Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 05, 23:53. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Istorijos esmė paprasta - iš vienos Lenkijos vietos į kitą turėjo nukeliauti siunta, tik mokėtojas už paslaugą iš Lietuvos. Tai ji nutarė pakeliauti per abiejų šalių teritorijas ir dar neaišku kuo tai baigsis. O linksmiausia šitoj istorijoj, kad DPD visai nesiteikia reaguoti į bandymus su jais susisiekti ir pasiaiškinti kas vyksta
Jei yra tvarka, kad per kažkurį centrinį skirstymo punktą eina, ir taip važiuoja. Paštas irgi iš Klaipėdos į Palangą veš per Vilniaus skirstymo punktą... Įsivaizduokit negi tokią kruvą dėliosi pagal miestelius ar kažką.
Peer-to-peer ne taip paprasta realizuot
Dar jie buna kartais palieka ne tam punkte kaip priklauso, nes gal tingi vaziuot del vieno privataus paketo ar ar del kazko, nezinau, bet zodziu paliko karta kitam punkte. Uz kokiu 40km. Paskambinau, tai skao galim pervezt i ten kur priklause. Uztruks apie savaite............. nuvaziavau ir pasiemiau.
_________________ Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių - pilna.
Esi privatus asmuo - nelabai vezejai terliojasi. Kai per firma eina - patys paskambina kai uzklausa duodi. Ziauru
Na viskas dažniausiai su tais vežėjais būna normaliai, asmeniškai daug metų dirbu su Transtira ir gal tik kokį kartelį krovinys nukeliavo ne į tą miestą, bet greitai ta situacija išsisprendė. O čia tai siuntėjas didelė įmonė turinti sutartį su DPD, bet įtariu kad kažkas ne tą etikėtės dalį nuskaitė ar kažkas panašaus, nes dar nė vienas krovinys , o jų iš tos įmonės iškeliauja koks 1000 vnt. per mėnesį nedarė tokių viražų Bet pikčiausia šitoj situacijoj kad niekas neregauoja, bent jau parašytu atsiprašymo laišką, kad įvyko toks nesusipratimas.
_________________ Anyone (including your wife) can make just as fine
a tuner as Fisher...with the Fisher KM-60 StrataKit
per Lietuvos Paštą siųskit - nueis greitai, niekas nepasiklys, nedings ir su jumis visdada labai maloniai ir konkrečiai bendraus iškilus bet kokiam klausimui
per Lietuvos Paštą siųskit - nueis greitai, niekas nepasiklys, nedings ir su jumis visdada labai maloniai ir konkrečiai bendraus iškilus bet kokiam klausimui
Aha, labai puiku, kai apie atsiimtą ir sudaužytą siuntoje daiktą paaiškina, kad buvo blogai supakuota ir už nieką neatsako. Pašto siuntų taisyklėse parašyta, kad siunta turi atlaikyti kritimą iš 80 cm aukščio
Aš su DPD padariau sutartį prieš tris metus, nes prižadėjo kalnus - ir mažas kainas(kurios po sutarties pasidarė didesnės nei sutartiniam klientui) , ir dėl paėmimo laiko - kad atvažiuos jei reikia ir 17 val. paimti siuntą ( o realybėje ne vėliau kaip 15.30) , tai gyvenimą gerokai susitrumpinau. Iš 10 siuntų sveriančių nuo 2 iki 5 kg, gerokai apdaužo ( skyla gan stiprus korpusas) 2-3, visiškai sudaužo 1. Normaliai - 10 procentų į šukes. Paskambinus susitinki su tokiomis demagogėmis ir melagėmis, kad seimo nariai pas jas į kursus turėtų važiuoti. Apie jokį atlyginimą galima nė nebandyti svajoti, kaip ir atsiprašymą. Žmogus nusiuntė jiems nuotrauką į šipulius sudaužyto aparato, tai jos jį pasiuntė iš kelių kartų, pasakiusio kad gavėjas siuntos už borto suprask, turi skūstis siuntėjas, nors pagal COD sistemą žmogus kurjeriui sumokėjo piningus ir jis, nuo to momento to daikto šeimininkas. Jei pradedi ieškoti teisybės tai tave pravaro per jų atkaltą maratoną - liepia skambinti vis kitai bobulei kuri kaip ir prieš tai kalbėjusi vėjus,, tau kalbės nesąmones kad ir valandą, ir tas pat per tą patį. Ir kai tu pusę dienos su jomis pliurpdamas praleidi, ir meti ragelį, jos vėl deda ant visų skersą, ir siuntos toliau daužomos nors visą dėžę apklijuoji spalvotais įspėjamaisiais ženklais. Įdomu tai kad Venipak kurjeriai iš 30 siuntų nesudaužė nė vienos...O Lietuvos paštas skiriasi nuo DPD tik tuo kad iš 10 sudaužo 4-5 siuntas...
_________________ Pavydas,trukdo žmonių tobulėjimui ir gadina pavyduolių sveikatą.
taisyklė: apžiūrėti siuntą prieš pasirašant, jog priėmei. Apžiūrėjai- sudaužyta, kurjerio firma aiškinasi, kas sukulė ir tiek. Bet problema ta jog dažniausiai vos kurjeris atveža siuntą, pasirašai ir tada žiūri (čia aš pagal save sprendžiu )
Jums tada labai nesiseka, siuntimai DPD vyksta kiekvieną darbo dieną ir iš siuntų 1 ar dvi būna stikliniai daiktai, tai realiai per metus tik 3 dužiai, bet ten toks stiklas, kad jei krenta, tai 50%, kad iškart dūžis. Tai palyginus labai sekasi. O paštu sakyčiau, kad nedužo niekas, nors siuntimų mažiau. O kurjeriai už priklijuotą lipduką, kad dužta ima papildomai manau kažkur 5€, bet vistiek neatsako už dūžį.