 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 12 14, 20:38. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Maitinimo šaltiniai » Akumų NiCd ,NiMh keitimas i LiOn
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
Akumų NiCd ,NiMh keitimas i LiOn |
Parašytas: 2025 09 01, 20:09 |
|
|
|
|
| SG rašo: |
| zamolskis rašo: |
| mazam voltaze krenta NK kvadratu pageidaujamai galiai (per sukimo momenta, o ne elektronineje dalyje). |
Teorinį pagrindimą arba praktinį pavyzdį pateiksi?
pvz. nuorodas į tos pačios šeimos variklius, kur 3V turi NK 10%, 6V - 20% 12V - 40%, 24V - 80% 48V - 160% ir t.t., ar kaip ten pagal tavo įžvalgas gaunasi  |
 |
|
|
|
|
|
 |
Akumų NiCd ,NiMh keitimas i LiOn |
Parašytas: 2025 09 02, 18:14 |
|
|
|
|
Nesukit galvos dėl mano išmislo, bus taip- https://i.postimg.cc/Xq3CNWkN/IMG-0101.jpg DeWaltas ant perėjimo,nupirksiu dc/dc 4A ( 1,80) . Įjungimą originalų pajungsiu tarp dc ir bat. Taip bus geriausia. Ant variklio jokių užrašų nėra. Be to 12v būtų per daug,ir net jei laikytų varikliuks,šukos vibruotų per greitai ir labiau stumtų nei kirptų. Kai pilnai pabaigsiu ir išbandysiu- pranešiu.  |
|
_________________ Kaunas Aleksotas, tel. 8681 65septyni 19 |
|
|
|
 |
Akumų NiCd ,NiMh keitimas i LiOn |
Parašytas: 2025 09 02, 22:03 |
|
|
|
|
| SG rašo: |
Spėju, kad 4A bus mažai.
20A turėtų būti gerai. |
čia juokauji gal? Tu nemaišyk rankinės zoliaskabés su gyvatvorių kirpimo įrankiais metro ilgio  |
|
_________________ Kaunas Aleksotas, tel. 8681 65septyni 19 |
|
|
|
 |
Akumų NiCd ,NiMh keitimas i LiOn |
Parašytas: 2025 09 03, 21:09 |
|
|
|
|
Radau savo kuluaruose štai tokį variantą 2S bms , pajungiau pagal schemą, bet taškuose P-ir P+ ,kas yra iškrovimo,pakrovimo išvadai, nulis Voltų .Kame čia šaknys.? Modulis naujas,gal pajungimas turi būti tam tikra tvarka,ir mikrės nesusižadina? Tiesiai nuo B+ ir B- variklis dirba.. |
|
_________________ Kaunas Aleksotas, tel. 8681 65septyni 19 |
|
|
|
 |
Akumų NiCd ,NiMh keitimas i LiOn |
Parašytas: 2025 09 03, 21:29 |
|
|
|
|
| vincovicius rašo: |
| Radau savo kuluaruose štai tokį variantą 2S bms |
3A... https://qqtrading.com.my/HX-2S-3A
| Citata: |
| gal pajungimas turi būti tam tikra tvarka,ir mikrės nesusižadina? |
Taip.
1. B-
2. BM
3. B+
Abi celės turi turėti panašią įtampą, pvz. po 3,8V
Kartais užtrumpinimas B- su P- aktyvuoja.
Kartais - bandymas įkrauti per P+ / P-.
Tai kokia stovinčio variklio varža? |
|
|
|
|
|
 |
Akumų NiCd ,NiMh keitimas i LiOn |
Parašytas: 2025 09 03, 21:56 |
|
|
|
|
| SG, ačiū didelis, minusai B ir P davė rezultatą,veikia. Jei turi omenį nepajungto variklio varžą ,tai 0,9 Om. Šnd atsitiko bėda, netyčia užtrumpinau naujo dc 5A išėjimą.. minus 3 🙁. Bet 2S varianto nenaudosiu,jėgos darbams tai ką turiu per silpni. Panaudosiu turistiniam šviestuvui ( buvo ant liuminescencinių lempų) . Sodo šukos dirbs nuo DeWalto akumų. |
|
_________________ Kaunas Aleksotas, tel. 8681 65septyni 19 |
|
|
|
 |
 |
 |
Akumų NiCd ,NiMh keitimas i LiOn |
Parašytas: 2025 09 04, 08:45 |
|
|
|
|
| vincovicius rašo: |
| Jei turi omenį nepajungto variklio varžą ,tai 0,9 Om. Šnd atsitiko bėda, netyčia užtrumpinau naujo dc 5A išėjimą.. minus 3 🙁. |
Jei matavai multimetru - reali variklio varža gali būti dar šiek tiek mažesnė.
Su 0,9 Om varikliu jau turėsi apie 10A srovę variklio starto ar užstrigimo metu.
Kadangi kiniški maitblokiai gerai veikia prie (30...50)% nominalios apkrovos - 20A DC/DC keitiklis bus kaip tik, ypač - jei DC/DC neturi CV/CC režimo.
Kaip virsta dūmeliu juk jau matei
Jei DC/DC bus silpnas, tačiau su su CV/CC - dūmais gal ir neapsipils, bet įrankis turės mažiau galios ir bus linkęs užstrigti. Užstrigimo metu varikliui padidėja tikimybė paleisti dūmelį... |
|
|
|
|
|
 |
 |
Akumų NiCd ,NiMh keitimas i LiOn |
Parašytas: 2025 09 04, 10:04 |
|
|
|
|
Nukepė mikrė, , atskirai nerandu pirkt,teks naują dcdc pirkt.prie 5kojos v in pasilydymo žymės.Buvau spėjęs pažiūrėt starto metu A šokteli iki 2,5A,bet čia be apkrovos. O to 2A keitiklio nesinori bandyti.  |
|
_________________ Kaunas Aleksotas, tel. 8681 65septyni 19 |
|
|
|
 |
Akumų NiCd ,NiMh keitimas i LiOn |
Parašytas: 2025 09 04, 10:46 |
|
|
|
|
| vincovicius rašo: |
| starto metu A šokteli iki 2,5A,bet čia be apkrovos. |
Nes multimetru matuoji, silpną maitinimą naudoji.
Pasižiūrėtum su oscilografu įtampą bei srovę - ir taptų kur kas aiškiau, apie ką aš.
Prieš daug metų, kai suktuką maitinau per BMS - ne kartą mačiau, kaip suveikinėja 15A Over Current protection.
Žirklėse motoriukas kiek silpnesnis, bet tikrai ne 10x. Principas - tas pats. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
Akumų NiCd ,NiMh keitimas i LiOn |
Parašytas: 2025 09 04, 20:56 |
|
|
|
|
| SG rašo: |
| zamolskis rašo: |
| mazam voltaze krenta NK kvadratu pageidaujamai galiai (per sukimo momenta, o ne elektronineje dalyje). |
Teorinį pagrindimą arba praktinį pavyzdį pateiksi?
|
laisvai
| SG rašo: |
| vincovicius rašo: |
| Jei turi omenį nepajungto variklio varžą ,tai 0,9 Om. Šnd atsitiko bėda, netyčia užtrumpinau naujo dc 5A išėjimą.. minus 3 🙁. |
Jei matavai multimetru - reali variklio varža gali būti dar šiek tiek mažesnė.
Su 0,9 Om varikliu jau turėsi apie 10A srovę variklio starto ar užstrigimo metu.
Kadangi kiniški maitblokiai gerai veikia prie (30...50)% nominalios apkrovos - 20A DC/DC keitiklis bus kaip tik, ypač - jei DC/DC neturi CV/CC režimo.
Kaip virsta dūmeliu juk jau matei
Jei DC/DC bus silpnas, tačiau su su CV/CC - dūmais gal ir neapsipils, bet įrankis turės mažiau galios ir bus linkęs užstrigti. Užstrigimo metu varikliui padidėja tikimybė paleisti dūmelį... |
----------
| SG rašo: |
pvz. nuorodas į tos pačios šeimos variklius, kur 3V turi NK 10%, 6V - 20% 12V - 40%, 24V - 80% 48V - 160% ir t.t., ar kaip ten pagal tavo įžvalgas gaunasi  |
cia tai nelabai supratau, koki cia pezala parasei...
as rasiau krenta NK. kvadratine priklausomybe. o ne dideja. elementari fizika asile. o ne omo desnis laidininkui uzdaroje grandineje. variklis konvertuoja energija i MECHANINE - kapoja sakas. o ne omus kvadratuoja. su voltazu yra tiesiogine priklausomybe. jei tu asilas prisirisi prie voltazas=constant - tada begioji ir pirkelioji kontrolerius, kurie stipineja kaip saugiklis. nes jo funkcija ir atlieka. pirkt saugiklius po 3 - cia patys protingiausi SG sprendimai... o dar geriau kai kontroleris 6 ar 12 vertes. ar isvis koki super kruta 200A 3V kontroleri uz 5k paimt tada pagal tavo SG logikas - minimum 2000%+ NK lygi pasieksi sveikinu SG - irodei kad amzinas variklis egzistuoja... tereikia mechanizuot tavo kvailuma...  |
|
|
|
|
|
 |
 |
Akumų NiCd ,NiMh keitimas i LiOn |
Parašytas: 2025 09 04, 21:38 |
|
|
|
|
Kolegos,nesipykit,kiekvienas turi savo nuomonę ir patirtį. Nupirkau kitą dcdc,įdėjau ir penktadienį pabandysiu. Rankenoje matosi dc švieselė,kai akumas įdėtas,kerpant nykštys visada ant juodo šliaužiklio,tai strigimo atveju viens ir išjungta. Bus kerpama tik jauni ūgliai,žolė,savo modernizavimu esu patenkintas 🙂
 |
|
_________________ Kaunas Aleksotas, tel. 8681 65septyni 19 |
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Must have farming mods
Farming simulator modhub,
Best farming simulator mods |
|

|
 |