Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 05, 03:54. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Vakar apie 20 val iš Stambulo į Vilnių skridęs Turkijos lėktuvas suko ratus (tris) netoli Alytaus. Paskui nuskrido link Vilniaus ir pradėjo leistis. Praskridęs virš aerodromo 300m aukštyje vėl pakilo ir didindamas greitį ir kildamas nuskrido link Stokholmo kur ir nusileido. Kas per incidentas visi dienraščiai tyli šiknas užraukę. Kodėl ?
_________________ Kaip gerai miegojai supranti tik tada, kai Tave pažadina.
tel. 8 687 93662
Eilinis įvykis, kuomet paskirties oro uoste buvo netinkamos sąlygos saugiam nusileidimui. Jeigu apie kiekvieną tokį atvejį rašytų žiniasklaida, tai šios žinios sudarytų 80 procentų turinio
Nežinau, kaip pačiam su anglų kalba, bet štai čia pilna tokių atvejų detalaus nagrinėjimo:
Kas tie kiti? Kiekvienas lėktuvo tipas, turi skirtingus reikalavimus debesų aukščiui, šoninio vėjo greičiui ir t.t. Be to, esant stipriam vėjui, nusileidimo sąlygos kinta labai dinamiškai - minutės bėgyje tinkamos sąlygos gali pakisti į visai netinkamas. Lėktuvas ne automobilis - nesustosi ore ir nepalauksi. Gali būti, jog dispečeris davė leidimą tūpti, bet, priartėjus prie nusileidimo tako, oro sąlygos taip pablogėjo, kad lėktuvo kapitonas nusprendė nerizikuoti ir pasirinko rezervinį oro uostą nusileidimui. O po kelių minučių oras vėl pagerėjo ir kiti lėktuvai galėjo sėkmingai leistis. Mentour Pilot labai gerai tuos dalykus yra išaiškinęs.
Kas tie kiti? Kiekvienas lėktuvo tipas, turi skirtingus reikalavimus
Ne tik lėktuvo tipas, bet ir skirtingos aviakompanijos turi skirtingus reikalavimus. Broniusg iš neturėjimo ką veikt atranda sensacijas ten kur jų nėra.
Broniusg rašo:
Nereikia teorijų. Kokios vakar išskirtinai vienam orlaiviui "pablogėjusios sąlygos" galėjo būti ? Prie pliusinės temperatūros.
Rūkas pvz. arba neveikianti Instrumental Landing System. Nes kai kurios kompanijos draudžia leistis aerouostuoe kur nėra arba neveikia ILS.
Jeigu vietoj užsiiminėjimų niekais pažiūrėtum nuorodą kur Gintaras siuntė daug naudos turėtum. Bet kur tu turėsi jei užsienietiškai tik ruskai supranti ir tai dar ne faktas.
Jo... Kai neturi ką pasakyti prasideda asmeniškumai, tipo tu to nežinai ,nepažysti ir nemoki. Susapnavai kad mane pažysti ar skiepas trečias-ketvirtas taip veikia ?
_________________ Kaip gerai miegojai supranti tik tada, kai Tave pažadina.
tel. 8 687 93662
Jo... Kai neturi ką pasakyti prasideda asmeniškumai, tipo tu to nežinai ,nepažysti ir nemoki. Susapnavai kad mane pažysti ar skiepas trečias-ketvirtas taip veikia ?
Pažysti galima papą, o kai kalbama apie pažintis tai "pažįsti" rašomas su į nosine. O šiaip tai pažįstu. Vienas iš forumo dundukų ir antivakserių.
Nereikia teorijų. Kokios vakar išskirtinai vienam orlaiviui "pablogėjusios sąlygos" galėjo būti ? Prie pliusinės temperatūros.
Neturiu tikro lėktuvo piloto licenzijos, bet su radijo bangomis valdomais lėktuvėliais esu daugybę valandų skraidęs, tai teoriją praktiškai išbandžiau gana išsamiai
Kaip keleivis lėktuvu skridau keliasdešimt kartų, vieną kart patyriau ir avarinį nusileidimą. Bet nieko tokio, ir kelnės sausos išliko, ir lėktuvų bijoti nepradėjau
Įsimintiniausi "normalūs" nusileidimai buvo du. Vieną kart per smėlio audrą Jungtiniuose Arabų Emyratuose, traškančiu-braškančiu IL18, visiškoje tamsoje. Pusė lėktuvo keleivių vėmė, o aš kaifavau - man patinka suptis. Lėktuvas ko gero tik iš trečio karto nusileido ir tai rezerviniame oro uoste, ne Šaržoje, kaip planuota, bet Fudžeiroje, visai kitoje JAE pusėje. O temperatūra buvo pliusinė, gal kokie 18 laipsnių!
Kitas įsimintinas nusileidimas buvo skrendant į Vilnių iš Frankfurto. Du dalykai įsiminė - kartu skrido Lietuvos Prezidentė Dalia Grybauskaitė ir tai buvo pats "kiečiausias" nusileidimas, kokį tik esu patyręs. Lėktuvą (Boeing 737) labai stipriai mėtė į šonus ir jis taip trenkėsi į nusileidimo taką, kad pilve net kažką suskaudo. Kaip vėliau sužinojau iš Mentour Pilot filmukų, tai yra normali nusileidimo taktika, esant šlapiai nusileidimo tako dangai ir pučiant stipriam šoniniam vėjui. Temperatūra taip pat buvo pliusinė, gal kokie 10 laipsnių, bet lietus ir stiprus šoninis vėjas. Taigi aviacija turi savo dėsnius ir taisykles, kurių būtinai paisyti, norint skraidyti saugiai, ir kurios nebūtinai sutampa su eilinio žmogelio fantazijomis
TSRS laikais, tarnaudamas karinėje avaicijoje Šiauliuose, skraidžiau TU-126. Berods, 1972 m. žiemą, grįždami po eilinės žvalgybos, dėl snygio patekome į nulinio matomumo sąlygas visuose aerodromuose, kuriuose galėjo leistis toks griozdas. Po to, kai nebeliko degalų atsargų, beliko rizikuoti ir leistis Zokniuose pagal prietaisus. Tada jų tikslumas buvo nepalyginamas su dabartiniais. Negana to, nusileidimo takas, vos nuvalius, apsnigdavo. Lėktuvas kietai trinktelėjo, bet šasi atlaikė. Pradėjo slysti skersas, bet viskas baigėsi laimingai. Po to visi jautėmės antrą kartą gimę. Lėktuvo vadas kurį laiką negalėjo ištarti nė žodžio...
(Jeigu kam įdomu, apie TU-126 ir kt. rusiškus lėktuvus gali pasižiūrėti):
Atsiprašau, kad ne į temą, bet ANTIVAKSERIAI UŽKNISO JUODAI! Ta proga gyvenimiškas anekdotas. Neseniai teko nugirsti dviejų slaugytojų pokalbį ligoninėje. Guodėsi, kad labai pavargo nuo tos koronės, bet viena pasakė labai išmintingą frazę: tikiuosi pavasarį jau bus lengviau - arba išmirs, arba pasiskiepins. Taigi, antivakseriai, turite net du pasirinkimus!