 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 11, 17:33. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Autoelektronika » Sekvencines dujos
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
 |
Sekvencines dujos |
Parašytas: 2006 05 29, 21:55 |
|
|
|
Sveiki! Gal kas gali papasakot apie sekvencines dujas? Turiu BMW 525i su tokiomis dujomis.
Noreciau suzinoti ju veikimo principa. Pas mane uzsikuria ant benzino, o kai pasyla variklis ( tuo metu visai nemazai benzo iskurena- problema) , persijungia dujos.
Noreciau suzinoti kas duju blokui perduoda info apie pasilusi varikli?! Noreciau padaryt, kad uzsikuria ant benzo ir pergazavus persijungtu dujos, nes sildant varikli gana daug benzo iskurena ir ekonomija beveik = 0. Beje, ant duju nelabai nori apsukas priimt. Dekoju uz atsakymus. |
|
|
|
|
 |
Sekvencines dujos |
Parašytas: 2006 05 30, 09:14 |
|
|
|
O tiesiai ant duju negali kurti? ijungus degima ir nuspaudus duju jungikliu mygtuka. Uzsiziebia lempute ir turetu kurtis tiesiai ant duju. |
|
|
|
|
 |
Sekvencines dujos |
Parašytas: 2006 05 30, 09:31 |
|
|
|
mafia666 rašo: |
O tiesiai ant duju negali kurti? ijungus degima ir nuspaudus duju jungikliu mygtuka. Uzsiziebia lempute ir turetu kurtis tiesiai ant duju. |
Gali junginet kiek nori, bet taip jau padaryta, kad variklis dirba ant benzo, kol
pasyla iki 20-40 laipsniu, o tada jau persijungia dujos. |
|
|
|
|
 |
Sekvencines dujos |
Parašytas: 2006 05 30, 13:09 |
|
|
|
Važiuok pas dujininkus ir padarys kaip nori, tik atmink, jog dujoms reikia sušilti, ne iš lempos taip padaryta. |
|
|
|
|
 |
 |
Sekvencines dujos |
Parašytas: 2006 05 31, 22:15 |
|
|
|
Dabar ekonomija 0, o jei numusi persijungimo temperatura ekonomija bus "-", nes kentes iranga, jei neisgarintu duju paklius i purkstukus, tai garantuotai jiems ne i sveikata. Del veikimo principo: kas liecia temperatura - tai daviklis stovi ant reduktoriaus - garintuvo, o siaip irangos darbo principas yra toks: imamas benzininiu purkstuku darbo laikas, jis perskaiciuojamas i laika reikalinga duju purkstukams, taip pat ivedama korekcija priklausomai nuo duju slegio, lambda signalo, kartais nuo map sensoriaus - kiekvienai irangai ir automobiliui gali buti savi niunasai, taciau yra vienas dalikas - jei blogai su benzino valdymu, blogai bus ir su dujomis.
Duju kiekis yra programuojamas, todel jei su benzinu viskas ok, vaziuok pas montuotojus kad pakoreguotu duju kieki.
As vazineju su 520, iranga "Princas"(Olandu), purkstukai Japonu, problemu 0.
Del ekonomijos - tai tu turbut vazineji mazais atstumais, man kazkaip viskas normaliai (isijungia dujos prie +40c) kuru santykis 300L duju / 10L benzino. |
|
|
|
|
 |
 |
Sekvencines dujos |
Parašytas: 2006 06 01, 10:16 |
|
|
|
Ramūnas31 rašo: |
Dabar ekonomija 0, o jei numusi persijungimo temperatura ekonomija bus "-", nes kentes iranga, jei neisgarintu duju paklius i purkstukus, tai garantuotai jiems ne i sveikata. Del veikimo principo: kas liecia temperatura - tai daviklis stovi ant reduktoriaus - garintuvo, o siaip irangos darbo principas yra toks: imamas benzininiu purkstuku darbo laikas, jis perskaiciuojamas i laika reikalinga duju purkstukams, taip pat ivedama korekcija priklausomai nuo duju slegio, lambda signalo, kartais nuo map sensoriaus - kiekvienai irangai ir automobiliui gali buti savi niunasai, taciau yra vienas dalikas - jei blogai su benzino valdymu, blogai bus ir su dujomis.
Duju kiekis yra programuojamas, todel jei su benzinu viskas ok, vaziuok pas montuotojus kad pakoreguotu duju kieki.
As vazineju su 520, iranga "Princas"(Olandu), purkstukai Japonu, problemu 0.
Del ekonomijos - tai tu turbut vazineji mazais atstumais, man kazkaip viskas normaliai (isijungia dujos prie +40c) kuru santykis 300L duju / 10L benzino. |
O kame saknys galetu but, kad ant duju labai jau nenori priimt apsuku? Jei ekeseleratoriaus pedala spaudi vos vos, tai gerai, o jei iskart iki puses eigos, tai variklis uzdusta ir uzgesta! apsukos apie 800-900. Gal del mazu laisvuju apsuku? kaip jas butu galima pakelt? |
|
|
|
|
 |
 |
Sekvencines dujos |
Parašytas: 2006 06 04, 23:25 |
|
|
|
Manau problemos su duju iranga (jei ant benzino nedusta), priezastis gali buti ivairios: per mazas reduktoriaus nasumas (suprask kad uzminus staigiai gaza visi sesi purkstukai atsidaro praktiskai iki galo, ir jei neuztenka nasumo, krenta duju slegis, gaunasi "pravalas", be to ten stovi pries purkstukus duju filtras, kuris nera pats pigiausias, o jo resursas kazkur apie 50000 km., jei iranga ne nauja - klausimas koks jo stovis, lamda zondas veikia?, na ir zinoma programinis duju kompo sureguliavimas, o del laisvu apsuku tai abejoju, pas mane jos apie 600 ir problemu nera. Pakelti apsukas sitam senam modeliui galimybiu nera, pries montuojant dujas as bijojau sitos problemos ir domejausi siuo klausimu, bet pasirode kad be reikalo. |
|
|
|
|
 |
 |
Sekvencines dujos |
Parašytas: 2006 06 05, 00:47 |
|
|
|
manau pagrindine problema kad su dujomis galingumas visada mazesnsi nes jos nera skystos. va jei i cilindrus ipurkstum is karto suskytintas viskas butu taip kaip su benzinu, nebet va gali karbiuratorius apledeti. ir siaip jis nepritaikytas tokiam darbui. |
|
|
|
|
 |
Sekvencines dujos |
Parašytas: 2006 06 05, 12:25 |
|
|
|
Į cilindrus patenka ne skystas benzinas, o oro ir benzino garų mišinys.Tas pats vyksta ir su dujomis.O galingumas ant dujų mažesnis yra manau dėl to ,kad perdaug paprastas mišinio ruošimo būdas senesnio tipo dujinėse įrangose t.y. nėra mišinio korekcijos nuo liamda signalo ir t.t Be to dujų oktaninis skaičius yra didesnis už benzino, reikalingas didesnis suspaudimo laipsnis, uždegimo kampo korekcija |
|
|
|
|
 |
 |
Sekvencines dujos |
Parašytas: 2006 06 05, 12:39 |
|
|
|
ne, i cilindrus patenka smulkus benzino laseliai. panasiai kaip dyzelije.
nors gal visdelto tas neturi tiek daug reikemes, nes vistiek oro reikia daug daugiau nei duju ar benzino.
o didelis oktanisnis kaicius tai jug privalumas o ne trukumas. lamda davikli turi retas automobilis, paruosimas ten nelabai kuo skiriasi , o va del uzdegimo kampo ir suspaudimo tai teisngai. jei oktaninis skaicius didesnis galima daugiau suapausti.ir uzdegimo kampa zinoma neblogai pritaikyti reikimam kurui.
manau butu neblogai pagaminti pussiau dujini dyzeli, dyzelini kura sumaisyti su skystomis dujomis ir ipurksti i cilindrus. turetu gerai veikti. |
|
|
|
|
 |
Sekvencines dujos |
Parašytas: 2006 06 05, 17:12 |
|
|
|
Vis dėl to patenka daug smulkesnės dalelės nei lašeliai.Jei patektų lašeliai ,o ne išgarintas kuras ,jie nesudegtų dėl oro trūkumo apanglėja ir vat juodas dūmas iš duslintuvo  |
|
|
|
|
 |
Sekvencines dujos |
Parašytas: 2006 06 05, 17:29 |
|
|
|
isgarinimui reikia energijos, tokiu atveju misinys labai saltas patektu i cilindrus. kas is esmes irgi yra gerai nes didina variklio naudinguma.
o siaip tai videlto patenka labai smulkus laseliai. ir ju mazumas ir yra vienas pagrindiniu faktoriu apsprendzianciu variklio darba. jug dyzelyje soliarka tai negaruoja visai, bet sudega. nors tai kad negaruoja neleidzia naudoti zvakes. gadangi kibirkstimi sunku uzdekti lasa kuri, o va garus lengva. |
|
|
|
|
 |
Sekvencines dujos |
Parašytas: 2006 06 05, 17:45 |
|
|
|
Digix rašo: |
lamda davikli turi retas automobilis |
tuoj nuo kedes nuvirsiu
galima pagalvoti, kad gyvename kokiais pvz 20 metu atgal. kai vazinedavome ziguliukais ir pan., kur benzo padavimas reguliuojasi karbu.
PRAKTISKAI NERA masinos su ipurskimo sistema, ir be liambda zondo
Mono purskalai, net sitie turi.
Apie dujas daugiau - Cia |
|
|
|
|
 |
 |
Sekvencines dujos |
Parašytas: 2006 06 05, 17:50 |
|
|
|
ghostikas_ rašo: |
Digix rašo: |
lamda davikli turi retas automobilis |
tuoj nuo kedes nuvirsiu
galima pagalvoti, kad gyvename kokiais pvz 20 metu atgal. kai vazinedavome ziguliukais ir pan., kur benzo padavimas reguliuojasi karbu.
PRAKTISKAI NERA masinos su ipurskimo sistema, ir be liambda zondo
Mono purskalai, net sitie turi.
Apie dujas daugiau - Cia |
nu mano neturi, siaip norejau isideti del idomumo kad prie savo pagaminto procesoriau prijungus butu galima patyrineti kaip veikia variklis. ir atomobiliu savartynuose neradau. naujuose automobiluose zinoma jie buna bet nauju nera jau tiek daug.( nu gal jei vilniuje gyveni kur vieni milionieriai tai as gal ir klystu.) |
|
|
|
|
 |
Sekvencines dujos |
Parašytas: 2006 06 05, 23:11 |
|
|
|
Siaip liambda zondai buna beveik visose masinose nuo 88-90m., o naujose ju buna ir po 2 ir dar daugiau. |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |