Elektronika.lt
 2025 m. liepos 25 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2025 07 25, 07:20. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Žinantiems ir klausiantiems. Ar žinai, kad... » Vidaus degimo variklio alternatyva
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 24
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 07, 21:56 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
JAULER
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką MSN Messenger
Digix rašo:
JAULER rašo:
taip, bet kažkodėl dabar kol yra naftos mes važinėjam ne su tais kuro elementais. O variklių tą geležį, dar galima ir perdirbti naujam gyvenimui. ta prasme, tą geležį, kuri sudega, galima atnaujinti.


nafta kuri sudega atnaujinti daug lengviau nei gelezi. kadangi gelezies atnaujinimui reikia anglies kas yra tas pats kas nafta.
kodėl tu taip manai? kiek žinau, ten reiktų tik gerai pakaitint tą geležį, kuri jau sprogo ir gerai, važiujam toliau, o kaitinimui nebūtina naudoti anglį. beje, jei dar įvaldytume termobranduolines reakcijas, tai būtų dar geriau, nes tada energiją galima gauti iš vandens Smile

_________________
nepamirškit, klysti žmogiška Wink
privatas - privatiems klausimams
arch linux Wink Smile
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 07, 23:08 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Lauris rašo:
siaip del plazmos tai kiek zn yra ar buvo planai tokius dalykus naudoti kaip energijos saltini, ten deginant dujas ar dat ka taip kad butu plazma ir ta plazma leidziant tarp dvieju elektrodu tarp ju susidarytu elektrovaros jeda, taigi itampa, ir po to is rezultato varomi el varikliai, nu vnz kazkas pns turetu buti jei teisingai pamenu, tik viso to reikalo likuciu nepamenu, kas lieka po reakcijos.


tu kalbi apie MHD arba turbut labiau tiketina termionini generatoriu.
deja nei vienas nei kitas net panasiai nesiekia vidaus degimo variklio naudingumo.

nors siuo metu yra ideju sukurti puslaidininkini to dalyko analoga , jo naudingumo koeficienstas gana neblogas, tai visai gali buti kad ateityje ji naudosime.
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 07, 23:11 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
JAULER rašo:
Digix rašo:
JAULER rašo:
taip, bet kažkodėl dabar kol yra naftos mes važinėjam ne su tais kuro elementais. O variklių tą geležį, dar galima ir perdirbti naujam gyvenimui. ta prasme, tą geležį, kuri sudega, galima atnaujinti.


nafta kuri sudega atnaujinti daug lengviau nei gelezi. kadangi gelezies atnaujinimui reikia anglies kas yra tas pats kas nafta.
kodėl tu taip manai? kiek žinau, ten reiktų tik gerai pakaitint tą geležį, kuri jau sprogo ir gerai, važiujam toliau, o kaitinimui nebūtina naudoti anglį. beje, jei dar įvaldytume termobranduolines reakcijas, tai būtų dar geriau, nes tada energiją galima gauti iš vandens Smile


pasidomek kaip gaminama gelezis.
bet kokiu atveju nieko nelaimesi, nebent sukursi amzinaji varikli, nesvarbu koki kura naudosi energijos reikes tiek para arba daugiau nei naudojant benzina
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 08, 21:11 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
JAULER
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką MSN Messenger
tai gerai kažkiek reiks prigamint, o paskui jau galima bus ir seną perdirbinėt, kuri jau sprogo, ir nereiks naujai gamint geležies.

_________________
nepamirškit, klysti žmogiška Wink
privatas - privatiems klausimams
arch linux Wink Smile
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 09, 00:05 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
JAULER rašo:
tai gerai kažkiek reiks prigamint, o paskui jau galima bus ir seną perdirbinėt, kuri jau sprogo, ir nereiks naujai gamint geležies.


brangu bus ta sena perdirbineti, daug anglies reikes. vien pakaitinti neuztenka, gelezis ne sidabras kad kaitinamas oksidas pats redukuotusi.
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 09, 00:32 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
edvintas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
o kaip dėl metanu varomų variklių?
CH4 visai nesunku pasigamint, primeti visokių pūvėsių į duobę uždengi ir surinkinėji metano dujas Smile
pigus kuras... tik reikėtų dar suskystint ir visai turėtų važiuoti mašinos Rolling Eyes
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 09, 00:43 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
metanas nesiskystina. o dujomis jug ir dabar puse zmoniu vazineja. ta pati iranga ir metanui tinka, tik vietoje baliono kurui teks dirizabli prisiristi.

kai kurie rusu "chemikai" sukure tecnologija kaip namuose dujas i metilo spirita paversti. nes dujos ten buvo nemokamos. is principo suspaudus sumaisius su vandeniu ir naudojant kazkoki katalizatoriu matanas turetu virsti spiritu
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 10, 17:17 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
edvintas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Kažkada žmonės galvojo, kad Azotas ar koks nors Vandenilis irgi nesiskystina, kol neišsiaiškino, kad reikia krizinę temperatūrą pasiekt norint suskystinti jį, tai kadanors suskystins ir CH4 Smile nors tiesa pasakius nežinojau šito, kad nesiskystina Rolling Eyes

butanas/propanas juk irgi iš niekur neatsiranda ir jis kažkada baigsis Smile
o vat organinių atliekų CH4 gaminti visada bus Smile

bet šiaip aš manau, kad geriausias variklis yra elektrinis Rolling Eyes
dar porą metų palaukt reikia ir pagamins super laidininkus veikiančius kambario temp ir bus super varikliai Rolling Eyes

skaičiau, kad jau dabar yra super laidininkai veikiantys -30C temp(tiksliai nepamenu).. Rolling Eyes
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 10, 18:50 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
nereikia suprasti "bukvaliai" nesiskystina reiskai neskysteja kambario temeperaturoje nesdvarbu kiek suspausi, zimona galima suspausit iki keliu simtu atmosferu ir tankis bus kaip systo, bet kokio baliono reikes !!

del superlaidininku, viskas, baidesi ta eiforija kai visi daug tikejosi, maksimali temperatura kazkur 140K ir toliau nei per laipsni. visi tie atradimai tik antys.

beje super laidininkas neduoda daug naudos variklyje.
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 10, 23:28 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
JAULER
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką MSN Messenger
aš manau, kad žmonės sugalvos, kaip lengvai sukaupti elektros energiją, tarkim lengvi ir nedaug vietos užimantys akumai, bet labai talpūs, juos sukūrus, jau galima važinėt su elektra.

_________________
nepamirškit, klysti žmogiška Wink
privatas - privatiems klausimams
arch linux Wink Smile
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 11, 00:56 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
JAULER rašo:
aš manau, kad žmonės sugalvos, kaip lengvai sukaupti elektros energiją, tarkim lengvi ir nedaug vietos užimantys akumai, bet labai talpūs, juos sukūrus, jau galima važinėt su elektra.


tai tokie jau yra Li-Ion viskas padal tavo aprasyma, lengvi, talpus uzima mazai vietos tik va kaina kosmine, bet tu ir neperasei "pigus" Rolling Eyes

siaip visos reikiamos tecnologijos jay yra, tik va gerai butu kad tos firmos jas naudotu o ne reklaminius burbulus pustu, su licio ekeltromobiliais kur vien akumulatorisu kaina puse miliono, ir po 500 pakrovimu ji galesi i siuksliu konterineri sukisti. Nu zinoma reklaminei demostracijai pakaks.

siaip tai ipac amerikonai daug pliurpia apie visokais atseit naujas tecnologijas kurias rusai jau per antra pasaulini kara naudojo, bet iki praktikos nepasiekia.
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 11, 17:41 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
JAULER
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką MSN Messenger
gerai pakeisiu:
aš manau, kad žmonės sugalvos, kaip lengvai sukaupti elektros energiją, tarkim lengvi ir nedaug vietos užimantys, akumai, bet labai talpūs, dar ir PIGŪS, juos ukūrus, jau galima važinėt su elektra.
Laughing
o šiaip tai gerai būtų, kad daugiau ciklų dar būtų, na tada kuo galėsim važinėti ateitį kaip ir yra, tik reiks, kad jie nupigtų akumai ir pačios mašinos, jei dabar yra brangios. Bet kai baigsis nafta, manau, automatiškai ateis šitie, o konkurencija, gal kažkiek nuleis kainą... Rolling Eyes . Arba dar ką sugalvos.... į šitą dalyką, aš žiūriu šviesiai. Smile

_________________
nepamirškit, klysti žmogiška Wink
privatas - privatiems klausimams
arch linux Wink Smile
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 12, 09:32 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
ad
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Diskutuojat įdomiai ir iš esmės teisingai,bet yra vienas "BET": automobilių pramonės gigantai yra susitarę tarpusavyje ir supirkinėja iš visų alternatyvaus kuro varomų variklių išradėjų jų išradimus.Moka didelius pinigus ir siekdami sau pelno iš esmės stabdo progresą Crying or Very sad
Jau praktiškai prieš 10-15 metų buvo galima pereiti preie elektromobilių ar vandenilių varomų variklių gamybos, bet tada nebeatsipirktų lėšos, investuotos į dabartinę automobilių pramonę.O čia jau "dedama" ant progreso.Nežiūrint to, kad vidaus degimo variklis tobulinamas, bet vis tik yra jo riba ir vis tiek reikes pereiti prie naujų technologijų , bet deja yra taip kaip yra Wink
Kaip pvz.: sulyginkim kosminių variklių tecnologiją su vidaus degimo variklių ir ten ir čia jau koks 20 metų sąstingis, nes reikia išmelžti su tuo kas yra įdėtas lėšas iš valstybių ar žmonių sąskaitos.Va taip pasaulis ir sukasi užburtame rate.
Taip jau buvo inkų, majų,actekų civilizacijose: jie žinojo rato principą, bet jo nenaudojo, nes visuomenė buvo pagrįsta vergų darbo jėgos panaudojimu ir bendros žmonių masės laikymu žemiau žynių kastų ribos.Rato naudojimas būtų pakeitęs darbo jėgos santykį ir suteikęs galimybę "apačioms" kitaip dirbti.Va ir sustojo vietoje, nors turėjo net ir dabar stebinančių astronomijos ir kt. žinių.O kur jie dabar Question Crying or Very sad O Europoje nuo ratinio vežimo gana greitai buvo pereita prie varikliu varomo vežimo ir ratas padarė techninį progresą, bet dabar jau stabdžiu tapo vidaus degimo variklis.

Ar neatsitiks ir su mumis tas pats Question Juk iš esmės vidaus degimo variklis kaip toks yra tapęs ne tik techninio progreso stabdžiu, bet ir ekologiniu žmonijos siaubu ir t.t.Aš kai paskaitydavau 60-80 metų fantastų mintis, tai dabar mes jau turėjom būti įsisavinę antigravitaciją.Deja, kaip toj rusų pasakoj - tebesėdim kaip ta bobutė prei tos pačios suskilusios geldos(nors ir modernizuotos pagal "paskutinį technikos žodį") Wink
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 12, 09:51 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Lauris
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką ICQ numeris
nu kad komercija daznai buna stabdis progrese tai faktas bet kazkada ir tas stabdis neatlaikys. del elmentu tai manau logiskiausia butu mastyti ne apie baterijas o apie kuro elementus, bet cia vel susiduriam su kuro problema ka naudoti. o Digix tu gal turi info apie tuos cinko akumus? nes buvau biski mestelejes aki i google bet nelebai net reakcijos lygciu radau kur nors o ka jau kalbet apie veikimo principa. jei turi ka tai mestelk ar gal koki linka zn?
 Vidaus degimo variklio alternatyva
PranešimasParašytas: 2006 07 12, 11:00 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Manijakas
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą MSN Messenger
cia jus graziai diskutuojat, ieskot nauju energijos istekliu... bet didziausia vidaus degimo varklio klizma yra tie 30-33 naudingi procentai, juk jeigu variklis yra 300KW naudingo galingumo tai bendras jo galingumas yra 1MW ir is to bendrojo galingumo apie 700KW yra paleidziama i ora kaip nereikalinga energija, juk siluma taip pat yra energija. vadinasi energijos dar turime per akis, tereikia surasti buda kur ta energija panaudoti. buvo kazkada ideja kabinti ant ismetamojo kolektoriaus turbinini detanderi ir tokiu budu zymiai padidinti variklio naudinguma, bet is tos idejos nieko nesigavo.... buvo ir kitokiu ideju su silumos panaudojimu, bet panasu pigiausias varijantas yra svaistyti energija kuria ir taip turime...
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas

FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama