo jungti tiesiogiai prie galinių stiprintuvų. Žinau, kad gerai būtų išmesti, bet norėtųsi palikti, dėl "išbaigtumo". |
- aš, kaip visada patarsiu "neklasikinį" sprendimą, o būtent pašalinti visiškai nereikalingą emiterinį kartotuvą grįžtąmąjame ryšyje, nes gi išėjimo varža ir taip super maža, kažkoks daunibilizmas kartotuvams ir papildomam delsimui?
p.s.
tam suprantama teks perskaičiuoti RC grandinėlė - stipriai sumažinti R ir tiek pat padidinti C.
p.s.2
įėjimo signalas ne kreivai bus diferiancialinis, o atžvilgiu bendros žemės.
 |
|
|
|
|
 |
 |
Amfiton 25U-002S "Apgreitinimas" |
Parašytas: 2016 01 19, 09:05 |
|
|
|
Dėkui, už patarimus - gal bus aktualu ateityje, kas galvos modifikuoti Amfiton, bet aš jau prie lempų perėjau. O tranzistorinė man iš principo patiko kita schema visiškai simetrinė, Jums buvau nuorodą įkėlęs - irgi teigiamai atsiliepėte.
p.s. Kartotuvo - nebūčiau pašalinęs  |
|
_________________ Tel. Nr. 86045396penki |
|
|
|
 |
 |
Amfiton 25U-002S "Apgreitinimas" |
Parašytas: 2017 11 23, 13:44 |
|
|
|
Buvau prieš gerus metus perėjęs prie BJT, pagal patarimus, bet dabar vėl grįžau prie MOS'ų dar prastesnių, su GM nebe ~6.5, o ~1,5 (lateralai, Double die).
Kodėl?
Didesnis Gm tai dar nereiškia, kad bus absoliučiai geriau. Tą pripažįsta ir B. Cordelis. Pavyzdžiui CFP išėjimo pakopa turi dar didesnį Gm už Darlington'o jungimą, bet CFP atveju dar sunkiau "pagauti" optimalią ramybės srovę kuri yra labai mažų srovių režime, kaip rašo "starving currents" iš to kyla kitų negerumų persijungimo tarp pečių metu.
Papildant atsakymus:
Citata: |
Kam buvo pasirinktas ejimas prie MOSFETu ?
Keitimas prastu BJT i patvaresnius butu daug protingesnis zingsnis.
Taip, atsikratai buferio, bet kas ukraudines FETu talpas? VAS?
MOSFETai turi mazesni stiprinima, ir ji yra kreivesnis negu BJT
IRF530 forward transfer admittance sekia ~6.5
MJE3055 stiprinimas nors ir sumazeja, bet lieka apie 40 prie 3A
Visas tas stiprinimas ir sueina linearizuojant isejimo kaskada. |
BJT buvo gerai, bet problema su optimaliu bias, kuris kaip žinia reikalingas BJT (daugiau bias yra geriau čia negalioja, arba galioja iki tam tikro galingumo), o stiprintuvui pagrojus kūrinuką su daug žemo dažnio turiniu - Bias'as pavažiuodavo sekundei ar net kelioms, ką tai reiškia realiu laiku? neišlaikoma optimumo sąlyga, auga iškraipymai, moduliuojama ir t.t.
Su MOSAIS čia yra geriau - jiems negalioja optimali srovė, kuo daugiau - realiai tuo geriau. Jei ir paplaukiotų +-10-20mA -nieko tokio. Pasirinkau lateralus, nes jų talpos mažesnės, ypač Cgd - kas šiuo atveju svarbiausia, nes Cgs kartotuvo režime gaunasi "bootstraped".
Bias'as kaip įkaltas nesvarbu nuo turinio ir šiaip tiesiškesni. Net lempas kuriam laikui palikau be darbo  |
|
_________________ Tel. Nr. 86045396penki |
|
|
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
 |
KCD2 Mods
Installing KCD 2 Mods,
KCD 2 Guides,
KCD 2 Cheats |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
GTA 6 Wiki
GTA 6 Map,
GTA 6 Characters,
GTA 6 News |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|

|
 |