 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 07 25, 07:20. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Žinantiems ir klausiantiems. Ar žinai, kad... » Vidaus degimo variklio alternatyva
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 07, 21:56 |
|
|
|
Digix rašo: |
JAULER rašo: |
taip, bet kažkodėl dabar kol yra naftos mes važinėjam ne su tais kuro elementais. O variklių tą geležį, dar galima ir perdirbti naujam gyvenimui. ta prasme, tą geležį, kuri sudega, galima atnaujinti. |
nafta kuri sudega atnaujinti daug lengviau nei gelezi. kadangi gelezies atnaujinimui reikia anglies kas yra tas pats kas nafta. |
kodėl tu taip manai? kiek žinau, ten reiktų tik gerai pakaitint tą geležį, kuri jau sprogo ir gerai, važiujam toliau, o kaitinimui nebūtina naudoti anglį. beje, jei dar įvaldytume termobranduolines reakcijas, tai būtų dar geriau, nes tada energiją galima gauti iš vandens  |
|
_________________ nepamirškit, klysti žmogiška
privatas - privatiems klausimams
arch linux  |
|
|
|
 |
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 07, 23:08 |
|
|
|
Lauris rašo: |
siaip del plazmos tai kiek zn yra ar buvo planai tokius dalykus naudoti kaip energijos saltini, ten deginant dujas ar dat ka taip kad butu plazma ir ta plazma leidziant tarp dvieju elektrodu tarp ju susidarytu elektrovaros jeda, taigi itampa, ir po to is rezultato varomi el varikliai, nu vnz kazkas pns turetu buti jei teisingai pamenu, tik viso to reikalo likuciu nepamenu, kas lieka po reakcijos. |
tu kalbi apie MHD arba turbut labiau tiketina termionini generatoriu.
deja nei vienas nei kitas net panasiai nesiekia vidaus degimo variklio naudingumo.
nors siuo metu yra ideju sukurti puslaidininkini to dalyko analoga , jo naudingumo koeficienstas gana neblogas, tai visai gali buti kad ateityje ji naudosime. |
|
|
|
|
 |
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 07, 23:11 |
|
|
|
JAULER rašo: |
Digix rašo: |
JAULER rašo: |
taip, bet kažkodėl dabar kol yra naftos mes važinėjam ne su tais kuro elementais. O variklių tą geležį, dar galima ir perdirbti naujam gyvenimui. ta prasme, tą geležį, kuri sudega, galima atnaujinti. |
nafta kuri sudega atnaujinti daug lengviau nei gelezi. kadangi gelezies atnaujinimui reikia anglies kas yra tas pats kas nafta. |
kodėl tu taip manai? kiek žinau, ten reiktų tik gerai pakaitint tą geležį, kuri jau sprogo ir gerai, važiujam toliau, o kaitinimui nebūtina naudoti anglį. beje, jei dar įvaldytume termobranduolines reakcijas, tai būtų dar geriau, nes tada energiją galima gauti iš vandens  |
pasidomek kaip gaminama gelezis.
bet kokiu atveju nieko nelaimesi, nebent sukursi amzinaji varikli, nesvarbu koki kura naudosi energijos reikes tiek para arba daugiau nei naudojant benzina |
|
|
|
|
 |
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 08, 21:11 |
|
|
|
tai gerai kažkiek reiks prigamint, o paskui jau galima bus ir seną perdirbinėt, kuri jau sprogo, ir nereiks naujai gamint geležies. |
|
_________________ nepamirškit, klysti žmogiška
privatas - privatiems klausimams
arch linux  |
|
|
|
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 09, 00:05 |
|
|
|
JAULER rašo: |
tai gerai kažkiek reiks prigamint, o paskui jau galima bus ir seną perdirbinėt, kuri jau sprogo, ir nereiks naujai gamint geležies. |
brangu bus ta sena perdirbineti, daug anglies reikes. vien pakaitinti neuztenka, gelezis ne sidabras kad kaitinamas oksidas pats redukuotusi. |
|
|
|
|
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 09, 00:32 |
|
|
|
o kaip dėl metanu varomų variklių?
CH4 visai nesunku pasigamint, primeti visokių pūvėsių į duobę uždengi ir surinkinėji metano dujas
pigus kuras... tik reikėtų dar suskystint ir visai turėtų važiuoti mašinos  |
|
|
|
|
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 09, 00:43 |
|
|
|
metanas nesiskystina. o dujomis jug ir dabar puse zmoniu vazineja. ta pati iranga ir metanui tinka, tik vietoje baliono kurui teks dirizabli prisiristi.
kai kurie rusu "chemikai" sukure tecnologija kaip namuose dujas i metilo spirita paversti. nes dujos ten buvo nemokamos. is principo suspaudus sumaisius su vandeniu ir naudojant kazkoki katalizatoriu matanas turetu virsti spiritu |
|
|
|
|
 |
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 10, 17:17 |
|
|
|
Kažkada žmonės galvojo, kad Azotas ar koks nors Vandenilis irgi nesiskystina, kol neišsiaiškino, kad reikia krizinę temperatūrą pasiekt norint suskystinti jį, tai kadanors suskystins ir CH4 nors tiesa pasakius nežinojau šito, kad nesiskystina
butanas/propanas juk irgi iš niekur neatsiranda ir jis kažkada baigsis
o vat organinių atliekų CH4 gaminti visada bus
bet šiaip aš manau, kad geriausias variklis yra elektrinis
dar porą metų palaukt reikia ir pagamins super laidininkus veikiančius kambario temp ir bus super varikliai
skaičiau, kad jau dabar yra super laidininkai veikiantys -30C temp(tiksliai nepamenu)..  |
|
|
|
|
 |
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 10, 18:50 |
|
|
|
nereikia suprasti "bukvaliai" nesiskystina reiskai neskysteja kambario temeperaturoje nesdvarbu kiek suspausi, zimona galima suspausit iki keliu simtu atmosferu ir tankis bus kaip systo, bet kokio baliono reikes !!
del superlaidininku, viskas, baidesi ta eiforija kai visi daug tikejosi, maksimali temperatura kazkur 140K ir toliau nei per laipsni. visi tie atradimai tik antys.
beje super laidininkas neduoda daug naudos variklyje. |
|
|
|
|
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 10, 23:28 |
|
|
|
aš manau, kad žmonės sugalvos, kaip lengvai sukaupti elektros energiją, tarkim lengvi ir nedaug vietos užimantys akumai, bet labai talpūs, juos sukūrus, jau galima važinėt su elektra. |
|
_________________ nepamirškit, klysti žmogiška
privatas - privatiems klausimams
arch linux  |
|
|
|
 |
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 11, 00:56 |
|
|
|
JAULER rašo: |
aš manau, kad žmonės sugalvos, kaip lengvai sukaupti elektros energiją, tarkim lengvi ir nedaug vietos užimantys akumai, bet labai talpūs, juos sukūrus, jau galima važinėt su elektra. |
tai tokie jau yra Li-Ion viskas padal tavo aprasyma, lengvi, talpus uzima mazai vietos tik va kaina kosmine, bet tu ir neperasei "pigus"
siaip visos reikiamos tecnologijos jay yra, tik va gerai butu kad tos firmos jas naudotu o ne reklaminius burbulus pustu, su licio ekeltromobiliais kur vien akumulatorisu kaina puse miliono, ir po 500 pakrovimu ji galesi i siuksliu konterineri sukisti. Nu zinoma reklaminei demostracijai pakaks.
siaip tai ipac amerikonai daug pliurpia apie visokais atseit naujas tecnologijas kurias rusai jau per antra pasaulini kara naudojo, bet iki praktikos nepasiekia. |
|
|
|
|
 |
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 11, 17:41 |
|
|
|
gerai pakeisiu:
aš manau, kad žmonės sugalvos, kaip lengvai sukaupti elektros energiją, tarkim lengvi ir nedaug vietos užimantys, akumai, bet labai talpūs, dar ir PIGŪS, juos ukūrus, jau galima važinėt su elektra.
o šiaip tai gerai būtų, kad daugiau ciklų dar būtų, na tada kuo galėsim važinėti ateitį kaip ir yra, tik reiks, kad jie nupigtų akumai ir pačios mašinos, jei dabar yra brangios. Bet kai baigsis nafta, manau, automatiškai ateis šitie, o konkurencija, gal kažkiek nuleis kainą... . Arba dar ką sugalvos.... į šitą dalyką, aš žiūriu šviesiai.  |
|
_________________ nepamirškit, klysti žmogiška
privatas - privatiems klausimams
arch linux  |
|
|
|
 |
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 12, 09:32 |
|
|
|
Diskutuojat įdomiai ir iš esmės teisingai,bet yra vienas "BET": automobilių pramonės gigantai yra susitarę tarpusavyje ir supirkinėja iš visų alternatyvaus kuro varomų variklių išradėjų jų išradimus.Moka didelius pinigus ir siekdami sau pelno iš esmės stabdo progresą
Jau praktiškai prieš 10-15 metų buvo galima pereiti preie elektromobilių ar vandenilių varomų variklių gamybos, bet tada nebeatsipirktų lėšos, investuotos į dabartinę automobilių pramonę.O čia jau "dedama" ant progreso.Nežiūrint to, kad vidaus degimo variklis tobulinamas, bet vis tik yra jo riba ir vis tiek reikes pereiti prie naujų technologijų , bet deja yra taip kaip yra
Kaip pvz.: sulyginkim kosminių variklių tecnologiją su vidaus degimo variklių ir ten ir čia jau koks 20 metų sąstingis, nes reikia išmelžti su tuo kas yra įdėtas lėšas iš valstybių ar žmonių sąskaitos.Va taip pasaulis ir sukasi užburtame rate.
Taip jau buvo inkų, majų,actekų civilizacijose: jie žinojo rato principą, bet jo nenaudojo, nes visuomenė buvo pagrįsta vergų darbo jėgos panaudojimu ir bendros žmonių masės laikymu žemiau žynių kastų ribos.Rato naudojimas būtų pakeitęs darbo jėgos santykį ir suteikęs galimybę "apačioms" kitaip dirbti.Va ir sustojo vietoje, nors turėjo net ir dabar stebinančių astronomijos ir kt. žinių.O kur jie dabar O Europoje nuo ratinio vežimo gana greitai buvo pereita prie varikliu varomo vežimo ir ratas padarė techninį progresą, bet dabar jau stabdžiu tapo vidaus degimo variklis.
Ar neatsitiks ir su mumis tas pats Juk iš esmės vidaus degimo variklis kaip toks yra tapęs ne tik techninio progreso stabdžiu, bet ir ekologiniu žmonijos siaubu ir t.t.Aš kai paskaitydavau 60-80 metų fantastų mintis, tai dabar mes jau turėjom būti įsisavinę antigravitaciją.Deja, kaip toj rusų pasakoj - tebesėdim kaip ta bobutė prei tos pačios suskilusios geldos(nors ir modernizuotos pagal "paskutinį technikos žodį")  |
|
|
|
|
 |
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 12, 09:51 |
|
|
|
nu kad komercija daznai buna stabdis progrese tai faktas bet kazkada ir tas stabdis neatlaikys. del elmentu tai manau logiskiausia butu mastyti ne apie baterijas o apie kuro elementus, bet cia vel susiduriam su kuro problema ka naudoti. o Digix tu gal turi info apie tuos cinko akumus? nes buvau biski mestelejes aki i google bet nelebai net reakcijos lygciu radau kur nors o ka jau kalbet apie veikimo principa. jei turi ka tai mestelk ar gal koki linka zn? |
|
|
|
|
 |
 |
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 12, 11:00 |
|
|
|
cia jus graziai diskutuojat, ieskot nauju energijos istekliu... bet didziausia vidaus degimo varklio klizma yra tie 30-33 naudingi procentai, juk jeigu variklis yra 300KW naudingo galingumo tai bendras jo galingumas yra 1MW ir is to bendrojo galingumo apie 700KW yra paleidziama i ora kaip nereikalinga energija, juk siluma taip pat yra energija. vadinasi energijos dar turime per akis, tereikia surasti buda kur ta energija panaudoti. buvo kazkada ideja kabinti ant ismetamojo kolektoriaus turbinini detanderi ir tokiu budu zymiai padidinti variklio naudinguma, bet is tos idejos nieko nesigavo.... buvo ir kitokiu ideju su silumos panaudojimu, bet panasu pigiausias varijantas yra svaistyti energija kuria ir taip turime... |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |