Elektronika.lt
 2024 m. balandžio 25 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 04 25, 09:37. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Akustika » Akustikos inžinerija
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 309408
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3 ... 308, 309, 310 ... 406, 407, 408  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Akustikos inžinerija
PranešimasParašytas: 2016 07 08, 11:28 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Česlovas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Diskutuojame apie tai, GOTO ar ALE garsiakalbiai yra patys geriausi, bet aš matau vieną privalumą - jų magnetai yra rekordiškai stiprūs.
Kalbant, tarkime apie GOTO, mano manymu, šio gamintojo magnetinės sistemos neduoda apčiuopiamų kokybės pagerėjimų, nes su silpnesniais pasiekiamas beveik teorinis kompresinių draiverių jautris. ŽD garsiakalbių pernelyg stiprūs magnetai priešingai duoda atvirkštinį rezultatą, nes tokie nebėra optimalūs AS su fazės apgręžėjais. Kadangi GOTO ir ALE garsiakalbiai negali dirbti plačiame dažnių ruože, AS konstruktoriui tai yra esminis apribojimas - daugiajuostė GAS su GOTO bus sudėtingesnė, filtrai duos didesnius iškraipymus, AS sunkiau suderinti akustiškai, aktyvinei GAS reikės daugiau stiprintuvų, laidų...
Didelis GOTO ir ALE garsiakalbių trūkumas tai, kad nežinome konstrukcijos ypatumų, gamintojai nepateikia išsamių parametrų. Kaina, svoris, gabaritai taip pat rimtas apribojimas net didelio biudžeto projektams.

Mano nuomone, TAD garsiakalbiai geresni, nes jų konstrukcija paremta visais iki tol buvusiais Akustikos pasiekimais, kuriuos į PIONEER iš JBL atsinešė konstruktorius Bart N. Locanthi!
Didesnės TAD garsiakalbių gamybos apimtys irgi turi privalumų prieš manufaktūrinę GOTO ir ALE gamybą, o tai, kad TAD garsiakalbiai lyderiauja įrašų studijose rodo, kad jie tinkami itin aukštos kokybės GAS konstruoti. Tai ir buvo mano argumentai, pasirenkant TAD.

Temą būtų galima užbaigti, sužinojus forumiečio Vil ar kitų diskusijos dalyvių argumentus, patvirtinančius ar paneigiančius kolegos Vilmanto Dūdos (Gramofone) viešinamus teiginius, kad egzotiški ir labai brangūs GOTO ir ALE yra patys geriausi. Deja, iki šiol negaliu suvokti, kuo GOTO/ALE geresni už TAD, geriausius JBL ar RADIAN? Rolling Eyes

Apie TAD: http://www.technicalaudiodevices.com/professional/
RADIAN: http://www.radianaudio.com/product-category/components/compression-drivers/
Apie JBL garso kontrolės monitorius M2: http://www.jblpro.com/www/products/recording-broadcast/m2/m2-master-reference-monitor#Tech
ALE tinklapis matyt nebeveikia, o GOTO štai šis: http://www.eifl.co.jp/index/goto/goto.htm
 Akustikos inžinerija
PranešimasParašytas: 2016 07 30, 21:21 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Česlovas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Neseniai teko prisiminti Sovietinius laikus, kai dažnai keliaudavome geležinkeliais, o Kauno, Vilniaus ar Šiaulių geležinkelio perone negalėdavai suprasti pranešėjo skelbimo. Keleivių daug, traukinių irgi, o mes vieni kitų klausinėdavome – gal girdėjote ką pasakė? Lietuvos TSR gel. stotyse per kakofoniją sunku būdavo suprasti, koks traukinys kuriuo keliu išrieda... Sad
Visiškai kitas dalykas Ryga! Ramus balsas, suprantami žodžiai ir jokio keliauninkų nerviškumo. Mane kankindavo klausimas – kodėl Lietuvoje geležinkelių pranešimai negalėtų girdėtis suprantamai? Atrodytų, tie patys peronai, vienodi 10 ГРД 1 ruporai ant vienodai geležinių stulpų. Prieš 40 metų atsakymą suradau, bet prieš kelias dienas situacija pasikartojo.

Anykščių miesto parke stebėjau dramą "Mindaugas". Spektaklis vyko didelėje erdvėje, žiūrovų susirinko gal tūkstantis. Stengiausi susirasti patogesnę stebėjimo vietą, bet tada garsas būdavo tiesiog nesuprantamas. Situacija lygiai ta pati, kokią paminėjau pradžioje - ausis pasiekdavo artimiausios AS garsas ir kitų AS užvėlintas garsas. Žodžius suprasti buvo labai sunku arba visai neįmanoma visur, išskyrus žiūrovų centrinėje zonoje. Cool

Kadangi čia renkasi ir įgarsinimo inžinieriai, per juos norėčiau perduoti žinią - didelių erdvių įgarsinimą galima pagerinti kitaip pastačius kolonėles!
Kad būtų įsimintiniau, forumiečius kviečiu parašyti pasiūlymus, aptarti būdingą situaciją. Gal ateityje tai padėtų išvengti klaidų - rašykite.

Spektaklio įgarsinimo schema, kurioje žalia linija apvedžiau klausytojų zoną ir 3 įgarsinimo AS.


Žemiau nuotrauka prieš spektaklį. Joje irgi pažymėjau kolonėlių vietą.



J. Marcinkevičiaus drama "Mindaugas" (rež. J. Buziliauskas) Anykščių miesto parke, 2016 liepos 22 d.
 Akustikos inžinerija
PranešimasParašytas: 2016 08 01, 15:18 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Česlovas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Norint padidinti kokybiško įgarsinimo plotą, išvengti užvėlintų garsų iš toliau esančių kolonėlių, kolonėles reikia sugrupuoti vienoje vietoje kažkur centre, nukreipiant jas į atitinkamą įgarsinimo sektorių.

 Akustikos inžinerija
PranešimasParašytas: 2016 08 04, 11:48 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Česlovas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
1933-aisiais įvyko svarbus eksperimentas: simfoninio orkestro muzika iš Filadelfijos Mokslų akademijos salės laidais perduota į Vašingtoną ir atkurta taip, kad Vašingtono Konstitucijos salėje susirinkusiems klausytojams atrodė, jog už užuolaidos groja ne kolonėlės, bet tikras simfoninis orkestras. Tai buvo ir pirmasis erdvinio garso perdavimas, platesnio pritaikymo sulaukęs po penkių dešimtmečių.
Eksperimentas atsako į daugelį muzikos atkūrimo klausimų, todėl aktualus visiems kokybiškos muzikos mylėtojams.

Apžvelgiau eksperimentą, o pabaigoje parašiau žodžius šiuolaikiniam muzikos mylėtojui.
Dokumentas didesnės apimties, todėl pateiksiu epizodais. Kaip visad, kviečiu ne tik skaityti, bet ir diskutuoti.


Bell Labs inžinieriai derina aparatūrą Filadelfijos Muzikos Akademijos pusrūsyje, 1933 m.
(AT&T Archyvo ir Istorijos Centro nuotrauka)
 Akustikos inžinerija
PranešimasParašytas: 2016 08 04, 11:53 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Česlovas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Kokybiškai perduoti muziką dideliu atstumu pavyko tik tada, kai koncertų salėje buvo tinkamai suformuoti atskiri garso signalai, perdavimo linijoje atsiradę nuostoliai buvo atitinkamai kompensuojami, o atkūrimo salėje aparatūra suderinta taip, kad nebūtų iškreiptas dažninis, amplitudinis ir fazinis signalų pasiskirstymas. Tik tada klausytojai girdi tokį patį kaip grojančio orkestro garsą, ir būna perteiktas instrumentų erdvinis tarpusavio išsidėstymas. Kiekvienas kanalas turėjo mikrofoną, stiprintuvą, perdavimo liniją ir atkūrimo įrangą.

Ką turėjo žinoti mokslininkai, kokius įrenginius sukonstruoti inžinieriai, kad iš Filadelfijos simfoninė muzika nukeliautų 23 mylias į tarpinę stotį Holly Oak vietovėje, iš ten dar 26 mi iki Elktono, 26 mi į Abingdon, 25 mi iki Baltimore, 20 mi iki Laurel ir paskutiniąsias 17 mylių iki Vašingtono Konstitucijos salėje esančių klausytojų?

 Akustikos inžinerija
PranešimasParašytas: 2016 08 04, 12:02 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Česlovas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Vašingtono Konstitucijos salė, kur buvo susirinkę muzikos klausytojai ir ekspertai anais laikais atrodė kaip paveikslėlyje žemiau, o salės išorės vaizdas iki šiol nepasikeitęs.





Dar prieš eksperimentą buvo suformuluoti teoriniai reikalavimai, o 1934-aisiais eksperimentas aprašytas šešiuose dokumentuose.
Apžvelkime kartu šį labai įdomų eksperimentą, parodantį mokslo svarbą ir galimybes kokybiškai atkurti muziką.


H. Fletcher padeda dirigentui L. Stokowski sureguliuoti kanalų lygius
 Akustikos inžinerija
PranešimasParašytas: 2016 08 05, 19:14 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Česlovas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Pirmajame dokumente Audio Perspective-Basic Requirements, kurio autorius H. Fletcher iš Bell Tel. Labs, aprašomi bendrieji reikalavimai, paaiškinama, kodėl per radiją girdima muzika labai tolima nuo tikrosios. Taip pat apžvelgiami abiejų salių ypatumai, eksperimente naudojamų mikrofonų išdėstymas, o taip pat reikalavimai perdavimo linijoms. Įdomu tai, kad eksperimente buvo naudojamos paprasčiausios laidinio telefoninio ryšio linijos.
Grafike Fig.1 matome 1933-aisiais ištirtą klausos ribų priklausomybę nuo intensyvumo. Didžiausias muzikos garso intensyvumas yra 200-1000 Hz dažnių ruože, ten mes galime girdėti maždaug 100 dB garsumo diapazoną, o kai didelis orkestras groja įprasto dydžio koncertų salėje, garsas paprastai apima 70 dB dinaminį diapazoną. Norint išnaudoti visas klausos savybes, muzikos perdavimo sistemos dinaminis diapazonas turi būti apie 20 dB didesnis.

 Akustikos inžinerija
PranešimasParašytas: 2016 08 05, 19:23 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Česlovas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Anais 1933-aisiais mokslininkų sudarytos žmogaus klausos jautrio kreivės yra svarbus atradimas, kuriuo iki šiol mes naudojamės.


Fletcher-Munson klausos jautrio kreivės

Eksperimentas pirmą kartą buvo atliktas 1933-ųjų balandžio 27 d. vakarą, jį globojo ir prižiūrėjo JAV Nacionalinė Mokslo Akademija. Vašingtono salėje garsumą reguliavo Filadelfijos orkestro vadovas Dr. L. Stokowski, o Filadelfijoje grojančiam orkestrui dirigavo A. Smallens. Simfoninį orkestrą "klausė" 3 mikrofonai, esantys 6 m atstumu nuo orkestro, iš kurių du buvo pastatyti kraštuose, vienas centre, o visi – 3 m aukštyje virš pirmosios instrumentų eilės. Muziką atkūrė trys dviejų dažnių juostų ruporinės kolonėlės, pastatytos Vašingtono salės scenoje už užuolaidos.
Dokumento pabaigoje rašoma, kad eksperimento dalyviams muzikos atkūrimo klausymas paliko didesnį emocinį įspūdį negu tikras simfoninio orkestro koncertas. Filadelfijos archyvų tyrinėtojas-istorikas McCarthy savo apžvalgoje rašo, kad Filadelfijos salėje muzikos klausė 300 pakviestų klausytojų, o Vašingtono salėje buvo apie 4500 klausytojų, muzikos žinovų ir žymių mokslo atstovų.
Balandžio 27-osios koncertas sulaukė didžiulio pasisekimo meniškumo, o taip pat garso perdavimo technologijos prasme, buvo plačiai aprašomas spaudoje. Aeronautikos ir radijo pionierius George Squier išsiuntė telegramą AT&T prezidentui Walter Gifford, pareikšdamas, kad “vakarykštis Stokowski koncertas... Konstitucijos salėje atvertė naują meno eros puslapį.”
Akustikos inžinieriai kartu su Filadelfijos orkestru ir L. Stokowski toliau tęsė darbus visą ketvirtąjį dešimtmetį, o dešimtmečio pabaigoje buvo atliekami stereo garso panaudojimo kine eksperimentai.


Renginio programa
 Akustikos inžinerija
PranešimasParašytas: 2016 08 08, 16:24 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Česlovas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Antrajame dokumente Auditory Perspective-Physical Factors [1], kurį paruošė J.C. Steinberg ir W.B. Snow - abu taip pat iš Bell Tel. Labs., analizuojamos erdvinio muzikos perdavimo problemos. Nustatyta, kad nebūtina naudoti be galo daug mikrofonų, perdavimo linijų ir garsiakalbių, o pakankamai gerą erdvinio garso signalą galima suformuoti su dviem arba trim mikrofonais, su tiek pat linijų ir garsiakalbių, sustatytų mikrofonų pozicijose. Dokumente pateikti eksperimentų rezultatai, parodantys tikrąjį ir girdimą instrumentų išsidėstymą. Taip pat garsumo pokyčio priklausomybė nuo spinduliuotuvo horizontaliosios padėties bei nuo atstumo iki klausytojo. Nustatyti pagrindiniai ir mažiau svarbūs akustiniai faktoriai, įgalinantys perduoti muzikinę sceną, daroma išvada, kad 3 kanalų sistema turi kokybinių privalumų prieš 2-kanalę stereo sistemą.

Grafike žemiau matome apskaičiuotus girdimo garso sklidimo kampus (lokalizaciją) dviejų ir trijų kanalų audio sistemose. Trikanalė sistema tiesiškesnė, bet ir dvikanalė gali gerai perteikti sceną. Tiesa, pastaroji prasčiau perteikia scenos centrinę dalį - gal todėl retai sutiksi stereo sistemą, kurioje garsas nebūtų prilipęs prie kolonėlių, kad solistas būtų girdimas raiškiai, o garsas būtų gerai sufokusuotas scenos viduryje.

 Akustikos inžinerija
PranešimasParašytas: 2016 08 09, 09:14 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Česlovas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Trečiajame dokumente - Loud Speakers and Microphones kalbama apie garsiakalbius ir mikrofonus. Šis dokumentas, kurį paruošė Amerikos Akustikos Asociacijos nariai E.C. Wente ir A.L. Thuras iš Bell Telephone Laboratory bene įdomiausias, nes jame atsakoma į labiausiai mus dominančius klausimus.

Trumpai stabtelkime.
Norint perteikti muzikos „emocingumą“, kai klausytojai nemato pačių muzikantų, garsas ypatingai kokybiškai turi būti paverstas elektriniais signalais, perduotas reikiamu atstumu ir kokybiškai ištransliuotas klausytojų salėje. Buvo ištirta, kad muzika apima visą žmogaus klausos diapazoną, tačiau klausa nepajėgi pastebėti kokybės tam tikrų degradacijų, joms esant žemiausiųjų, o taip pat aukščiausiųjų dažnių ruožuose. Atlikti matavimai parodė, kad norint labai kokybiškai perduoti bet kokio instrumento garsą, dažninė turi prasidėti maždaug nuo 40 Hz ir tęstis iki maždaug 13 kHz. Taip pat buvo nustatytas instrumentų dažnių spektras, užtikrinantis pilną instrumentų garso perdavimą. Kadangi garso kolonėlių ruporiniuose moduliuose buvo naudojami dideli WE 555 kompresiniai draiveriai su krentančia dažnine, buvo nuspręsta rinktis dinaminius mikrofonus su atitinkamai kylančia dažnine. Mikrofonų dažninės pakilimas AD ruože kompensavo ruporinio modulio dažninės kritimą ir bendroji dažninė išsilygino.
 Akustikos inžinerija
PranešimasParašytas: 2016 08 09, 09:16 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Česlovas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Toliau dokumente rašoma, kad garso sistemose gali būti naudojami du pagrindiniai garsiakalbių tipai – tiesioginio spinduliavimo ir ruporiniai. Kiekvienas jų turi privalumų, bet Filadelfija-Vašingtonas eksperimente buvo pasirinkti ruporiniai: šie turi didesnį efektyvumą plačiame dažnių ruože, be to ruporais galima užtikrinti reikiamą spinduliavimo kryptingumą.


Eksperimente naudota dvijuostė ruporinė garso kolonėlė
 Akustikos inžinerija
PranešimasParašytas: 2016 08 09, 09:38 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Česlovas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Pažvelkime į nematytos konstrukcijos kolonėlę giliau.
Vadinama Fletcher sistema susideda iš 1933-iaisiais E. C. Wente užpatentuoto žemadažnio ruporo ir multisekcinių ruporų.

 Akustikos inžinerija
PranešimasParašytas: 2016 08 09, 09:41 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Česlovas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
ŽD rupore buvo naudojamas kompresinis draiveris - akustiškai geriausias, bet net šiais laikais retai sutinkamas sprendimas.

 Akustikos inžinerija
PranešimasParašytas: 2016 08 09, 09:46 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Česlovas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Vadinamo Re-entrant ruporo principas šioje nuotraukėlėje.

 Akustikos inžinerija
PranešimasParašytas: 2016 08 10, 09:38 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Česlovas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Apie kolonėlių žemųjų dažnių ruporą ir garsiakalbį.

Kadangi žemuosius dažnius gali atkurti tik labai dideli ruporai, ŽD moduliuose buvo nuspręsta naudoti kompaktiškesnius „sulankstytuosius“. Tokie blogiau atkuria aukštuosius ŽD ruožo dažnius, todėl buvo pasirinktas atitinkamai žemesnis dvijuosčių kolonėlių skyrimo dažnis - 300 Hz. ŽD ruporas ir garsiakalbis buvo suprojektuoti taip, kad šio modulio dažninės charakteristikos netolygumas neviršytų 1 dB. Ruporų konstrukcija ir pastatymo vieta buvo parinkta taip, kad ŽD ruporai atkurtų dažnius nuo 40 Hz. Vašingtono Konstitucijos salės scenoje ant grindų buvo padėtos 3 kolonėlės su 25 kv. pėdų (2,32 kv. m) burnos ploto ruporais ir tai buvo svarbi sąlyga žemiesiems dažniams atkurti.
Nustatyta, kad norint perduoti orkestro dinamiką su mažais iškraipymais, ruporinio ŽD modulio galia turi būti 25 vatai. Tada membranos eiga bus 1,524 mm, o modulio efektyvumas 35 – 400 Hz ruože bus maždaug 70 % (jautris >110 dB) su ne didesniu, kaip 1 dB dažninės netolygumu.
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2, 3 ... 308, 309, 310 ... 406, 407, 408  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai

FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama