Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 03 31, 20:20. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Mano neprofesionalia nuomone, maziau droziamas akumuliatorius.
Kuriant masina starteris turetu pasiimti nemazai galios.
Ypac turetu buti aktualu saltesniu laiku ar silpnesniems akumuliatorims.
Ypac turetu buti aktualu saltesniu laiku ar silpnesniems akumuliatorims.
Neaktualu. Visiškai neaktualu normaliai prižiūrimiems tvarkingiems automobiliams, su tinkamai parinktu, laiku keičiamu akumuliatoriumi. Prie ~200 A starterio srovės ~8A lempučių srovė absoliučiai nieko nekeičia.
Kodėl ~8A, o ne 10? O todėl, kad sukant starterį baterijos įtampa ne 12V.
_________________ If nobody hates you you're doing something boring
Ypac turetu buti aktualu saltesniu laiku ar silpnesniems akumuliatorims.
O skaičiai sako kad tos įjungtos lempos iki užkūrimo tik labai nežymiai įtakoja akumuliatorių. Dvi faros po 50W, keturi gabaritai 2x3W ir 2x5W, numerio apšvietimas ir spidometro pašvietimas naudoja ~130W, per dešimt sekundžių švietimo sunaudos 0.36Wh. Akumuliatorius 60Ah turi ~650Wh, jei jis nenaujas, nepilnai įkrautas ir dėl didesnės apkrovimo srovės visos sukauptos energijos neatiduos, tai pvz trečdalis bus 215Wh. Klausimas - ar aktualu 0.17% didesnis energijos kiekis akumuliatoriuje kuriant automobilį?
Šiaip jau traktoriui užvedimo momentu svarbus kiekvienas lašas energijos, kad būtų pakankamai staigus smūgis susprogdinti šaltą salerką. Benzui tai gali droženti apmirusį akumą kiek suks. Ne visi gyvena privačiuose namuose ar turi garažus prie namų (ar išvis turi garažus), kad galėtų kasdien krauti akumus, jų neišiminėdami ir netampydami namo, kas šaltu metų laiku yra smarkiai nemalonus dalykas.
Kas dėl lempų, tai geriau įsidėti drl moduliuką su prigesintom ilgom, apie kurį šiame forume buvo nemažai kalbėta - ir generatoriui mažesnis apkrovimas, ir akumui, ir trumpų lemputės pasitaupo. O pasijungus prie rankinio stabdžio įjungimas išvis užlaikomas iki stabdžio atleidimo.
Kas dėl užlaikymo, tai paprasčiausia schemutė su konderiu, tranzu ir dviem varžom rėlės valdymui, paimta iš stiprintuvo užlaikymo ir apsaugos. Ir nereikia čia kažin ko chitravot
_________________ Design for yourself, not for other people. Don't be afraid to try something. N.Pass
Ypac turetu buti aktualu saltesniu laiku ar silpnesniems akumuliatorims.
O skaičiai sako kad tos įjungtos lempos iki užkūrimo tik labai nežymiai įtakoja akumuliatorių. Dvi faros po 50W, keturi gabaritai 2x3W ir 2x5W, numerio apšvietimas ir spidometro pašvietimas naudoja ~130W, per dešimt sekundžių švietimo sunaudos 0.36Wh. Akumuliatorius 60Ah turi ~650Wh, jei jis nenaujas, nepilnai įkrautas ir dėl didesnės apkrovimo srovės visos sukauptos energijos neatiduos, tai pvz trečdalis bus 215Wh. Klausimas - ar aktualu 0.17% didesnis energijos kiekis akumuliatoriuje kuriant automobilį?
Žinojai kad žiemą akumuliatoriaus talpa sumažėja keliomis dešimtimis procentų? Ir ne pas visus stovi Shoto arba Optima. Aš igi už tai, kad jei galima be reikalo nenaudoti tai ir nenaudoti.
_________________ Design for yourself, not for other people. Don't be afraid to try something. N.Pass
Mano razumu temos autorius mind111 nori, kad įjungus degimą ir šviesas, jos nedegtų. O užsidegtų paleidus variklį ir tik po kažkurio laiko. Tokiu būdu „sklerozniko” šviesų jungiklis būtų visada įjungtas, o šviesos pačios užsidegtų vėliau, kai akumas po užvedimo jau šiek tiek atsigauna.
kad įjungus degimą ir šviesas, jos nedegtų. O užsidegtų paleidus variklį ir tik po kažkurio laiko. Tokiu būdu „sklerozniko” šviesų jungiklis būtų visada įjungtas, o šviesos pačios užsidegtų vėliau, kai akumas po užvedimo jau šiek tiek atsigauna.
Taip, be to vazinejant pastoviai mieste, akumuliatorius niekada nebus pakrautas 100%.
Pratesiant tema, mineta pradzioje schema surinkta ant stalo. Idejus ant reles valdymo kontaktu dioda ir pakeitus apkrova is H7 lemputes i 12V ventiliatoriu viskas veikia taip kaip ir buvo planuota.
Gal kas zinote kokie niuansai gali buti su H7 lempute (55W 12V)?
Is pradziu itarimas krito ant per silpno testinio maitinimo saltinio, bet netgi paemus kompiuterini maitinimo bloka ant kurio 12V raso turetu palaikyti iki 18A, H7 lempute mirgsi, o maitinimo bloko ventiliatorius dirba netolygiai, kaip kad nesusitvarkytu su apkrova.
Taip, be to vazinejant pastoviai mieste, akumuliatorius niekada nebus pakrautas 100%..
Iš kur tokios gilios žinios?
[/quote] paemus kompiuterini maitinimo bloka ant kurio 12V raso turetu palaikyti iki 18A,[/quote] Senas nuvalkiotas bajeris, tačiau čia tinka pakartoti - "pas mane ant sandėlio durų by..is parašyta, o ten tik malkos sukrautos"
taigi kas parašyta šiais laikais retai būna tiesa. O antra prijungiant šaltą 55 W lempą srovė panašiai ir siekia, o gal ir viršija tuos 18A.
_________________ If nobody hates you you're doing something boring
Taip, be to vazinejant pastoviai mieste, akumuliatorius niekada nebus pakrautas 100%..
Iš kur tokios gilios žinios?
mind111 rašo tiesą.
Nesvarbu ar mieste ar trasoje akumuliatorius tvarkingame automobilyje 14,5V įtampa įkraunamas tik iki 80%. Norint pakrauti pilnai reikalinga 15 - 16V. Bet... ilgoje kelionėje toks akumuliatorius bus pastoviai perkraunamas, elektrolitas virs, jo lygis kris, akumo tarnavimo laikas smarkiai sutrumpės. Todėl apsiribojama 14,5V krovimo įtampa.
Paskutinį kartą redagavo Bamperis, 2017 08 07, 09:46. Redaguota 1 kartą
Gal kas zinote kokie niuansai gali buti su H7 lempute (55W 12V)?
Realiausi niuansai - rankų išaugimas ne iš tos vietos. Siūlau neišradinėti dviračio, o jungti taip kaip buvo siūlyta, nes susidaro įspūdis, kad tamstos žinios nelabai atitinka lygmens, prie kurio galima būtų eksperimentuoti be siurprizų.
Taip, be to vazinejant pastoviai mieste, akumuliatorius niekada nebus pakrautas 100%..
Iš kur tokios gilios žinios?
mind111 rašo tiesą.
Nesvarbu ar mieste ar trasoje akumuliatorius tvarkingame automobilyje 14,5V įtampa įkraunamas tik iki 80%. Norint pakrauti pilnai reikalinga 15 - 16V. Bet... ilgoje kelionėje toks akumuliatorius bus pastoviai perkraunamas, elektrolitas virs, jo lygis kris, akumo tarnavimo laikas smarkiai sutrumpės. Todėl apsiribojama 14,5V krovimo įtampa.
Ai, gal jau nustokit kliedėti?
_________________ If nobody hates you you're doing something boring