  | 
		 
			
			
			
			
			
	
		
			
  
 | 
	 		
	  			
	  				| 
						  Elektronika.lt portalo forumas 
						
						Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
						Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose. 
						 
						Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
						kurie nesilaiko forumo taisyklių.
						Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti. 
						 Dabar yra 2025 11 04, 15:04. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
						
					 | 
				 
			 
 | 
		 | 
	 
 
	
		
	  | 
	
		
			 Forumas » Energetika ir elektrotechnika » del elektros variklio
		
	 | 
 
	
		
		
			
				Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume 
			 | 
			
				
			 | 
			 
		 
		
			
			   | 
			  Puslapis 2 iš 2 Pereiti prie  Atgal  1, 2 | 
			 
		 
	 | 
 
 
	  | 
	 Re: del elektros variklio | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2009 11 26, 21:26 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				
 
	  | mad.scientist rašo: | 
	 
	
	  .. 
 
esu vaziaves su kazkokiu 1,9TDI prancuzas dyzeliu . | 
	 
 
Tuo viskas ir pasakyta...pas prancuzus nera jokiu TDI.. | 
			 
		  | 
	 
	
		| 
		 | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
	  |  
 
	  | 
	 del elektros variklio | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2009 11 27, 10:02 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				TDI as skaitau, kad yra turbo dyzelis, nu gerai nereikejo tos "I" sutinku, tas sh... buvo be intercoolerio ir kazkoks deforsuotas. O tos visokios HDI su viena, dviem, trim raudonom/zydrom/(vaivorikstes spalvu gal pas kaikuriuos) raidem manes nekaso, as ziuriu i tai kokia variklio technologija ir kokie parametrai galia, sukimo momentas ir tt, o ne i kiekvienos firmos isgalvotus standartus. Dar labai megsta zmones girtis pas mane dvi raudonos raides suprask iskarto, kad valina belenkaip vien jau uzsiklijavus tokia kitos spalvos raide iskarto +10kW, o jei dar visos spalvotos, tai isvis zviezdec ir daro visus pacanus i vienus vartus, juokas ima man is tokiu zmoniu. 
 
Va su tokiu urodu teko vaziuoti "RENAULT Kangoo 4x4 1,9 dCi" blogiau vaziuoja turbut tik traktorius uz sita gaidi, rizika apsiversti kiekvienam posuky, 100 pasiekia per 20s, sustoja nuo 100 irgi kokia 1,5 karto toliau negu iprastos masinos. | 
			 
		  | 
	 
	
		| 
		 | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
	  |  
 
	  | 
	 del elektros variklio | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2009 11 27, 22:27 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				Nu ka, OT tesiam   ot pavyzdi rado zmogus, komercini kabluka kaip pavyzdi dyzelio   pasidomek tamsta kokios masinos LeMana paskutiniu metu laimi   O paprasta, neturbinine Kangoo man visai patiko siaip tai, lavai narus masiniukas mieste, ilgom kelionem nelabai, apsuku nerodo, bet perjungus is ketvirtos pavaros i penkta atrodo kad niekas nepasikeicia, permazas perdavimas... 
 
 
O tie spyziu varikliai jokiu stebuklu neturi, tiesiog vietoj gazo pedalo rankenele padaryta ir viskas, o sukasi prie ivairiu apkrovu beveik apsuku nekeisdamas del savo zveriskos kubaturos ir sukimo momento... Aplamai ju apsuku diapazonas viasi mazas, cia panasiai kaip ir pas furas | 
			 
		  | 
	 
	
		| 
		 | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
	  |  
 
	  | 
	 del elektros variklio | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2009 11 28, 20:26 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				
 
	  | miiinnde rašo: | 
	 
	
	  Nu ka, OT tesiam   ot pavyzdi rado zmogus, komercini kabluka kaip pavyzdi dyzelio   pasidomek tamsta kokios masinos LeMana paskutiniu metu laimi   | 
	 
 
 o kas laimi siaip visokias ziedines lenktynes?
 
 
 
	  | miiinnde rašo: | 
	 
	
	  | O tie spyziu varikliai jokiu stebuklu neturi, tiesiog vietoj gazo pedalo rankenele padaryta ir viskas, o sukasi prie ivairiu apkrovu beveik apsuku nekeisdamas del savo zveriskos kubaturos ir sukimo momento... Aplamai ju apsuku diapazonas viasi mazas, cia panasiai kaip ir pas furas | 
	 
 
klysti, riciagas tik riciagas, bet prie mechanines kuro ipurskimo pompos stovi kazkoks iscentrinis mechanizmas, kuris zut but stengiasi islaikyti uzduotas apsukas. Zinoma jei sielos gilumoj esi drageris gali uzmesti gazo ir su pedalu, bet ariant laukus visada naudojamas tas automatinis riciagas. Pamastyk logiskai jei dusinsi ta dideles kubaturos letaeigi dyzeli, tai jis ir uzdus nepadidines sukimo momento, nes niekas jam neduos daugiau saliaros per abarota, negu priklauso. | 
			 
		  | 
	 
	
		| 
		 | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
	  |  
 
	  | 
	 del elektros variklio | 
 
  
	
	
		 Parašytas: 2009 11 29, 12:21 | 
		        | 
	   | 
 
	
	
	
		| 
		
		 | 
		
			
			
				| edzma, pas prancuzus yra ta pati sistema tik vadinasi ne tdi o dti | 
			 
		  | 
	 
	
		| 
		 | 
	 
	  | 
 
 
 | 
 
 
		 | 
		
			
				
					  | 
					 Google paieška forume | 
				 
				
					| 
 | 
				 
			 
			
				
					  | 
					 Naujos temos forume | 
				 
				
					 | 
				 
			  
	
		  | 
	    
	    	FS25 Tractors 
	    	Farming Simulator 25 Mods,
	    	FS25 Maps,
			FS25 Trucks | 
	 
	
		  | 
	    
	    	ETS2 Mods 
	    	ETS2 Trucks,
			ETS2 Bus,
			Euro Truck Simulator 2 Mods
			 | 
	 
	
		  | 
	        
	    	FS22 Tractors 
	    	Farming Simulator 22 Mods,
	    	FS22 Maps,
		FS25 Mods | 
	 
	
	  | 
	    
	    	VAT calculator 
	    	VAT number check,
	    	What is VAT,
	    	How much is VAT | 
	 
	
	  | 
	    
	    	Dantų protezavimas 
	    	All on 4 implantai, 
		Endodontija mikroskopu, 
		Dantų implantacija | 
	 
	
	  | 
	    
	    	FS25 Mods 
	    	FS25 Maps,
		FS25 Cheats,
		FS25 Install Mods | 
	 
	
	  | 
	    
	    	FS25 Mods 
	    	Farming Simulator 25 Mods, 
	    	FS25 Maps | 
	 
	
	  | 
	    
	    	ATS Trailers 
	    	American Truck Simulator Mods,
		ATS Trucks,
		ATS Maps | 
	 
 
 
		 | 
	 
 
			
			 
 
 
  | 
		  |