Elektronika.lt
 2024 m. kovo 29 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 03 29, 07:51. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Energetika ir elektrotechnika » Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 322
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4 ... 20, 21, 22  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 16, 21:52 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
circuit rašo:

Varikliui sukantis, apvijas kertantis magnetinis laukas kinta. Kuo stipresnis laukas, tuo didesnę įtampą variklis generuoja. Sumažinam lauką - sumažėja generuojama įtampa. Kuo didesnis skirtumas tarp varikliui tiekiamos ir jo generuojamos įtampų, tuo didesnė srovė teka jo apvijomis, taigi ir variklis turi daugiau jėgos.. Greitis kyla tol, kol įtampos tampa labai panašios ir tekanti srovė tampa reikalinga tik variklio trinčiai nugalėti.
Iš to plaukia, kad, kuo mažesnis magnetinis laukas, tuo didesnės apsukos (ir mažesnis sukimo momentas). Gaunama elektroninė pavara...


tai va cia yra mechaninis analogas to papildomo Buck keitiklio apie kuri kažkada esu kalbejes skirtumas tik toks, kad toks stumdomas variklis yra siaubingai sudėtingas, nepatikimas ir brangus. be to ant dideliu greiciu sumazeja jo NK nes išnaudojamas ne visas o tik kokia puse variklio ar dar maziau.

taip kad toks principas yra visiška nesąmone
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 16, 21:56 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
GSP rašo:
radau cia tokio tipo varikli "sandwitch motor". Suzavejo tas kad savo projektui galeciau panaudoti modelinius greicio reguliatorius (video matosi tokie mazuciai su radiatoriais). Jie nera brangus, man kaip nemokanciam programuoti ir projektuoti tokiu gigantu cia butu issigelbejimas. Kaip jums toks motoras? Ar nebus mazas naudingumas visgi apvijos vyniotos "ant oro" nera jokios serdies Rolling Eyes negerai kai sunkiai gaudausi apie variklius Rolling Eyes

edit : tiesa kaip tiksliai vadinasi tokio tipo variklis (pati konstrukcija) ir kur butu galima paziureti veikimo principa ir kaip pasidaryti nes tam video nelabai kaikurios pagrindines vietos matosi


toks variklis tures zymiai mazesni galinguma nei įprastas nes magnetines grandines varza padideja, bet galima tiketis mazesniu ar net labai mazu tuscios eigos nuotolius prie didelio greičio nes dingsta serdies nuostoliai.
bet nelabai aisku ar to kam nors reikia.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 16, 22:04 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Ar galėtum plačiau apie tą buck konverterį? Juk buck konverteris tėra paprastas step-down keitiklis. Trifazis variklio valdiklis jau turi tris buck konverterius - PWM'u valdomus raktus. Tai kam dar vienas?
Nebent kokį nors step-up pastatytum tarp galinių tranzų ir variklio.. Bet efektas būtų tas pats: kiek kartų padidintum įtampą, tiek pat sumažėtų sukimo momentas. Visiška analogija statoriaus stumdymui, tik kad ne mechaniškai atliekama.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 17, 17:51 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
GSP
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Digix,

na pagal to variklio suvartojama galia kaip parasyta filmuke ir gaunama propelerio trauka, sakyciau kad tas variklis tikrai nera jau toks is silpnuju ir jo NK turetu buti labai panasus i standartiniu brushlesu. Patebejau tai, nes pats su modeliukais skraidau ir +- galima speti kiek traukos turi gauti padavus tam tikra kieki vatu Rolling Eyes Jei imant gabaritus, tuomet sutinku, jo gabaritai didesni nei tradicinio brushleso, bet gabaritai negasdina, labiausiai jaudina NK ir apsuku diapazonas, del ko ir prasiau jei kas zino tokio tipo varikliu tikslu pavadinima, parasykit, arba duokit linka i informacija apie tokio tipo variklius Cool

plius toki varikli susisukti namu salygom pabandymams nebutu didelio vargo ir nereiktu pirkti gan nepigiu brushlesu Rolling Eyes
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 17, 18:47 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
circuit rašo:
Ar galėtum plačiau apie tą buck konverterį? Juk buck konverteris tėra paprastas step-down keitiklis. Trifazis variklio valdiklis jau turi tris buck konverterius - PWM'u valdomus raktus. Tai kam dar vienas?

tesingai galima ir be to papildomo apsieti, bet matau nelabai tas gerai sekasi.

Citata:
Nebent kokį nors step-up pastatytum tarp galinių tranzų ir variklio.. Bet efektas būtų tas pats: kiek kartų padidintum įtampą, tiek pat sumažėtų sukimo momentas. Visiška analogija statoriaus stumdymui, tik kad ne mechaniškai atliekama.


va cia klausima kam step up jei galime statyti step down?

tai padarykim kad varisklis butu 20V itampos o akumuliatoriai 100V o tada normliam darbui su step down numusime iki 20v kartu padidindami sukimo momenta tada kai tau reike didesnio greicio pdarome nebe 20v o 80-100v ir variklis sukasi 5 kartus greiciau.

zinoma reike galingesniu tranzistoriu bet tai pigiaus nei ta super absurdiska mechanika.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 17, 18:59 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
GSP rašo:
Digix,

na pagal to variklio suvartojama galia kaip parasyta filmuke ir gaunama propelerio trauka, sakyciau kad tas variklis tikrai nera jau toks is silpnuju ir jo NK turetu buti labai panasus i standartiniu brushlesu. Patebejau tai, nes pats su modeliukais skraidau ir +- galima speti kiek traukos turi gauti padavus tam tikra kieki vatu Rolling Eyes Jei imant gabaritus, tuomet sutinku, jo gabaritai didesni nei tradicinio brushleso, bet gabaritai negasdina, labiausiai jaudina NK ir apsuku diapazonas, del ko ir prasiau jei kas zino tokio tipo varikliu tikslu pavadinima, parasykit, arba duokit linka i informacija apie tokio tipo variklius Cool

plius toki varikli susisukti namu salygom pabandymams nebutu didelio vargo ir nereiktu pirkti gan nepigiu brushlesu Rolling Eyes


va del variklio NK tai cia tu blogai esme supranti,
variklio dydis yra labai susijes su jo NK
tiesiog kuo didesnis variklio dydsio ir galios santykis tuo didesnis jo NK
jei sakykime nums reikia 100W i mes pastatysime variklis kurio maksimali galia yra 500W tai prie 100W apkrovos jis tures kazkur 90% NK
jei mes paimsime 1000W variki tai jo NK bus 95%
ir analogiškai jei 100W apkrovai usdesime 100W varikli tai NK bus 50%
(cia kalbu apie MAKSIMALIA variklio galia o ne apie tai kas specifikacijoje uzrasyta)

tavo variklio be serdies NK/Svoris/galingumas santykis bus gana prastas lyginant su iprstais variskliais.

o del gamybos tai ji nera tokia paprasta kaip galvoji.

as tai bandymams siulyciau panaudoti auromobuilini generatoriu. manau bandymams nebus problemu kad reikes zadinimo apvija maitinti. uz tai turesi daugisu galimybiu reguliuoti variklio paramentrus.

o paskui galesi vietoje elektromagneto pagaminti kita rotoriu su nuolatiniais magnetais.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 17, 19:16 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Digix rašo:
circuit rašo:
Ar galėtum plačiau apie tą buck konverterį? Juk buck konverteris tėra paprastas step-down keitiklis. Trifazis variklio valdiklis jau turi tris buck konverterius - PWM'u valdomus raktus. Tai kam dar vienas?

tesingai galima ir be to papildomo apsieti, bet matau nelabai tas gerai sekasi.

Citata:
Nebent kokį nors step-up pastatytum tarp galinių tranzų ir variklio.. Bet efektas būtų tas pats: kiek kartų padidintum įtampą, tiek pat sumažėtų sukimo momentas. Visiška analogija statoriaus stumdymui, tik kad ne mechaniškai atliekama.


va cia klausima kam step up jei galime statyti step down?

tai padarykim kad varisklis butu 20V itampos o akumuliatoriai 100V o tada normliam darbui su step down numusime iki 20v kartu padidindami sukimo momenta tada kai tau reike didesnio greicio pdarome nebe 20v o 80-100v ir variklis sukasi 5 kartus greiciau.

zinoma reike galingesniu tranzistoriu bet tai pigiaus nei ta super absurdiska mechanika.

Manau kad papildomas step-down yra visiška nesąmonė. Kodėl?
O todėl, kad:
1. reikės papildomo galingo keitiklio. Čia dar priklauso nuo to, ką nori turėti išėjime. Jei gražų DC, tai dar ir labai didelio droselio reikia.
2. Galiniai tranzistoriai bet kokiu atveju turės atlaikyti maksimalias įtampas ir sroves, taigi rezultate visiškai niekas nesikeičia, tik plius dar reikia krūvos brangių, didelių ir sunkių detalių.

Kam čia tą buck keitiklį kiši? Neišeina to paties galinio tilto PWM matematiškai pritaikyti įtampos keitimui?

Arba visiškai nesuprantu ką tu siūlai, arba tai yra absoliuti nesąmonė.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 17, 19:38 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Citata:
Kam čia tą buck keitiklį kiši? Neišeina to paties galinio tilto PWM matematiškai pritaikyti įtampos keitimui?

BUck tai tiesiog step down sinonimas.

Citata:
Manau kad papildomas step-down yra visiška nesąmonė. Kodėl?
klausimas tada yra kas didesne nesamone sita absurdiska mechanika ar ppildomi tranzistoriai. manau keletas tranzistorisu bus pigiaus nei tokai durniska variklio konstrukcija.

Citata:
Kam čia tą buck keitiklį kiši? Neišeina to paties galinio tilto PWM matematiškai pritaikyti įtampos keitimui?

Zinoma nesakau kad tai abosliuciai butina. jei tu sugebi viska atlikti vien su isejimo raktais tai puiku, tik reikia lygegreciai ant mosfetu uzdeti shotki diodus. kitaip PWM junginejimas udarys daug nuostoliu
cia reikia tiksliai suskaičiuoti viska kas ir kaip gaunasi ir kokia kaina išeina kiekvienu atveju
taciau jei kazkas kalba apie mchanini variklio reguliavima, tai speju kad kazakas nesigauna be papildomo keitiklio

beje galima pamastyti apie isvis dar negirdėta metoda: jei mes pastatome dideles galios keitikli, tai atsiranda galimybe vietoje tranzistoriniu raktu panaudoti magnetini stiprintuva. o tai pigiau nei tranzistoriai ir beveik nesunaikinama.

Citata:
1. reikės papildomo galingo keitiklio. Čia dar priklauso nuo to, ką nori turėti išėjime. Jei gražų DC, tai dar ir labai didelio droselio reikia.
droselis bus netoks jau labai didelis nes daznis jug gali buti koks 100KHZ ar daugiau
tau reikes papildomai tik dvieju tranzistorių. kas nera taip jau labai daug lyginant su 6 tranzistoriais komutatoriuje.

Citata:
2. Galiniai tranzistoriai bet kokiu atveju turės atlaikyti maksimalias įtampas ir sroves, taigi rezultate visiškai niekas nesikeičia, tik plius dar reikia krūvos brangių, didelių ir sunkių detalių.
nu tai zinoma galima ir taip, taciau tada nebegalesi isejime naudoti IGBT nes ju greitis per mazas kokiam 80Khz PWM dazniui. ir variklio serdis gali biski nekaip atlikti droselio darba prie tokiu PWM dazniu.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 17, 21:41 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Vis dar nesuprantu apie ką tu kalbi. Tas buck/step-down yra padaromas su tais pačiais išėjimo tranzistoriais, juk tam ir naudojamas PWM. Tu gal siūlai su atskiru step-downu keisti galinio tilto maitinimo įtampą, o pačiam tiltui duoti fiksuotos amplitudės fazes? Nesąmonė kažkokia, viskas yra laisvai padaroma tuo pačiu galiniu laipsniu. Ar tau sunku softe sudauginti su skaičius? :)
Na o kam ten tie šotkio diodai išėjime? Tranzistoriai jau turi integruotus diodus (ok, nėra jie tokie jau greiti, bet praktika rodo, kad pilnai pakanka). Kalbu apie mano naudojamus mosfetus.
O kam ten siūlai naudoti 80 kHz PWM? Visas likęs pasaulis apsiriboja 5-20 kHz ir variklio šerdis labai puikiai su tuo susitvarko.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 17, 23:11 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
GSP
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
as sakydamas NK turejau omenyje kiek is paduotu elektriniu W mes gaunam naudingu mechaniniu (pavadinkim) w ir kiek nueina nuostoliais i siluma Rolling Eyes 100Į Nk variklis butu jei 100w paduodi 100w ir atiduoda as ta turejau galvoje Rolling Eyes o apie variklio gabaritai nevelnio nesupratau kuo susije su NK, nes kaip minejau pagal mane naudingumo koeficientas yra kiek galios sekmingai konvertuojama o kiek nueina nuostoliais. Pvz su transformatoriais, nekinta gi ju NK nuo gabaritu ir nuo apkrovimo. Turi 100W trafa, tai is jo grubiai gali tiketis 97w naudingos galios ir 3w i siluma Rolling Eyes reiskia 97w apkrova drasiai jungi Rolling Eyes ar as kazko labai nesuprantu?

beja tai tu zinai ta variklio pavadinima ir kur apie ji galima pasiskatyt ar toliau pilstysim apie smulkmenas?
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 16:48 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
circuit rašo:
Vis dar nesuprantu apie ką tu kalbi. Tas buck/step-down yra padaromas su tais pačiais išėjimo tranzistoriais, juk tam ir naudojamas PWM. Tu gal siūlai su atskiru step-downu keisti galinio tilto maitinimo įtampą, o pačiam tiltui duoti fiksuotos amplitudės fazes? Nesąmonė kažkokia, viskas yra laisvai padaroma tuo pačiu galiniu laipsniu. Ar tau sunku softe sudauginti su skaičius? Smile
Na o kam ten tie šotkio diodai išėjime? Tranzistoriai jau turi integruotus diodus (ok, nėra jie tokie jau greiti, bet praktika rodo, kad pilnai pakanka). Kalbu apie mano naudojamus mosfetus.
O kam ten siūlai naudoti 80 kHz PWM? Visas likęs pasaulis apsiriboja 5-20 kHz ir variklio šerdis labai puikiai su tuo susitvarko.


deja variklio induktyvumas toli grazu per mazas kad apvijomis paisnaudotum kaip droseliu ipac ant tokio mazo daznio

jei tavo variklis skirtas darbui 20v maitinimo įtampoje tai tau nelabai pavyks panaudoti
siulau pamėginti ir pamatysi pats kad tai nera taip jau lengva kaip tu manai

nu manau tu greitai suprasi viska pats kai pagaminsi savo kontroleri
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 16:59 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
GSP rašo:
as sakydamas NK turejau omenyje kiek is paduotu elektriniu W mes gaunam naudingu mechaniniu (pavadinkim) w ir kiek nueina nuostoliais i siluma Rolling Eyes 100Į Nk variklis butu jei 100w paduodi 100w ir atiduoda as ta turejau galvoje Rolling Eyes o apie variklio gabaritai nevelnio nesupratau kuo susije su NK, nes kaip minejau pagal mane naudingumo koeficientas yra kiek galios sekmingai konvertuojama o kiek nueina nuostoliais. Pvz su transformatoriais, nekinta gi ju NK nuo gabaritu ir nuo apkrovimo. Turi 100W trafa, tai is jo grubiai gali tiketis 97w naudingos galios ir 3w i siluma Rolling Eyes reiskia 97w apkrova drasiai jungi Rolling Eyes ar as kazko labai nesuprantu?

beja tai tu zinai ta variklio pavadinima ir kur apie ji galima pasiskatyt ar toliau pilstysim apie smulkmenas?


yra toks gamtos desnis, maksimalus galingumas pasiekiamas pire 50% NK
arba kitaip sakant kai imtuvo ir saltinio varzos vienodos.

tai galioja beveik visada.

jei tu turi 100W transformatoriu tai mums svarbu kas tas per 100w jei tai maksimalus transformatoriaus galingumas tai imant tokia galinguma NK bus 50%

jei transformatoriaus be apkrovos tai itampa bus 100% bet srove 0%
jei ustrumpinsime tai srove bus 100% bet itampa 0% maksimalia galia gausime prie 50% isejimo itampos ir 50% sroves.

lygiai tas pats su varikliais. tik cia dasideda tuscios eigos nuostoliai.
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 18:19 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
GSP
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Citata:
jei transformatoriaus be apkrovos tai itampa bus 100% bet srove 0%
jei ustrumpinsime tai srove bus 100% bet itampa 0% maksimalia galia gausime prie 50% isejimo itampos ir 50% sroves.


kazka mes cia nesusikalbam... Visu pirma jei uztrumpinsim tai srove bus virsyta transformatoriaus Exclamation jei mes turime 100W trafa 10V tai max srove kuria mes galim iomti is trafo bus 10A. Ir tu nori pasakyti kad paprases is trafo 100W galingumo, ant silumos nueis 50W ir i apkrova 50W. Nu sorry arba as kazko cia nesuprantu, arba tu aiskinti nemoki.



tu man tuomet paaiskink kaip tu supranti savoka naudingumo koeficientas? as ji suprantu elementariai : kiek energijos paverciama naudingu darbu ir kiek nueina i nuostolius (siluma, trintis ir pan). Ir is viso sito mano mastymo ir isplaukia nesupratimas prie ko cia variklio gabaritai ir jo naudingumo koeficientas? Tegu jis bus metras ant metro, bet padaves i ji 1000W as gausiu 999W kitos energijos rusies (tarkim siuo atveju masina vaziuos) ir variklis visiskai nekais (na 1w). Lygiai taip pat galetu buti ir su mazu varikliuku paduodi 10W gauni 9.9W jo naudingumas buts lygiai toks pats 99%.


Nu blyn neikertu sitos vietos nekaip su tais gabaritais isaiskinkit kasnors aiskiau man.
Embarassed

Tai tiesioginio atsakymo Digix sulauksiu ar ne Smile zinai kaip tokio tipo variklis vadinasi? [/quote]
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 18:36 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
circuit
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Digix rašo:
deja variklio induktyvumas toli grazu per mazas kad apvijomis paisnaudotum kaip droseliu ipac ant tokio mazo daznio

jei tavo variklis skirtas darbui 20v maitinimo įtampoje tai tau nelabai pavyks panaudoti
siulau pamėginti ir pamatysi pats kad tai nera taip jau lengva kaip tu manai

nu manau tu greitai suprasi viska pats kai pagaminsi savo kontroleri

Visi RC modelių varikliukai turi vos kelioliką apvijų ir puikiai susitvarko su keliolikos kHz PWM, su įtampomis iki keliasdešimt V. Nežinau kur ten tau kas nesigavo, bet manau kad labai stipriai klysti.
Mano variklis turi žymiai didesnę šerdį ir žymiai daugiau vielos. Taip kad dėl ko jau ko, bet dėl PWM tai mažiausiai jaudinuosi.


Labai stipriai išsigimė ši tema, vėl prisirinko šiukšlių...
 Lietuviškas elektromobilis: elektroninė pavara, varikliai
PranešimasParašytas: 2009 10 18, 18:44 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Digix
VIP narys
VIP narys
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
circuit rašo:

Labai stipriai išsigimė ši tema, vėl prisirinko šiukšlių...

tai nesiusklinkim toliau beprasmiskai, o tiesiog patikrink kas tau gausis.
kadangi kiek matau kontroleri vistiek gamini tai pabaik ir paziurek kaip veiks.
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4 ... 20, 21, 22  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai

FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama