|  |   
	
		|  
 | 
	  			
	  				|  Elektronika.lt portalo forumasJūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
						Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose. 
 Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
						kurie nesilaiko forumo taisyklių.
						Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
 
 Dabar yra 2025 10 31, 10:17. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 |  |  |  
	
		| 
	|  | Forumas » Autotiuningas » sportine pakaba |  
	| 
		
			| Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
 Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
 Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
 Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
 |  |  
			
			  |  | Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2  Toliau
 |  |  
	|  | sportine pakaba |  
  | 
	| 
	
		|  Parašytas: 2005 08 10, 23:09 |     |  |  
	| 
	
		|  | 
			
				| sveiki norejau paidometi kaip ir is ko susideda spartine masinos pakaba. tarkim jei as noreciau statyti i golf II  kas gali mane apie tai apsviesti?
 |  |  
		| 
		
			| _________________
 Lytuoji ir galvoji
 |  |  |  |  
	|  | sportine pakaba |  
  | 
	| 
	
		|  Parašytas: 2005 08 11, 01:24 |     |  |  
	| 
	
		|  | 
			
				| Jei vazinesi i darba ir namo tai kietos spiruokles ir reguliuojami amortikai. 
 Jei zadi vaziuoti rally tai visi salenblokai is poleritano ar is aliuminio kasterio isvirtimo kampu keitimas.
 |  |  
		| 
		
			| _________________
 Omega 2.5 V6 24V
 BMW E-30 327 Turbo
 |  |  |  |  
	|  | sportine pakaba |  
  | 
	| 
	
		|  Parašytas: 2005 08 11, 01:52 |     |  |  
	| 
	
		|  | 
			
				| palysk po masina ir paziurek kas po dugnu  viska ka matai tai ir yra  pakaba (na gal isskyrus duslintuva ir benzo baka) . o jei rimtai tai mpower gerai parase, sportine tai kam? tipo zeminta kad krootai atrodytu,ar kad gerai ant kelio stovetu dideliu greiciu lekiant F1 trasa,ar kad galetum po laukus rali daryti?
  |  |  
		|  |  |  |  
	|  | sportine pakaba |  
  | 
	| 
	
		|  Parašytas: 2005 08 11, 02:15 |     |  |  
	| 
	
		|  | 
			
				| manau raly tikrai nedalivausiu  siaip tik norejau pasidometi nes maniskio golfo galiniam mortam jau galas visiskai nedirba tik ant spiruokliu masina sokineja  tip reguluojemi amortai galima paderinti auksti ar ka? |  |  
		| 
		
			| _________________
 Lytuoji ir galvoji
 |  |  |  |  
	|  |  
	|  | sportine pakaba |  
  | 
	| 
	
		|  Parašytas: 2005 08 12, 00:48 |     |  |  
	| 
	
		|  | 
			
				| Su reguliuojamai amortikais gali reguliuoti ir kietuma ir auksti (draugelis nusipirko komplekta spyruokliu su amortikais tokiu reguliuojamu (dviguvos spyruokles, tai mokejo 400lt ) Siaip jei nori kad butu pazemintas ir geriau ant kelio stovetu (ir kad papigiai butu) tai pradziai susiveik sportines spyruokles (as susidejau geltonas) ir jei nori dar didesnio efekto tai nusipirk sportinius amortikus ,nes kitaip masina gali biski strakseti ir amortikai ilagai nelaikys (man turginiai atlaike 8~9 men, tada susidejau boge standartiniu,tai jau pusantru metu,bet biski straksi)
 dar pas daugeli golfu nebuna stabilizatoriaus (pas visus dyzeliu ir pas visu karbus bazineje versijoje nebuna ,nebet kazkas sudejo) tai shitas riekalas daug duoda stabilumui,dar reiketu didesniu ratu su zemom placiom padangom (jei  pavargusios gumos tai masina vaziuos ten kur ji nori)
 Krc pavyzdys:pas mane 16ratai 50 aukscio padangos 205 plocio,geltonos spyruokles ,tai visa turgine vaziuokle subyrejo 8~9 men ,tai teko pirkti dvigubom kainom is pardes viska ,bet pasiteisino.
 O siaip tai i visokiu IIgolfus neapsimoka kisti pinigu ,nes verte geriausiu atveju masinos pakelsi isleistu pinigu suma/2.
 |  |  
		|  |  |  |  
	|  |  
	|  | sportine pakaba |  
  | 
	| 
	
		|  Parašytas: 2005 08 12, 00:51 |     |  |  
	| 
	
		|  | 
			
				| dar pamirsau pamineti ,kad jei desi sportines spyruokles ,tai gerai paziurek kokios bukles pas tave atramines gumos (turgines,priekines, po pirmos rimtesnes duobes ismusa) |  |  
		|  |  |  |  
	|  | sportine pakaba |  
  | 
	| 
	
		|  Parašytas: 2005 08 12, 01:02 |     |  |  
	| 
	
		|  | 
			
				| as manau i golfa deti neapsimoka tik norejau pasidometi ir tiek. dekui tau uz informacija  as planuoju pirkti wolksvagen corado gal tek kas su sportine pakaba iseis bet zinoma viskam reikia pinigu |  |  
		| 
		
			| _________________
 Lytuoji ir galvoji
 |  |  |  |  
	|  | sportine pakaba |  
  | 
	| 
	
		|  Parašytas: 2005 08 12, 02:07 |     |  |  
	| 
	
		|  | 
			
				| ner uz ka , kiek zinau tai coradui tinka 2golfo priekiniai amortikai  draugelis turejo g60 ,su 235 gale ir 215 priekyje 16" ratais ,blyn gerai ant kelio stovejo, o vaziuokle standartine buvo (bent man taip sake) as ir galvojau pirkti corrado ,bet tai paziurejau ,kad mazai vietos aparaturei gale    |  |  
		|  |  |  |  
	|  | sportine pakaba |  
  | 
	| 
	
		|  Parašytas: 2005 08 12, 21:10 |     |  |  
	| 
	
		|  | 
			
				| pirkit ford probe;) ir amortikai reguliuojami, ir cupe turesit ir bagazinej vietos apraturai bus uztektinai. as tika nusipirkau. nereali masina.
 |  |  
		|  |  |  |  
	|  | sportine pakaba |  
  | 
	| 
	
		|  Parašytas: 2005 08 12, 22:07 |     |  |  
	| 
	
		|  | 
			
				| as tai pirkciau ,oj kaip pirkciau... viska pirkciau ,bet zmona neleidzia ...   mane tai labiau traukia bmw 325  ~93metu ,vienintele masina ,kuri smagiai vaziuoja ir turi 4 duris
   draugelis nusipirko, ~ 190 arkliuku +galas varomas =zjb
  |  |  
		|  |  |  |  
	|  |  
	|  | sportine pakaba |  
  | 
	| 
	
		|  Parašytas: 2005 08 13, 00:10 |     |  |  
	| 
	
		|  | 
			
				| Galas varomas ir man patinka   Nepalyginsi su priekiu. Na aisku ziema reikia geru digliuotu padangu
  Bet vairavimo malonumas   
 O seip stabilizatorius padeda tiktai posukiuose nes masina netaip virsta ant
 sono o per duobes tai blogiau sukimba su nelygumais nes ratai terpusavyje
 pasidaro priklausomi nuo vienas kito padeties. Stabilizatorius ziede gerai o ralyle be stabilizatoriaus geresnius laikus rodo
   
 Buvo toks nutikimas kai stabilizatorius nuluzo ir trasos iveikimo laikai pagerejo.
 O golfo galas megsta prasasti sukibima su zeme nes per lengvas na aisku cia sporte o sei vazineti tai manau pigiauses dalykas butu sumesti stabiliz. preikyje ir gale. Prisimenu kai VAZe sudvigubinau preikini stabiliz. o gele
 iemontavau papildomus amortikus 2 ant vieno rato. Ant kelio nerealiai stovejo.
 |  |  
		| 
		
			| _________________
 Omega 2.5 V6 24V
 BMW E-30 327 Turbo
 |  |  |  |  
	|  |  
	|  | sportine pakaba |  
  | 
	| 
	
		|  Parašytas: 2005 08 13, 00:26 |     |  |  
	| 
	
		|  | 
			
				| dar golfai megsta ant posukiu pakelti galini rata (jei vaziuokle standartine ir stabilizatoriaus nera) ,draugelis slaloma kai varydavo su golfu tai visa laika vienas ratas ore budavo   Jo, galo trukumas tik tas ,kad lengva uzsikasti ziema ...
 |  |  
		|  |  |  |  
	|  | sportine pakaba |  
  | 
	| 
	
		|  Parašytas: 2005 08 13, 01:59 |     |  |  
	| 
	
		|  | 
			
				| Tai kyla ratas todel kad stabilizatorius yra nes stabil. nuo vieno rato nuima apkrova ir atiduoda litam siuo atveju isorinio radiusu vaziuojanciam ratui. |  |  
		| 
		
			| _________________
 Omega 2.5 V6 24V
 BMW E-30 327 Turbo
 |  |  |  |  
	|  | sportine pakaba |  
  | 
	| 
	
		|  Parašytas: 2005 08 13, 16:34 |     |  |  
	| 
	
		|  | 
			
				| mpower: dabar gerai pagalvok: vaziuoji su masina ,priekyje stabilizatoriaus nera ,ileki smarkiai i posuki. ir kas tada atsitinka? vidineje posukio puseje priekinio rato apkrovimas sumazeje ,tuo tarpu isorineje puseje priekyje esanti vaziukle smarkiai apkraunama ir amortizatorius susipaudzia ,priversdamas galinis vidines posukio puses rata pakilti i ora. istacius priekyje stabilizatoriu taip nebutu .ar ne taip? (nepamirskim kad kalba eina apie golfus) |  |  
		|  |  |  |  
	|  |  
	|  | sportine pakaba |  
  | 
	| 
	
		|  Parašytas: 2005 08 16, 00:03 |     |  |  
	| 
	
		|  | 
			
				| Stabilizatoriai preikyje buva pas visas masinas As cia labiau galiui taikau gale kai kurie modeliai visai neturi. O idejus stabilizatoriu ratas vistiek kiltu ir dar labiau Be satbilizatoriaus jin nepakiltu nuo zeles ( na nebent amortiko eiga labai maza)
 
 Stabilizatorius surisa du ratus ir jei vienas kyla tai kitas galas stabil. kelia ir kita rata.
 Kadangi vaziuojant pusukyje iscentrines jegos veikiama masina pasvyra tai apkraunami ir isoriniu radiusu vaziuojantys ratai vo vidiniu ratu prispaudimas zymiai pablogeja ir jiem nereikiai tiek jegos kad jie pradetu slysti. todel ir nuimama apkrova nuo vidiniu ratu ir perduodama tiem ratam kurie labiau spaudzemi masinos svorio.
 Kad galinis ratas pakyla tai nera blogai.
 
 Slalome turbut nevienos masinos nerasi be  stabilizatoriaus.
 |  |  
		| 
		
			| _________________
 Omega 2.5 V6 24V
 BMW E-30 327 Turbo
 |  |  |  |  | 
				
					|  | Google paieška forume |  
					|  |  
				
					|  | Naujos temos forume |  
					|  |    
	
		|  | FS25 Tractors Farming Simulator 25 Mods,
	    	FS25 Maps,
			FS25 Trucks
 |  
		|  | ETS2 Mods ETS2 Trucks,
			ETS2 Bus,
			Euro Truck Simulator 2 Mods
 |  
		|  | FS22 Tractors Farming Simulator 22 Mods,
	    	FS22 Maps,
		FS25 Mods
 |  
	|  | VAT calculator VAT number check,
	    	What is VAT,
	    	How much is VAT
 |  
	|  | Dantų protezavimas All on 4 implantai,
 Endodontija mikroskopu,
 Dantų implantacija
 |  
	|  | FS25 Mods FS25 Maps,
		FS25 Cheats,
		FS25 Install Mods
 |  
	|  | FS25 Mods Farming Simulator 25 Mods,
 FS25 Maps
 |  
	|  | ATS Trailers American Truck Simulator Mods,
		ATS Trucks,
		ATS Maps
 |    |   
 
 
 |  |